Zaprimanje zahtjeva za podršku preko telefona

Što je zaprimanje zahtjeva za podršku preko telefona?

Svaki telefonski poziv korisnika prema službi za korisnike arhivira se u obliku zahtjeva za podršku. Zahtjev za podršku sadrži informacije o pozivatelju, agentu i razgovoru među njima. Kada dođe novi poziv s istom temom, informacije o njemu se dodaju u prethodni zahtjev za podršku.

Zaprimanje zahtjeva za podršku preko telefona je način arhiviranja telefonskih poziva iz službe za korisnike u službu za korisnike. Telefonski pozivi, e-pošta i drugi načini komunikacije pretvaraju se u zahtjeve za podršku. Zaprimanje zahtjeva za podršku omogućava održavanje jedinstva i redu u svim kanalima.

Frequently asked questions

Što je zaprimanje zahtjeva za podršku preko telefona?

Telefonski pozivi prema službi za korisnike koje upute korisnici arhiviraju se u obliku zahtjeva za podršku. Sadrže informacije o pozivatelju, agentu koji rješava slučaj te razgovoru među njima.

Kako mogu koristiti zaprimanje zahtjeva za podršku preko telefona?

Zahtjevi za podršku koji su došli preko telefona omogućavaju vam prikupljanje informacija o korisnicima, pohranu priča o komunikaciji između korisnika i kompanije. Zaprimanje zahtjeva za podršku omogućava održavanje jedinstva i redu u svim kanalima.

Mogu li koristiti zaprimanje zahtjeva za podršku preko telefona preko LiveAgent-a?

LiveAgent nudi mogućnost pretvaranja telefonskih poziva u zahtjeve za podršku. Zahvaljujući softveru, možete koristiti telefone na višoj razini te tako razviti razinu korisničke podrške.

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo