Što je ticketing sustav?
Ticketing sustav važan je dio help desk sustava koji predstavnicima kupaca omogućuje učinkovitu i organiziranu uslugu. Sustav prima zahtjev kupca za podršku i automatski stvara ticket. Tada je određeni agent odgovoran za rješavanje tog ticketa. U ticketing sustavu možete upravljati i odgovornostima za tickete.
Ticketing sustav zaista je koristan za osoblje korisničke podrške. Ovaj sustav upravljanja također utječe na troškove, prodaju, prihode, zadovoljstvo kupaca i štedi vrijeme.

Frequently asked questions
Kako definirate ticketing sustav?
Ticketing sustav alat je za upravljanje koji obrađuje i katalogizira prijave korisnika. To je važan dio softvera službe za pomoć i omogućava predstavnicima korisničke službe veću učinkoviti i bolju organizaciju.
Treba li svakom poduzeću ticketing sustav?
Ako prodajete proizvode ili usluge i želite se natjecati s drugim tvrtkama, trebat će vam ticketing sustav. Omogućuje vam automatizaciju rada, organiziranje obavijesti, učinkovitu uslugu, određivanje prioriteta zadataka i jednostavan prijenos ticketa između agenata. /p>
Je li LiveAgent ticketing sustav?
LiveAgent je ticketing sustav. Automatski prati i pretvara sve zahtjeve kupaca u tickete, bez obzira na komunikacijski kanal. Sučelje je intuitivno i omogućuje učinkovit rad.
Expert note
<p>Ticketing sustav je važan dio help desk sustava koji omogućuje učinkovitu i organiziranu uslugu kupcima. Automatski pretvara zahtjeve u tickete i omogućuje efikasno upravljanje njima.</p>

Recenzije softvera za tiketing
LiveAgent nudi mogućnost dogovora za poziv kako bi se otkrile pogodnosti njihovog softvera. Dostupni su na više datuma.