Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

All-in-one softverza zadovoljstvo korisnika

Istaknite se pružanjem brze, personalizirane i znalačke podrške na svakom kanalu.

  • ✓ Bez troškova postavljanja    
  • ✓ Korisnička podrška 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica nije potrebna    
  • ✓ Otkažite bilo kada
Koriste ga
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Play Wow button
Tour

Jesu li vaši korisnici zadovoljni s vašom korisničkom uslugom?

Zadovoljni kupci su vjerniji, vjerojatnije je da će ponovno kupiti, spremniji preporučiti vašu marku, profitabilniji za vaše poslovanje – i imaju niže troškove zadržavanja. Mjerenje zadovoljstva korisničkom uslugom postalo je danas obvezno za većinu tvrtki jer vam pruža dragocjene informacije o izvedbi vaše usluge.

Kada se mogućnosti izvještavanja LiveAgent-a integriraju s jednim od vodećih softverskih rješenja za zadovoljstvo kupaca, zadovoljstvo vaše korisničke usluge možete podići na sljedeću razinu. Jednostavno dobijte povratne informacije kupaca o razgovorima, pratite kvalitetu korisničke podrške i steknite dublje razumijevanje svojih kupaca kako biste neprestano poboljšavali vašu uslugu.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Zašto je zadovoljstvo kupaca bitno?

Star icon

Pozitivne preporuke

Sretni kupci besplatno promiču vaš proizvod! Nakon pozitivnog iskustva, 69% kupaca preporučilo bi tvrtku drugima, a 50% bi je češće koristilo.(NewVoiceMedia)

Union icon

Zadovoljstvo kupaca izgrađuje lojalnost

Zadovoljstvo kupaca gradi povjerenje u vašu marku. Povećanje ocjene zadovoljstva kupaca u tvrtki od 10% dovodi do povećanja povjerenja kupaca za 12%. (Institut za korisničke usluge)

Flower money icon

Privlačenje kupaca košta više od zadržavanja

Privlačenje kupca košta više od zadržavanja. Stjecanje novog kupca je negdje od 5x do 25x puta skuplje od zadržavanja postojećeg kupca. (Harvard Business Review)

undraw feedback h2ft

Što je softver za zadovoljstvo kupaca?

Softver za zadovoljstvo kupaca alat je koji omogućuje tvrtkama lako prikupljanje, organiziranje i upravljanje povratnim informacijama kupaca, mjere zadovoljstvo kupaca i prepoznaju nesretne kupce. Te aplikacije mogu uključivati ​​analitiku, upravljanje anketama, prikupljanje povratnih informacija, praćenje žalbi, mogućnosti izvještavanja o pozivima i druge značajke. Osim što vam pruža djelotvoran uvid u to koliko su vaši kupci zadovoljni vašim poslovanjem ili iskustvom korisničke službe koje pružate, softver za zadovoljstvo kupaca može vam pomoći i da procijenite svoje zaposlenike u podršci na temelju povratnih informacija koje dobivaju.

Zašto je zadovoljstvo kupaca bitno?

business and finance (1)

Zadovoljstvo kupaca povećaje profit

Veliko zadovoljstvo kupaca dovodi do veće dobiti. Zadovoljni kupci koji su doživjeli pozitivno iskustvo s tvrtkom troše 140% više od onih koji su imali loše iskustvo. (Harvard Business Review)

live chat increase sales

Veća životna vrijednost zadovoljnih kupaca

Zadovoljni kupci imaju veću životnu vrijednost. Promotor korisničkog iskustva ima doživotnu vrijednost za tvrtku koja je 600 do 1.400% veća od vrijednosti klevetnika. (Bain & Company)

Mjerenje zadovoljstva kupaca je bitno

Na današnjem hiperkonkurentnom tržištu stvaranje izvrsnog proizvoda ne garantira uspjeh ako ga ne potkrijepite izvrsnom uslugom. Kvaliteta korisničke podrške koju pruža vaše poslovanje izravno utječe na ukupno zadovoljstvo kupaca vašom markom. Ako ne mjerite zadovoljstvo korisničkom uslugom, nikada nećete znati koliko su vaši kupci zadovoljni (ili nesretni) s kvalitetom usluge koju pruža vaša organizacija. 

undraw report mx0a

Stvorite bolje iskustvo s LiveAgent-om kako bi povećali zadovoljstvo korisnika

LiveAgent-ova platforma za korisničke usluge složeno je višekanalno rješenje. Značajke koje vam omogućuju mjerenje zadovoljstva korisničkom uslugom samo su mali dio onoga što softver može učiniti. Sadrži više od 179 značajki koje vam mogu pomoći da pojednostavite komunikaciju s kupcima, poboljšate korisničku podršku i poboljšate ocjene zadovoljstva korisničkom uslugom.

All-in-one rješenje za sve što vaša podrška treba

Uklonite potrebu za prebacivanjem između različitih alata. LiveAgent kombinira:

  • – Moćne ticketing funkcionalnosti s pametnom distribucijom
  • – ugrađeni call centar koji podržava glasovne i video pozive
  • – live chat s proaktivnim okidačima i praćenjem posjetitelja u stvarnom vremenu
  • – Samoposlužni portal s bazom znanja, često postavljanim pitanjima i forumima
  • – Integracije s glavnim društvenim platformama kao što su Facebook, Twitter i Instagram
undraw Working oh83
undraw Choose bwbs

Pružite višekanalno uslužno iskustvo

Današnji potrošači koriste više komunikacijskih kanala za povezivanje s tvrtkama i očekuju besprijekorno iskustvo svih njih. Pomoću softvera LiveAgent lako možete upravljati svim svojim interakcijama s kupcima s jednog mjesta i pružiti dosljedno iskustvo višekanalne usluge bez obzira na kanale koje korisnici koriste.

Povećajte efikasnost vašeg tima za podršku

Širok spektar značajki (uključujući automatizirano usmjeravanje ticketa, upravljanje SLA, spremljene odgovore, mogućnosti timske suradnje kao i trenutni pristup sveobuhvatnim informacijama o kupcima i prethodnim interakcijama) omogućuju vašem timu pružanje brze, visoko učinkovite i personalizirane podrške – a sve rezultira povećanom ocjenom zadovoljstva kupaca.

undraw feeling proud qne1
woman mapping out process on three posters

Radite više od samog mjerenja zadovoljstva korisnika

Izmjerite ukupnu izvedbu korisničke službe i identificirajte područja za poboljšanje. LiveAgent nudi robusne mogućnosti analitike i izvještavanja koje vam omogućuju praćenje brojnih mjernih podataka i KPI-ova, generiranje različitih izvješća kao što su upotreba kanala, izvedba i dostupnost agenta, usklađenost sa SLA-om, izvješća o praćenju vremena i još mnogo toga.

Zašto je LiveAgent prava platforma za korisničke usluge za vaše poslovanje

Stars

Koriste ga 21k poduzeća

LiveAgent ima povjerenje preko 21.000 tvrtki širom svijeta u različitim industrijama.

Person icon

Fleksibilno & prilagodljivo

Softver je fleksibilan, lako skalabilan i može se prilagoditi vašim potrebama.

Money Bag

Transparentne & fer cijene

Bez ugovora i skrivenih troškova. Samo 4 različita plana pretplate s fer cijenama – od kojih je jedan besplatan.

You Will Be in Good Hands!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

FAQ

Što je softver za zadovoljstvo korisnika?

Softver za zadovoljstvo kupaca sustav je koji pomaže vašem poslovanju u stvaranju dugoročnih odnosa s kupcima. Kao rezultat toga, vaša tvrtka može postići veći prihod, dobar CX i svijest o robnoj marki.

Koji je najbolji način za mjerenje zadovoljstva kupaca?

Najoptimalniji način za mjerenje ili praćenje zadovoljstva kupaca je putem csat anketa, posebno nakon interakcije s kupcima putem e-maila ili chata. Prije izrade csat ankete, pobrinite se da vaša pitanja ciljaju vaše poslovne potrebe/ciljeve. Dajte kupcu mogućnost da izrazi svoje mišljenje, ali nemojte ga učiniti obveznim. Ako treba odgovoriti na sva pitanja prije slanja, dobit ćete manje podataka koji vam mogu pomoći u poboljšanju. Stvaranje uspješne csat ankete može biti malo duži proces, ali to je najbolji način za mjerenje zadovoljstva kupaca.

Zašto je praćenje zadovoljstva kupaca važnije nego ikad?

Pa, pogledajmo primjer. Ako su kupci zadovoljni, često se vrate i/ili vas preporuče. Kao rezultat toga, oni mogu postati zagovornici branda, stvarajući organsku svijest o brandu, što dovodi do veće dobiti. Ovaj primjer pokazuje koliko je bitno zadovoljstvo kupca u današnje vrijeme.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo