Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Najbolji softver zaangažman korisnika

Saznajte zašto smo softver #1 na tržištu.

  • ✓ Bez troškova postavljanja    
  • ✓ Korisnička podrška 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica nije potrebna    
  • ✓ Otkažite bilo kada
Koriste ga
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Play Wow button
Tour

Iskoristite softver za angažman korisnika

Softver za angažman korisnika je softver koji upravlja komunikacijom s kupcima putem različitih kanala poput web chata, e-maila ili društvenih medija. Platforma za angažman kupaca obično uključuje značajke koje podržavaju višekanalnu komunikaciju, CRM sustave, izvještavanje, marketinšku personalizaciju i samoposluživanje kupaca. Glavna poslovna korist korištenja softvera za angažman kupaca je povećani prihod, povrat ulaganja i zadovoljstvo kupaca.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Close More

Uložite u softver za angažman korisnika

Softver za angažman korisnika koristi se za stvaranje i zadržavanje pozitivnih odnosa s vašim kupcima. Ako svojim klijentima neprestano pružate ugodno korisničko iskustvo, statistički je vjerojatnije da ćete postati lojalni vašem brandu. Zapravo, 96% kupaca kaže kako je korisnička podrška važna za njihov odabir lojalnosti marki.

Lojalni kupci imaju svoje prednosti – oni imaju četiri puta veću vjerojatnost da će podržati vaše poslovanje zagovaranjem robne marke koja uključuje recenzije, kao i preporuke od usta do usta. Kako vjerni kupci povezani s vašim brendom, pet je puta veća vjerojatnost da će ponovo kupiti kod vas. Zbog toga je važno neprestano nastojati poboljšati svoju uslugu. Prema Forbesu, 84% tvrtki koje rade na poboljšanju svog korisničkog iskustva izvještavaju o povećanju prihoda.

Glavne značajke

Na tržištu postoji dosta dobavljača softvera za angažman kupaca i može biti teško razlikovati koji je softver najbolji i koje su značajke ključne. Sastavili smo popis glavnih značajki softvera za angažman kupaca. Ponuđivači softvera za angažman kupaca trebali bi u svoje osnovne pakete uključiti sljedeće: višekanalno angažiranje kupaca, automatizacija, gamifikacija, izvještavanje, centralizirano upravljanje, integracije, segmentacija i ugrađeni CRM.

undraw features overview jg7a
undraw social notifications ro8o

Multi-kanalni angažman

Pravi softver za angažman kupaca trebao bi vam pružiti mogućnost komunikacije s vašim kupcima putem više kanala koji preferiraju kupci kao što su e-mail, poruke, glasovni poziv ili društvene mreže.

Automatizacija

Automatizacija je bitna značajka softvera za angažman kupaca jer štedi vrijeme. Automatizacijska pravila omogućuju vam izvršavanje strategija angažmana kupaca kada su zadovoljeni određeni kriteriji. Na primjer, ako je kupac više puta kupio određeni proizvod, može primiti promotivnu e-mail kada je artikl ponovno dostupan ili je na rasprodaji.

undraw Artificial intelligence oyxx
undraw winners ao2o

Gamifikacija

Softver za angažman kupaca trebao bi biti koristan i za vaše kupce i za osoblje. Gamifikacija je zabavan način nagrađivanja agenata i promicanja zdrave konkurencije među timovima i pojedincima . Povećajte produktivnost davanjem nagradnih znački i podizanjem ranka

Izvještavanje

Proaktivni softver za angažman kupaca trebao bi imati sofisticiranpaket analitike koji vam pruža moćne alate za analizu i izvještavanje.

undraw report mx0a
undraw emails 6uqr

Centralizirano upravljanje

Centralizirani sustav upravljanja omogućuje vam pregled i upravljanje svim podacima i komunikacijama vaših kupaca s jedne nadzorne ploče. Bez obzira s kojeg kanala primate upit kupaca, svi će stići u jedan univerzalni inbox kojem može pristupiti cijeli vaš tim za korisničku podršku.

Integracije

Softver za angažman kupaca trebao bi biti u mogućnosti integrirati se s aplikacijama trećih strana koje već upotrebljavate za svakodnevne poslovne aktivnosti. Integracije mogu uključivati POS sustave, sustave e-trgovine i društvene mreže.

undraw app installation mbdv
undraw segment uwu1

Segmentacija

Segmentacija kupaca je važna značajka jer vam omogućuje  segmentirajte vaših korisnika prema prikupljenim podacima. Koristeći segmentaciju, možete lako ciljati određene skupine kupaca i prilagoditi sadržaj njima.

CRM

Izvrsni softver za angažman kupaca trebao bi sadržavati ugrađeni CRM jer vam omogućuje upravljanje svim potrebnim podacima o kupcima, od podataka o kontaktima do prethodnih narudžbi i ticketa.

undraw profile 6l1l
undraw book lover mkck

Baza znanja

Baze znanja velika je prednost svakog softvera za angažman kupaca. Omogućuju kupcima brz pronalazak odgovora koji su im potrebni bez potrebe da vas izravno kontaktiraju. Baza znanja prednost je i za vaše kupce i za agente. Baze znanja smanjuju vrijeme čekanja kupaca, opterećenje vaših agenata, kao i vrijeme provedeno na rješavanju upita. 

LiveAgent's sadrži sve

LiveAgent je potpuno opremljen softver za angažman kupaca koji vam omogućuje da se usredotočite na poticanje odnosa s kupcima. LiveAgent nudi:

Email icon

Univerzalni Inbox

Univerzalni inbox pomaže vam organizirati upite kupaca sa više kanala i omogućuje vam brzi odgovor na njih.

Gameboy icon

Gamifikacijske značajke

Značajke gamifikacije koje možete koristiti za nagrađivanje i poticanje vašeg vrijednog osoblja za pružanje podrške korisnicima.

Increase icon

Sustav za izvještavanje

Moćni sustavi izvještavanja koji vam omogućuju da na brzinu vidite koliko dobro komunicirate sa svojim kupcima.

man and woman receiving awards

Isprobajte LiveAgent već danas

Ako tražite najpopularniji softver za angažman, isprobajte LiveAgent. LiveAgent je najbolje ocijenjen softver za pomoć korisnicima u kategoriji MSP-ova u 2020. Nudimo besplatnu probnu verziju softvera za angažman kupaca koja traje 14 dana. Nije potrebna kreditna kartica. Neka vaši kupci budu zadovoljni i angažirani s LiveAgent-om.

image person 2

LiveAgent olakšava korisničku podršku. Vrijeme odziva sada je brže za 26%..

Eva Kianickova, Head of Customer Service
logo martinus black

You Will Be in Good Hands!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

Customer engagement system FAQ

Što je platforma za angažman kupaca?

Platforma za angažman kupaca sustav je koji vašim agentima za pružanje korisničke podrške pruža alate koji pomažu posjetiteljima vaše web stranice tijekom njihovog korisničkog putovanja. Štoviše, objedinjuje sve upite vaših kupaca u jedan softver s različitih kanala, poput e-maila, poziva, društvenih medija.

Kako platforme za angažman kupaca poboljšavaju cjelokupno korisničko iskustvo?

Sustav za angažman kupaca bogat je značajkama koje automatiziraju zadatke, što čini tijek rada i opterećenje vaših agenata lakšim za upravljanje. Kao rezultat toga, agenti se mogu usredotočiti samo na dodijeljene zadatke u jednom sustavu i brzo se nositi s problemima kupaca. Značajke poput automatizirane distribucije ticketa, spremnih odgovora i IVR pridonose brzom i učinkovitom vremenu odziva. Budimo iskreni, nitko ne voli čekati, pa ako vaši agenti mogu brže upravljati upitima, vaši će kupci to cijeniti.

Koje su značajke platformi za angažman kupaca?

Platforma za angažman kupaca ili, drugim riječima, rješenje službe za pomoć ima više kategorija značajki. Na primjer, LiveAgent ima više od 180 značajki. Uključuje značajke upravljanja ticketima, kao što su automatizirana distribucija ticketa, hibridni tok ticketai vremenska pravila. Osim toga, postoje call centri, gamifikacija, integracije, live chat, mobilne aplikacije, višejezičnost, izvještajne mogućnosti i portali za podršku puni korisnih značajki.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo