Besplatna proba
  • Academy
  • Automatizacija pozivnog centra

Automatizacija pozivnog centra

Mučite li se s pružanjem kvalitetne korisničke usluge vašeg pozivnog centra zbog previše korisničkih upita?

Onda definitivno obratite pažnju jer to može ubiti vaše poslovanje.

Jeste li znali da skoro 60% klijenata napušta brend i prelazi kod konkurencije zbog loše korisničke usluge?

Međutim, to se ne mora dogoditi. Danas imamo i tehnologiju i alate za automatizaciju ponavljajućih svakodnevnih procesa, kao što je softver za korisničku službu, softver za pozivni centar i slično.

Što je automatizacija pozivnog centra?

Automatizacija pozivnog centra uključuje značajke/funkcije koje omogućuju vašoj kompaniji da efikasno i efektivno obrađuje pozive automatizacijom ponavljajućih svakodnevnih zadataka. Na primjer, preusmjeravanje poziva sprječava nepotrebne transfere izravnim usmjeravanjem klijenata na prikladne odjele podrške. Kao rezultat toga, imamo manje čekanja i manje frustracije, što na kraju povećava zadovoljstvo klijenata.

Kakav utjecaj automatizacija pozivnog centra ima na vaše poslovanje?

  • Povećano korisničko zadovoljstvo
  • Poboljšan tijek rada agenata
  • Poboljšano korisničko iskustvo
  • Smanjen trošak korisničke službe
  • Veći prihod

Kako možete automatizirati ponavljajuće procese u svom pozivnom centru?

Pogledajte značajke LiveAgent softvera za korisničku podršku koje vam mogu pomoći u autopatizaciji svakodnevnih zadataka vašeg pozivnog centra.

Koje značajke za automatizaciju pozivnog centra nudi LiveAgent?

IVR

Interaktivni glasovni odgovor ili IVR je sustav koji stupa u interakciju s pozivateljima i odgovara s prikladnom akcijom/informacijom, u ovisnosti od odgovora pozivatelje. Kreiranje IVR hijerarhije može povećati zadovoljstvo korisnika i poboljšati tijek rada agenata pošto se poziv automatski preusmjerava određenom odjelu.

Automatsko ponovno pozivanje

Dugo vrijeme čekanja je čest uzrok frustracija. Kao rezultat toga, klijenti su skloni da izaberu konkurenciju umjesto vas. Značajka za automatsko ponovno pozivanje omogućava klijentima da zahtijevaju da ih se ponovno pozove kada agenti korisničke službe nisu dostupni ili je red čekanja predug. Ova jednostavna automatizacija pozivnog centra može spriječiti loše korisničko iskustvo i skoro odmah poboljšati vašu korisničku uslugu.

Preusmjeravanje poziva

Preusmjeravanje poziva je još jedna automatska funkcija koja štedi vrijeme vašim klijentima i agentima.Omogućava klijentima da izaberu preferirani odjel putem IVR-a. Dakle, ako traže odjel prodaje, bit će automatski preusmjereni k odgovarajućem agentu.

CRM 

LiveAgent vam omogućava da integrirate CRM ili upravljanje odnosima s klijentima, kako bi imali sve podatke o klijentima na jednom mjestu. Ovo je odličan dodatak pozivnim centrima, jer možete automatski vidjeti klijentove podatke unutar tiketa. Ne morate se više prebacivati između platformi kako bi našli informacije o klijentima. CRM integracija automatizira proces i štedi vrijeme i energiju vaših zaposlenika.

Vremenska pravila

Vremenska pravila su prilično raznovrsna funkcija unutar LiveAgent-a. Omogućavaju vam da automatizirate određene procese/akcije kojima je okidač određeno vrijeme.

U današnje vrijeme, ključno je popratiti interakciju s klijentima iz više razloga, na primjer povratne informacije ili prodaja/marketing. Međutim, agenti korisničke službe svakodnevno primaju priličan broj korisničkih upita. Značajka vremenskih pravila vam omogućava slanje, na primjer, popratnog marketinškog emaila/poruke u određeno vrijeme, bez potrebe za sudjelovanjem vaših agenata.

CloudTalk integracija

LiveAgent-ova misija je kombinirati sve potrebne platforme unutar jednog sučelja za poboljšan tijek rada i prvoklasno korisničko iskustvo. Kao rezultat toga, LiveAgent nudi pristojnu količinu integracija, kao što su alati za suradnju, alati za upravljanjem naplatama, telefonski alati i slično. Na primjer, CloudTalk integracija vam omogućuje da poboljšate radni tijek svog pozivnog centra automatskim biranjem brojeva. Ova značajka automatizacije pozivnog centra je ključna za timove za marketing i prodaju, koji prave dosta odlaznih poziva svakodnevno.

Ako želite saznati više. pogledajte naš sveobuhvatni članak o CloudTalk integraciji za više informacija. 

Automatska distribucija tiketa

Automatska distribucija tiketa je LiveAgent-ova značajka za automatizaciju tijeka rada koja vam omogućava distribuciju korisničkih upita temeljenu na vašim preferencijama. Ta značajka vam omogućava postavljanje preferirane optimalne količine tiketa po agentu. Dakle, manje je grešaka, nesporazuma i frustracije.

Naš savjet: Previše automatizacije može biti kontraproduktivno. Automatizirajte samo one zadatke koji su u skladu s vašim poslovnim ciljevima.

Ne znate za LiveAgent?

LiveAgent je softver za korisničku podršku koji vam omogućuje pružanje odličnog višekanalnog iskustva za vaše klijente. Ovaj softver nudi pozivni centar, tiketing sustav, korisnički portal, live chat, bazu znanja, forum i integracije s društvenim medijima. Kao rezultat toga, vaši predstavnici korisničke službe mogu rješavati sve upite korisnika iz jednog sučelja.

LiveAgent Product Tour

Koje ostale važne značajke nudi LiveAgent?

LiveAgent nudi više od 180 značajki, koje također uključuju automatizaciju pozivnog centra. Ako želite brzi pregled, pogledajte ove članke.

Ready to improve your call center?

LiveAgent is a feature-rich help desk software that tracks customer requests, automates, and creates reports. Try it out for free with our 14-day free trial and save time, costs, and energy with automation.

14-DAY FREE TRIAL
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
slido green
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Što je automatizacija pozivnog centra?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Automatizacija pozivnog centra uključuje značajke/funkcije koje omogućuju vašoj kompaniji da efikasno i efektivno obrađuje pozive automatizacijom ponavljajućih svakodnevnih zadataka. Na primjer, preusmjeravanje poziva sprječava nepotrebne transfere izravnim usmjeravanjem klijenata na prikladne odjele podrške. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kakav utjecaj automatizacija pozivnog centra ima na vaše poslovanje?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Automatizacija pozivnog centra može povećati zadovoljstvo vaših klijenata, poboljšati tijek rada agenata i poboljšati korisničko iskustvo.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Koje značajke automatizacije pozivnog centra nudi LiveAgent ?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “LiveAgent nudi značajke automatizacije pozivnog centra kao što su IVR, automatsko ponovno pozivanje, preusmjeravanje poziva, automatsku distribuciju tiketa i više.” } }] }
Back to Academy Create account for FREE

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.