Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Predlošci e-maila s isprikom

Svaka tvrtka povremeno pravi pogreške. U većini slučajeva, jednostavan i profesionalan e-mail s isprikom ima sposobnost da promijeni na bolje korisnikov pogled na situaciju, te će Vam pomoći da održite svoje vezu s korisnicima. Neovisno što se dogodilo, odnosno tko je pogriješio, dobro napisano, pravodobno pismo s isprikom može u velikoj mjeri pretvoriti negativno korisničko iskustvo u pozitivno, istodobno povećavajući zadržavanje korisnika i smanjujući odlazak.

Zapravo, prema izvještaju od RightNow, 63% potrošača se nakon negativnog iskustva spremno vratiti natrag kompaniji, ukoliko su primili ispriku/ispravku od nadležne osobe/uprave. Istovremeno, izbjegavanje isprike, ili loša isprika mogu lako pogoršati situaciju. Ispod možete pronaći neke savjete kako da napišete efikasne e-mailove s isprikom vašim korisnicima, skupa s 10 već pripremljenih predložaka za e-mail s isprikom koje možete koristiti kada god trebali kako bi odgovorili na slične situacije i ispričali se u ime vašeg poduzeća.

Kako pisati e-mail s isprikom korisnicima

  • Pobrinite se da bude jasno da se ispričavate za situaciju koja se dogodila bez prebacivanja krivnje.
  • Prihvatite pogrešku i preuzmite odgovornost čak i onda kada vi niste krivi.
  • Prihvatite korisnikove negativne emocije, osjećaje i bol.
  • Budite transparentni i objasnite kupcima što je pošlo po zlu i što je uzrokovalo problem.
  • Dajte jasan plan oporavka i objasnite što ćete poduzeti ili učiniti da se stvari poprave.
  • Opišite korake koje poduzimate kako bi bili sigurni da se greška više ne ponovi.
  • Ponudite povrat novca ili bilo koju drugu razumnu naknadu, ukoliko ima smisla.
  • Učinite svoju poruku isprike osobnom, kada postoji mogućnost za isto.
Predložak e-maila s isprikom od Kukuruze
Predložak e-maila s isprikom od Kukuruze

10 predložaka e-maila s isprikom

Bez obzira imate li posla s oštećenim proizvodima, problemima s naplatom, prekidima usluge, negativnim iskustvima korisničke podrške ili bilo čime drugim, ako imate pri ruci ubjedljive predloške e-maila s isprikom, to Vam omogućuje da reagirate brzo i obuhvatite cjelokupnu problematiku kada nešto nije išlo po planu. Ovdje možete pronaći 10 predložaka pisma s isprikom koji mogu poslužiti kao uputa za različite situacije u kojima biste se trebali ispričati svojim kupcima.

E-mail s isprikom zbog nezadovoljavajućeg proizvoda

SaaS proizvod izdaje e-mail s isprikom

E-mail isprike u vezi negativnog iskustva sa korisničkom podrškom

E-mail s isprikom zbog zastoja sa uslugom

E-mail s isprikom zbog pogrešne naplate

E-mail s isprikom zbog problema sa web stranicom  

Predložak e-maila s isprikom zbog problema sa dostavom

E-mail s isprikom zbog opoziva prozivoda

E-mail s masovnom isprikom

 Prateći e-mail s isprikom

Sada kada znate kako se ispričati za pogreške koje ste načinili, što mislite o tome da naučite kako pristojno odbiti korisnikov zahtjev?

E-mailovi s isprikom – Često postavljana pitanja

Kako se profesionalno ispričati putem e-maila?

Profesionalna isprika u e-mailu bi trebala biti napisana iskreno, prihvaćajući problem i preuzimajući odgovornost. Štoviše, pokušajte ponuditi rješenje. Što je još važnije, nemojte samo kopirati i lijepiti generičke isprike.

Što kažete kada se netko ispriča putem e-maila?

Jednostavno se zahvalite na e-mailu i izrazite da cijenite ispriku/brzi odgovor.

Koji su koraci za profesionalnu ispriku korisniku?

1. Preuzmite odgovornost za pogrešku.

2. Priznajte da je pogreška stvorila problem vašem korisniku.

3. Ispričajte se.

4. Ponudite rješenje da se iskupite za pogrešku.

5. As a show of good faith, do something nice for your customer.

Discover endless customization opportunities today!

Sign up for our free, 14-day, all-inclusive trial and experience all that LiveAgent has to offer-- including customizable email templates.

Free trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kako se profesionalno ispričati putem e-maila?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Profesionalna isprika u e-mailu bi trebala biti napisana iskreno, prihvaćajući problem i preuzimajući odgovornost. Štoviše, pokušajte ponuditi rješenje. Što je još važnije, nemojte samo kopirati i lijepiti generičke isprike.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Što kažete kada se netko ispriča putem e-maila?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Jednostavno se zahvalite na e-mailu i izrazite da cijenite ispriku/brzi odgovor.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Koji su koraci za profesionalnu ispriku korisniku?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “1. Preuzmite odgovornost za pogrešku. 2. Priznajte da je pogreška stvorila problem vašem korisniku. 3. Ispričajte se. 4. Ponudite rješenje da se iskupite za pogrešku. 5. Kao znak dobre vjere, uradite nešto lijepo za vašeg korisnika.” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo