Frequently asked questions
Što znači pojam upravljanje tiketima?
Upravljanje tiketima je postupak upravljanja problemima i zahtjevima klijenata. Ugrađeno je u softver za upravljanje tiketima i uobičajeni poslovni alat.
Koji su principi upravljanja tiketima?
Postoje neka važna pravila. Prvo, tretirati svaki tiket pojedinačno i mislite da je to osoba koja treba pomoć i podršku. Drugo, osmislite službu za pomoć na temelju korisničkog iskustva. Također, nemojte stvarati potpuno nove procese, već koristite najbolje prakse koje je vaša tvrtka razvila. Osigurajte transparentnost u kontaktima s klijentima i vodite brigu o razvoju agenata i cijelog tima.
Omogućava li LiveAgent upravljanje tiketima?
LiveAgent Vam omogućuje upravljanje tiketima. Sve probleme kupaca automatski prati i pretvara u tikete. Bilo koji dolazni oblik komunikacije pretvara se u tikete radi boljeg upravljanja.
Expert note
Upravljanje tiketima je neophodno za organizaciju i efikasnu obradu zahtjeva klijenata. LiveAgent nudi rješenja za smanjenje broja tiketa i poboljšanje korisničkog iskustva.

LiveAgent-ov tiketing sustav omogućuje automatsko generiranje novih tiketa za podršku kada se vaši klijenti obrate vašoj kompaniji putem različitih kanala. Pomoću gamifikacijskih znački, nivoa i nagrada, vaši agenti će biti motivirani raditi bolje, brže i točnije. LiveAgent-ov sustav podrške poboljšava efikasnost agenta, a istovremeno povećava zadovoljstvo korisnika. LiveAgent-ov tiketing sustav može se integrirati s email računima, profilima društvenih medija i telefonskim brojevima. LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavan za upotrebu.
Tiketing sustav – najbolje prakse
Ovaj tekst govori o važnosti osnaživanja timova za podršku kako bi bolje radili s klijentima. Preporučuje se osigurati da agenti imaju jednostavan pristup informacijama i alatima te ovlasti za donošenje odluka. Također se govori o označavanju unutar softvera za podršku i standardnim porukama koje mogu poboljšati efikasnost tima. Konačno, spominje se praćenje izvedbe agenata putem sustava za upravljanje tiketima koji nude analitiku kao što su količina tiketa, broj zaostalih tiketa i vrijeme rješavanja tiketa.
Tiketing sustav – najbolje prakse
Saznajte 12 najboljih praksi i savjeta za tiketing sustav koje možete usvojiti već danas i tako poboljšati efektivnost i efikasnost svoje korisničke podrške.