Nadgledajte dostupnost svojih agenata. Pogledajte vrijeme (datum, vrijeme, od, do) kada su vaši agenti online. Filtrirajte statistiku prema odjelima. Dostupnost agenta može se izvesti u CSV datoteku.
Izvještaji o dostupnosti agenata dostupni su za
- Ticketi
- Chatovi
- Pozivi
Identify exceptionally hard-working agents
Generate agent reports to get an overview of how many tickets, calls, and chats they’ve answered. Try it today. No credit card required.
LiveAgent | Softver pozivnog centra u vašem helpdesku
Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.
Kako dodati live chat u Open Cart store
Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!