LiveAgent cijene

7 ili 30 dana besplatne probe
Besplatna proba na 7 dana s besplatnim emailom ili 30 dana s emailom kompanije
Kreditna kartica nije potrebna Nadograđujte i plaćajte u hodu Bez ugovora Bez troškova postavljanja Otkažite bilo kad
Business
Enterprise
Uštedite i do 20% plaćajući na godišnjoj razini
Small icon

Small business

Napredni plan s manje ograničenja i više značajki

$9/agent

mjesečno, naplaćuje se godišnje
ili $12 svaki mjesec

  • 1 Email račun za dolaznu poštu
  • 3 Email račun za odlaznu poštu
  • 10 odjela
  • 1 Live chat gumb
  • Ankete o zadovoljstvu chatom
  • 1 API ključ + integracija
  • Baza znanja
  • Korisnička služba
  • White Glove postavljanje
Medium icon

Medium business

Raznovrstan i uravnotežen plan za puni opseg korisničke podrške

$29/agent

mjesečno, naplaćuje se godišnje ili $35 svaki mjesec

  • Sve iz Small plana
  • Podrška za pozivni centar
  • 20 odjela
  • Interaktivni glasovni odgovor
  • Obuka o proizvodu
  • Hosting za prilagođenu domenu
  • 20 Pravila za događaje
  • 10 Vremenskih pravila
  • 5 SLA razina
Free icon

Free business

Zauvijek besplatan račun s nekim ograničenjima

$0/agent
  • 7 Dana povijesti tiketa
  • 1 Račun za dolazne emailove
  • 1 Račun za odlazne emailove
  • 3 odjela
  • 1 Chat gumb
  • 1 Prilagođeni filter po agentu
  • Korisnički portal
  • Baza znanja
  • White Glove postavljanje

Usluga se naplaćuje sukladno cjeniku koji možete naći u potpunoj usporedbi planova ispod

Usporedite planove

Pogledajte našu usporedbu planova i izaberite najbolji za vas

Small icon

Small business

$9/agent/month/annualy
Medium icon

Medium business

$29/agent/month/annualy
Large icon

Large business

$49/agent/month/annualy
Free icon

Free

$0/agent/month

Komunikacijski kanali

Korisnički portal
Postavite korisnički portal zajedno s bazom znanja, forumom i FAQ. Značajka za korisnički portal
Y Y Y Y Y
Kontakt obrasci – Gumbi za kontakt
Dajte vašim klijentima opciju da vam se obrate putem kontakt obrasca smještenog izravno na vašoj web stranici.Značajka za kontakt obrazac
3 10 20 1 200
Kontakt obrasci – Unutar stranice
Dajte vašim klijentima opciju da vam se obrate putem kontakt obrasca smještenog izravno na vašu web stranicu.Značajka za kontakt obrazac
3 10 20 1 200
Slack obavijesti
Primite Slack obavijest svaki put kada dobijete novi tiket ili odgovor na tiket u LiveAgent-u. Značajka za Slack obavijest
Y Y Y Y
Korisnički forum
Kreirajte online forum zajednice za vaše korisnike. Ohrabrite ih da postavljaju pitanja, pružaju odgovore i vode rasprave. Značajka za korisnički forum
Y Y Y Y Y
Email tiketing – Računi za dolaznu poštu
Pametni email tiketing osigurava da se nijedan email ne izgubi ili ostane neodgovoren. Naš sustav tiketinga također sprječava dvostruke odgovore koristeći značajku za otkrivanje sudaranja agenata. Značajka za tiketing
3 10 40 2 100
Email tiketing – Računi za odlaznu poštu
Pametni email tiketing osigurava da se nijedan email ne izgubi ili ostane neodgovoren. Naš sustav tiketinga također sprječava dvostruke odgovore koristeći značajku za otkrivanje sudaranja agenata. Značajka za tiketing
3 10 40 2 100
Live chat gumb
Pridobijte povjerenje klijenata i povećajte broj prodaja s personaliziranom live chat podrškom u realnom vremenu. Live chat značajka
1 3 15 1 50
Proaktivne chat pozivnice
Angažirajte posjetitelje vaše web stranice pozivajući ih na chat s vašim agentima. Značajka za proaktivne chat pozivnice
Y Y Y
Gumbi za povratne informacije
Ohrabrite klijente da vam šalju nove ideje i razvoj Feedback for future-a. Značajka za prijedloge i povratne informacije
Y Y Y
Viber
Odgovarajte na Viber poruke izravno iz vašeg LiveAgent sučelja. Viber značajka
$39 /mjesec $39 /mjesec Y Y
Twitter
Nadzirite jedinstvene ključne riječi i odgovarajte na tvitove koji zahtijevaju radnju. Svi odgovori kreirani putem LiveAgent-a su poslani kao tvitovi. Twitter značajka
$39 /mjesec $39 /mjesec Y Y
Facebook & Instagram
Odgovarajte na Facebook poruke, objave, komentare ili spominjanja izravno iz LiveAgent-a. Facebook značajka
$39 /mjesec $39 /mjesec Y Y
WhatsApp
IIntegrirajte vaš WhatsApp broj s vašim LiveAgent tiketing sustavom i koristite ga za odgovaranje na WhatsApp poruke unutar tiketing sustava. Napomena: Integracija trenutno funkcinira samo s Twilio i 360dialog brojevima.
3 accounts Y
Funkcija video poziva
Povećajte odlazne prodaje i poboljšajte zadovoljstvo klijenata s našom značajkom za video pozive. Budite osobni i ne zaboravite na osmijeh! Značajka za video poziv
Y Y Y

Upravljanje razgovorom

Povijest tiketa
Beskrajna pohrana svih tiketa i transkripta chatova. Pristup svim prethodnim tiketima, razgovorima i snimkama poziva za osiguranje kvalitete, u pravne svrhe ili u svrhu treniranja bilo kada.
Neograničeno Neograničeno Neograničeno 7 dana Neograničeno
Spajanje tiketa
Primili ste više tiketa o istom problemu i želite ih kombinirati? Nema problema! Iskoristite našu značajku za spajanje tiketa.
Y Y Y Y Y
Prilagođena polja tiketa
Saznali ste vrijedne informacije? Kreirajte prilagođeno polje za tikete i dodajte ga u panel za informacije o tiketu. Značajka za prilagođeno polje tiketa
Y Y Y Y Y
Razdvajanje tiketa
Dobili ste tiket s više zahtjeva? Podijelite tiket na dva dijela i dodijelite svaki drugom agentu/odjelu. Značajka za razdvajanje tiketa
Y Y Y Y Y
Interni tiketi
Kreirajte interne bilješke za vaše kolege. Bilješke su vidljive samo agentima, tako da se ne morate brinuti hoće li drugi krajnji korisnici ili klijenti vidjeti vaše privatne bilješke. Interni tiketi
Y Y Y Y Y
Privici
S lakoćom povucite i smjestite privitke (slike, glazbu, videa, dokumente i slično) kako bi ih podijelili s vašim klijentima. Značajka za privitke
Y Y Y Y Y
Masovne radnje za tikete
Izaberite više tiketa odjednom i provedite masovne radnje kako bi sačuvali vrijeme. S ovom značajkom možete riješiti, transferirati ili izbrisati više tiketa jednim klikom. Značajka za masovnu radnju za tikete
Y Y Y Y Y
To Solve algoritam
Automatski prioritizirajte tikete koji trebaju biti riješeni prema dogovoru o razini usluge (SLA) te datumu i vremenu primitka. To Solve značajka
Y Y Y Y Y
Anketa o zadovoljstvu tiketima
Automatski šaljite email ankete o zadovoljstvu tiketom nakon svake interakcije kako bi osigurali da vaši klijenti dobivaju visokokvalitetnu uslugu.
Y Y Y
Prilagođene oznake
Dodajte prilagođene oznake za organizaciju i filtriranje tiketa dok brzo pregledate njihov sadržaj.
Y Y Y Y Y
Prilagođeni filteri za tikete
Kreirajte jedinstvene filtere za tikete kako bi olakšali pretragu i filtriranje. Značajka za prilagođene filtere tiketa
300 filtera / agent 500 filtera / agent 1000 filtera / agent 50 filter / agent 5000 filtera / agent
Bilješke agenata na tiketima
Dodajte privatne bilješke na tikete. Privatne bilješke su vidljive samo agentima, tako da se ne morate brinuti da će ih vidjeti vaši klijenti ili drugi krajnji korisnici. Značajka za bilješke agenata na tiketima
Y Y Y Y Y
Upravljačke ploče u realnom vremenu
Pregled vaših statistika korištenja u realnom vremenu
Y Y Y Y Y
Transferi tiketa
Transfer tiketa prema agentima ili odjelima najbolje opremljenima za njihovo rješavanje, jednim klikom.
Y Y Y Y Y
WYSIWYG uređivač
Koristite naš WYSIWYG uređivač za oblikovanje sadržaja vaših emailova, email predložaka i članaka baze znanja. Značajka za WYSIWYG uređivač
Y Y Y Y Y
Više kartica za tikete
Rješavate više tiketa istovremeno? Nema problema! Otvorite više kartica za tikete u vašoj LiveAgent aplikaciji i prebacujte se po potrebi. Značajka za više kartica za tikete
Y Y Y Y Y
Radno vrijeme
Kada ste dostupni za vaše klijente? Dajte im to do znanja sa značajkom za radno vrijeme.
Y Y Y Y Y
Odjeli
Kreirajte prodajne, marketinške i odjele za tehničku podršku za lakše usmjeravanje tiketa i podjelu obaveza. Značajka za odjele
10 20 50 3 100
Uloge u odjelima Y
Predefinirane poruke
Ubrzajte vaše odgovore koristeći predefinirane komade teksta. Značajka za predefinirane poruke
20 100 500 1000
Kontakti i grupe
Segmentirajte klijente po interesima, dobi, nacionalnosti ili bilo kojoj drugoj metrici. Značajka za kontakteZnačajka za grupe
Y Y Y Y Y
Predefinirani odgovori
Kreirajte predefinirane odgovore za upite za podrškom na koje je moguće dati generički odgovor. Značajka za predefinirane odgovore
20 100 500 1000
Transkripti chata
Trebaju li vaši klijenti kopiju razgovora koji su vodili s vama? Dajte im transkripte chata putem emaila.
Y Y Y Y
Dijeljenje datoteka putem chata
Naš live chat podržava dijeljenje JPG, JPEG, PNG, GIF, PDF i TXT datoteka.
Y Y Y Y Y
Mobilni chat prozorčić
Naši live chat widgeti su responzivni – klijenti s lakoćom mogu započeti chat na mobitelu ili računalu.
Y Y Y Y Y
Chat poruka dobrodošlice
Pošaljite automatsku chat poruku dobrodošlice vašim novim posjetiteljima kako bi pokazali da ste online i da ste im spremni pomoći ako treba.
Y Y Y Y Y
Nadzor posjetitelja u realnom vremenu
Nadzirite što posjetitelji vaše web stranice hoće. Pogledajte koje URL-ove otvaraju, koliko su pregledavali svaku stranicu i dobijte obavijest kada prijeđu na novu stranicu vaše web stranice.
Y Y Y
Anketa za zadovoljstvo chatom
Odmah dobijte povratne informacije nakon svake interakcije s klijentima. Saznajte kako se možete poboljšati, što činite dobro i nadzirite zadovoljstvo klijenata tijekom vremena.  Značajka za ocjene agenata
Y Y Y
Praćenje vremena
Dobijte dublje razumijevanje izvedbe vašeg help deska praćenjem radnih navika vaših agenata. Pogledajte koliko dugo im treba da odgovore na svaki tiket, koliko vremena su online ili koliko im pauze traju. Značajka za praćenje vremena
Y Y
Redovi za pozive
Ako su svi online agenti zauzeti s tekućim pozivima, LiveAgent će automatski kreirati red za pozive za nove pozivatelje. Indikator redova za pozive
Y Y Y
IVR
Poboljšajte iskustvo klijenata vašeg pozivnog centra dizajnirajući stabla za sveobuhvatni interaktivni glasovni odgovor (IVR) koja ih preusmjeravaju na točan odjel podrške ili agenta. IVR značajka
Y Y Y
Snimke tijekom poziva
Neograničeno snimanje poziva osigurava da ste uvijek zaštićeni s visokokvalitetnim snimkama vaših poziva kada ih najviše trebate. Značajka za neograničeno snimanje poziva<
Y Y Y
Preusmjeravanja i transferi poziva
Naš softver za pozivni centar je opremljen s ACD-om i potpomognutim transferima poziva. Uživajte u glatkom prelazu između poziva s jednog odjela ili agenta na druge, počevši od danas. Značajke za preusmjeravanje pozivatransfere poziva
Y Y Y
Prilagođene uloge
Kreirajte i imenujte uloge te prilagodite ovlaštenja agenata. Značajka za prilagođene uloge
3 40

Prilagođavanje

API ključevi/ ograničenja 
Povežite različite programe, softver ili alate s LiveAgent-om i automatizirajte bezbroj zadataka. API značajka
1 5 10 100
Predlošci za emailove za klijente 
Konfigurirajte email predloške za vaše klijente i agente. Svi email predlošci poslani s LiveAgent-a mogu biti formatirani kao HTML ili obični tekst. Značajka za email predloške
Y Y Y Y Y
Pravila i vremenska pravila 
Kreirajte prilagođene okidače, pravila automatizacije i vremenska pravila kako bi ubrzali ponavljajuće zadatke koji ne zahtijevaju pažnju vaših agenata. Pravila i Vremenska pravila
Y Y Y Y Y
Gamifikacija 
Motivirajte, zabavite, povećajte produktivnost i njegujte suradnju u timovima. Značajka za gamifikaciju
Y Y Y Y Y
Prilagodba widgeta za kontakt obrasce 
Izaberite widget za kontakt obrasce iz naše galerije predložaka i prilagodite ga kako bi odgovarao estetici vašeg poduzeća.
Y Y Y Y Y
Prilagodba chat widgeta 
Izaberite chat widget iz naše galerije predložaka i prilagodite ga kako bi odgovarao bojama vašeg poduzeća.
Y Y Y Y Y
Prilagodba widgeta za chat pozivnice
Izaberite dizajn widgeta za poziv na chat iz naše galerije predložaka i prilagodite ga vašim potrebama.
Y Y Y Y
Konfiguracija zvuka 
Prilagodite ili onemogućite bilo koji zvuk obavijesti koji čujete u LiveAgent-u. Izaberite iz već postojećih zvukova ili učitajte vlastite. Značajka za konfiguraciju zvuka
Y Y Y
Pretražite i zamijenite 
LiveAgent može automatski pretražiti određene nizove u svakoj dolaznoj poruci i zamijeniti ih nečim drugim prije prikazivanja ili pohrane u bazu podataka. Značajka za pretragu i zamjenu
Y Y Y
Prilagodba widgeta za poziv 
Kreirajte poticajne widgete za poziv ili izaberite iz naše galerije predložaka. Prilagodite bilo koji postojeći dizajn vašim potrebama.
Y Y Y Y Y
Prilagodba widgeta za video poziv 
Kreirajte angažirajuće widgete za video poziv ili izaberite postojeći dizajn iz naše galerije predložaka. Prilagodite bilo koji postojeći predložak vašim potrebama.
Y Y
Baza znanja 
Kreirajte kategorije u vašem korisničkom portalu na temelju vaših proizvoda, usluga ili vrste klijenata. Dodajte članke baze znanja, forume ili ploče za povratne informacije. Baza znanja
1 – osnovno 1 2 1 – osnovno 10
Multi-Baza znanja
Multi-Baza znanja* vam daje priliku kreiranja neograničenog broja zasebnih korisničkih portala, svaki s jedinstvenim dizajnom, postavkama i sadržajem. Baza znanja
$19 / mjesečno/ po računu $19 / mjesečno/ po računu $19 / mjesečno/ po računu   Y
Bez brendinga 
Uklanja LiveAgent-ov brending s live chat prozorčića i gumba, baze znanja/korisničkog portala, prozorčića i gumba za pozive, kontakt obrazaca, obrazaca za povratne informacije i email predložaka.
$19 / mjesečno/ po računu $19 / mjesečno/ po računu Y

Izvještavanje

Analitički pregled 
Dobijte pregled vaše korisničke podrške. Vidite tko vrši interakciju s vašom kompanijom i nadzirite uslugu koju dobiva. Značajka za analitički pregled
Y Y Y
Izvještaj o izvedbi 
Nadzirite izvedbu vaših agenata za podršku. Vidite tko je najproduktivniji, tko preferira email u odnosu na live chat i tko ima dosljedne rezultate tijekom vremena. Značajka za izvještaj o izvedbi
Y Y Y
Izvještaji o agentima 
Kreirajte izvještaje o agentima za radno vrijeme, odgovorene tikete, chatove, pozive, prodaje, ocjene i više za određeni vremenski okvir. Značajka za izvještaje o agentima
Y Y Y
Ocjene agenata 
Generirajte izvještaje o ocjenama agenata zajedno s komentarima klijenata. Značajka za ocjene agenata
Y Y Y
Izvještaji o odjelima 
Generirajte izvještaje o broju odgovorenih tiketa, chatova, poziva i više u određenom vremenskom okviru za svaki odjel. Značajka za izvještaje o odjelima
Y Y Y
Izvještaji o kanalima 
LiveAgent vam pruža detaljne uvide u svaki komunikacijski kanal: email, live chat, pozivni centar, kontakt obrasci, Instagram, Facebook poruke, tvitovi i slično. Značajka za izvještaje o kanalima
Y Y Y
Izvještaji o oznakama 
Generirajte izvještaje o oznakama za određeni vremenski period. Pojedinačni unosi mogu biti razvrstani po vremenskom rasponu, odjelu, kanalu i agentu. Značajka za izvještaje o oznakama
Y Y Y
Povijest tiketa 
Filtrirajte tikete po danu, tjednu, mjesecu, godini ili određenom vremenskom rasponu kako bi generirali izvještaj o povijesti tiketa. Saznajte koji odjeli imaju najviše dodijeljenih tiketa, koji agenti su ih rješavali, njihove trenutne statuse i više.
Y Y Y
Izvještaj o vlastitom radu 
Generirajte izvještaje o radu obavljenom tijekom dana, tjedna, mjeseca, godine ili određenog vremenskog raspona. Saznajte koliko vam je tiketa dodijeljeno, s kojeg kanala su došli i njihov trenutni status. 
Y Y Y
Dostupnost agenata za pozive, chatove i tikete 
Nadzirite dostupnost vaših agenata i točno vidite kada su online (datum, vrijeme, od, do) . Značajka za dostupnost agenata
Y Y Y
Dostupnost za pozive i chat 
Generirajte izvještaje o dostupnosti svakog agenta za pozive i chat. Otkrijte tko najviše radi, a tko treba pojačati napore u svijetu podrške
Y Y Y
Količina poziva, chatova i tiketa 
Saznajte kojim agentima je dodijeljeno najviše tiketa, poziva i chatova kako bi usporedili i optimizirali količinu posla vaših agenata.
Y Y Y

Integracije

Integracije 
Dobijte pristup svim LiveAgent pluginovima i integracijama s drugim softverskim rješenjima kako bi ujedinili i pojednostavili vaš tijek rada.
Y Y Y Y

Podrška i usluge

Korisnička služba
Nudimo 24/7 korisničku podršku tijekom cijele godine. Kontaktirajte nas putem live chata, emaila, telefona, društvenih medija ili našeg korisničkog portala. Također nudimo višejezičnu podršku.
koliko je moguće 24/7 24/7 koliko je moguće 24/7
White Glove postavljanje
Opustite se i uživajte dok mi postavljamo vaš LiveAgent račun za vas. Prijavite se u helpdesk sustav spreman za korištenje koji će potaknuti produktivnost vaših agenata i poboljšati vašu korisničku službu.
Y Y Y Y Y
iPhone/Android aplikacije
Nudimo LiveAgent aplikaciju za Android i iOS operativne sustave. Značajka za iPhone/Android mobilne aplikacije
Y Y Y Y Y
Podrška na više jezika
LiveAgent trenutno podržava 45 jezičnih prijevoda, a novi se svakodnevno dodaju. Značajka za podršku na više jezika
Y Y Y Y Y
Podrška za više web stranica
Imate više poduzeća, proizvoda ili poddomena s jedinstvenim web stranicama? Nema problema, LiveAgent može dohvatiti i usmjeriti sve tikete u jedan LiveAgent račun.
Y Y Y Y Y
Podrška za više brendova
Rješavajte help desk komunikaciju za više brendova i poduzeća iz jednog softvera.
Y Y Y Y Y
Hardverski IP telefon
Osjećate se ugodnije koristeći vaš hardverski telefon? Nema problema! Povežite ga s LiveAgent-om kako bi njime odgovarali na pozive. Ne morate koristiti softphone ili odgovarati na pozive putem preglednika ako ne želite.
Y Y Y Y Y
Online obuka o proizvodu
Zakažite LiveAgent obuku za vašeg menadžera za podršku kako bi mu pomogli da bolje shvati alat ili pomogli u rješavanju nekih konfiguracijskih izazova s kojima se možda susreo koristeći LiveAgent.
Y Y Y
Senior account manager
Podrška od strane upravitelja za račun kao izravna točka kontakta. Upravitelj računa može biti dodijeljen na zahtjev u Large planu za račune s 50+ agenata.
Y
Dodijeljeni tim za uključivanje
Dobijte white-glove pomoć u postavljanju od našeg tima stručnjaka koji će vam pomoći da započnete s LiveAgent alatima i značajkama.
Y

Sigurnost i dozvole

EU/US/UK/SG podatkovni centri
Trenutno posjedujemo više podatkovnih centara diljem svijeta. Mi instaliramo račune naših klijenata na najbolju moguću lokaciju poslužitelja, ovisno o tome gdje se nalaze te uzimajući u obzir njihovee državne zakone. Više podatkovnih centara
Y Y Y Y Y
SpamAssassin integracija
Uštedite vrijeme i borite se protiv spama koristeći automatsko filtriranje spama. LiveAgent implementira SpamAssassin anti-spam platformu, koja blokira spam. Značajka za SPAM filtere
Y Y Y Y Y
Ograničenje pristupa panelu za agente
Ograničite broj IP adresa koje imaju pristup vašem panelu za agente
Y Y Y Y Y
Politika upravljanja lozinkama
LiveAgent osigurava da lozinka koju ste izabrali nije bila kompromitirana u prethodnim curenjima podataka.
Y Y Y Y Y
Verifikacija u dva koraka
Zaštitite vaš LiveAgent račun s vašom lozinkom i dodatnim kodom s Google Authenticator mobilne aplikacije. Značajka za verifikaciju u dva koraka
Y Y Y Y Y
HTTPS enkripcija
Svi LiveAgent hostani računi idu preko sigurne veze koja koristi HTTPS protokol. Značajka HTTPS enkripcije
Y Y Y Y Y
Popis blokiranih posjetitelja
Netko vam šalje spam ili je naporan? Blokirajte njegovu IP adresu kako bi ih spriječili da razgovaraju s vama. Odblokirajte ih kada ste za to spremni, nakon revizije popisa posjetitelja kojima ste zabranili chat.
Y Y Y Y Y
Zapis promjena
Pronašli ste nešto sumnjivo? Pregledajte zapis promjena kako bi vidjeli koje radnje je svaki od agenata obavljao u određenom vremenskom okviru. Značajka za zapis promjena
Y Y
Hosting za prilagođene domene
Hostajte vaš LiveAgent na vlastitoj domeni ako želite.
Y Y Y
SSO
Koristite jedinstvenu prijavu (SSO) kako bi olakšali prijavljivanje vašim agentima. Prijavite se jednom, bez ponovnog unošenja faktora autentifikacije i ubrzajte proces.
Y Y
Ugrađeni email poslužitelj
Umjesto svojih, iskoristite naše email poslužitelje za slanje emailova iz LiveAgent-a, pod vašom potvrdom.
Y Y
Prilagodba email predložaka u sustavu
Promijenite sadržaj i dizajn svih emailova u sustavu i prilagodite ih kad god želite.
Y

Automatizacija

Pravila događaja
Postavite pravila automatizacije za različite događaje i odredite koje radnje će se automatski izvršavati svaki put kada se određena radnja dogodi u LiveAgent-u.
501505001000
Vremenska pravila
Postavite pravila na temelju vremena koja će automatski izvršavati radnje nakon što određeni vremenski period prođe u vašem LiveAgent sustavu.
15100200
SLA pravila
Postavite interna pravila o razini usluge (SLA) koja osiguravaju besprijekorno iskustvo za vaše agente i klijente. Iskoristite ih za određivanje odgovornosti, kazne i popravke, u svrhu održavanja ispravnog tijeka rada.
550100
SLA razine
Postavite pravila vaših ugovora o razini usluge (SLA) na više razina kako bi osigurali pravilne tijekove rada na više od jedne razine. Možete ih koristiti za određivanje tijekova rada u različitim okolnostima.
520100

Najbolja iskustva klijenata se
grade uz LiveAgent

  • Read Satur's story

    Satur

    SATUR putnička agencija je najveća putnička agencija u Slovačkoj s više od 100 godina iskustva i preko 90 000 zadovoljnih klijenata koji imaju priliku putovati u više od 150 država…

    Read more about Satur

  • Read FrëschKëscht's story

    FrëschKëscht

    FrëschKëscht je počeo kao školski projekt i pretvorio se u pravu kompaniju zahvaljujući odličnoj korisničkoj službi.

    Read more about FrëschKëscht

  • Read Post Affiliate Pro's story

    Post Affiliate Pro

    Post Affiliate Pro je vodeći affiliate tracking softver dostupan od 2004. Više od 30 tisuća poduzeća mu je poklonilo povjerenje.

    Read more about Post Affiliate Pro

  • Read ZlavaDna's story

    ZlavaDna

    ZlavaDna je slovačka e-trgovina koja pruža akcije dana na proizvode, usluge i darove s do 90% popusta.

    Read more about ZlavaDna

  • Read Websupport's story

    Websupport

    Websupport je najveći pružatelj usluga web hosting-a i najveći registar domena u Slovačkoj, Češkoj i Mađarskoj.

    Read more about Websupport

LiveAgent
Pogledajte kako radi!

00:00/02:25

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

LiveAgent cijene

Trebate pomoć u odluci koji je najbolji plan za vas?

Svako poduzeće je različito. Imamo tim menadžera za uspjeh klijenata koji su spremni pogledati vaš specifični slučaj korištenja.

Uštedite više uz LiveAgent

Usporedite različite helpdesk softverske opcije i pronađite najbolju ponudu. Izaberite broj agenata koje trebate, dobijte usporedbu cijena i nađite svoj idealni alat za tiketing.

Najčešća pitanja

Kako funkcionira 14-dnevna proba?

Svaka proba započinje s pristupom All-inclusive planu i daje vam pristup svim LiveAgent značajkama na 14 dana. Kreditna kartica nije potrebna za prijavu za probni period. Kako bi nastavili koristiti naš račun, možete unijeti informacije s vaše kreditne kartice kako bi prešli na verziju koja se plaća.

Postoje li ikakvi ugovori?

Nema ugovora. Mi naplaćujemo na mjesečnoj bazi. Možete skalirati svoj plan na višu ili nižu razinu i dodavati ili uklanjati agente bilo kada. Nema troškova postavljanja i ažuriranja su zauvijek besplatna.

Je li Free račun uistinu besplatan?

Apsolutno da! Mi želimo da se kompanije prijave na naš besplatni LiveAgent plan i koriste osnovne help desk značajke, ali istovremeno trebamo ograničenja kako bi spriječili zloupotrebu. Tako možemo pomoći malim poduzećima da rastu i potencijalno se nadograde na naš neograničeni plan s punim setom značajki.

Jesu li moji podaci sigurni?

Apsolutno! Mi omogućujemo vrhunsko osiguranje. Naši računi su hostani u renomiranim podatkovnim centrima koji su zaštićeni 24-satnim nadzorom. Također radimo s bezbrojnim istraživačima sigurnosti kako bi osigurali da je aplikacija u skladu s najnovijim sigurnosnim standardima. Svi računi uključuju SSL enkripciju kako bi vaši podaci bili sigurni.

Podržavate li enterprise klijente?

Da, jesmo. Ako ste enterprise kompanija, molimo vas da nam se javite kako bi saznali više o opcijama. Alternativno, pogledajte naše cijene za enterprise ili predajte zahtjev za ponudu.

Pružate li VIP podršku kao dodatnu značajku?

Da, mi pružamo VIP podršku za klijente koji zahtijevaju posebne SLA. Pogledajte našu VIP stranicu kako bi saznali više informacija o VIP podršci.

Koje metode plaćanja prihvaćate?

Prihvaćamo sve poznatije kreditne kartice, uključujući Mastercard, VISA, Diners i American Express. Također prihvaćamo uplate putem PayPala. Ako želite koristiti drugu metodu plaćanja, molimo vas da kontaktirate našu korisničku podršku na support@liveagent.com.

Naplaćujete li alikvotno za povremene dodatne agente?

Naplatit ćemo vam samo ono što ste koristili. Nikad nećemo dodatno naplatiti u slučaju da je vaša korisnička služba sezonska ili kada trebate dodati ili ukloniti agente na određeno vrijeme.

Koja je vaša Fair Use politika?

Mi želimo osigurati da svi naši klijenti mogu uživati i uspješno koristiti našu uslugu, neovisno od uvjeta. Ako neki klijenti koriste previše podataka ili krše pravila na način koji može utjecati na druge korisnike, mi možemo kontaktirati prekršitelje kako bi razgovarali o njihovom korištenju i ograničenjima ili poništili njihove račune. Također zadržavamo pravo da promijenimo ograničenja računa bez prethodne najave.

Prebacivanje između besplatnog plana i onih koji se plaćaju?

Prebacivanje s besplatnog računa na 14-dnevnu probu i obrnuto tehnički nije moguće. Ne brinite, možete nadograditi vaš besplatni račun na pretplatu koja se plaća bilo kada. Imajte na umu da se poslije toga nećete moći vratiti na besplatni račun. Ne zaboravite: besplatni računi imaju ograničenja, tako da je testiranje svih dostupnih LiveAgent značajki moguće samo nakon nadogradnje na plan koji se plaća ili kreiranja još jednog računa za besplatnu 14-dnevnu probu.

Gdje su moji podaci locirani?

Kako bi osigurali munjevito brzu uslugu, podaci s vašeg računa će biti locirani u najbližem podatkovnom centru na temelju vaše geografske lokacije. Trenutno imamo podatkovne centre u idućim mjestima: Dallas (USA), Newark (USA), London (UK), Frankfurt (Njemačka), Singapore (Singapur) i Bratislava (Slovačka). Podaci naših europskih klijenata s locirani u jednom od naših europskih centara i mi smo GDPR-sukladni.

Imate li još pitanja?

Mi smo tu za vas! Slobodno započnite live chat razgovor ili nam pošaljite email na support@liveagent.com. Naša podrška radi 24/7, uključujući blagdane, i bit ćemo više nego spremni pomoći vam s vašim pitanjima. Također smo online na live chatu i dostupni putem telefona tijekom radnog vremena u većini vremenskih zona.

Uključuju li cijene prikazane na web stranici PDV?

Cijene na web stranici ne uključuju PDV. Međutim, PDV je uključen u račun u ovisnosti od nekoliko uvjeta. Ako je klijent smješten u Europskoj Uniji, ne dodajemo PDV na račun u slučaju da imaju važeći PDV ID. Ako je klijent smješten u Europskoj Uniji i nema važeći PDV ID, PDV će biti uključen u račun. Ako je klijent izvan Europske Unije, ne uključujemo PDV u račune. Ako je klijent smješten u Slovačkoj, mi smo obavezni dodati PDV u račun.

Related Articles to Cijene
LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Tražite alternativu za Extend?

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Softver za bazu znanja mora se imati pri pružanju podrške vašim kupcima. LiveAgent nudi ne samo to već i više. Otkrijte zašto biste trebali odabrati LA.

Osnažite klijente sa instant odgovorima

Softver za bazu znanja mora se imati pri pružanju podrške vašim kupcima. LiveAgent nudi ne samo to već i više. Otkrijte zašto biste trebali odabrati LA.

Koristeći LiveAgent pridružite se tisućama naših zadovoljnih klijenata. Stvorite bolje korisničko iskustvo zahvaljujući višenamjenskom rješenju.

Websignal

LiveAgent je softver za korisničku službu koji je brz, moćan i jednostavan za korištenje. Pruža podršku portalu za podršku, prebacivanju podataka te omogućuje integraciju i alternativne opcije. Osim toga, LiveAgent nudi podršku za VoIP telefonski sustav, samoposlužni softver, softver pozivnog centra i sustav za upravljanje pritužbama. Tvrtka iza LiveAgent-a također nudi blog, akademiju, rječnik, webinare i kalkulator troškova. LiveAgent je razvijen od strane Quality Unit, LLC.

LiveAgent je višekanalni softver službe za pomoć koji prikuplja interakcije s kupcima s više kanala, uključujući najpopularnije platforme društvenih medija.

Softver za podršku na društvenim medijima bez stresa

LiveAgent je višekanalni softver službe za pomoć koji prikuplja interakcije s kupcima s više kanala, uključujući najpopularnije platforme društvenih medija.

Pridružite se tisućama zadovoljnih korisnika LiveAgent-a. Kreirajte bolje korisničko iskustvo zahvaljujući omnichannel rješenju.

VIPTel

LiveAgent nudi ažuriranja i popuste te dostavlja podatke za prijavu e-poštom nakon instalacije računa. Stranica koristi kolačiće, a LiveAgent nudi i poziv za jedan na jedan demo. Kontaktirati se može preko obrasca, messengera ili live chata.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo