Automatizacija podrške


Jeste li umorni od gubitka vremena na suvišnim dnevnim zadacima podrške?

Ovi ponavljajući procesi mogu iscrpiti vrijeme vaših agenata i resurse tvrtke.

Jeste li znali da..

86% kupaca je spremno platiti više za odlično korisničko iskustvo.

Stoga je bitno smanjiti broj ponavljajućih zadataka automatizacijom podrške kako bi se stvorila učinkovita i djelotvorna korisnička podrška.

Što je automatizacija podrške?

Automatizacija podrške korisnička je pomoć koju pruža umjetna inteligencija ili softver, a koja pretežno automatizira proces upravljanja tijekom rada. Na primjer, pravila automatizacije dopuštaju vašim help desk agentima da se usredotoče na važnije zadatke. Kao rezultat toga, automatizacija korisničkih usluga može povećati produktivnost vaših zaposlenika, a istovremeno učvrstiti odnose s korisnicima.

Prednosti automatizacije podrške

Povećano korisničko zadovoljstvo

Tvrtke općenito mogu povećati svoju produktivnost i usredotočiti se na klijente kojima je potrebna posebna pomoć automatiziranjem suvišnih dnevnih poslova. Kao rezultat toga, vrijeme odziva je bolje, a korisnici zadovoljniji.

Poboljšana produktivnost zaposlenika

Automatizacija korisničke podrške omogućuje vašim agentima usredotočenost na ključne dnevne zadatke. Kvalitetan softver za automatizaciju podrške omogućuje vam distribuciju upita kupaca prema vašim potrebama, što u konačnici poboljšava vaše poslovne procese. Značajke službe za pomoć, poput pravila i izvješća, doprinose poboljšanom vremenu rješavanja upita i poboljšanoj produktivnosti bez potrebe za stalnim nadzorom.

Manji troškovi

Automatizacija podrške može uštedjeti vašoj tvrtki ne samo vrijeme već i novac. Zbog automatizacije procesa ne morate zapošljavati dodatne zaposlenike. Umjesto toga, možete stvoriti automatizaciju u sustavu i ostvariti veći profit za manje uloženog.

Kako postaviti automatizaciju podrške?

Za postavljanje automatizacije podrške potreban vam je učinkovit alat za automatizaciju službe za pomoć. Naravno, alat koji odaberete ovisi o željama i potrebama vašeg poslovanja. Na primjer, ako imate pozivni centar, logično je da tražite alat s automatiziranim značajkama kao što je automatski povratni poziv, IVR, prijenos poziva itd.

Međutim, ako tražite cjelovito rješenje za automatizaciju podrške, softver za pomoć, poput LiveAgent, pravi je izbor za vaše poslovanje. Help desk softver sustav je korisničke službe koji prati upite korisnika na više platformi, stvara izvješća, automatizira ponavljanje nepotrebnih zadataka i drugo. Osim toga, LiveAgent sustav je službe za pomoć koji nudi različite pretplate, ovisno o vašim poslovnim ciljevima.

Međutim, prije nego što odaberete rješenje za pomoć, morate razmisliti nudi li sustav korisne značajke automatizacije podrške. Evo nekih značajki LiveAgent automatizacije:

Vremenska pravila

Vremenska pravila značajka je automatizacije službe za pomoć koju pokreće vrijeme, a ne radnja. Na primjer, vaša tvrtka može postaviti vremensko pravilo koje šalje naknadnu e-poruku nakon 48 sati.

Pravila

LiveAgent također nudi značajku pravila, koja vašem brendu omogućuje automatiziranje procesa, kao što su; rješavanje ticketa, prijenos ticketa, dodavanje oznaka i drugo.

IVR

Interaktivni glasovni odgovor automatizirani je telefonski sustav koji prikuplja i pruža informacije korisnicima. Sustav stupa u interakciju s pozivateljima, a zatim nastavlja izvršavati odgovarajuću/zatraženu radnju. Na primjer, može;

  • povežite klijenta s odgovarajućim odjelom
  • ponudite povratni poziv ako je linija zauzeta

Kao rezultat toga, vaša tvrtka može poboljšati vrijeme odziva i smanjiti prijenos poziva jednostavnom automatizacijom procesa podrške.

Automatski povratni poziv

Automatski povratni poziv jedna je od značajki pozivnog centra koja vašim korisnicima omogućuje da zatraže povratni poziv kad god je red čekanja predug i nema dostupnih agenata. Kao rezultat toga, možete spriječiti frustracije korisnika, stvoriti gladak tijek rada agenta i poboljšati cjelokupno korisničko iskustvo.

Automatska distribucija ticketa

Automatska distribucija ticketa značajka je koja osigurava da svaki od vaših predstavnika službe za korisnike prima optimalnu količinu ticketa. Optimalno opterećenje razlikuje se od tvrtke do tvrtke. LiveAgent vam omogućuje da postavite optimalno, željeno opterećenje za vaš tim s četiri različite mogućnosti usmjeravanja: prosječna ili maksimalna iskorištenost, zvoni svima i nasumični raspored.

Sve ove značajke omogućuju vam automatiziranje suvišnih procesa podrške.

Dakle, kako možete postaviti značajke automatizacije podrške unutar LiveAgenta?

Pravila dodjele i pravila obavijesti možete postaviti na zaslonu za konfiguraciju pravila u LiveAgentu u samo nekoliko minuta. Za više informacija pogledajte naš opsežni webinar.

Youtube video: LiveAgent Webinar 2: Email, Automation, SLA

Ako imate bilo kakvih problema s postavljanjem značajki automatizacije unutar LiveAgenta, ne ustručavajte se kontaktirati našu korisničku podršku za pomoć.

Poboljšanje automatizacije podrške

Savjeti:

Automatsko prosljeđivanje e-mailova

Kvalitetni sustav korisničke službe može automatski proslijediti sve vaše e-mailove na jednu platformu, gdje ih razvrstava. Tako možete imati sve upite kupaca na jednom mjestu. Osim toga, sustav ima niz značajki koje vašim agentima omogućuju pregled svih korisničkih podataka iz CRM-a izravno u ticketima. Štoviše, možete postaviti e-mail za ocjenjivanje ticketa kako biste odmah mogli dobiti povratne informacije.

Kreirajte organizaciju ticketa

Neorganizirani upiti kupaca mogu biti štetni za bilo koju tvrtku. Odgovarajući sustav službe za pomoć koji uključuje značajke automatizacije omogućuje vam stvaranje oznaka koje vašim agentima mogu brzo pružiti izvrsnu organizaciju ticketa. Štoviše, oznake igraju ogromnu ulogu u postavljanju procesa automatizacije podrške. Na primjer, ako imate kartu s HITNOM oznakom, možete postaviti pravilo koje automatski daje prioritet tim upitima za vaše agente.

Ne automatizirajte previše

Najvažniji savjet za poboljšanje automatizacije podrške nije pretjerivanje. Koliko god pokušavali smanjiti ljudsku intervenciju kako biste stvorili potpuno automatizirano poslovanje, previše automatizacije može biti kontraproduktivno. Nemojte nas krivo shvatiti, automatizirani tijekovi rada mogu eliminirati ponavljajuće se zadatke i posljedično poboljšati vrijeme rješavanja upita korisnika. Međutim, kupci ne žele stalno razgovarati s robotima. Uvijek se prvo pobrinite za svoje klijente i samo automatizirajte razumne i korisne procese za svoju nišu.

Otkrijte više

Youtube video: LiveAgent Product Tour

Are you ready to automate repetitive support processes?

LiveAgent is help desk software that automates, tracks, and reports. Try out all the features and improve your customer service immediately.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Are you ready to automate repetitive support processes?
Slido green logo
Nazad na Akademiju Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.