LiveAgent cijene

Naplaćujemo u USD (američki dolar) i konačni iznos biti će kreiran na temelju konverzije USD/EUR na dan kada je vaš račun kreiran.
Višekanalni help desk softver s naprednom automatizacijom, live chatom, integracijom s društvenim mrežama i mogućnostima pozivnog centra.
14 dana besplatni probni period
Kreditna kartica nije potrebna
Plaćajte i povećavajte pakete po potrebi
Bez ugovora
Bez troškova postavljanja
Otkažite u bilo kojem trenutku
Ticket

Ticket

Alat za e-mail tiketing koji morate imati

$15/agent/mjesec
12 €/agent/mjesec
  • Neograničena arhiva tiketa
  • Neograničen broj e-mail adresa
  • Napredno izvještavanje
  • Korisnički portal + forum
  • API + Integracije
  • Pravila i vremenska pravila
  • Korisnička usluga
  • White Glove Setup
Ticket+Chat

Ticket+Chat

Robusni multikanalni live chat i tiketing sustav

$29/agent/mjesec
24 €/agent/mjesec

Sve iz Ticket, plus:p>

  • Neograničeno chat gumba
  • Upravljanje povratnim informacijama
  • Praćenje posjetitelja u realnom vremenu
  • Proaktivne chat pozivnice
  • Ankete zadovoljstva korisnika
  • Društvene mreže*
  • Praćenje vremena*
  • Zapisi revizije*
All-inclusive

All-inclusive

Moćni višekanalni helpdesk s 180+ funkcionalnosti

$49/agent/mjesec
44€/agent/mjesec

Sve u Ticket + chat, plus:

  • Call centar podrška
  • Video poziv
  • IVR
  • Transferi i usmjeravanje poziva
  • Hardverski IP telefon
  • Neograničeno snimanje poziva
  • Sve glavne funkcionalnosti iz prethodnog paketa su besplatni u ovom paketu.
Besplatno

Besplatno

Zauvijek besplatni paket s nekim ograničenjima

$0/agent/mjesec
0 €/agent/mjesec
  • 7-dnevna povijest tiketa
  • 1 chat gumb
  • 1 broj telefona
  • 1 email adresa
  • Osnovni izvještaji
  • Korisnički portal + forum
  • Neograničena povijest tiketa Imajte sve vase tickete pri ruci kada god ih trebate. LiveAgent sprema sve tickete na neograničeni vremenski period.
  • Neograničen broj email adresa Povežite neograničen broj e-mail adresa (prodaja, marketing, tehnička podrška) s vašim LiveAgent računom kako bi kreirali jedinstvenu korisničku podršku na svim razinama tvrtke.
  • Napredno izvještavanje Kreirajte napredne izvještaje (kanali, agenti, odjeli, usklađenost sa SLA itd) u grafikonima različitih oblika.
  • Korisnički portal + forum Iskoristite naš korisnički portal kako bi izgradili vašu bazu znanja. Popunite ju forumima, vodičima I sandučićima za povratne informacije I sugestije.
  • API + integracije Integrirajte vase omiljene aplikacije s našim help desk softverom putem našeg jedinstvenog API ključa. Povežite sustav za upravljanje naplatama, CRM-ove, alate za suradnju i mnogo više.
  • Pravila i vremenska pravila Kreirajte prilagođene akcije ili automatizacijska pravila s vremenskim okidačom kako bi ubrzali repetetivne zadatke koji ne zahtjevaju pažnju vaših agenata.
  • Služba za korisnike Kontaktirajte nas putem bilo kojeg od naših komunikacijskih kanala. Nudimo podršku 24/7, svaki dan u godini.
  • White Glove postavljanje Sjednite i opustite se dok vam mi postavljamo vaš LiveAgent račun. Prijavite se na help desk sustav koji je spreman za upotrebu te će povećati produktivnost vašeg agenta i poboljšati kvalitetu vaše korisničke usluge.

Sve u Ticket, plus:

  • Neograničeno chat gumba Postavite neograničen broj chat gumba na različite URL-ove vaše stranice. Odaberite pravila putem kojih će se gumb prikazati ili sakriti.
  • Upravljanje povratnim informacijama Ohrabrite korisnike na ostavljanje povratnih informacija i savjeta za unapređenje vašeg proizvoda
  • Praćenje posjetitelja u stvarnom vremenu Pratite što rade posjetitelji vaše web stranice. Pogledajte koji su URL-ovi otvoreni, koliko dugo pregledavaju pojedinu stranicu i primite obavijest kad prijeđu na novu stranicu.
  • Proaktivne chat pozivnice Obratite se posjetiteljima svoje web stranice proaktivnim pozivnicama za chat. Obavijestite ih da ste tu i spremni pomoći ako im zatreba.
  • Anketa o zadovoljstvu chat-om Primajte neposredne povratne informacije nakon svake sesije chata uživo. Saznajte što možete poboljšati, što je ispravno učinjeno i pratite zadovoljstvo kupaca tijekom vremena.
  • Društvene mreže* Vratite kontrolu nad svojim društvenim mrežama. Integrirajte LiveAgent s Facebookom, Instagramom, Twitterom i Viberom kako biste pojednostavili sve komentare, poruke i napomene izravno u službu za pomoć u obliku tiketa.
  • Praćenje vremena* Pratite svoje radne navike. Pogledajte koliko vam treba da odgovorite na svaki ticket ili koliko su trajale vaše pauze.
  • Dnevnik revizije* Pronašli ste nešto sumnjivo? Pregledajte dnevnik revizije da biste vidjeli koje je radnje svaki agent izvršio tijekom određenog vremenskog razdoblja.

Sve u Ticket + chat, plus:

  • Call centar podrška Stvorite potpuno funkcionalni virtualni pozivni centar u kompletu s ACD-om, IVR-om, naprednim opcijama povratnog poziva i još mnogo toga.
  • Video pozivi Želite li postati osobniji? Započnite video poziv kako biste svojim klijentima pružili jedinstvenije, personalizirano iskustvo podrške.
  • IVR Poboljšajte iskustvo korisničkog call centra dizajniranjem sveobuhvatnih stabala interaktivnog glasovnog odgovora (IVR) koja ih usmjeravaju do ispravnog odjela za podršku ili agenta.
  • Usmjeravanje i transferi poziva Naš softver call centra opremljen je ACD-om i kontroliranim pozivima. Uživajte u neometanim prijelazima poziva s jednog agenta na drugog danas.
  • Hardverski IP telefon Osjećate li se ugodnije koristeći svoj hardverski telefon? Nema problema! Spojite ga s LiveAgent-om kako biste odgovorili na pozive. Nema potrebe za upotrebom softfona ili odgovaranjem na pozive u pregledniku ako to ne želite.
  • Neograničeno snimanje poziva Svi dolazni i odlazni pozivi upućeni putem LiveAgent-a automatski se bilježe radi vaše sigurnosti. Pristupite snimkama poziva u bilo kojem trenutku u svrhu osiguranja kvalitete, obuke ili pravne svrhe.
  • Sve glavne funkcionalnosti iz prethodnih paketa su besplatne u ovom
  • 7-dnevna povijest tiketa Svaki tiket može biti pregledan 7 dana od datuma primitka. Nakon 7 dana, više nije dostupan.
  • 1 chat gumb Dodajte chat gumb na jedan URL po vašem izboru.
  • 1 telefonski broj Spojite jedan telefonski broj kako bi mogli upravljati pozivima putem vašeg call centra.
  • 1 email adresa Spojite jednu e-mail adresu s našim tiketing softverom kako bi organizirali, pratili i odgovarali na upite na vrijeme.
  • Osnovni izvještaji Dobijte potpuni pregled vaše analitike i performansi agenta. Generrirajte izvještaje u različitim formatima i prikazima.
  • Korisnički portal + forum Iskoristite naš korisnički portal kako bi izradili vašu vlastitu bazu znanja. Popunite je uputama, FAQ i sandučićima za sugestije i povratne informacije.
  • Služba za korisnike Nudimo 24/7 korisničku podršku, svaki dan u godini. Kontaktirajte nas putem live chat-a, e-maila, telefona ili putem društvenih mreža.
* Usluga se naplaćuje prema cjeniku kojeg možete pronaći u pregledu planova pretplate ispod.

Usporedi planove

Pogledajte našu usporedbu planova i odaberite najbolji za vas

Ticket

Ticket+Chat

All-inclusive

Besplatno

Ticket

Ticket

$15/agent/mjesec
12 €/agent/mjesec
Ticket+Chat

Ticket+Chat

$29/agent/mjesec
24 €/agent/mjesec
All-inclusive

All-inclusive

$49/agent/mjesec
49€/agent/mjesec

Free

Free

$0/agent/mjesec
0 €/agent/mjesec
Komunikacijski kanali
Korisnički portal
Postavite korisnički portal zajedno s bazom znanja, forumom i FAQ. Značajka za korisnički portal
Kontakt obrasci
Dajte svojim klijentima opciju da vas kontaktiraju putem kontakt obrasca koji je smješten izravno na vašu web stranicu. Značajka za kontakt obrasce
Slack obavijesti
Dobijte Slack obavijest svaki put kada primite novi tiket ili odgovor na tiket u LiveAgent-u. Značajka za Slack obavijesti
Korisnički forum
Kreirajte online forum zajednice za vaše korisnike. Ohrabrite ih da postavljaju pitanja, daju odgovore i vode rasprave. Značajka za korisnički forum
Email tiketing (email adrese)
Pametni email tiketing osigurava da nijedan email ne ostane neodgovoren ili izgubljen. Naš tiketing sustav također sprječava duplikate odgovora koristeći značajku za otkrivanje sudaranja agenata. Tiketing značajka
Neograničeno
Neograničeno
Neograničeno
1 Email adresa
Live chat
Dobijte povjerenje klijenata i poboljšajte prodaje uz personaliziranu live chat podršku u realnom vremenu. Live chat značajka
Neograničeno
Neograničeno
1 Chat gumb
Proaktivne chat pozivnice
Angažirajte svoje posjetitelje web stranice pozivnicom za chat s vašim agentima. Značajka za proaktivne chat pozivnice
Upravljanje povratnim informacijama
Ohrabrite klijente da vam šalju nove ideje i povratne informacije za budući razvoj. Značajka za prijedloge i povratne informacije
Instagram
Pojednostavite sve komentare i spominjanja vaše Instagram stranice i odgovarajte na njih izravno iz vaše LiveAgent tiketing upravljačke ploče. Instagram značajka
$39 / mjesec / po računu 32 € / mjesec / po računu
Dodatna mjesečna naknada za značajku. (Broj agenata na vašem računu ne povećava niti smanjuje ovu dodatnu mjesečnu naknadu.)
$39 / mjesec / po računu 32 € / mjesec / po računu
Dodatna mjesečna naknada za značajku. (Broj agenata na vašem računu ne povećava niti smanjuje ovu dodatnu mjesečnu naknadu.)
Viber
Odgovarajte na Viber poruke izravno iz vaše LiveAgent upravljačke ploče. Viber značajka
$39 / mjesec / po računu 32 € / mjesec / po računu
Dodatna mjesečna naknada za značajku. (Broj agenata na vašem računu ne povećava niti smanjuje ovu dodatnu mjesečnu naknadu.)
$39 / mjesec / po računu 32 € / mjesec / po računu
Dodatna mjesečna naknada za značajku. (Broj agenata na vašem računu ne povećava niti smanjuje ovu dodatnu mjesečnu naknadu.)
Twitter
Nadzirite ključne riječi i odgovarajte na tvitove koji zahtijevaju određene radnje. Svi odgovori iz LiveAgent-a će biti poslani kao tvitovi. Twitter značajka
$39 / mjesec / po računu 32 € / mjesec / po računu
Dodatna mjesečna naknada za značajku. (Broj agenata na vašem računu ne povećava niti smanjuje ovu dodatnu mjesečnu naknadu.)
$39 / mjesec / po računu 32 € / mjesec / po računu
Dodatna mjesečna naknada za značajku. (Broj agenata na vašem računu ne povećava niti smanjuje ovu dodatnu mjesečnu naknadu.)
Facebook
Odgovarajte na Facebook poruke, objave, komentare ili spominjanja izravno iz LiveAgent-a. Facebook značajka
$39 / mjesec / po računu 32 € / mjesec / po računu
Dodatna mjesečna naknada za značajku. (Broj agenata na vašem računu ne povećava niti smanjuje ovu dodatnu mjesečnu naknadu.)
$39 / mjesec / po računu 32 € / mjesec / po računu
Dodatna mjesečna naknada za značajku. (Broj agenata na vašem računu ne povećava niti smanjuje ovu dodatnu mjesečnu naknadu.)
Podrška za pozivni centar
Izaberite vašeg pružatelja VoIP usluga s našeg popisa partnera, postavite neograničen broj uređaja za agente i započnite odgovarati na telefonske pozive izravno iz vašeg pretraživača. Podrška za pozivni centar
1 telefonski broj
Video poziv
Poboljšajte odlazne prodaje i unaprijedite zadovoljstvo klijenata uz našu značajku za video pozive. Budite bliski s klijentima i smiješite se! Značajka za video pozive
Upravljanje razgovorima
Povijest tiketa
Pohranite sve tikete i chat transkripte neograničeno. Pristupite svim prošlim tiketima, konverzacijama i snimkama poziva za osiguranje kvalitete, pravne svrhe ili svrhe obuke, bilo kad.
Neograničeno
Neograničeno
Neograničeno
7 dana
Spajanje tiketa
Primili ste više tiketa o istom problemu i želite ih kombinirati? Nema problema! Koristite našu značajku za spajanje tiketa.
Prilagođena polja tiketa
Saznali ste neke vrijedne informacije? Kreirajte prilagođeno polje tiketa i dodajte ga u info panel tiketa. Značajka za prilagođena polja tiketa
Podjela tiketa
Primili ste tiket s više zahtjeva? Podijelite tiket u dva dijela i dodijelite svaki dio različitom agentu/odjelu. Značajka za podjelu tiketa
Interni tiketi
Kreirajte interne bilješke za vaše kolege. Bilješke su vidljive samo agentima, tako da se ne morate brinuti da će krajnji korisnici ili klijenti vidjeti vaše privatne bilješke. Interni tiketi
Prilozi
Lako prevucite i dodajte priloge (slike, glazbu, video, dokumente, itd.) kako bi ih podijelili s vašim klijentima. Značajka za priloge
Masovne akcije za tikete
Izaberite više tiketa odjednom i provedite masovne akcije kako bi uštedjeli vrijeme. S ovom značajkom možete rješavati, transferirati ili izbrisati više tiketa jednim klikom. Značajka za masovne akcije tiketa
To Solve algoritam
Automatski prioritizirajte tikete koji se trebaju riješiti sukladno ugovorima o razini usluge (SLA) i datumu i vremenu kada su primljeni. To Solve značajka
Anketa o zadovoljstvu tiketom
Automatski šaljite emailove s anketama o zadovoljstvu tiketom nakon svake interakcije kako bi osigurali da vaši klijenti dobivaju visokokvalitetnu uslugu.
Prilagođene oznake
Dodajte prilagođene oznake kako bi organizirali i filtrirali tikete te imali brzi pregled njihovog sadržaja.
Prilagođeni filteri za tikete
Kreirajte jedinstvene filtere za tikete kako bi olakšali pretragu i filtriranje. Značajka za prilagođeno filtriranje tiketa
Bilješke agenata za tikete
Dodajte privatne bilješke tiketima. Privatne bilješke su vidljive samo agentima, tako da se ne morate brinuti da će ih vaši klijenti ili drugi krajnji korisnici vidjeti. Značajka za bilješke agenata za tikete
Upravljačke ploče u realnom vremenu
Pregled vaših statistika korištenja u realnom vremenu.
Transferi tiketa
Prebacivanje tiketa jednim klikom prema agentima ili odjelima koji su najbolje opremljeni da ih riješe.
WYSIWYG uređivač
Koristite naš WYSIWYG uređivač da uredite sadržaj vaših emailova, email predložaka i članaka baze znanja. Značajka za WYSIWYG uređivač
Više kartica za tikete
Rješavate više od jednog tiketa istovremeno? Nema problema! Otvorite više kartica s tiketima u vašoj LiveAgent aplikaciji i prebacujte se između njih po potrebi. Značajka za više kartica tiketa
Radno vrijeme
Kada ste dostupni za pomoć vašim klijentima? Dajte im to do znanja uz značajku za radno vrijeme
Odjeli
Kreirajte prodajne, marketinške i odjele za tehničku podršku kako bi lakše preusmjeravali tikete i dijelili dužnosti. Značajka za odjele
Pametni odgovori
Ubrzajte vaše odgovore koristeći predefinirane komade teksta. Značajka za pametne odgovore
Kontakti i grupe
Segmentirajte klijente po interesima, godinama, nacionalnosti ili bilo kojoj drugoj metrici. Značajka za kontakte i Značajka za grupe
Predefinirani odgovori
Kreirajte predefinirane odgovore za upite za podršku na koje se može odgovoriti generičkim odgovorom. Značajka za predefinirane odgovore
Chat transkripti
Trebaju li vaši klijenti kopiju razgovora koju su imali s vama? Dajte im chat transkripte putem emaila.
Ograničeno na 1 chat gumb
Dijeljenje datoteka putem chata
Naš live chat podržava dijeljenje JPG, JPEG, PNG, GIF, PDF i TXT datoteka.
Ograničeno na 1 chat gumb
Mobilni chat prozorčić
Naši live chat widgeti su responzivni - klijenti s lakoćom mogu započeti chat putem mobitela ili računala.
Ograničeno na 1 chat gumb
Postavke chat poruke dobrodošlice
Pošaljite automatske chat poruke dobrodošlice novim posjetiteljima vaše web stranice kako bi im pokazali da ste online i dostupni da im pomognete ako je potrebno.
Ograničeno na 1 chat gumb
Nadzor posjetitelja u realnom vremenu
Nadzirite što posjetitelji vaše web stranice rade. Pogledajte koje URL-ove otvaraju, koliko dugo pregledavaju svaku stranicu i dobijte obavijesti svaki put kada posjete drugi dio vaše web stranice.
Ankete o zadovoljstvu chatom
Dobijte povratne informacije odmah nakon interakcije s klijentima. Saznajte kako se možete poboljšati, što je bilo dobro i nadzirite zadovoljstvo klijenata tijekom vremena. Značajka za ocjene agenata
Praćenje vremena
Dubinski shvatite izvedbu vašeg help deska praćenjem radnih navika vaših agenata. Pogledajte koliko im treba da odgovore na svaki tiket, koliko vremena su online ili koliko su dugo bili na pauzi. Značajka za praćenje vremena
$19 / mjesec / po računu 15 € / mjesec / po računu
Dodatna mjesečna naknada za značajku. (Broj agenata na vašem računu ne povećava niti smanjuje ovu dodatnu mjesečnu naknadu.)
Redovi za pozive
Ako su svi vaši online agenti zauzeti s dolaznim pozivima, LiveAgent će automatski kreirati red čekanja za nove pozivatelje. Indikator reda za pozive
Ograničen na 1 telefonski broj
IVR
Poboljšajte korisničko iskustvo vaših klijenata u vezi vašeg pozivnog centra dizajniranjem sveobuhvatnog stabla za interaktivni glasovni odgovor (IVR) koje će ih usmjeriti prema pravom odjelu ili agentu. IVR značajka
Neograničeno snimanje poziva
Neograničeno snimanje poziva osigurava da ste uvijek zaštićeni s visokokvalitetnim snimkama vaših poziva kada ih zatrebate. Značajka za neograničeno snimanje poziva
Preusmjeravanja i transferi poziva
Naš softver za pozivni centar je opremljen s ACD-om i prisutnim transferima poziva. Uživajte u besprijekornim prelazima poziva od jednog odjela ili agenta prema drugome, već danas. Preusmjeravanje poziva i transfer poziva
Prilagodba
API
Povežite različite programe, softvere ili alate koristeći LiveAgent i automatizirajte bezbroj zadataka. API značajka
Predlošci korisničkih mailova
Konfigurirajte email predloške za vaše klijente i agente. Svi email predlošci poslani putem LiveAgent-a se mogu formatirati kao HTML ili obični tekstualni email. Značajka za email predloške
Pravila i vremenska pravila
Kreirajte prilagođene okidače, pravila automatizacije i vremenska pravila kako bi ubrzali ponavljajuće zadatke koji ne zahtijevaju pažnju vaših agenata. Značajke za pravila i vremenska pravila
Gamifikacija
Motivirajte, zabavite, poboljšajte produktivnost i njegujte suradnju unutar timova. Značajka gamifikacije
Prilagodba widgeta kontakt obrazaca
Izaberite widget za kontakt obrazac iz naše galerije predložaka i prilagodite ga kako bi odgovarao estetici vašeg poduzeća.
Ograničeno na 1 obrazac
Prilagodba chat widgeta
Izaberite chat widget iz naše galerije predložaka i prilagodite ga kako bi odgovarao paleti boja vašeg poduzeća.
Ograničeno na 1 obrazac
Prilagodba widgeta za chat pozivnice
Izaberite dizajn chat pozivnice iz naše galerije predložaka i prilagodite ga vašim potrebama.
Konfiguracija zvuka
Prilagodite ili isključite bilo koji zvuk obavijesti koji čujete unutar LiveAgent-a. Izaberite između naših postojećih zvukova ili učitajte vlastite. Značajka za konfiguraciju zvuka
$5 / mjesec / po računu 5 € / mjesec / po računu
Dodatna mjesečna naknada za značajku. (Broj agenata na vašem računu ne povećava niti smanjuje ovu dodatnu mjesečnu naknadu.)
Pronađi i zamijeni
LiveAgent može automatski tražiti određene uzorke u svakoj dolaznoj poruci i zamijeniti ih nečim drugim prije nego se poruka prikaže ili pohrani u bazu podataka. Pronađi i zamijeni značajka
$9 / mjesec / po računu 9 € / mjesec / po računu
Dodatna mjesečna naknada za značajku. (Broj agenata na vašem računu ne povećava niti smanjuje ovu dodatnu mjesečnu naknadu.)
Prilagodba widgeta za pozive
Kreirajte poticajne widgete za pozive ili izaberite iz naše galerije predložaka. Prilagodite bilo koji postojeći dizajn vašim potrebama.
Ograničeno na 1 chat
Prilagodba widgeta za video pozive
Kreirajte poticajne widgete za video pozive ili izaberite iz naše galerije predložaka. Prilagodite bilo koji postojeći predložak vašim potrebama.
Dodatna baza znanja
Više baza znanja* vam daje priliku da kreirate neograničenu količinu odvojenih korisničkih portala, gdje svaki može imati vlastiti jedinstveni dizajn, postavke i sadržaj. Dodatna baza znanja
$19 / mjesec / po računu 15 € / mjesec / po računu
Dodatna mjesečna naknada za značajku. (Broj agenata na vašem računu ne povećava niti smanjuje ovu dodatnu mjesečnu naknadu.)
$19 / mjesec / po računu 15 € / mjesec / po računu
Dodatna mjesečna naknada za značajku. (Broj agenata na vašem računu ne povećava niti smanjuje ovu dodatnu mjesečnu naknadu.)
$19 / mjesec / po računu 15 € / mjesec / po računu
Dodatna mjesečna naknada za značajku. (Broj agenata na vašem računu ne povećava niti smanjuje ovu dodatnu mjesečnu naknadu.)
Besplatan brending
Uklonite LiveAgent-ov brending s live chat prozorčića i gumba, baze znanja/korisničkog portala, prozorčića i gumba za pozive, kontakt obrazaca, obrazaca za povratne informacije i email predložaka.
$19 / mjesec / po računu 15 € / mjesec / po računu
Dodatna mjesečna naknada za značajku. (Broj agenata na vašem računu ne povećava niti smanjuje ovu dodatnu mjesečnu naknadu.)
$19 / mjesec / po računu 15 € / mjesec / po računu
Dodatna mjesečna naknada za značajku. (Broj agenata na vašem računu ne povećava niti smanjuje ovu dodatnu mjesečnu naknadu.)
$19 / mjesec / po računu 15 € / mjesec / po računu
Dodatna mjesečna naknada za značajku. (Broj agenata na vašem računu ne povećava niti smanjuje ovu dodatnu mjesečnu naknadu.)
Izvještavanje
Osnovni izvještaji/div>
Analitički pregled
Dobijte pregled vaše korisničke podrške. Pogledajte tko ima interakciju s vašom kompanijom i nadzirite uslugu koju oni primaju. Značajka analitičkog pregleda
Izvještaj o izvedbi
Nadzirite izvedbu vaših agenata podrške. Vidite tko je najproduktivniji, tko preferira email umjesto live chata i tko ima dosljedne rezultate cijelo vrijeme. Značajka za izvještaj o izvedbi
Napredno izvještavanje
Izvještaj o agentima
Kreirajte izvještaje o agentima za radno vrijeme, odgovorene tikete, chatove, pozive, prodaje, ocjene i još više, sve u određenom vremenskom razdoblju. Značajka za izvještaje o agentima
Ocjene agenata
Generirajte izvještaje o ocjenama agenata zajedno s komentarima klijenata. Značajka za ocjene agenata
Izvještaji za odjele
Generirajte izvještaje za svaki odjel o broju odgovorenih tiketa, chatova, poziva i ostaloga tijekom određenog vremenskog razdoblja. Značajka za izvještaje o odjelima
Izvještaji o kanalima
LiveAgent vam daje detaljan uvid u svaki komunikacijski kanal: email, live chat, pozivni centar, kontakt obrasce, Instagram, Facebook poruke, tvitove, itd. Značajka za izvještaje o kanalima
Izvještaji o oznakama
Generirajte izvještaje o oznakama za određeni vremenski period. Pojedinačni unosi se mogu razvrstati po vremenskom rasponu, odjelu, kanalu i agentu. Značajka za izvještaje o oznakama
Povijest tiketa
Filtrirajte tikete po danu, tjednu, mjesecu, godini ili bilo kojem vremenskom rasponu kako bi generirali izvještaj o povijesti tiketa. Saznajte koji odjeli imaju najviše dodijeljenih tiketa, koji agenti ih rješavaju, njihove trenutne statuse i više.
Vremenski izvještaj
Saznajte koliko vremena je bilo potrebno za odgovoriti na tiket iz određenog vremenskog razdoblja. Pojedinačni unosi se mogu razvrstavati po agentu, tiketu, klijentu, kompaniji, datumu izvještaja, datumu obračuna i vrsti (ručno ili automatski). Značajka za vremenski izvještaj
Izvještaj o radu
Generirajte izvještaje o radu koji ste obavili tijekom određenog dana, tjedna, mjeseca, godine ili bilo kojeg vremenskog raspona. Saznajte koliko je tiketa dodijeljeno vama, s kojih kanala su došli i njihov trenutni status.
Dostupnost agenta za pozive, chatove, tikete
Nadzirite dostupnost vaših agenata i vidite točno kada su online (datum, vrijeme, od, do). Značajka za dostupnost agenta ž
Dostupnost za poziv i chat
Generirajte izvještaje o dostupnosti svakog agenta za odgovaranje na pozive i chatove. Otkrijte tko je najviše uključen, a tko se treba potruditi u pružanju podrške.
Količina poziva, chata i tiketa
Saznajte kojim agentima je dodijeljeno najviše poziva, chatova i tiketa kako bi usporedili i optimizirali količinu posla vaših agenata.
SLA s izvještajima
Sukladnost poziva, chatova i tiketa sa SLA
LiveAgent nudi izvještaj o ispunjenim i neispunjenim SLA za određena vremenska razdoblja i odjele. Pojedinačni unosi se mogu razvrstati po odjelu, agentu i datumu. Značajka za SLA sukladnost
SLA zapisi za pozive, chatove i tikete
LiveAgent nudi zapise o ispunjenim i neispunjenim SLA za određena vremenska razdoblja i odjele. Pojedinačni unosi se mogu razvrstati po tražitelju zahtjeva, ID-u tiketa, početku SLA, odjelu, agentu, rokovima, datumu završetka i preostalom vremenu/vremenu kašnjenja za SLA. Značajka za SLA zapise
Integracije
Squarespace
LiveAgent vam omogućuje da postavite gumbe za live chat na vaše Squarespace stranice. Squarespace integracija
1 Chat gumb
Weebly
LiveAgent-ova Weebly integracija vam omogućuje da postavite gumbe za live chat na vaše Weebly stranice. Weebly integracija
1 Chat gumb
Wix
LiveAgent-ova Wix integracija vam omogućuje da postavite gumbe za live chat na vaše Wix web stranice. Wix integracija
1 Chat gumb
WordPress
LiveAgent-ova WordPress integracija vam omogućuje da postavite gumbe za live chat na vaše WordPress stranice ili blogove. Pretvorite vašu web stranicu u moćni WordPress HelpDesk ili WordPress live chat s LiveAgent-om. WordPress integracija
1 Chat gumb
PipeDrive
Registrirajte nove PipeDrive dogovore i vidite sve registrirane dogovore vezane za klijenta kojem pomažete. PipeDrive integracija
Limited
Plugin nije dostupan u Free planu. Međutim, moguća je eksterna integracija putem Zapiera.
ActiveCampaign
Integrirajte ActiveCampaign s LiveAgent-om kako bi automatizirali procese kao što su kreiranje novih dogovora, ažuriranje kontakta i više. ActiveCampaign integracija
Limited
Plugin nije dostupan u Free planu. Međutim, moguća je eksterna integracija putem Zapiera.
Mailchimp
Pretplatite i ukidajte pretplatu kontaktima s vašeg MailChimp popisa za slanje pošte izravno iz LiveAgent-a. MailChimp integracija
Limited
Plugin nije dostupan u Free planu. Međutim, moguća je eksterna integracija putem Zapiera.
Jira
Povežite Jiru sa svojim LiveAgent računom kako bi vidjeli tikete povezane s Jira zadacima, spajali zadatke s tiketima određenih klijenata i pretraživali Jira tikete unutar LiveAgent-a. Jira integracija
Google Analytics
Pratite događaje live chat sesija koristeći Google Analytics. Zahvaljujući tim podacima možete procijeniti utjecaj live chata na konverzije vaših agenata i prodaju. Google Analytics integracija
Zapier
Povežite Zapier s vašim LiveAgent računom kako bi mogli postaviti prilagođene okidače koji izvode određene akcije. Zapier integracija
Magento 2
Prikupite uvide o prijašnjim narudžbama vaših klijenata iz vaše Magento trgovine izravno iz vašeg LiveAgent panela s detaljima tiketa. Magento 2 integracija
Limited
Plugin nije dostupan u Free planu. Međutim, moguća je eksterna integracija putem Zapiera.
Prestashop
Postavite live chat widget na vašu Prestashop stranicu i vidite narudžbe vaših klijenata izravno iz vašeg LiveAgent panela s detaljima tiketa. Prestashop integracija
Shopify
Postavite live chat gumb na svoju Shopify trgovinu. Shopify integracija
1 Chat gumb
Bigcommerce
Postavite live chat gumb na svoju Bigcommerce trgovinu. Bigcommerce integracija
Opencart
Postavite live chat gumb na svoju Opencart trgovinu. Opencart integracija
Salesforce
Dodajte nove ili postojeće dogovore u vaš SalesForce pipeline izravno iz vašeg LiveAgent panela s informacijama o tiketima. Smanjite dupliciranje unosa podataka preko različitih aplikacija i umjesto toga se fokusirajte na pružanje besprijekornog iskustva podrške za vaše najvrjednije klijente. Salesforce integracija
CMS
SpringBuilder
Postavite live chat gumb na svoju SpringBuilder web stranicu kako bi ubrzali rješavanje problema i komunikaciju s vašim klijentima. SpringBuilder integracija
1 Chat gumb
Joomla!
Ako želite dodati jedan od naših live chat gumba na vašu Joomla stranicu, to možete uraditi umetanjem koda gumba u podnožje vaše Joomla stranice. Joomla! integracija
1 Chat gumb
Adobe Business Catalyst
LiveAgent-ova Adobe Business Catalyst integracija vam omogućuje da postavite gumb za live chat na vašu Adobe Business Catalyst web stranicu. Adobe Business Catalyst integracija
1 Chat gumb
Drupal
Povežite se s klijentima u realnom vremenu postavljanjem live chat gumba na vašu Drupal web stranicu. Koristite offline obrasce, kao i help desk mogućnosti. Drupal integracija
1 Chat gumb
ExpressionEngine
LiveAgent vam omogućuje da postavite gumbe za live chat na vaše ExpressionEngine web stranice. ExpressionEngine integracija
1 Chat gumb
GoDaddy
LiveAgent-ova GoDaddy integracija vam omogućuje da postavite gumbe za live chat na vašu GoDaddy web stranicu. GoDaddy integracija
1 Chat gumb
Squarespace
LiveAgent vam omogućuje da postavite gumbe za live chat na vaše Squarespace web stranice. Squarespace integracija
1 Chat gumb
SpringBuilder
Dodajte live chat gumb na vašu SpringBuilder stranicu kako bi ubrzali rješavanje problema i komunikaciju s vašim klijentima. SpringBuilder integracija
1 Chat gumb
uKit
LiveAgent-ova uKit integracija vam omogućuje da postavite gumbe za live chat na vašu uKit trgovinu. uKit integracija
1 Chat gumb
Web.com
LiveAgent-ova Weebly integracija vam omogućuje da postavite gumbe za live chat na vaše Weebly web stranice. Weebly integracija
1 Chat gumb
Wix
LiveAgent-ova Wix integracija vam omogućuje da postavite gumbe za live chat na vaše Wix web stranice. Wix integracija
1 Chat gumb
WordPress
LiveAgent-ova WordPress integracija vam omogućuje da postavite gumbe za live chat na vašu WordPress stranicu ili blog. Pretvorite svoju web stranicu u moćni WordPress HelpDesk ili WordPress live chat uz LiveAgent. WordPress integracija
1 Chat gumb
CRM
Salesflare
Izvucite podatke o klijentima iz chatova i obrazaca i sačuvajte ih izravno u Salesflare izravno iz vašeg LiveAgent panela s informacijama o tiketima. Salesflare integracija
PipeDrive
Registrirajte nove PipeDrive dogovore i vidite sve registrirane dogovore vezane za klijenta kojem pomažete. PipeDrive integracija
Limited
Plugin nije dostupan u Free planu. Međutim, moguća je eksterna integracija putem Zapiera.
Vectera
Zakazujte sastanke, tečajeve ili čak pozive s klijentima licem u lice izravno iz LiveAgent-a. Vectera integracija
Highrise
Aktivirajte Highrise integraciju i počnite upravljati Highrise podacima unutar LiveAgent-a (i obrnuto). Registrirajte nove dogovore, uredite postojeće dogovore i više. Highrise integracija
Limited
Plugin nije dostupan u Free planu. Međutim, moguća je eksterna integracija putem Zapiera.
SharpSpring
Sinkronizacija LiveAgent-a i SharpSpring-a vam omogućuje automatsku sinkronizaciju kontakt informacija na obje platforme. SharpSpring integracija
Salesforce (soon)
Dodajte nove ili postojeće dogovore u vaš SalesForce pipeline izravno iz vašeg LiveAgent panela s informacijama o tiketima. Smanjite dupliciranje unosa podataka preko različitih aplikacija i umjesto toga se fokusirajte na pružanje besprijekornog iskustva podrške za vaše najvrjednije klijente.
Email marketing
ActiveCampaign
Integrirajte ActiveCampaign s LiveAgent-om kako bi automatizirali procese kao što su kreiranje novih dogovora, ažuriranje kontakta i više. ActiveCampaign integracija
Limited
Plugin nije dostupan u Free planu. Međutim, moguća je eksterna integracija putem Zapiera.
Klaviyo
Pretplatite vaše klijente na vaše Klaviyo popise za slanje pošte unutar LiveAgent-a. Integrirajte dva alata i smanjite količinu truda i vremena koju morate uložiti u upravljanje vašom bazom podataka Klaviyo integracija
Limited
Plugin nije dostupan u Free planu. Međutim, moguća je eksterna integracija putem Zapiera.
SpamAssassin
Filter dolazne emailove koristeći SpamAssassin-ove spam filtere. Emailovi označeni kao spam se i dalje mogu naći u tiketima koji su označeni kao spam. SpamAssassin integracija
AWeber
Aktivacija AWeber plugina će vam omogućiti početak ili prekid pretplate za kontakte na vašem popisu za slanje pošte izravno iz LiveAgent-a. AWeber integracija
Limited
Plugin nije dostupan u Free planu. Međutim, moguća je eksterna integracija putem Zapiera.
GetResponse
Dodajte klijente na vaše GetResponse popise za poštu izravno iz vašeg panela za informacije o tiketu. Kako bi izbjegli slanje spam poruka, mail s izborom opcija se šalje kontaktu kada ga dodate na novi popis za poštu (Kontakt mora potvrditi pretplatu). GetResponse integracija
Limited
Plugin nije dostupan u Free planu. Međutim, moguća je eksterna integracija putem Zapiera.
Mailchimp
Pretplatite i ukinite pretplatu kontaktima s vašeg MailChimp popisa za slanje pošte izravno iz LiveAgent-a. MailChimp integracija
Limited
Plugin nije dostupan u Free planu. Međutim, moguća je eksterna integracija putem Zapiera.
Social
GIPHY
GIPHY Search vam omogućuje da odmah nađete GIF koji ste tražili i umetnete ga u sadržaj vašeg tiketa GIPHY integracija
Socialbakers
Socialbakers integracija za LiveAgent vam može pomoći s upravljanjem društvenim medijima i tiketingom Socialbakers integracija
Phone
Cloudtalk
CloudTalk prikazuje detalje kontakta, povijest poziva, bilješke i tikete povezane s pozivateljem i sinkronizira ih s LiveAgent-om. Cloudtalk integracija
Chatbot
Quriobot
Kreirajte intuitivni chatbot koji može imati interakciju s vašim klijentima cijelo vrijeme. Quriobot chatbot se može koristiti za generiranje potencijalnih klijenata, korisničku podršku i povratne informacije Quiobot integracija
Tracking
Clockify
Koristite Clockify za praćenje količine vremena koju potrošite na rješavanje tiketa i uređivanje članaka baze znanja. Poboljšajte svoju produktivnost, profitabilnost i pratite aktivnosti vašeg tima. Clockify integracija
Jira
Povežite Jiru s vašim LiveAgent računom da vidite tikete povezane s Jira zadacima, spajate zadatke s tiketima određenih klijenata i pretražujete Jira tikete u LiveAgent-u. Jira integracija
Google Analytics
Pratite događaje live chat sesija u Google Analytics. Zahvaljujući tim podacima možete procijeniti utjecaj live chata na konverzije ili vaših agenata na prodaju. Google Analytics integracija
Workflow
Bold BI
Koristite LiveAgent podatke kako bi kreirali upravljačku ploču s informacijama o nadolazećim upitima u realnom vremenu. Bold BI integracija
CloudApp
Uslikajte svoj ekran, dodajte objašnjenja i pošaljite ga kao prilog koristeći CloudApp. Pomozite vašim klijentima da shvate što točno trebate od njih kako bi efikasno riješili njihove probleme. CloudApp integracija
Zapier
Povežite Zapier s vašim LiveAgent računom kako bi mogli postaviti prilagođene okidače koji izvode željene akcije. Zapier integracija
Pabbly
Koristite Pabbly-jeve okidače, pravila logike, filtere i uvjete kako bi pojednostavili prodajne, marketinške i procese podrške diljem različitih platformi. Pabbly integracija
Feedback
Klaus
Ocjenjujte izvedbe vaših agenata, dajte povratne informacije u skladu s različitim kriterijima, poboljšajte vaše tijekove rada i više. Klaus integracija
Nicereply
Znate li što vaši klijenti misle o vašoj korisničkoj službi? Pratite kvalitetu vaše korisničke službe uz Nicereply – kompaktni alat za ankete o zadovoljstvu klijenata napravljen za LiveAgent. Nicereply integracija
eCommerce
CS-Cart
LiveAgent-ova CS-Cart integracija vam omogućuje da postavite gumb za live chat na vašu CS-Cart trgovinu. CS-Cart integracija
1 Chat gumb
Fortune 3
LiveAgent-ova Fortune3 integracija vam omogućuje da postavite gumb za live chat na vašu Fortune3 trgovinu. Fortune 3 integracija
1 Chat gumb
Magento 2
Prikupite uvide u prijašnje narudžbe klijenata iz vaše Magento trgovine izravno iz vašeg LiveAgent panela s detaljima tiketa. Magento 2 integracija
Limited
Plugin nije dostupan u Free planu. Međutim, moguća je eksterna integracija putem Zapiera.
Oxatis
Započnite s pružanjem bolje korisničke podrške smještanjem live chat gumba u vašu Oxatis trgovinu. Oxatis integracija
1 Chat gumb
Post Affiliate Pro
Pružajte personaliziranu korisničku podršku smještanjem live chat gumba na vaš panel za affiliate i stranice za prijavu. Post Affiliate Pro integracija
Prestashop
Smjestite live chat widget na vašu Prestashop stranicu i pregledajte narudžbe vaših klijenata izravno iz vašeg LiveAgent panela s detaljima tiketa. Prestashop integracija
Shopify
Smjestite live chat gumb u vašu Shopify trgovinu. Shopify integracija
1 Chat gumb
Volusion
Pružajte personaliziranu korisničku podršku smještanjem live chat gumba u vašu Volusion trgovinu. Volusion integracija
X-Cart
LiveAgent-ova X-Cart integracija vam omogućuje da postavite gumb za live chat na vašu X-Cart trgovinu. X-Cart integracija
1 Chat gumb
3dcart
LiveAgent-ova 3dcart integracija vam omogućuje da postavite gumb za live chat na vašu 3dcart trgovinu. 3dcart integracija
Bigcommerce
Postavite live chat gumb na vašu Bigcommerce trgovinu. Bigcommerce integracija
CoreCommerce
Postavite live chat gumb na vašu CoreCommerce trgovinu. CoreCommerce integracija
1 Chat gumb
Opencart
Postavite live chat gumb na vašu Opencart trgovinu. Opencart integracija
Monitoring
NetCrunch
Pretvorite NetCrunch uzbune u tikete i primajte ih izravno u vaš LiveAgent helpdesk. NetCrunch integracija
LDAP
Uvozite agente izravno iz LDAP strukture direktorija ili prijavljujte agente koristeći LDAP metodu autentifikacije. Ako LDAP usluga nije dostupna, LiveAgent će koristiti vlastitu početnu metodu autentifikacije. LDAP integracija
Pluginovi za migraciju
Help desk migracija korištenjem Relokia
Migrirajte vaše podatke s lokalnih help deskova na one temeljene na cloudu koristeći Relokia. Podaci koji se mogu migrirati uključuju tikete, agente, grupe, kontakte, oznake, priloge, bilješke i prilagođena polja.. Relokia integracija
Upravljanje naplatama
ChargeDesk
Pogledajte nedavna plaćanja vaših klijenata, povrate novca ili tekuće narudžbe bez potrebe za prijavljivanjem u vaš ChargeDesk account. Integriranje ChargeDesk-a s LiveAgent-om će ubrzati vašu podršku i učiniti vas stručnijima za vaše klijente. ChargeDesk integracija
Braintree
Poništite plaćanja i vraćajte novac izravno iz LiveAgent-ove upravljačke ploče za tikete. Braintree integracija
Limited
Plugin nije dostupan u Free planu. Međutim, moguća je eksterna integracija putem Zapiera.
2Checkout
Postavite live chat gumb u vašu 2Checkout trgovinu. 2Checkout integracija
Project management
ClickUp
Pretvorite emailove u zadatke, povežite tikete u postojeće zadatke i upravljajte projektima iz LiveAgent-a. ClickUp integracija
Limited
Plugin nije dostupan u Free planu. Međutim, moguća je eksterna integracija putem Zapiera.
ProjectManager.com
Project Manager vam pomaže upravljati agentima i odjelima kreiranjem novih zadataka, evidencija ili projekata kada se novi klijenti prijave u LiveAgent. ProjectManager.com integracija
Podrška i usluge
Korisnička podrška
Nudimo 24/7 korisničku podršku tijekom cijele godine. Kontaktirajte nas koristeći live chat, email, telefon, društvene medije ili putem našeg korisničkog portala. Također nudimo i višejezičnu podršku.
24/7
24/7
24/7
24/7
VIP podrška
VIP podrška za klijente koji zahtijevaju veći prioritet korisničke podrške.
Na zahtjev
Na zahtjev
Na zahtjev
White Glove postavljanje
Sjedite i opustite se dok mi postavimo LiveAgent račun za vas. Prijavite se u helpdesk spreman za korištenje koji će poboljšati produktivnost vaših agenata i unaprijediti vašu korisničku uslugu.
Baza znanja
Kreirajte kategorije u vašem korisničkom portalu na temelju vaših proizvoda, usluga ili tipova klijenata. Kreirajte widget pretraživače baze znanja i dajte klijentima lak pristup člancima vaše baze znanja. Značajka za bazu znanja
IPhone/Android aplikacije
Nudimo LiveAgent aplikaciju za Android i iOS operativne sustave. Značajka za iPhone/Android mobilne aplikacije
Podrška za višejezičnost
LiveAgent trenutno podržava 45 jezičnih prijevoda i svakodnevno dodajemo nove. Značajka za podršku na više jezika
Podrška za više stranica
Imate više poduzeća, proizvoda ili poddomena s jedinstvenim web stranicama? Nema problema, LiveAgent može dohvatiti i pojednostaviti sve tikete u jedan LiveAgent račun.
Multibrand podrška
Kreirajte više baza znanja za svaki od vaših proizvoda, brendova ili korisničkih grupa.
Hardverski IP telefon
Osjećate se ugodnije koristeći svoj hardverski telefon? Nema problema! Spojite ga s LiveAgent-om i odgovarajte na pozive putem njega. Nema potrebe za korištenjem softphonea ili odgovaranjem na pozive putem pretraživača ako to ne želite.
Sigurnost i dozvole
EU/US/UK/SG podatkovni centri
Trenutno imamo više podatkovnih centara diljem svijeta. Instaliramo račune naših korisnika na najbolje moguće poslužitelje, ovisno o njihovoj lokaciji i uzimajući u obzir zakone njihovih država. Više podatkovnih centara
SPAM filteri
Uštedite vrijeme i borite se protiv spama automatskim filtriranjem spama. LiveAgent implemenira SpamAssassin anti-spam platformu koja blokira spam. Značajka SPAM filtera
Ograničen pristup agentskom panelu
Ograničite broj IP adresa koje imaju pristup vašem panelu za agente.
Politika upravljanja lozinkama
LiveAgent osigurava da lozinka koju izaberete za vaš račun nije kompromitirana u prijašnjim povredama osobnih podataka.
Verifikacija u dva koraka
Zaštitite svoj LiveAgent račun s vašom lozinkom i dodatnim kodom s Google Authenticator mobilne aplikacije. Značajka za verifikaciju u dva koraka.
HTTPS enkripcija
Svi LiveAgent hostani računi su na sigurnoj vezi koja koristi HTTPS protokol. Značajka za HTTPS enkripciju
Popis blokiranih posjetitelja
Netko vam šalje spam ili je iritantan? Blokirajte njegovu IP adresu kako bi ga spriječili da razgovara s vama. Podignite blokadu kada ste spremni za pregled popisa korisnika kojima ste zabranili chat s vama.
Zapisnik izmjena
Našli ste nešto sumnjivo? Pregledajte dnevnik zapisa da vidite što je točno radio koji agent tijekom određenog vremenskog perioda. Značajka za pregled aktvnosti
$9 / mjesec / po računu 9 € / mjesec / po računu
Dodatna mjesečna naknada za značajku. (Broj agenata na vašem računu ne povećava niti smanjuje ovu dodatnu mjesečnu naknadu.)
Maskiranje kreditnih kartica
Maskiranje kreditne kartice osigurava da osjetljivi podaci neće biti pohranjeni u chat arhivima i transkriptima. Pronađi i zamijeni funkcionalnost
$9 / mjesec / po računu 9 € / mjesec / po računu
Dodatna mjesečna naknada za značajku. (Broj agenata na vašem računu ne povećava niti smanjuje ovu dodatnu mjesečnu naknadu.)
Automatsko brisanje podataka
Šalju li vam klijenti osjetljive podatke? Koristite našu značajku za pronalaženje i zamjenu podataka kako bi cenzurirali podatke prije nego se pohrane u vašu bazu podataka. Pronađi i zamijeni funkcionalnost
$9 / mjesec / po računu 9 € / mjesec / po računu
Dodatna mjesečna naknada za značajku. (Broj agenata na vašem računu ne povećava niti smanjuje ovu dodatnu mjesečnu naknadu.)
Youtube video:

Trebate pomoć pri odabiru idealnog plana za vas?

Svaki je posao drugačiji. Imamo tim menadžera za uspjeh kupaca koji su spremni pogledati vaš specifični slučaj upotrebe.

Uštedite više uz LiveAgent

Najčešća pitanja

Kako funkcionira 14-dnevna proba?

Svaka proba započinje s All-Inclusive pristupom i daje vam pristup svim LiveAgent značajkama na 14 dana. Za prijavu na probni period vam nije potrebna kreditna kartica. Kako bi nastavili koristiti vaš račun, možete unijeti informacije s vaše kreditne kartice i nadograditi na verziju koja se plaća.

Postoje li ikakvi ugovori?

Ne. Nema nikakvih ugovora. Mi naplaćujemo na mjesečnoj bazi. U svako vrijeme možete povećati ili smanjiti razinu vaše pretplate i dodati ili ukloniti agente. Nema troškova postavljanja, a korisnička služba i ažuriranja proizvoda su zauvijek besplatni.

Je li besplatni račun stvarno besplatan?

Apsolutno da! Mi želimo da se kompanije prijave za naš besplatni LiveAgent plan i koriste osnovne help desk značajke, ali istovremeno trebamo ograničenja kako bi smanjili zloupotrebu. Stoga možemo pomoći malim poduzećima da rastu i potencijalno prijeđu na naše neograničene planove s punim setom značajki.

Jesu li moji podaci sigurni?

Naravno! Naše osiguranje je vrhunsko. Naši računi su hostani u renomiranim centrima za podatke koji su zaštićeni 24/7 nadzorom. Također radimo s bezbrojnim istraživačima za sigurnost kako bi se pobrinuli da je aplikacija u skladu s najnovijim sigurnosnim standardima. Svi računi uključuju SSL enkripciju kako bi vaši podaci bili na sigurnome.

Imate li podršku za enterprise klijente?

Da, imamo. Ako ste enterprise kompanija, molimo da nam se obratite kako bi saznali više o opcijama. Ili pogledajte naš cjenik enterprise usluga u predajte zahtjev za ponudom.

Pružate li VIP podršku u vidu dodatne značajke?

Da, pružamo VIP podršku za klijente koji zahtijevaju posebne SLA. Pogledajte našu VIP stranicu kako bi saznali više o VIP podrški.

Koje metode plaćanja prihvaćate?

Prihvaćamo sve poznate kreditne kartice, uključujući Mastercard, VISA, Diners i American Express. Također prihvaćamo uplate putem PayPal-a. Ako želite koristiti neku drugu metodu plaćanja, molimo da se obratite našoj korisničkoj podrški na support@liveagent.com.

Imate li alikvotnu naplatu za povremene dodatne agente?

Mi naplaćujemo samo stvarno korištenje. Nikad vam nećemo dodatno naplatiti ako je vaša korisnička služba ovisna o sezoni ili kada trebate u određenom vremenu dodati ili ukloniti agente.

Koja je vaša politika pravedne uporabe?

Mi želimo osigurati da svi naši klijenti mogu uživati i uspješno koristiti naše usluge, neovisno od uvjeta. Ako neki klijenti koriste previše podataka ili krše pravila na način koji može utjecati na druge klijente, mi zadržavamo pravo da kontaktiramo prekršitelje i razgovaramo o promjeni njihovog načina korištenja i ograničenja ili poništimo njihove račune. Također zadržavamo pravo promjene ograničenja računa bez prethodne najave.

Prebacivanje između besplatnih planova i onih koji se plaćaju?

Prebacivanje s besplatnog računa na 14-dnevni besplatni period nije tehnički moguće, kao ni obratno. Ne brinite se, u svakom trenutku možete nadograditi vaš besplatni račun na onaj koji se plaća. Imajte na umu da se poslije toga nećete moći vratiti na besplatni račun. Također zapamtite da besplatni računi imaju postavljena ograničenja, tako da je testiranje svih dostupnih LiveAgent značajki moguće samo nakon nadogradnje na plan koji se plaća ili kreiranja novog računa za 14-dnevnu besplatnu probu.

Gdje su moji podaci smješteni?

Kako bi osigurali munjevitu uslugu, podaci s vašeg računa će biti locirani u najbližem podatkovnom centru na temelju vaše geografske lokacije. Trenutno imamo podatkovne centre u ovim gradovima: Dallas (SAD), Newark (SAD), London (Velika Britanija), Frankfurt (Njemačka), Singapore (Singapur) i Bratislava (Slovačka). Podaci naših europskih klijenata su locirani u jednom od naših europskih podatkovnih centara i mi smo GDPR-sukladni.

Imate li još pitanja?

Mi smo tu za vas! Slobodno započnite live chat razgovor ili nam pošaljite email na support@liveagent.com. Naša podrška radi 24/7, uključujući i blagdane, a mi ćemo vam rado pomoći s vašim pitanjima. Također smo online na live chatu i dostupni na telefon tijekom radnog vremena u većini vremenskih zona.

Peter Komornik

LiveAgent kombinira izvrsni live chat, tiketing i automatizaciju koji nam omogućuju pružanje iznimne podrške našim korisnicima.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Imate li još pitanja?
Slido green logo

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo