Izbjegnite pružanje loše korisničke podrške dopuštajući svojim kupcima ocjenjivanje odgovora agenatavaše korisničke podrške . Prepoznajte negativne trendove u svojoj korisničkoj podršci i reagirajte u skladu s tim. Iskoristite značajku “Ocjenjivanja” LiveAgent-a.
Agent ranking in live chat
Vaši kupci mogu pružiti povratne informacije o svom iskustvu podrške ocjenjivanjem svoje komunikacije s predstavnikom korisničke podrške. Dopustite svojim kupcima da ocjenjuju agentove odgovore putem Chata i e-maila.
Pregled ocjena agenta
LiveAgent nudi izvješće s priloženim komentarima o agentima koji dobiju pohvale ili primjedbe od strane korisnika. Izvješće možete izvesti u formatu CSV datoteke.
Učeći više o svojim agentima, možete nagraditi svoje najbolje agente i podržati one koji su trenutno neuspješni. Prepoznajte negativne trendove u svojoj korisničkoj podršci i ponašajte se u skladu s tim. Iskoristite značajku “Ocjenjivanja” LiveAgent-a.
Generate tag reports for free
Create tag reports to get an overview of the most common support queries you address. Try it today. No credit card required.
Resurs baze znanja
LiveAgent helpdesk softver i live chat
LiveAgent je ultimativni helpdesk softver koji pruža sveobuhvatno rješenje za upravljanje korisničkom podrškom. Pomaže poduzećima uskladiti komunikaciju putem svih kanala i poboljšati zadovoljstvo klijenata.
Kako kreirati pozivnice za chat u LiveAgent-u
Kreirajte i postavite pozivnice za chat u LiveAgent-u kako biste povećali angažman klijenata i prodaju. Iskoristite prednosti personalizirane podrške i brzog odgovaranja na pitanja kupaca. Besplatni video vodič nudi korake za postavljanje pozivnica za chat.
Kako postaviti SLA u LiveAgent-u
Naučite kako postaviti SLA u LiveAgent-u za ciljeve brzine odgovora i rješavanja. SLA omogućuje višu razinu usluge i pravila za rukovanje tiketima. Besplatno isprobajte LiveAgent i poboljšajte zadovoljstvo korisnika.