All-in-one softverza zadovoljstvo korisnika

Istaknite se pružanjem brze, personalizirane i znalačke podrške na svakom kanalu.

  • ✓ Bez troškova postavljanja    
  • ✓ Korisnička podrška 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica nije potrebna    
  • ✓ Otkažite bilo kada
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Jesu li vaši korisnici zadovoljni s vašom korisničkom uslugom?

Zadovoljni kupci su vjerniji, vjerojatnije je da će ponovno kupiti, spremniji preporučiti vašu marku, profitabilniji za vaše poslovanje – i imaju niže troškove zadržavanja. Mjerenje zadovoljstva korisničkom uslugom postalo je danas obvezno za većinu tvrtki jer vam pruža dragocjene informacije o izvedbi vaše usluge.

Kada se mogućnosti izvještavanja LiveAgent-a integriraju s jednim od vodećih softverskih rješenja za zadovoljstvo kupaca, zadovoljstvo vaše korisničke usluge možete podići na sljedeću razinu. Jednostavno dobijte povratne informacije kupaca o razgovorima, pratite kvalitetu korisničke podrške i steknite dublje razumijevanje svojih kupaca kako biste neprestano poboljšavali vašu uslugu.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Zašto je zadovoljstvo kupaca bitno?

Pozitivne preporuke

Sretni kupci besplatno promiču vaš proizvod! Nakon pozitivnog iskustva, 69% kupaca preporučilo bi tvrtku drugima, a 50% bi je češće koristilo.(NewVoiceMedia)

Zadovoljstvo kupaca izgrađuje lojalnost

Zadovoljstvo kupaca gradi povjerenje u vašu marku. Povećanje ocjene zadovoljstva kupaca u tvrtki od 10% dovodi do povećanja povjerenja kupaca za 12%. (Institut za korisničke usluge)

Privlačenje kupaca košta više od zadržavanja

Privlačenje kupca košta više od zadržavanja. Stjecanje novog kupca je negdje od 5x do 25x puta skuplje od zadržavanja postojećeg kupca. (Harvard Business Review)

customer feedback - illustration

Što je softver za zadovoljstvo kupaca?

Softver za zadovoljstvo kupaca alat je koji omogućuje tvrtkama lako prikupljanje, organiziranje i upravljanje povratnim informacijama kupaca, mjere zadovoljstvo kupaca i prepoznaju nesretne kupce. Te aplikacije mogu uključivati ​​analitiku, upravljanje anketama, prikupljanje povratnih informacija, praćenje žalbi, mogućnosti izvještavanja o pozivima i druge značajke. Osim što vam pruža djelotvoran uvid u to koliko su vaši kupci zadovoljni vašim poslovanjem ili iskustvom korisničke službe koje pružate, softver za zadovoljstvo kupaca može vam pomoći i da procijenite svoje zaposlenike u podršci na temelju povratnih informacija koje dobivaju.

Zašto je zadovoljstvo kupaca bitno?

business and finance - icon

Zadovoljstvo kupaca povećaje profit

Veliko zadovoljstvo kupaca dovodi do veće dobiti. Zadovoljni kupci koji su doživjeli pozitivno iskustvo s tvrtkom troše 140% više od onih koji su imali loše iskustvo. (Harvard Business Review)

live chat increases sales

Veća životna vrijednost zadovoljnih kupaca

Zadovoljni kupci imaju veću životnu vrijednost. Promotor korisničkog iskustva ima doživotnu vrijednost za tvrtku koja je 600 do 1.400% veća od vrijednosti klevetnika. (Bain & Company)

Mjerenje zadovoljstva kupaca je bitno

Na današnjem hiperkonkurentnom tržištu stvaranje izvrsnog proizvoda ne garantira uspjeh ako ga ne potkrijepite izvrsnom uslugom. Kvaliteta korisničke podrške koju pruža vaše poslovanje izravno utječe na ukupno zadovoljstvo kupaca vašom markom. Ako ne mjerite zadovoljstvo korisničkom uslugom, nikada nećete znati koliko su vaši kupci zadovoljni (ili nesretni) s kvalitetom usluge koju pruža vaša organizacija. 

report on tablet-illustration

Stvorite bolje iskustvo s LiveAgent-om kako bi povećali zadovoljstvo korisnika

LiveAgent-ova platforma za korisničke usluge složeno je višekanalno rješenje. Značajke koje vam omogućuju mjerenje zadovoljstva korisničkom uslugom samo su mali dio onoga što softver može učiniti. Sadrži više od 179 značajki koje vam mogu pomoći da pojednostavite komunikaciju s kupcima, poboljšate korisničku podršku i poboljšate ocjene zadovoljstva korisničkom uslugom.

All-in-one rješenje za sve što vaša podrška treba

Uklonite potrebu za prebacivanjem između različitih alata. LiveAgent kombinira:

  • – Moćne ticketing funkcionalnosti s pametnom distribucijom
  • – ugrađeni call centar koji podržava glasovne i video pozive
  • – live chat s proaktivnim okidačima i praćenjem posjetitelja u stvarnom vremenu
  • – Samoposlužni portal s bazom znanja, često postavljanim pitanjima i forumima
  • – Integracije s glavnim društvenim platformama kao što su Facebook, Twitter i Instagram
Work files - illuustration
Choose option - illustration

Pružite višekanalno uslužno iskustvo

Današnji potrošači koriste više komunikacijskih kanala za povezivanje s tvrtkama i očekuju besprijekorno iskustvo svih njih. Pomoću softvera LiveAgent lako možete upravljati svim svojim interakcijama s kupcima s jednog mjesta i pružiti dosljedno iskustvo višekanalne usluge bez obzira na kanale koje korisnici koriste.

Povećajte efikasnost vašeg tima za podršku

Širok spektar značajki (uključujući automatizirano usmjeravanje ticketa, upravljanje SLA, spremljene odgovore, mogućnosti timske suradnje kao i trenutni pristup sveobuhvatnim informacijama o kupcima i prethodnim interakcijama) omogućuju vašem timu pružanje brze, visoko učinkovite i personalizirane podrške – a sve rezultira povećanom ocjenom zadovoljstva kupaca.

feeling proud - illustration
woman mapping out process on three posters

Radite više od samog mjerenja zadovoljstva korisnika

Izmjerite ukupnu izvedbu korisničke službe i identificirajte područja za poboljšanje. LiveAgent nudi robusne mogućnosti analitike i izvještavanja koje vam omogućuju praćenje brojnih mjernih podataka i KPI-ova, generiranje različitih izvješća kao što su upotreba kanala, izvedba i dostupnost agenta, usklađenost sa SLA-om, izvješća o praćenju vremena i još mnogo toga.

Zašto je LiveAgent prava platforma za korisničke usluge za vaše poslovanje

Koriste ga 21k poduzeća

LiveAgent ima povjerenje preko 21.000 tvrtki širom svijeta u različitim industrijama.

Fleksibilno & prilagodljivo

Softver je fleksibilan, lako skalabilan i može se prilagoditi vašim potrebama.

Transparentne & fer cijene

Bez ugovora i skrivenih troškova. Samo 4 različita plana pretplate s fer cijenama – od kojih je jedan besplatan.

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna
Related Articles to Softver za zadovoljstvo kupaca
IVR i značajka za povratni poziv pomažu poduzećima optimizirati korisničku podršku automatskim odgovorima na pozive i smanjenjem čekanja.

DEMO ZNAČAJKI ZA IVR I POVRATNE POZIVE

IVR i značajka za povratni poziv pomažu poduzećima optimizirati korisničku podršku automatskim odgovorima na pozive i smanjenjem čekanja.

Korisnička služba je ključna za izvrsno iskustvo kupaca. Treba se usredotočiti na razumijevanje potreba, brzi odgovor i aktivno slušanje kako bi se izbjegla loša korisnička usluga i gubitak poslovanja.

Vještine korisničke službe – video tečaj obuke

Korisnička služba je ključna za izvrsno iskustvo kupaca. Treba se usredotočiti na razumijevanje potreba, brzi odgovor i aktivno slušanje kako bi se izbjegla loša korisnička usluga i gubitak poslovanja.

Izvrsna usluga započinje boljim help desk softverom. Pogledajte prednosti LiveAgent-a i započnite s radom u roku 5 minuta.

Pružite odličnuuslugu korisnicima.

LiveAgent je vrlo cijenjen proizvod za podršku korisnicima s mnogo pozitivnih komentara korisnika. Korisnici ističu brze reakcije podrške, kategoriziranje prirode tiketa i statističko praćenje potreba kupaca. LiveAgent pomaže poboljšati produktivnost i kvalitetu korisničke podrške, povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju, te smanjiti vrijeme odziva.

Ovaj članak opisuje deset pravila za korisničku službu na webu, uključujući izbor imena poddomene i otvaranje besplatnog računa na LiveAgent.

10 pravila korisničke službe za web profesionalce

Ovaj članak opisuje deset pravila za korisničku službu na webu, uključujući izbor imena poddomene i otvaranje besplatnog računa na LiveAgent.

Softver kontaktnog centra LiveAgent omogućuje vam usmjeravanje svih vaših komunikacijskih kanala s kupcima u jednu objedinjenu pristiglu poštu.

Budite dostupni uz softver za kontaktni centar.

"Informative piece on marketing strategies for HR professionals, providing insights on effective branding and employee engagement."

LiveAgent je service desk softver u sa svim značajkama koji koristi tiketing sustav kako bi spojio sve procese vaše servisne službe.

Softver za servisnu službu za bolje korisničko iskustvo

LiveAgent je softver za podršku korisnicima s nekoliko predložaka odgovora i informacija iz baze znanja. Planiranje korisničke usluge na društvenim mrežama ima mnoge prednosti poput nižih troškova i brže komunikacije. Korištenje software-a za centar za pozive može poboljšati učinkovitost agenata i povećati zadovoljstvo korisnika. LiveAgent nudi besplatnu probnu verziju.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo