Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predlošci
  • Predlošci za email pozivnicu na razgovor

Predlošci za email pozivnicu na razgovor

Dosta kompanija se jako trudi da poveća svoje online prisustvo. Također se trude koristiti nove kanale koje internet i današnja digitalna era nude: društveni mediji, emailovi, obrasci, odredišne stranice i ostali marketinški i komunikacijski alati. Ali, zamjenjuju li ovi alatu telefonsku komunikaciju i komunikaciju licem u lice s klijentima, dioničarima ili partnerima?

Odgovor je ne. Telefonski pozivi su važan aspekt veze između kompanija i njihovih (potencijalnih) kupaca. Dakle, ovaj članak naglašava kako možete iskoristiit email marketing za dogovaranje poziva s klijentima.

Milijuni emailova ulaze i izlaze iz sandučića poslovnih ljudi svaki dan. Trebate znati kako poslati savršeni email tako da se vaša poruka ne izgubi u neredu. To je posebno istina ako šaljete pozivnicu za razgovor važnom klijentu.

Zašto je pozivanje klijenata na razgovor važno? 

Neki ljudi raspravljaju da su konvencionalni oblici komunikacije kao telefonski pozivi zastarjeli. Autori tih mišljenja zaboravljaju o nekim odlučujućim faktorima komunikacije. Oni uključuju izravnost, izraze, tonove glasa i pauze…Oni uključuju prijenos poruka i važnih informacija koji bi inače bili izgubljeni u digitalnoj komunikaciji. Ništa ne može zamijeniti dijalog i direktan razgovor između ljudi (bar zasad).

Predlošci za email pozivnicu na razgovor
LiveAgent enables you to video call with clients

Zato bi pozivanje klijenata na razgovor trebalo i dalje biti dio vaše email marketinške strategije. Predlošci za email pozivnice će vam pomoći u tome. No prvo idemo na naslove.

Primjeri naslova predložaka email pozivnica na razgovor

  • Porazgovarajmo, [ime]
  • [ime], jeste li spremni za brzi razgovor?
  • Još se borite s [bolna točka]? Raspravimo neka rješenja!
  • Nađimo se putem telefona, [ime]
  • Trebamo razgovarati, zar ne?
  • Nemojte propustiti naš poziv
  • Željeli bismo vas čuti – doslovno
  • Trabate pomoć s [bolna točka]? Pređimo na poziv!
  • Raspravimo vaš [problem] preko telefona
  • Voljeli bismo raditi s vama, ali prvo trebamo razgovarati
  • Sve je stvar razgovora, je li tako?
  • Jeste za chat?

7 ideja predložaka za pozivnicu na razgovor

Predložak email pozivnice na razgovor – početni kontakt

Predložak email pozivnice na razgovor – popratna poruka


Predložak email pozivnice na razgovor – demo

Predložak email pozivnice na razgovor za klijente koji prijavljuju problem

Predložak email pozivnice na razgovor za moguću dodatnu prodaju


Predložak email pozivnice na razgovor – uvjerljiva popratna poruka

“Jeste za poziv?” predložak email pozivnice na razgovor – popratna poruka

“Brzo pitanje” predložak email pozivnice na razgovor – popratna poruka

Email pozivnica na razgovor – Najčešća pitanja

Koliko često trebam slati email pozivnice na razgovor?

Resolution time

Koliko često komunicirate s vašim postojećim ili mogućim klijentima treba biti prilagođeno određenoj kampanji, hitnosti problema ili vrijednosti potencijalnog dogovora. U svakom slučaju, zapamtite da ne preplavite vaše kontakte s emailovima i pozivnicama za razgovor. Inače, vaša komunikacija će se doimati kao spam.

Trebam li predložiti vrijeme i datum telefonskog poziva u email pozivnici na razgovor?

Requester

Možete spomenuti koje vrijeme i datum vama najviše odgovara. Međutim, trebate prepustiti vašim postojećim ili mogućim klijentima da odluče kad mogu skoknuti na poziv s vama.

Trebam li spomenuti od koga sam dobio telefonski broj kontakta?

Predlošci za email pozivnicu na razgovor

To općenito ovisi o zakonima o privatnosti u određenoj državi. Obično to ne morate spomenuti, ali je dobra praksa informirati svoj kontakt kako ste došli do informacija o njima, čak i ako ne pitaju. Međutim, ako vas pitaju, trebate im dati pošten odgovor.

Također zapamtite da ne biste trebali stupati u kontakt s ljudima koji nisu izrazili volju da ih vaša kompanija kontaktira.

Ready to put your call email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “How often should I send call invite emails?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “The frequency of communication with your existing or prospective clients should be adjusted to a specific campaign, the urgency of an issue, or the value of a potential deal. In any case, remember not to flood your contacts with emails and call invites. Otherwise, your communication may appear spammy.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Should I suggest the time and date of the phone call in a call invite email?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “You can mention what time and date works best for you. However, you should leave it to your prospective or existing customers to decide when they want to hop on a call with you.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Should I mention where I obtained a contact’s phone number from?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: ” In general, it depends on the privacy laws in a particular country or state. Usually, you don’t have to mention it, but it is good practice to inform your contact how you obtained their details even if they don’t ask about it. ” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo