Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

#1 softver
za korisničko iskustvo

Pomaže vam stvoriti višekanalna iskustva koja će se svidjeti vašim klijentima.

  • ✓ Bez troškova postavljanja    
  • ✓ Korisnička podrška 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica nije potrebna    
  • ✓ Otkažite bilo kada
Koriste ga
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Play Wow button
Tour

Softver za korisničko iskustvo

Softver za korisničko iskustvo igra ključnu ulogu u prikupljanju, organiziranju i praćenju povratnih informacija kupaca u modernom poslovanju.

Korištenje CX softvera može dramatično poboljšati vaš odnos s kupcima jer vam omogućuje brzo i učinkovite odgovaranje na njihova pitanja. Analiza podataka koje prikupljate putem ovog softvera također može utjecati na vaše trenutne strategije marketinga i poslovnog razvoja.

LiveAgent je potpuno opremljen softver za korisničko iskustvo koji vam pomaže personalizirati interakciju s kupcima. Kombinira sve vaše komunikacijske kanale – e-mail, live chat, pozive i društvene mreže- u dijeljeni inbox tvrtke i pruža all-in-one help desk rješenje.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Close More

Što je softver za korisničko iskustvo?

Korisničko iskustvo (koje se naziva i CX) definira se kao ukupan zbroj iskustava koje vaši korisnici imaju u interakciji s vašom tvrtkom ili brendom. Korisničko iskustvo nevjerojatno je važan dio uspješnog poslovanja jer većina kupaca očekuje osobni odnos s robnim markama s kojima komuniciraju.

Brzo i učinkovito reagiranje na upite, prijedloge i prigovore kupaca stoga je presudno. Nažalost, većina poduzeća mora upravljati sve većim brojem komunikacijskih kanala. Iz tog je razloga softver za korisničko iskustvo nužan za većinu tvrtki. Ipak, još uvijek je podcijenjen, a tvrtke i dalje koriste Outlook za upravljanje zajedničkim poštanskim sandučićima.

Napredni softver za korisničko iskustvo

Softver za korisničko iskustvo, kao što je LiveAgent, pruža vam način kombiniranja svih vaših interakcija s kupcima u jedan integrirani sustav. Poboljšava korisničko iskustvo u svim fazama kupnje jer omogućuje izravnu komunikaciju između vaših korisnika i vašeg osoblja.

CX softver koristi ticketing sustav u kojem se pojedinačni korisnički upisi bilježe, a zatim stavljaju u red za odgovor. Napredni sustavi poput LiveAgent mogu kombinirati mnogo različitih komunikacijskih kanala u jedan ticketing sustav, pojednostavljujući sve vaše interakcije s kupcima.

undraw smiley face lmgm

Koje su najbitnije funkcionalnosti sustava za upravljanje korisničkim iskustvom?

Pri odabiru softvera za korisničko iskustvo važno je uzeti u obzir ključne značajke koje nudi. Evo što biste trebali očekivati:

Increase icon

Izvještavanje i analitika

Kako bi vam pomogao, najbolji softver za upravljanje korisničkim iskustvom nudi vam alate za praćenje vašeg uspjeha u odgovaranju na upite kupaca. LiveAgent pruža potpuno opremljen paket analitike.

Group 370 icon

Hibridni stream ticket-a

Najbolji sustavi korisničkog iskustva kombiniraju sve komunikacijske kanale u jednu objedinjenu pristiglu poštu. LiveAgent to radi pomoću
 hibridnog ticketing stream-a.

Gameboy icon

Gamifikacijske funkcionalnosti

Softver za korisničko iskustvo ne odnosi se samo na vaše kupce. Zato LiveAgent dolazi s
 gamifikacijskim funkcionalnostima koje možete koristiti za prepoznavanje i nagrađivanje vašeg osoblja.

Prednosti fokusiranja na iskustvo korisnika

Mnogo je razloga zašto je važno usredotočiti se na korisničko iskustvo, ali ovo su najvažniji:

Money Bag

Povećavajte profitabilnost

Usredotočenost na iskustvo kupaca može poboljšati vašu profitabilnost i do 32%. Brzo i pristojno reagiranje na upite kupaca često može napraviti razliku između kupca koji kupuje kod vas ili odabira sličnog proizvoda negdje drugdje.

dollar in zoom

Uvidite prostore za napredak

Korištenje softvera za korisničko iskustvo za upravljanje interakcijama s klijentima može pružiti podatke koji izravno utječu na vaše poslovno planiranje. Korištenjem softvera kao što je LiveAgent možete lako vidjeti trendove u interakciji sa svojim kupcima i istaknuti sva područja koja trebate poboljšati.

Clock icon

Olakšajte vašem timu

Razmislite o svom vrijednom osoblju. Korisnička podrška može biti težak, složen posao, a softver koji to olakšava nudi veliku vrijednost vašem poslovanju.

undraw fast loading 0lbh

Mjerenje korisničkog iskustva

Jedna od glavnih prednosti softvera za upravljanje korisničkim iskustvom je sposobnost mjerenja koliko dobro komunicirate sa svojim kupcima. Iako postoje samostalni dijelovi softvera za mjerenje korisničkog iskustva, najbolji pristup za većinu tvrtki je korištenje integriranog sustava poput LiveAgent-a.

Korištenjem LiveAgent-a možete brzo sakupiti niz mjernih podataka koji vam daju pregled efikasnosti vaše korisničke usluge. Evo najvažnijih:

Union icon

Preporuke

Najosnovnija metrika je vaša ocjena preporuke. Pitajući kupce bi li preporučili vašu tvrtku prijatelju, možete dobiti uvid u to koliko ih dobro poslužujete.

Tachometer icon

Ocjena zadovoljstva

Složeniji pristup je prikupljanje podataka o vašem rezultatu zadovoljstva kupaca (CSAT) putem automatizirane ankete koja od kupaca traži povratne informacije u nekoliko područja.

Clock

Vrijeme rješavanja upita & FCR

Svakako izmjerite prosječno vrijeme potrebno za rješavanje ticketa. Razlučivost prvog kontakta (FCR) podskup je vašeg vremena razrješenja, ali u ovom mjernom podatku gledate koliko je kupaca riješilo svoj upit u prvom pokušaju.

Close More

Odabir softvera za korisničko iskustvo

Mnogo je čimbenika koje treba uzeti u obzir prilikom određivanja koji je softver za korisničko iskustvo pravi za vas. S toliko softverskih rješenja za upravljanje korisničkim iskustvom na tržištu lako je pogriješiti.

Pri odabiru softvera za upravljanje korisničkim iskustvom treba razmotriti tri glavne stvari:

Koji su vaši zahtjevi?

Kao i kod svake druge poslovne odluke, trebali biste započeti razmišljanjem o tome što točno trebate od softvera. Iako bi vam cilj trebao biti zadovoljstvo kupaca, različita softverska rješenja ponudit će vam različite načine da to postignete.

Ako vaši zahtjevi uključuju analitičke pakete, integrirani ticketing sustav i ugrađeni CRM, tada je LiveAgent pravi izbor za vas. Ima sve spomenute značajke.

undraw to do list a49b
undraw book lover mkck

Jeste li odradili istraživanje?

Novi softver za upravljanje korisničkim iskustvom neprestano se pojavljuje na tržištu. Zbog toga je važno uložiti u softver koji odgovara vašim poslovnim potrebama – ne samo za veličinu vaše tvrtke, već i posebne zahtjeve vašeg sektora.

Istraživanje je ovdje ključno. Pogledajte neke od naših vodiča koji navodeposlovne i industrijske sektore kako biste saznali je li LiveAgent prikladan za vašu vrstu posla ili industriju.

Jeste li usporedili alternative?

Na temelju vašeg popisa zahtjeva i vašeg istraživanja tržišta CX softvera, trebali biste biti u dobrom položaju za usporedbu različitih rješenja za vaše potrebe. Mnoštvo je stranica s recenzijama (CapterraG2CrowdGetAppTrustpilot) koje će vam pružiti detaljnu usporedbu softvera za upravljanje korisničkim iskustvom. Uzmite si vremena za usporedbu ključnih značajki različitih dostupnih softvera.

Kada to učinite, primijetit ćete da različiti softveri imaju vrlo različite značajke.

undraw Choose bwbs
man and woman receiving awards

Trebate bolji CX management softver?

Ako tražite trenutačno najbolji softver za upravljanje korisničkim iskustvom, isprobajte LiveAgent.

LiveAgent je najrecenziraniji i najbolje ocijenjeni help desk softver za mala i srednja poduzeća u 2020. Budite bliže svojim kupcima i brže im pomozite s LiveAgent-om.

Peter Komornik

LiveAgent kombinira izvrsni live chat, ticketing i automatizaciju koji nam omogućuju pružanje iznimne podrške našim korisnicima.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Biti će te u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

CX Software FAQ

Što je softver za korisničko iskustvo?

Softver za korisničko iskustvo sustav je u kojem se okuplja sva komunikacija s kupcima. Znači, sve poruke kupaca s različitih platformi nalaze se u jednom sustavu. Na primjer, Forum, E-pošta, Live Chat komunikacija. Štoviše, riječ je o sustavu bogatom značajkama, koji automatizira višestruke zadatke za korisničke agente bez prebacivanja između platformi.

Zašto ulagati u softver za upravljanje korisničkim iskustvom??

Prednosti softvera za upravljanje korisničkim iskustvom uključuju; poboljšano zadovoljstvo kupaca, veća prodaja, lojalni kupci, učinkoviti predstavnici kupaca i još mnogo toga!

Kako možete poboljšati svoje korisničko iskustvo?

Prvi savjet je biti proaktivan. Obratite se svojim kupcima i ponudite im pomoć. Dajte kupcima mogućnost pomoći jednostavnom pozivnicom za live chat. Primijenite višekanalnu podršku kako biste mogli pregledavati prošlu povijest ticketa, podatke o kupcima i učinkovito rješavati probleme kupaca. Naš zadnji savjet za poboljšanje korisničkog iskustva je prestati ignorirati kupce. Možda se čini očitim, ali mnoge tvrtke i dalje ignoriraju upite, što rezultira većom stopom odljeva.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo