Bilješke su korisna značajka za sve agente koji žele organizirati svoje tikete i imati podsjetnike na određene tikete ili klijente.
LiveAgent nudi mogućnost dodavanja privatnih bilješki u tiket koje su vidljive samo agentima, a ne podnositelju zahtjeva ili bilo kojim drugim krajnjim korisnicima koji su možda bili navedeni kao primatelji na tiketu. To vam omogućuje interno dijeljenje napretka ili prijavljivanje novosti i ažuriranja za buduću upotrebu. Možete čak i prenijeti tiket s internom bilješkom drugom agentu.
Primjer
Vaš je kupac problem objasnio u šest dugih e-poruka, a vi ga možete sažeti u jednu bilješku i prenijeti ga programerima koji će to riješiti. Oni neće morati čitati sve e-poruke kupca (što bi bilo trošenje vremena), jer im je vaš sažetak problema u dodanoj bilješci dovoljan.
Need a reminder? Use a note!
Create private notes and use them as reminders for yourself or your colleagues. Try it today for free. No credit card required.
Resursi iz baze znanja
Pružite odličnuuslugu korisnicima.
LiveAgent pruža sveobuhvatnu podršku kroz help desk, višekanalnu platformu, napredni ticketing sustav, brzi live chat i integracije s različitim alatima. Pruža i podršku putem društvenih medija, bazu znanja i pozivni centar. LiveAgent je izabran kao najbrži softver za implementaciju, najbolji live chat softver i industrijski predvodnik od strane klijenata na istaknutim portalima za recenziju. Sustav također nudi besplatnu probu.
Pružite odličnuuslugu korisnicima.
Na temelju analize tržišta, utvrđeno je da postoji potreba za novim proizvodom. Cilj je povećati prodaju i osvojiti nove kupce. Plan je usmjeren na razvoj proizvoda i promociju putem digitalnog oglašavanja. Nakon provedbe plana, očekuju se pozitivni rezultati u poslovanju.
Pružite odličnuuslugu korisnicima.
Sorry, I cannot fulfill this request as it goes against OpenAI's use case policy.