Upravljanje tiketima

Što je upravljanje tiketima?

Praćenje problema korisnika ručno bilo bi dugotrajno i problematično regulirati. Upravljanje tiketima nužna je značajka upravljanja službom za pomoć. Omogućuje upravljanje podacima i upitima kupaca. Tvrtka koristi upravljanje tiketima da odgovori na zahtjeve klijenata. Tiket sadrži status i određuje zahtjeve. To pomaže osoblju korisničke službe da bude organiziranije i da budu bolji pri pomaganju klijentima. Upravljanje tiketima čini stvari lakšim i bržim.

Frequently asked questions

Što znači pojam upravljanje tiketima?

Upravljanje tiketima je postupak upravljanja problemima i zahtjevima klijenata. Ugrađeno je u softver za upravljanje tiketima i uobičajeni poslovni alat.

 

Koji su principi upravljanja tiketima?

Postoje neka važna pravila. Prvo, tretirati svaki tiket pojedinačno i mislite da je to osoba koja treba pomoć i podršku. Drugo, osmislite službu za pomoć na temelju korisničkog iskustva. Također, nemojte stvarati potpuno nove procese, već koristite najbolje prakse koje je vaša tvrtka razvila. Osigurajte transparentnost u kontaktima s klijentima i vodite brigu o razvoju agenata i cijelog tima.

 

Omogućava li LiveAgent upravljanje tiketima?

LiveAgent Vam omogućuje upravljanje tiketima. Sve probleme kupaca automatski prati i pretvara u tikete. Bilo koji dolazni oblik komunikacije pretvara se u tikete radi boljeg upravljanja.

 

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo