Što je upravljanje tiketima?
Praćenje problema korisnika ručno bilo bi dugotrajno i problematično regulirati. Upravljanje tiketima nužna je značajka upravljanja službom za pomoć. Omogućuje upravljanje podacima i upitima kupaca. Tvrtka koristi upravljanje tiketima da odgovori na zahtjeve klijenata. Tiket sadrži status i određuje zahtjeve. To pomaže osoblju korisničke službe da bude organiziranije i da budu bolji pri pomaganju klijentima. Upravljanje tiketima čini stvari lakšim i bržim.
Frequently Asked Questions
Što znači pojam upravljanje tiketima?
Upravljanje tiketima je postupak upravljanja problemima i zahtjevima klijenata. Ugrađeno je u softver za upravljanje tiketima i uobičajeni poslovni alat.
Koji su principi upravljanja tiketima?
Postoje neka važna pravila. Prvo, tretirati svaki tiket pojedinačno i mislite da je to osoba koja treba pomoć i podršku. Drugo, osmislite službu za pomoć na temelju korisničkog iskustva. Također, nemojte stvarati potpuno nove procese, već koristite najbolje prakse koje je vaša tvrtka razvila. Osigurajte transparentnost u kontaktima s klijentima i vodite brigu o razvoju agenata i cijelog tima.
Omogućava li LiveAgent upravljanje tiketima?
LiveAgent Vam omogućuje upravljanje tiketima. Sve probleme kupaca automatski prati i pretvara u tikete. Bilo koji dolazni oblik komunikacije pretvara se u tikete radi boljeg upravljanja.
Zašto vam je potreban tiketni sustav?
Mnogo organizacija još uvijek zanemaruje tiketni sustav. To je uglavnom zbog nerazumijevanja prednosti koje on donosi.