All-in-one softverza zadovoljstvo korisnika

Istaknite se pružanjem brze, personalizirane i znalačke podrške na svakom kanalu.

  • ✓ Bez troškova postavljanja
  • ✓ Korisnička podrška 24/7
  • ✓ Kreditna kartica nije potrebna
  • ✓ Otkažite bilo kada
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Jesu li vaši korisnici zadovoljni s vašom korisničkom uslugom?

Zadovoljni kupci su vjerniji, vjerojatnije je da će ponovno kupiti, spremniji preporučiti vašu marku, profitabilniji za vaše poslovanje – i imaju niže troškove zadržavanja. Mjerenje zadovoljstva korisničkom uslugom postalo je danas obvezno za većinu tvrtki jer vam pruža dragocjene informacije o izvedbi vaše usluge.

Kada se mogućnosti izvještavanja LiveAgent-a integriraju s jednim od vodećih softverskih rješenja za zadovoljstvo kupaca, zadovoljstvo vaše korisničke usluge možete podići na sljedeću razinu. Jednostavno dobijte povratne informacije kupaca o razgovorima, pratite kvalitetu korisničke podrške i steknite dublje razumijevanje svojih kupaca kako biste neprestano poboljšavali vašu uslugu.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Zašto je zadovoljstvo kupaca bitno?

Pozitivne preporuke

Sretni kupci besplatno promiču vaš proizvod! Nakon pozitivnog iskustva, 69% kupaca preporučilo bi tvrtku drugima, a 50% bi je češće koristilo.(NewVoiceMedia)

Zadovoljstvo kupaca izgrađuje lojalnost

Zadovoljstvo kupaca gradi povjerenje u vašu marku. Povećanje ocjene zadovoljstva kupaca u tvrtki od 10% dovodi do povećanja povjerenja kupaca za 12%. (Institut za korisničke usluge)

Privlačenje kupaca košta više od zadržavanja

Privlačenje kupca košta više od zadržavanja. Stjecanje novog kupca je negdje od 5x do 25x puta skuplje od zadržavanja postojećeg kupca. (Harvard Business Review)

customer feedback - illustration

Što je softver za zadovoljstvo kupaca?

Softver za zadovoljstvo kupaca alat je koji omogućuje tvrtkama lako prikupljanje, organiziranje i upravljanje povratnim informacijama kupaca, mjere zadovoljstvo kupaca i prepoznaju nesretne kupce. Te aplikacije mogu uključivati ​​analitiku, upravljanje anketama, prikupljanje povratnih informacija, praćenje žalbi, mogućnosti izvještavanja o pozivima i druge značajke. Osim što vam pruža djelotvoran uvid u to koliko su vaši kupci zadovoljni vašim poslovanjem ili iskustvom korisničke službe koje pružate, softver za zadovoljstvo kupaca može vam pomoći i da procijenite svoje zaposlenike u podršci na temelju povratnih informacija koje dobivaju.

Zašto je zadovoljstvo kupaca bitno?

business and finance - icon

Zadovoljstvo kupaca povećaje profit

Veliko zadovoljstvo kupaca dovodi do veće dobiti. Zadovoljni kupci koji su doživjeli pozitivno iskustvo s tvrtkom troše 140% više od onih koji su imali loše iskustvo. (Harvard Business Review)

live chat increases sales

Veća životna vrijednost zadovoljnih kupaca

Zadovoljni kupci imaju veću životnu vrijednost. Promotor korisničkog iskustva ima doživotnu vrijednost za tvrtku koja je 600 do 1.400% veća od vrijednosti klevetnika. (Bain & Company)

Mjerenje zadovoljstva kupaca je bitno

Na današnjem hiperkonkurentnom tržištu stvaranje izvrsnog proizvoda ne garantira uspjeh ako ga ne potkrijepite izvrsnom uslugom. Kvaliteta korisničke podrške koju pruža vaše poslovanje izravno utječe na ukupno zadovoljstvo kupaca vašom markom. Ako ne mjerite zadovoljstvo korisničkom uslugom, nikada nećete znati koliko su vaši kupci zadovoljni (ili nesretni) s kvalitetom usluge koju pruža vaša organizacija. 

report on tablet-illustration

Stvorite bolje iskustvo s LiveAgent-om kako bi povećali zadovoljstvo korisnika

LiveAgent-ova platforma za korisničke usluge složeno je višekanalno rješenje. Značajke koje vam omogućuju mjerenje zadovoljstva korisničkom uslugom samo su mali dio onoga što softver može učiniti. Sadrži više od 179 značajki koje vam mogu pomoći da pojednostavite komunikaciju s kupcima, poboljšate korisničku podršku i poboljšate ocjene zadovoljstva korisničkom uslugom.

All-in-one rješenje za sve što vaša podrška treba

Uklonite potrebu za prebacivanjem između različitih alata. LiveAgent kombinira:

  • – Moćne ticketing funkcionalnosti s pametnom distribucijom
  • – ugrađeni call centar koji podržava glasovne i video pozive
  • – live chat s proaktivnim okidačima i praćenjem posjetitelja u stvarnom vremenu
  • – Samoposlužni portal s bazom znanja, često postavljanim pitanjima i forumima
  • – Integracije s glavnim društvenim platformama kao što su Facebook, Twitter i Instagram
Work files - illuustration
Choose option - illustration

Pružite višekanalno uslužno iskustvo

Današnji potrošači koriste više komunikacijskih kanala za povezivanje s tvrtkama i očekuju besprijekorno iskustvo svih njih. Pomoću softvera LiveAgent lako možete upravljati svim svojim interakcijama s kupcima s jednog mjesta i pružiti dosljedno iskustvo višekanalne usluge bez obzira na kanale koje korisnici koriste.

Povećajte efikasnost vašeg tima za podršku

Širok spektar značajki (uključujući automatizirano usmjeravanje ticketa, upravljanje SLA, spremljene odgovore, mogućnosti timske suradnje kao i trenutni pristup sveobuhvatnim informacijama o kupcima i prethodnim interakcijama) omogućuju vašem timu pružanje brze, visoko učinkovite i personalizirane podrške – a sve rezultira povećanom ocjenom zadovoljstva kupaca.

feeling proud - illustration
woman mapping out process on three posters

Radite više od samog mjerenja zadovoljstva korisnika

Izmjerite ukupnu izvedbu korisničke službe i identificirajte područja za poboljšanje. LiveAgent nudi robusne mogućnosti analitike i izvještavanja koje vam omogućuju praćenje brojnih mjernih podataka i KPI-ova, generiranje različitih izvješća kao što su upotreba kanala, izvedba i dostupnost agenta, usklađenost sa SLA-om, izvješća o praćenju vremena i još mnogo toga.

Zašto je LiveAgent prava platforma za korisničke usluge za vaše poslovanje

Koriste ga 21k poduzeća

LiveAgent ima povjerenje preko 21.000 tvrtki širom svijeta u različitim industrijama.

Fleksibilno & prilagodljivo

Softver je fleksibilan, lako skalabilan i može se prilagoditi vašim potrebama.

Transparentne & fer cijene

Bez ugovora i skrivenih troškova. Samo 4 različita plana pretplate s fer cijenama – od kojih je jedan besplatan.

Related Articles to Softver za zadovoljstvo kupaca
Razumijevanje vaših kupaca, koje se temelji na njihovom ponašanju, njihovim sklonostima, njihovom iskustvu s vašom tvrtkom, koje su koristili za donošenje odluka.

Uvidi u korisnike

Uvidi u korisnike su ključni za bolje razumijevanje potreba kupaca i izgradnju dugoročnih odnosa te usmjeravanje marketinških i prodajnih aktivnosti. Implementirajte ih za uspjeh tvrtke.

Zadovoljstvo kupaca je stupanj zadovoljstva proizvodima, uslugama ili brigom o korisnicima. To je situacija kada je kupac zadovoljan s tvrtkom.

Zadovoljstvo kupaca

LiveAgent nudi razne softvere za korisničku službu, VoIP telefonske sustave i druge funkcionalnosti. Zadovoljstvo kupaca je ključno, a može se poboljšati kroz odličnu korisničku podršku i uspostavu odnosa s kupcem. Try LiveAgent!

Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.

LiveAgent | Softver pozivnog centra u vašem helpdesku

Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.

Chat korisničke službe pruža chat u stvarnom vremenu za klijente za razgovor s predstavnicima korisnika. To je jedan od alata za najbržu komunikaciju.

Chat usluga

Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!

Tehnika bihevioralnog dizajna uključuje razumijevanje ponašanja ljudi i identifikaciju psiholoških sklonosti kako bi se stvorile značajne promjene u ponašanju proizvoda i usluga. To može poboljšati učinkovitost i potaknuti inovacije u raznim industrijama.

Ne slušajte vaše klijente – umjesto toga, uradite ovo | Kristen Berman | TEDxBerlin

Tehnika bihevioralnog dizajna uključuje razumijevanje ponašanja ljudi i identifikaciju psiholoških sklonosti kako bi se stvorile značajne promjene u ponašanju proizvoda i usluga. To može poboljšati učinkovitost i potaknuti inovacije u raznim industrijama.

Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.

Kako dodati live chat u Open Cart store

Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x