Ovaj članak nudi predloške za optimiziranje email pozivnica za razgovore s klijentima i tako poboljšati telefonsku komunikaciju u poslovnom svijetu.
Dosta kompanija se jako trudi da poveća svoje online prisustvo. Također se trude koristiti nove kanale koje internet i današnja digitalna era nude: društveni mediji, emailovi, obrasci, odredišne stranice i ostali marketinški i komunikacijski alati. Ali, zamjenjuju li ovi alatu telefonsku komunikaciju i komunikaciju licem u lice s klijentima, dioničarima ili partnerima?
The answer is no. Phone calls are an important relationship aspect between companies and their (potential) customers. Thus, this article outlines how you can leverage email marketing to arrange calls with clients.
Milijuni emailova ulaze i izlaze iz sandučića poslovnih ljudi svaki dan. Trebate znati kako poslati savršeni email tako da se vaša poruka ne izgubi u neredu. To je posebno istina ako šaljete pozivnicu za razgovor važnom klijentu.
Neki ljudi raspravljaju da su konvencionalni oblici komunikacije kao telefonski pozivi zastarjeli. Autori tih mišljenja zaboravljaju o nekim odlučujućim faktorima komunikacije. Oni uključuju izravnost, izraze, tonove glasa i pauze…Oni uključuju prijenos poruka i važnih informacija koji bi inače bili izgubljeni u digitalnoj komunikaciji. Ništa ne može zamijeniti dijalog i direktan razgovor između ljudi (bar zasad).
Zato bi pozivanje klijenata na razgovor trebalo i dalje biti dio vaše email marketinške strategije. Predlošci za email pozivnice će vam pomoći u tome. No prvo idemo na naslove.
My name is [name], and I work at [company].
We work with businesses like yours [company] to [overcome pain points/deliver benefits].
Are you the right person to discuss solutions to such issues? If not, could you connect me with the right person at your company to talk about this?
I’d love to get in touch with you or your colleague over the phone, as I really value human-to-human contact.
If that would be possible, click this link to schedule a call [link] — choose a time and date that suits you the most!
Cheers,
[name & company]
It’s [name] from [company]. As I mentioned in my previous email, we help [company type] to [overcome pain points/deliver benefits].
I’m curious about how you handle [an issue that your product or service helps with] at [company].
We’re experts at [your expertise], and I’d love to show you what we have been working on recently.
Are you available for a short call this week? Click the link below to schedule your demo — choose a time and date that suits you the most!
[CTA]
Best,
[name & company]
Thanks for showing your interest in [product/service] — we’re excited to see you here!
Since you [visited our website/downloaded an ebook/commented on our social media profile], I bet that you’d like to learn more about our products.
Please click this link to schedule your demo [link] — choose a time and date that suits you the most!
We look forward to talking to you soon.
Best,
[name & company]
I’ve noticed that you reported an issue [the matter of the issue/ticket no.]
I want to resolve your problem as quickly as possible.
I think the quickest way to solve this is to schedule a quick [video] call so that I can walk you through [our dashboard/latest updates/new features] and help you with [pain point].
Click the link below to schedule a call with me:
[CTA]
Regards,
[name & company]
You already use our [product/service], so I thought I should let you know about our new offer!
[new product/service] is available now, and many of our current clients have already [bought/tested] it. They love the results!
How about we hop on a quick call so I can show you how to make the most of [new product/service]?
Click the button below to book a call with me!
[CTA]
Talk to you soon,
[name]
“Jeste za poziv?” predložak email pozivnice na razgovor – popratna poruka
Hello [contact name],
Are you still looking for a hand with [pain point]?
If you haven’t found answers to your questions, hit the button below to schedule a call. I can walk you through the solutions and show you exactly how we can help.
[CTA]
Regards,
[name & company]
“Brzo pitanje” predložak email pozivnice na razgovor – popratna poruka
Dealing with [pain point] can be a tough job sometimes.
If you tell me some of the biggest challenges that your company has faced recently, I can help you with them and deliver [value proposition].
We can discuss this over the phone, as I think it will be easier for both of us.
Just click this link [link] to schedule a call with one of our experts.
Take care,
[name & company]
Koliko često komunicirate s vašim postojećim ili mogućim klijentima treba biti prilagođeno određenoj kampanji, hitnosti problema ili vrijednosti potencijalnog dogovora. U svakom slučaju, zapamtite da ne preplavite vaše kontakte s emailovima i pozivnicama za razgovor. Inače, vaša komunikacija će se doimati kao spam.
Možete spomenuti koje vrijeme i datum vama najviše odgovara. Međutim, trebate prepustiti vašim postojećim ili mogućim klijentima da odluče kad mogu skoknuti na poziv s vama.
To općenito ovisi o zakonima o privatnosti u određenoj državi. Obično to ne morate spomenuti, ali je dobra praksa informirati svoj kontakt kako ste došli do informacija o njima, čak i ako ne pitaju. Međutim, ako vas pitaju, trebate im dati pošten odgovor.
Također zapamtite da ne biste trebali stupati u kontakt s ljudima koji nisu izrazili volju da ih vaša kompanija kontaktira.
Ready to put your call email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Predlošci za popratni email nakon prijave
The text discusses the importance of sending follow-up emails, including after interviews, meetings, and sales calls. It offers tips for writing professional and personalized emails, including using clear and concise subject lines and a positive tone. The article also provides templates for apology and out-of-office emails, as well as examples of how to promote products or services directly through email. Ultimately, the text emphasizes the power of email as a valuable sales strategy when written effectively.
Email marketing je fleksibilni kanal komunikacije koji omogućava slanje poruka u različitim formatima. Postoje tri osnovna tipa email marketinških poruka: transakcijski, relacijski i promotivni emailovi. Transakcijski emailovi se odnose na transakciju između dvije strane, poput potvrde kupnje ili dostave. Relacijski emailovi se fokusiraju na angažman publike i educiranje klijenata. Promotivni emailovi se koriste za slanje promocija i ponuda klijentima. Email marketing je i dalje jedna od najkorištenijih komunikacijskih kanala te je važno koristiti predloške za poslovne emailove kako bi se kampanje lakše i brže kreirale.
Email predlošci za uključivanje klijenata
Tekst govori o važnosti uključivanja klijenata u strategije digitalnog marketinga putem e-maila te se nudi nekoliko predložaka e-mailova za uključivanje. Navode se primjeri kako koristiti e-mailove za novo spominjanje brenda, sakupljanje povratnih informacija te zaključani sadržaj kao oblik dolazne marketinške aktivnosti. Telefonska podrška je i dalje popularna, a ton koji koristi agent ima utjecaj na emocije klijenata. Navodi se kako studije slučaja mogu pomoći u dokazivanju kredibiliteta posla i pokazati kako je vaš proizvod ili usluga riješila probleme klijenta, te se predlažu predlošci e-mailova za zahtjev za studiju slučaja. Softver za korisničku podršku može pomoći u poboljšanju tržišnog imidža tvrtke, a integracija s NiceReply-om omogućuje prikupljanje povratnih informacija putem e-pošte.
Predlošci za popratne emailove
Slanje popratnog e-maila je dobar način za nastavak poslovne konverzacije. Personalizirajte poruku, držite se kratko, budite uljudni i poštujte vrijeme primatelja. Spomenite prethodnu konverzaciju kako biste osvježili sjećanje primatelja i istaknuli svoj interes za daljnjem kontaktu. Najbolje vrijeme za slanje e-maila je sredinom tjedna. Ako ne dobijete odgovor, pošaljite drugi e-mail nakon tjedan ili dva. Ne čekajte predugo prije novog kontakta, ali nemojte ni prebrzo reagirati. Predlošci e-maila za zahvalu i isprike mogu pomoći u gradnji vjernosti klijenata.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team