Cold calling

Bilo koji pokušaj sklapanja posla s potencijalnim klijentom korištenjem telefona je cold calling. U većini slučajeva, potencijalni klijenti nisu ni svjesni da ih zove kompanija.

Bilo da ste tek započeli poslovanje ili ste već etablirana organizacija, potraga za novim klijentima nikada ne prestaje. Za startupe pronalazak novih kvalitetnih veza znači da postaju relevantni i konkurentni.

Proračun je najveći problem za većinu novih kompanija. Nedostatak dovoljnih sredstava sprječava veći broj novih poduzeća od uranjanja u sve oblike marketinga, što kao rezultat ima slabiju prodaju jer brzo iskoristite sve potencijalne klijente.

Tu cold calling stupa na scenu kao novi izvor svježih potencijalnih klijenata. S time na umu, porazgovarajmo o tome što je cold calling, njegovoj legalnosti, najboljem načinu za njegovo obavljanje i više.

Što je cold calling?

Cold calling je tradicionalni oblik marketinga. Odnosi se na poslovnu tehniku u kojoj prodavač ili marketar koristi telefon za pozive kako bi uvjerio potencijalne klijente koji nemaju prijašnjeg znanja o njegovoj kompaniji da kupe njene proizvode ili usluge.

Vlasnik novog poduzeća se može pouzdati u cold calling kako bi otkrio dobru mogućnost za rast poduzeća. Cold calling se može koristiti za generiranje novih potencijalnih klijenata i poticaj razvoja poslovanja, ako se ispune određeni uvjeti.

Kakav je zakon u vezi cold callinga?

Cold calling je legalan sve dok slijedite određena pravila i uvjet. Međutim, ilegalni cold calling se pojavljuje u idućim situacijama:

  • Kada prodavač ne kaže potencijalnom klijentu svoje ime, naziv kompanije, telefonski broj ili adresu;
  • Ako prodavač ignorira zahtjev potencijalnog klijenta da napusti razgovor i ne vraća se više;
  • Ako prodavač koristi cold calling za nuđenje usluga ili proizvoda bez pisanog dogovora koji su skuplji od prosječnih cijena koje je zakon Velike Britanije postavio, to vam daje dva tjedna (14 dana) da poništite dogovor.

Nepridržavanje ovih pravila može rezultirati počinjenjem kaznenog djela.

Kakav je zakon u vezi cold callinga? - App - Uploads - 2021 - 12 - Business Law.jpg

Kako obaviti cold call?

Cold calling zahtijeva detaljne pripreme kako bi bio uspješan. Prvo, trebate istražiti potencijalne klijente i naći ključne informacije o njima. To će vam pomoći da privučete njihovu pažnju i pružite im vrijednost. Još važnije, moći ćete kreirati listu potencijalnih klijenata koje može zanimati to što prodajete.

Počnite provjeravati njihove društvene medije, CRM, stranice kompanije i LinkedIn. Skicirajte što želite reći kako bi razvili scenarij za cold call. Pobrinite se da svaki vaš cold call započne s pamtljivom uvodnom rečenicom. Nemojte započeti s prodajnom ponudom nego radije nastojte razumjeti potrebe potencijalnih klijenata i krojiti ponudu po tome. Na kraju, naučite se nositi s odbijanjem i svladajte strah od odbijanja.

Što ćete reći u cold callu?

Pošto vaši prodajni predstavnici imaju ograničeno vrijeme da pređu na stvar tijekom prodajnog poziva, trebaju se pobrinuti da iskoriste to vrijeme za kreiranje poslovne veze s potencijalnim kupcima.

Započnite vaš cold call s pravilnim uvodom da uključite potencijalnog klijenta u proces prodaje. Recite par riječi o kompaniji i razlog vašeg poziva.

Možete slijediti ove naputke da s lakoćom svladate prepreke:

Povežite se – pokažite razumijevanje i zahvalnost;

Premostite – ponudite sveobuhvatne informacije o vašoj ponudi kako bi se angažirali s potencijalnim klijentom i uspostavili vezu;

Potvrdite dogovor – postavite vaše pitanje i dajte im ponudu kako bi ih obavezali.

Koliko bi cold call trebao trajati?

Sudeći po nekima od najuspješnijih cold calling kampanja, cold call bi u prosjeku trebao trajati 7.5 minuta.

Da pojednostavimo, idealan i prosječan cold call bi trebali trajati onoliko koliko je potrebno da predstavite vašu prodajnu ponudu i uključite potencijalnog klijenta u proces kupovine.

Prosječan cold call traje oko 7.5 minuta. Međutim, što poziv duže traje, više je šanse za uspjeh.

štoperica

Koliko vremena je potrebno za 100 cold call poziva?

Za 100 cold call poziva će vam trebati između 1-5 sati, ali to dosta ovisi o sustavu biranja koji koristite. Ako želite poboljšati svoje cold calling napore, trebat ćete dobru prodajnu strategiju.

Započnite s izborom pravog sustava za biranje koji odgovara vašim potrebama i razmislite o broju potencijalnih klijenta do kojih trebate doći svakodnevno kako bi dosegli svoj cilj. Vrijeme potrebno za 100 cold call poziva ovisi od toga koliko brojeva vaš sustav može birati odjednom, kao i od broja potencijalnih klijenata koji se zapravo jave.

Koje je najbolje vrijeme za cold call?

Ne postoji univerzalno najbolje vrijeme dana za cold call. Međutim, određeni trendovi pokazuju da je najbolje vrijeme dana za nazivati potencijalne klijente između 9:00 i 16:00.

Po podacima prikupljenim iz preko 11 milijuna cold call poziva, najbolje vrijeme u SAD-u kada se možete nadati odgovoru je 10:00 ujutro i 14:00 popodne.

Poslije radnog vremena, za vikend, rano ujutro i tijekom blagdana je definitivno najgore vrijeme za cold call pozive. Dakle, prilagodite svoj raspored zvanja kako bi doprli do što više potencijalnih klijenata.

Koliko su cold call pozivi uspješni u prodaji?

Iako cold calling može rezultirati prodajom, njegova stopa uspjeha umnogome ovisi o vrsti poduzeća koje vodite i potencijalnim klijentima do kojih pokušavate doprijeti.

Neke procjene govore da cold calling ima stopu uspjeha od 2%. Međutim, cold calling može poboljšati vaše stope konverzije za 20%, povećati vašu stopu postizanja dogovora za 50% i pomoći s poboljšanjem loše prodaje.

Izvještaji korisničke službe

Kako automatizirati cold call?

Najbolji način automatizacije cold calla je korištenje progresivnog dialera za prioritizaciju odgovorenih poziva i automatsko povezivanje sa slobodnim prodajnim predstavnicima. Ovaj alat za cold calling obavlja pozive u pravo vrijeme i može snimati razgovore kako bi pomogao vašim prodajnim predstavnicima da personaliziraju svoj pristup.

Savjeti za cold calling

Ovo su neki od najboljih savjeta za cold calling koji će vam pomoći da razvijete bolje prodajne vještine. Koristite ove savjete za akcijske prodaje za razvoj efikasnijih skripta za cold calling:

  • Mudro zakazujte vaše termine za cold call kako bi otkrili najbolje vrijeme da se obratite potencijalnim klijentima.
  • Kreirajte raspored s ciljanim brojem poziva po danu i tjednu.
  • Uvjerite se da ciljate na pravi tip publike.
  • Pripremite skriptu da zvučite profesionalnije i iznesete ponudu.
  • Svladajte odbijanje i budite uporni.

Kako zaustaviti cold callere?

Ako je potencijalnom klijentu dosta napornih prodajnih taktika, imamo par savjeta kako mogu spriječiti cold callere:

  • Prijavite svaki napadni cold call usluzi Telephone Preference Service TPS (potrebna je registracija). Ova usluga pomaže ljudima da smanje količinu poziva koje primaju, kao što su napadni prodajni i spam pozivi. Registracija uključuje nekoliko koraka.
  • Koristite uređaj za blokiranje poziva koji zahtijeva ID pozivatelja.
  • Koristite blokiranje poziva kako bi prestali primati neželjene pozive.
  • Uvijek pogledajte tko vas zove.

Možete li prijaviti cold callere?

Registrirajte vaš telefonski broj u TPS (besplatno). Poanta TPS-a je da kompanija ne dozvoljava trećim stranama da zovu registrirane brojeve. Bilo koji pokušaj prevare treba biti prijavljen u Action Fraud. Bilo koja osoba koja želi smanjiti naporne prodajne pozive ili misli da je bila žrtva prevare to može prijaviti u Action Fraud, National Fraud i Cyber Crime Reporting Centre.

Create a call center software

LiveAgent, the omnichannel cloud-based call center software is all you’ll ever need to provide reliable and personalized service to your customers.

Frequently asked questions

Što je cold calling?

Cold calling je oblik telemarketinga u kojem prodavač nastoji uvjeriti potencijalnog kupca da kupi proizvod ili uslugu koji prodaje. Cold calling zahtijeva temeljito istraživanje prije poziva, skriptu i korištenje automatizacije kako bi bilo što učinkovitije.

Što zakon kaže o cold callingu?

Cold caller mora informirati drugu stranu o svom imenu, nazivu kompanije, telefonskom broju i adresi, kao i činjenici da je svrha poziva prodaja proizvoda ili usluge.

Što govorite tijekom cold calla?

Započnite poziv predstavljajući se i navedite kompaniju za koju radite. Pokušajte se povezati s potencijalnim klijentom i ponudite rješenje za stvarne probleme. Izložite svoju ponudu tako da druga osoba zna razlog vašeg poziva i budite spremni nositi se s odbijanjem.

Koliko dugo cold call treba trajati?

Cold call treba trajati manje od 10 minuta.

Koje je najbolje vrijeme za cold call?

Najbolje vrijeme za cold call je 10 ujutro i 2 popodne.

Koliko uspjeha u prodaji ima cold calling?

Cold calling može povećati konverziju, stopu zaključenja dogovora i generiranje potencijalnih klijenata. Međutim, njegova stopa uspjeha je samo 2% u usporedbi s modernijim telemarketinškim rješenjima.

Kako automatizirati cold calling?

Najbolji način za automatizirati cold call je korištenje progresivnog dialera.

Imate li neke savjete za uspješan cold calling?

Najbolji savjeti za cold call su: Pronađite najbolje vrijeme za poziv; Uvjerite se da zovete pravi tip publike; Pripremite skriptu i vježbajte da zvučite što profesionalnije; Nemojte započinjati cold call s prodajnom ponudom i budite spremni nositi se s odbijanjem.

Kako zaustaviti cold callere?

Postoji nekoliko načina za zaustaviti cold callere - korištenjem uređaja za blokiranje poziva, zaustavljanjem dolaznih poziva ili prijavljivanjem sumnjivih poziva vašoj telefonskoj kompaniji.

Možete li prijaviti cold callere?

Da, možete prijaviti cold callere vašoj telefonskoj kompaniji ili nadležnim tijelima.

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo