Što je zaprimanje zahtjeva za podršku preko telefona?
Svaki telefonski poziv korisnika prema službi za korisnike arhivira se u obliku zahtjeva za podršku. Zahtjev za podršku sadrži informacije o pozivatelju, agentu i razgovoru među njima. Kada dođe novi poziv s istom temom, informacije o njemu se dodaju u prethodni zahtjev za podršku.
Zaprimanje zahtjeva za podršku preko telefona je način arhiviranja telefonskih poziva iz službe za korisnike u službu za korisnike. Telefonski pozivi, e-pošta i drugi načini komunikacije pretvaraju se u zahtjeve za podršku. Zaprimanje zahtjeva za podršku omogućava održavanje jedinstva i redu u svim kanalima.
Frequently Asked Questions
Što je zaprimanje zahtjeva za podršku preko telefona?
Telefonski pozivi prema službi za korisnike koje upute korisnici arhiviraju se u obliku zahtjeva za podršku. Sadrže informacije o pozivatelju, agentu koji rješava slučaj te razgovoru među njima.
Kako mogu koristiti zaprimanje zahtjeva za podršku preko telefona?
Zahtjevi za podršku koji su došli preko telefona omogućavaju vam prikupljanje informacija o korisnicima, pohranu priča o komunikaciji između korisnika i kompanije. Zaprimanje zahtjeva za podršku omogućava održavanje jedinstva i redu u svim kanalima.
Mogu li koristiti zaprimanje zahtjeva za podršku preko telefona preko LiveAgent-a?
LiveAgent nudi mogućnost pretvaranja telefonskih poziva u zahtjeve za podršku. Zahvaljujući softveru, možete koristiti telefone na višoj razini te tako razviti razinu korisničke podrške.
Expert note
Zaprimanje zahtjeva za podršku preko telefona omogućava arhiviranje telefonskih poziva u zahtjeve za podršku te održavanje jedinstva i redu u svim kanalima komunikacije.

DEMO ZNAČAJKI ZA IVR I POVRATNE POZIVE
IVR i značajka za povratni poziv pomažu poduzećima optimizirati korisničku podršku automatskim odgovorima na pozive i smanjenjem čekanja.
Pozivni centar za dolazne pozive
Pozivni centar za dolazne pozive je centar koji se bavi primanjem i obradom dolaznih telefonskih poziva korisnika. Pruža razne usluge kao što su podrška za korisnike, rješavanje problema i prijem narudžbi. Telefon je i dalje najčešće korišten kanal za korisničku uslugu.