DEMO ZNAČAJKI ZA IVR I POVRATNE POZIVE
IVR i značajka za povratni poziv pomažu poduzećima optimizirati korisničku podršku automatskim odgovorima na pozive i smanjenjem čekanja.
Vještine korisničke službe – video tečaj obuke
Korisnička služba je ključna za izvrsno iskustvo kupaca. Treba se usredotočiti na razumijevanje potreba, brzi odgovor i aktivno slušanje kako bi se izbjegla loša korisnička usluga i gubitak poslovanja.
Pružite odličnuuslugu korisnicima.
LiveAgent je vrlo cijenjen proizvod za podršku korisnicima s mnogo pozitivnih komentara korisnika. Korisnici ističu brze reakcije podrške, kategoriziranje prirode tiketa i statističko praćenje potreba kupaca. LiveAgent pomaže poboljšati produktivnost i kvalitetu korisničke podrške, povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju, te smanjiti vrijeme odziva.
10 pravila korisničke službe za web profesionalce
Ovaj članak opisuje deset pravila za korisničku službu na webu, uključujući izbor imena poddomene i otvaranje besplatnog računa na LiveAgent.
Budite dostupni uz softver za kontaktni centar.
"Informative piece on marketing strategies for HR professionals, providing insights on effective branding and employee engagement."
Softver za servisnu službu za bolje korisničko iskustvo
LiveAgent je softver za podršku korisnicima s nekoliko predložaka odgovora i informacija iz baze znanja. Planiranje korisničke usluge na društvenim mrežama ima mnoge prednosti poput nižih troškova i brže komunikacije. Korištenje software-a za centar za pozive može poboljšati učinkovitost agenata i povećati zadovoljstvo korisnika. LiveAgent nudi besplatnu probnu verziju.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma