Automatizirani sustavi za pozivanje

Što su automatizirani sustavi za pozivanje?

Automatizirani sustavi za pozivanje su poslovna softverska rješenja koja pružaju značajke cloud usluga za automatiziranje telefonskih poziva. Oni omogućuju kompanijama da odgovaraju na dolazne pozive i imaju odlazne pozive bez agenata kontakt centra.

Poduzeća mogu koristiti uslugu automatiziranih poziva da pošalju prethodno snimljenu glasovnu poruku tisućama potencijalnih klijenata u svrhu kvalifikacije ili prodaje. Čak možete slati i podsjetnike za događaje ili hitne poruke cijelom popisu kontakata, uključujući članove tima.

Dodatno, automatizirani telefonski sustavi pomažu kompanijama u dostavljanju relevantnih poruka za pozive korisničke podrške putem automatske tajnice.

Postavke distribucije poziva i softveru za kontakt centar - LiveAgent

Kako funkcionira automatizirani sustav za pozivanje?

Automatizirani sustav za pozive funkcionira kao sustav za dolazne pozive i automatski sustav za upravljanje odlaznim pozivima.

Sustavi za dolazne pozive vam omogućuju snimanje jedinstvene audio poruke za različite bolne točke klijenata, tako da svaki pozivatelj može izabrati između opcija u vašem izborniku i riješiti određeni problem. Oni mogu izabrati preusmjeravanje poziva prema dostupnim agentima ako određena poruka ne rješava problem.

Automatizirani sustavi za pozivanje

Dodatno, možete koristiti ove sustave za automatsko pozivanje kako bi poslali prethodno snimljenu poruku bilo kome s vašeg popisa kontakta bez potrebe da ih vaši agenti zovu.

Evo kako automatski sustavi s telefonskim izbornikom rade:

  • Oni reproduciraju snmljenu poruku kada klijent nazove lokalni ili besplatni telefonski broj kompanije.
  • Klijent može odabrati prikladnu opciju u izborniku izborom odgovarajućeg broja za rješavanje problema ili dobivanje podrške od stvarnog agenta.
  • Neki uključuju sustave za interaktivne glasovne odgovore koji omogućuju klijentima da predstave problem umjesto da pritišću gumbe.

  • Odlazni pozivi rade na drugi način. Sustav za automatske poruke poziva broj i onda pušta snimljenu poruku ili povezuje primatelja poziva s agentom kada detektira glas. U suprotnome, koristi značajku za automatsko ostavljanje poruka na glasovnoj pošti.

Takvi prilagođeni sustavi telefonskih izbornika podržavaju različite integracije treće strane. Na primjer, možete integrirati svoj sa CRM (upravljanje vezama s klijentima) softverom za segmentiranje, ocjenjivanje i praćenje vaših potencijalnih klijenata.

Integracije treće strane s LiveAgent softverom

Koje su značajke automatiziranih sustava za pozivanje?

Najvažnije značajke automatiziranih sustava za pozivanje uključuju:

  • Prilagodljiv ID pozivatelja – Nakon potvrde da je vaš broj ispravan, možete prilagoditi vaš ID pozivatelja kako bi vaši klijenti znali tko ih zove. 

  • Prilagođeni pozdrav kompanije – Možete pozdraviti svakog pozivatelja s prilagođenom porukom.

  • Masovno emitiranje glasovnih poruka – Ovi sustavi za pozivanje kojima ne trebaju agenti omogućuju vlasnicima poduzeća da obavljaju simultane pozive prema cijelom popisu kontakta.

  • Zakazivanje poziva – Kompanije mogu zakazati određeni datum i vrijeme za svaki odlazni poziv.

  • Detekcija glasovne pošte – Ako automatska tajnica ili usluga glasovne pošte odgovori na poziv, automatski sustav za pozive će pustiti poruku nakon zvučnog signala.

  • Glasovna poruka u tekst – Sustav može poslati tekst ako primatelj poziva nema opciju glasovne pošte.

  • Automatske usluge odgovaranja – Možete snimati poruke koje se odnose na uobičajene bolne točke klijenata.

  • Prilagodljiva pravila preusmjeravanja – Možete preusmjeravati vaše pozive na temelju CRM-a ili podataka helpdeska i uživati u automatskoj distribuciji potencijalnih klijenata te pružati besprijekornu korisničku podršku. Možete postaviti preusmjeravanje na temelju vještina s fokusom na ocjene agenata ili preusmjeravanje na temelju vremena s fokusom na radno vrijeme.

  • Analitika u realnom vremenu – Live upravljačka ploča sa značajkama za nadzor u realnom vremenu i izvještaje vam može dati uvid u prosječno vrijeme odgovora, izvedbu agenata i više.

  • Napredne značajke – Većina sustava nudi napredne značajke kao što je snimanje poziva, video konferencije, snimanje i transkripte sastanaka, transkripte glasovne pošte, transfere poziva, ankete i upitnike.

Što izbjegavati pri korištenju automatiziranih sustava za pozivanje?

Loš izbornik je jedna od najgorih stvari koje automatizirani sustav za pozive može imati. On može pretvoriti svakog pozivatelja u bijesnog klijenta i natjerati ga da poželi promijeniti uslugu.

Vaš izbornik mora biti koncizan i nuditi opcije koje pristaju različitim situacijama. Klonite se dugačkih pozdrava, pogrešnih opcija i previše izbora koji mogu zbuniti klijente.

Prigušena glazba i nezgrapno korisničko sučelje također mogu upropastiti korisničko iskustvo. Vaši pozivatelji se ne bi trebali mučiti kako bi dobili potrebnu podršku, niti bi trebali slušati stalno istu pjesmu dok su na čekanju. Ako odlučite puštati glazbu, izaberite njihove najdraže pjesme kako bi popravili njihovo zadovoljstvo.

Automatizirani sustavi za pozivanje

Koje su prednosti korištenja automatiziranih sustava za pozivanje?

Ako koristite automatizirani sustav za pozive, uživat ćete u ovim prednostima:

  • Vremenska učinkovitost – Automatizirani telefonski pozivi prema dužem popisu telefonskih brojeva mogu sačuvati dragocjeno vrijeme, poboljšavajući učinkovitost i produktivnost vaših agenata.

  • Smanjenje troškova – Zahvaljujući neograničenim pozivima i pristupačnim cijenama, možete uštedjeti novac na odlaznim pozivima dok uslužujete klijente diljem svijeta. Automatizirani odgovori smanjuju vrijeme koje vaši agenti provedu na pozivu, time smanjujući i vaše troškove.

  • Smanjeno vrijeme odgovora – Relevantna prethodno snimljena poruka može brzo odgovoriti na upite klijenata.

  • Zadovoljstvo klijenata – Bilo koji klijent može prebaciti poziv prema stvarnom agentu kako bi riješio kompleksniji problem.

  • Briga o potencijalnim klijentima – Automatska distribucija poziva vam omogućuje besprijekorno praćenje potencijalnih klijenata, povećava prodaju i stope konverzije. Možete generirati detaljni izvještaj za svaki poziv i integrirati sustav s aplikacijama treće strane, kao što je CRM ili help desk softver.

  • Bolja suradnja i timska komunikacija – Velik broj sustava nudi razmjenu poruka unutar tima i značajke za interne pozive za jednostavniju komunikaciju i suradnju. Većina ih nudi neograničenu pohranu snimki poziva, poruka i dijeljenih dokumenata.

Automatizirani sustavi za pozivanje

Koliko koštaju automatizirani sustavi za pozivanje?

Automatizirani sustavi za pozivane su cjenovno isplativa rješenja koja ne zahtijevaju instaliranje hardvera ili softvera.

Ovisno o ponuđaču, možete dobiti osnovni plan za otprilike $20 po korisniku mjesečno, ali možda će imati ograničene mogućnosti. Neki ponuđači naplaćuju skoro $200 po korisniku mjesečno za napredni plan. Neki naplaćuju mjesečne naknade za broj minuta dok drugi daju neograničene pozive i poruke.

Ako uzmete godišnji plan, možda dobijete popust za godišnju pretplatu. Popust na količinu je također moguć za velik broj dodatnih korisničkih računa.

LiveAgent je možda i najisplativija opcija. Za samo $29/agent/mjesec on nudi 180+ značajki i cjenovno je najisplativiji na tržištu.

To je premium plan sa svim uključenim opcijama koji plaćate po korištenju, tako da nema opcija godišnje pretplate. Ne zahtijeva ugovor, nema troškove postavljanja i možete ga nadograditi ili otkazati bilo kad i dobiti besplatnu 14-dnevnu probu (kreditna kartica vam nije potrebna) kako bi istražili značajke.

Find the right solution for you

LiveAgent offers software for call centers with numerous features and integrations that will make your life easier. Curious about all the opportunities?

Frequently asked questions

Što su automatizirani sustavi za pozivanje?

Automatizirani sustavi za pozivanje su rješenja temeljena na cloudu za automatsko zvanje potencijalnih klijenata, kupaca i članova tima te odgovaranje na pozive korisničke podrške s prethodno snimljenim porukama.

Kako funkcionira automatizirani sustav za pozivanje?

Sustav vam omogućuje snimanje poruke za odgovore na upite klijenata kako bi im pomogli riješiti probleme ili ih usmjeriti prema dostupnim agentima. On automatizira odlazne pozive šaljući glasovne poruke potencijalnim klijentima, te obavlja stotine i tisuće simultanih poziva.

Koje su značajke automatiziranih sustava za pozivanje?

Ovi sustavi vam omogućuju da prilagodite vaš ID pozivatelja, pozdrav tvrtke, pravila preusmjeravanja, šaljete masovne glasovne poruke, zakazujete pozive, snimate pozive, generirate izvješća u realnom vremenu, pravite videokonferencijske pozive i još puno toga.

Što izbjegavati pri korištenju automatiziranih sustava za pozivanje?

Izbjegavajte duge pozdrave, komplicirani izbornik s previše izbora, neprikladne opcije, prigušenu glazbu i nezgrapno korisničko sučelje, jer to živcira klijente.

Koje su prednosti korištenja automatiziranih sustava za pozivanje?

Automatizirani sustavi za pozivanje štede vrijeme i novac, poboljšavaju učinkovitost i produktivnost agenata te poboljšavaju suradnju i komunikaciju unutar tima. Oni smanjuju vrijeme potrebno za odgovor i rješavanje, poboljšavaju zadovoljstvo klijenata i povećavaju stope konverzije i prodaju.

Koliko koštaju automatizirani sustavi za pozivanje?

Većina automatiziranih sustava za pozive je cjenovno pristupačno, ali nude različite značajke. Neka koštaju samo $20 po korisniku mjesečno ali nude ograničene funkcije, dok druga koštaju deset puta više, ali i dalje nisu napredna poput nekih rješenja. LiveAgent nudi 180+ značajki za samo $49/agent/mjesec (bez troškova prijave), a plaćate samo ono što koristite.

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo