Prema istraživanju od strane Virtual Incentives, 75% kupaca cijeni brandove koji nude poticaje i programe vjernosti. Štoviše, kada je razmišljalo o tvrtki od koje će kupovati, 28% ljudi definiralo je poticaje kupaca kao odlučujući čimbenik, odmah nakon cijene.
Štoviše, anketa tvrtke Vibe pokazuje da se 61% potrošača pretplatilo i omogućilo mobilne obavijesti samo za vijesti u vezi s poticajima za programe vjernosti. To znači da poticaji za programe vjernosti otvaraju nova vrata za komunikaciju s kupcima.
Zašto trebate koristiti poticaje za kupce?
Poticaje možemo definirati kao nešto što daje dodatnu vrijednost već pruženoj usluzi ili proizvodu. Nuditi svojim kupcima dodatne pogodnosti poput besplatnih proizvoda, bonusa, popusta, programa vjernosti ili posebnih ponuda ono je što obično iskustvo kupovanja pretvara u nešto nezaboravno. Sve su to primjeri cjenovnih poticaja jer pružaju dodatnu vrijednost za poticanje određene vrste ponašanja kupaca.
Ako je vaša tvrtka spremna ponuditi kupcima nešto više od svojih proizvoda ili usluga, može se smatrati da je usmjerena na kupca. Cjenovni poticaji vrlo su moćan alat kada se koriste na pravi način.
Omogućuju tvrtkama da:
- Poboljšaju stopu zadržavanja
- Potaknu željenu akciju (sudjelujte u anketi, ostavite povratne informacije)
- Naprave preinake nakon negativnog iskustva kupca
- Izgrade pouzdan odnos s dugoročnim klijentima
- Učine da stalni kupci potroše više
- Potaknu impulzivnije kupnje
- Poboljšaju promociju branda
- Potaknu angažman na društvenim mrežama
Baš kao što pružanje besplatne mente nakon obroka u restoranu povećava napojnice za 26%, pružanje dodatnih stvari vašim kupcima povećat će broj prodaja i kupaca koji se vraćaju. I upravo je zbog toga toliko mnogo tvrtki koje koriste razne cjenovne poticaje kako bi navukle kupce.
Ideje za poticanje kupaca
Što vaš biznis može ponuditi kao poticaj? Postoji tako puno stvari u kojima vaši kupci mogu uživati. Pogledajte naše natuknice dolje niže:
- Popusti su izvrsni poticaji jer kupci cijene priliku za uštedu novca. Štoviše, popusti također mogu potaknuti kupce na dodatne kupnje u budućnosti. Sjajan primjer za to je kada nešto kupite i dobijete 20% popusta za sljedeću kupnju.
- Bonusi se mogu primijeniti na sumu novca koju ste potrošili. Na primjer, za svaki potrošeni $ 1 dobivate bonus od $ 1, koji se zatim može primijeniti na vašu kupnju kao popust.
- Besplatni uzorci i testeri savršen su poticaj da kupca zainteresirate ne samo za vaš brand već i za određeni proizvod.
- Besplatni proizvodi — neki brandovi omogućuju svojim kupcima da odaberu besplatni poklon u određenom rasponu vrijednosti, dok druge svim kupcima daju isti standardni besplatni poklon.
- Članstva ili programi vjernosti nude posebne ponude za svoje kupce, kao što su popusti za ranu kupnju ili besplatna dostava.
- Besplatna ažuriranja dobra su ideja kad je riječ o brandovima koji prodaju softvere, programe i pretplate na aplikacije.
- Kuponi se mogu koristiti za kupnju kako bi se iskoristila ponuda s fiksnim popustom, poput ponude “kupi jedan – drugi dobij besplatno”.
U suštini, tvrtke mogu ponuditi mnoštvo usluga, aktivnosti, nadoknada, popusta – što god odgovara njihovoj određenoj sferi poslovanja.
6 razloga za korištenje poticaja za kupce
Poticaji se mogu koristiti kao alat za povećanje prodaje, poticanje željenih radnji, nagrađivanje kupaca ili samo za određivanje tona i slanja poruke o vašem brandu.
1. Stimuliranje povratnih informacija
Povratne informacije omogućuju vam da obratite pažnju i riješite probleme koje možda ranije niste primijetili. Ako vam nedostaju povratne informacije, uvijek možete upotrijebiti poticaje kupaca kako biste stimulirali ljude da više komuniciraju s vašim timom za korisničku podršku. Na primjer, možete zatražiti od njih da ocijene posljednju komunikaciju sa svojim upraviteljem ili ostave komentare kojima možete upravljati u odjeljku Povratne informacije & Prijedlozi. U zamjenu možete ponuditi popust za njihovu sljedeću narudžbu ili dodatne bonuse za članove vašeg programa vjernosti.
2. Isprika zbog učinjene greške
Isprike su nužne u svakom poslu. Ako vaš kupac ima problema, morate pokazati da vam je stalo. Ponudite popust za sljedeću narudžbu, naknadu ili besplatne proizvode. Ako je rješavanje problema potrajalo predugo, možete napraviti bilješku i podsjetiti svoje menadžere da ovaj kupac zaslužuje poseban tretman kao ispriku.
Primjer:
Christina Peterson (voditeljica službe za korisnike usluge EssayTigers): “Jednom smo doživjeli nestanak struje i propustili nekoliko rokova za naše usluge editiranja. Tada nismo bili spremni za takve situacije i nismo imali strujni agregat. Ali preuzeli smo punu odgovornost i priznali svoju pogrešku. Ispričali smo se i osigurali povrat novca svakom klijentu s kojim smo tog dana surađivali. To nam je omogućilo da zadržimo dio klijentele, ali neki su svejedno izgubljeni.”
3. Nagrađivanje kupaca za ostavljanje recenzija
Recenzije stvarnih kupaca puno su vjerodostojnije od uglađenih reklama. Zbog toga su one ključne za privlačenje novih kupaca koji će se na njih osloniti prilikom donošenja odluke.
No, nije puno ljudi spremno pisati recenzije, posebno one pozitivne. Naravno, mnogi brandovi rješavaju ovaj problem tako što sami pišu recenzije. No budimo iskreni, prave recenzije su puno vrjednije.
Korištenje poticaja u ovoj situaciji učinit će dosta toga. Za svaki pregled možete ponuditi razne popuste, bonuse, nagradne kartice ili besplatne uzorke kako biste povećali svoje stope konverzije za 4,6% prema statistici Reevoo-a.
4. Nagrađivanje kupaca za prijavljivanje grešaka ili slanje prijedloga
Čak se i najvećim kompanijama može dogoditi da naprave grešku. Ponekad će samo pažljiv korisnik prijaviti problem koji će kompanija kasnije lako popraviti. Poboljšanje kvalitete vaše usluge važno je za razvoj branda, stoga iskoristite svaku priliku da biste nagradili svoje kupce za izdvojeno vrijeme, tako što ćete im ponuditi besplatna ažuriranja, popuste ili članstva.
5. Nagradite dugogodišnje kupce za njihovu odanost
Kupci koji su odani vašem brandu i uvijek vam se iznova vraćaju, zaslužuju poseban tretman. Uvijek možete provjeriti povijest komunikacije s tom osobom kako biste doznali koliko dugo kupuje kod vas, na primjer koristeći povijest univerzalnog pretinca. Lako je poslati e-poruku svojim kupcima i reći im da cijenite njihovu odanost te ih nagraditi posebnim popustom ili bonusima iz programa vjernosti.
6. Stimuliranje angažmana na društvenim mrežama
Ako kreirate većinu sadržaja za društvene mreže vašeg branda, ali se i dalje suočavate s nedovoljnim angažmanom, možete isprobati poticaje za kupce kao način da potaknete dijeljenje i komentiranje svog sadržaja. Osigurajte popust za dijeljenja ili besplatne proizvode za sadržaj koji je napravio neki korisnik, npr. fotografiju sa dostavljenom narudžbom.
Na taj ćete način dobiti sadržaj koji će drugi korisnici smatrati vjerodostojnim (jer su ga napravili ljudi koji su već kupovali kod vas) i motivirat ćete vaše pratitelje da budu aktivniji na društvenim mrežama. Jednostavno možete pratiti dijeljenja i označene slike, tako da ne morate brinuti oko kršenja obećanja.
Superiorni primjeri marketinških poticaja
- Dunkin ‘Donuts. S gotovo pet milijuna članova u programu vjernosti, ovaj lanac zna sve o poticajima. Potiču svoje kupce da kupuju više kako bi dobili bonuse za svaki potrošeni dolar. Kasniji bonusi mogu se koristiti za dobivanje besplatnih pića na njihovim shopping izletima.
- Sephora’s Beauty Insider. Ovo je program vjernosti koji svake godine čini do 80% ukupne prodaje Sephore. To podrazumijeva nagrađivanje kupaca bonus bodovima za svaku kupnju i daje im priliku da ih iskoriste za poklon kartice i proizvode iz limitirane serije.
- Google Chrome nagrađuje korisnike za prijavljivanje programskih pogrešaka. Ako utvrde da je prijava vrijedna pažnje i da je moglo doći do potencijalnog iskorištavanja te pogreške, mogli bi ih nagraditi s iznosom do 15.000 $.
Želite li saznati više? U tom slučaju, pogledajte naš detaljan članak o Mekim vještinama u službi za korisnike.
Otkrijte sami
Znanje je važno, ali samo kad ga se primjenjuje u praksi. Isprobajte sve što ste naučili u našoj akademiji unutar LiveAgent-a.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Frequently Asked Questions
Zašto trebate koristiti poticaje za kupce?
Poticaje možemo definirati kao nešto što daje dodatnu vrijednost već pruženoj usluzi ili proizvodu. Nuditi svojim kupcima dodatne pogodnosti poput besplatnih proizvoda, bonusa, popusta, programa vjernosti ili posebnih ponuda ono je što obično iskustvo kupovanja pretvara u nešto nezaboravno.
Koje su prednosti poticaja za kupce?
Prednosti poticaja za kupce uključuju; zadržavanje kupaca, bolji angažman, poboljšana promocija branda i lojalnost kupaca.
Kako možete pružiti poticaje kupcima?
Postoji jako puno stvari u kojima vaši kupci mogu uživati. Na primjer, popusti, bonusi, besplatni uzorci, besplatni proizvodi, članstva ili ažuriranja.
Kako koristiti poticaje za kupce
Želite li potaknuti kupnje kod kupaca? Pročitajte kako koristiti poticaje za kupce i poboljšati svoju korisničku uslugu uz LiveAgent.
Kako izraditi program vjernosti kupaca
Programi vjernosti kupaca postali su sastavni dio marketinške strategije gotovo svakog poduzeća. Upoznajte se kako ga izraditi.
Kako izgraditi stabilnu i odanu bazu kupaca
Izračunavanje stope zadržavanja kupaca može biti nezgodno. Fokusirajte se na poboljšanje proizvoda i branda za povećanje odanosti kupaca. Uvođenje programa vjernosti i praćenje životne vrijednosti kupca su ključni. Zadržite svoju misiju i usredotočite se na osnove kako biste izgradili stabilnu bazu vjernih kupaca.
Ostvarivanje zadovoljstva kupaca korištenjem najboljih praksi
Zadovoljstvo kupaca je ključno za poslovanje. Empatija, aktivno slušanje i personalizacija su osnovni faktori za pružanje izuzetne korisničke usluge. Dizajniranje klijento-centričnog poslovnog modela je ključno za dugoročni uspjeh. Proaktivnost i osobni pristup su važni. HEARD framework pomaže u upravljanju lošim komentarima. Sve se svodi na stvaranje kulture prilagođene povratnim informacijama.