Šalju li vam vaši klijenti privatne informacije, koje ne želite prikazivati u vašem odjelu za podršku?
LiveAgent može automatski pretražiti niz u svakoj dolaznoj poruci i zamijeniti ga s nečim drugim prije nego što se prikaže ili spremi u bazu podataka.
Možete sakriti osjetljive podatke s nasumičnim znakovima ili podacima. Glavni razlog za maskiranje polja podataka je zaštita podataka koji su označeni kao osjetljivi.
Može se koristiti, na primjer, za sprečavanje operativaca u podršci da vide broj kreditne kartice u sustavu za naplatu ( zamagliti brojeve na kartici iz 123456789 u 12xxxx789).
Vodeći se PCI standardima sigurnosti, morate maskirati osjetljive podatke kada se prikazuju i učiniti ih nečitljivima kada se spremaju.
Encrypt sensitive data with ease
Use our search and replace feature to mask sensitive customer data. Try it today. No credit card required.
Izvori baze znanja
Gradnja dobrih odnosa s klijentima ključna je za izgradnju povjerenja i vjernosti. Prvi dojmovi i komunikacija imaju veliki utjecaj na zadovoljstvo korisnika i ugled brenda. Savladavanje vještine komunikacije i govor tijela predstavnika korisničke službe ključno je za stvaranje pozitivnih prvih dojmova i dugotrajne odnose.
LiveAgent | Softver pozivnog centra u vašem helpdesku
Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.