• Predlošci
  • Predlošci za email pozivnicu na razgovor

Predlošci za email pozivnicu na razgovor

Dosta kompanija se jako trudi da poveća svoje online prisustvo. Također se trude koristiti nove kanale koje internet i današnja digitalna era nude: društveni mediji, emailovi, obrasci, odredišne stranice i ostali marketinški i komunikacijski alati. Ali, zamjenjuju li ovi alatu telefonsku komunikaciju i komunikaciju licem u lice s klijentima, dioničarima ili partnerima?

The answer is no. Phone calls are an important relationship aspect between companies and their (potential) customers. Thus, this article outlines how you can leverage email marketing to arrange calls with clients.

Milijuni emailova ulaze i izlaze iz sandučića poslovnih ljudi svaki dan. Trebate znati kako poslati savršeni email tako da se vaša poruka ne izgubi u neredu. To je posebno istina ako šaljete pozivnicu za razgovor važnom klijentu.

Zašto je pozivanje klijenata na razgovor važno? 

Neki ljudi raspravljaju da su konvencionalni oblici komunikacije kao telefonski pozivi zastarjeli. Autori tih mišljenja zaboravljaju o nekim odlučujućim faktorima komunikacije. Oni uključuju izravnost, izraze, tonove glasa i pauze…Oni uključuju prijenos poruka i važnih informacija koji bi inače bili izgubljeni u digitalnoj komunikaciji. Ništa ne može zamijeniti dijalog i direktan razgovor između ljudi (bar zasad).

Predlošci za email pozivnicu na razgovor
LiveAgent enables you to video call with clients

Zato bi pozivanje klijenata na razgovor trebalo i dalje biti dio vaše email marketinške strategije. Predlošci za email pozivnice će vam pomoći u tome. No prvo idemo na naslove.

Primjeri naslova predložaka email pozivnica na razgovor

  • Porazgovarajmo, [ime]
  • [ime], jeste li spremni za brzi razgovor?
  • Još se borite s [bolna točka]? Raspravimo neka rješenja!
  • Nađimo se putem telefona, [ime]
  • Trebamo razgovarati, zar ne?
  • Nemojte propustiti naš poziv
  • Željeli bismo vas čuti – doslovno
  • Trabate pomoć s [bolna točka]? Pređimo na poziv!
  • Raspravimo vaš [problem] preko telefona
  • Voljeli bismo raditi s vama, ali prvo trebamo razgovarati
  • Sve je stvar razgovora, je li tako?
  • Jeste za chat?

7 ideja predložaka za pozivnicu na razgovor

Predložak email pozivnice na razgovor – početni kontakt


Hey [first name]

My name is [name], and I work at [company].

We work with businesses like yours [company] to [overcome pain points/deliver benefits].

Are you the right person to discuss solutions to such issues? If not, could you connect me with the right person at your company to talk about this?

I’d love to get in touch with you or your colleague over the phone, as I really value human-to-human contact.

If that would be possible, click this link to schedule a call [link] — choose a time and date that suits you the most!

Cheers,
[name & company]

Predložak email pozivnice na razgovor – popratna poruka


Hello [name],

It’s [name] from [company]. As I mentioned in my previous email, we help [company type] to [overcome pain points/deliver benefits].

I’m curious about how you handle [an issue that your product or service helps with] at [company].
We’re experts at [your expertise], and I’d love to show you what we have been working on recently.

Are you available for a short call this week? Click the link below to schedule your demo — choose a time and date that suits you the most!

[CTA]

Best,
[name & company]


Predložak email pozivnice na razgovor – demo


Hi [name],

Thanks for showing your interest in [product/service] — we’re excited to see you here!

Since you [visited our website/downloaded an ebook/commented on our social media profile], I bet that you’d like to learn more about our products.

Please click this link to schedule your demo [link] — choose a time and date that suits you the most!

We look forward to talking to you soon.

Best,
[name & company]

Predložak email pozivnice na razgovor za klijente koji prijavljuju problem


Hello [name],

I’ve noticed that you reported an issue [the matter of the issue/ticket no.]

I want to resolve your problem as quickly as possible.

I think the quickest way to solve this is to schedule a quick [video] call so that I can walk you through [our dashboard/latest updates/new features] and help you with [pain point].

Click the link below to schedule a call with me:

[CTA]

Regards,
[name & company]

Predložak email pozivnice na razgovor za moguću dodatnu prodaju


Hi there [name],

You already use our [product/service], so I thought I should let you know about our new offer!

[new product/service] is available now, and many of our current clients have already [bought/tested] it. They love the results!

How about we hop on a quick call so I can show you how to make the most of [new product/service]?

Click the button below to book a call with me!

[CTA]

Talk to you soon,
[name]


Predložak email pozivnice na razgovor – uvjerljiva popratna poruka

“Jeste za poziv?” predložak email pozivnice na razgovor – popratna poruka

Hello [contact name],

Are you still looking for a hand with [pain point]?

If you haven’t found answers to your questions, hit the button below to schedule a call. I can walk you through the solutions and show you exactly how we can help.

[CTA]

Regards,
[name & company]

“Brzo pitanje” predložak email pozivnice na razgovor – popratna poruka


Hi [name],

Dealing with [pain point] can be a tough job sometimes.

If you tell me some of the biggest challenges that your company has faced recently, I can help you with them and deliver [value proposition].

We can discuss this over the phone, as I think it will be easier for both of us.

Just click this link [link] to schedule a call with one of our experts.

Take care,
[name & company]

Email pozivnica na razgovor – Najčešća pitanja

Koliko često trebam slati email pozivnice na razgovor?

Resolution time

Koliko često komunicirate s vašim postojećim ili mogućim klijentima treba biti prilagođeno određenoj kampanji, hitnosti problema ili vrijednosti potencijalnog dogovora. U svakom slučaju, zapamtite da ne preplavite vaše kontakte s emailovima i pozivnicama za razgovor. Inače, vaša komunikacija će se doimati kao spam.

Trebam li predložiti vrijeme i datum telefonskog poziva u email pozivnici na razgovor?

Requester

Možete spomenuti koje vrijeme i datum vama najviše odgovara. Međutim, trebate prepustiti vašim postojećim ili mogućim klijentima da odluče kad mogu skoknuti na poziv s vama.

Trebam li spomenuti od koga sam dobio telefonski broj kontakta?

Predlošci za email pozivnicu na razgovor

To općenito ovisi o zakonima o privatnosti u određenoj državi. Obično to ne morate spomenuti, ali je dobra praksa informirati svoj kontakt kako ste došli do informacija o njima, čak i ako ne pitaju. Međutim, ako vas pitaju, trebate im dati pošten odgovor.

Također zapamtite da ne biste trebali stupati u kontakt s ljudima koji nisu izrazili volju da ih vaša kompanija kontaktira.

Ready to put your call email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo