Trebate besplatan live chat softver?

Jeste li znali kako više od polovice svih kupaca radije razgovaraju s nekim u stvarnom vremenu i na mreži, nego nazovu tvrtku za podršku? Upotreba besplatnog softvera za live chat ima mnogo prednosti i za vaše kupce i za vaše agente. Povećajte zadovoljstvo kupaca, poboljšajte vrijeme odziva, povećajte produktivnost zastupnika i ROI. Prema CrazyEgg-u, 38% potrošača vjerojatnije je da će kupiti tvrtku ako nude podršku za live chat.

Isprobajte naše besplatno rješenje za chat uživo već danas. Naša besplatna aplikacija za live chat može se pohvaliti najbržim widgetom za chat na tržištu koji je u potpunosti prilagodljiv.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Prednosti besplatnog live chat rješenja

Implementirajte besplatni softver za live chat za i steknite ove prednosti:

Brže vrijeme odgovaranja

Besplatne ticketing značajke pomažu vam umanjiti ukupno vrijeme provedeno na rješavanju problema s kupcem.

Jedinstvena točka za kontakt

Vaš tim za podršku može na jednom mjestu obrađivati sve zahtjeve kupaca s više kanala.

Poboljšana produktivnost agenata

Upravljajući svim kanalima podrške na jednom mjestu, vaši agenti troše manje vremena na rješavanje problema.

Najbrži besplatni live chat softver

LiveAgent-ov besplatni live chat softver može se pohvaliti najbržim widgetom za chat na tržištu. Kada usporedite LiveAgent s konkurentskim performansama widgeta za chat, primijetit ćete kako je LiveAgent najbrži. Widget za chat LiveAgent-a prikazuje se za samo 2,5 sekunde, dok widgetima za chat konkurenta treba između 3,3 i 9,4 sekunde.

Brzi chat widget način je na koji želite posjetitelja web stranice učinkovito pretvoriti u kupca. Prema izvješću eMarketera, 35% više ljudi izvršilo je kupnju nakon što su koristili live chat.

LiveAgent rating live chat agent - gif
LiveAgent Chat invitation

Besplatni live chat softver

Naš besplatni alat za chat uživo u potpunosti je prilagodljiv , a podržava i multijezičnost. Uz to, pomoću našeg besplatnog softvera za live chat možete koristiti naš besplatni ticketing sustav s univerzalnim inboxom, pozivnim centrom i bazom znanja.

Naš besplatni softver za chat uživo nudi 7-dnevno pretraživanje povijesti ticketa i jednu integraciju (jedan gumb za chat, e-mail, obrazac za kontakt, telefonski broj.) Ako trebate više, poput neograničene povijesti pretraživanja, integracija društvenih mreža i značajki automatizacije, pogledajte naše plaćene planove.

Jednostavna integracija na web stranicu

LiveAgent je stvoren da uštedi vaše dragocjeno vrijeme. Jednostavna integracija (copy & paste) povezuje vas s vašim kupcima u roku od nekoliko sekundi. LiveAgent usmjerava nove dolazne chatove pravim članovima vašeg tima i dinamički prilagođava dostupnost chata dok se agenti prijavljuju i odjavljuju tijekom njihove smjene.

Besplatni softver za live chat briše zastoje u korisničkoj podršci

Sporo vrijeme odgovaranja

12% Amerikanaca kaže kako im najveću frustraciju s korisničkom podrškom izaziva “sporost” Statista

Manjak jasnoće na više medija

72% ispitanika smatra kako je loš znak kada moraju njihov problem objasniti više puta/agenata. Dimensional Research

Manjak transparentnosti

72% korisnika izjavilo je kako kada kontaktiraju korisničku podršku očekuju da agenti “znaju tko su, što su prije kupili i sl.” Microsoft

LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Isprobajte LiveAgent već danas

LiveAgent je najrecenziraniji i najbolje ocijenjen softver za pomoć korisnicima za MSP-ove u 2020. Započnite s našim besplatnim rješenjem za live chat i nadogradite na verziju koja se plaća u bilo kojem trenutku da biste dobili neograničenu povijest ticketa, više funkcija i bez ograničenja broja gumbova za chat, e-mail adresa, telefonskih brojeva i obrazaca za kontakt.

Related Articles to Besplatan live chat softver
Kad je riječ o upravljanju poslovnim odnosima, softver za odnose s kupcima osmišljen je za analizu i upravljanje informacijama. CRM je jedan od LiveAgent alata.

CRM softver

CRM softver omogućuje lak pristup podacima svakom zaposleniku, upravljanje kontaktima, dokumentima i ponudama te integraciju e-pošte. Najbolje prakse uključuju odabir pravog softvera, osposobljavanje zaposlenika i korištenje automatizacije. Važno je provjeriti jesu li svi potrebni podaci i informacije u CRM-u.

Razumijevanje vaših kupaca, koje se temelji na njihovom ponašanju, njihovim sklonostima, njihovom iskustvu s vašom tvrtkom, koje su koristili za donošenje odluka.

Uvidi u korisnike

Uvidi u korisnike su ključni za bolje razumijevanje potreba kupaca i izgradnju dugoročnih odnosa te usmjeravanje marketinških i prodajnih aktivnosti. Implementirajte ih za uspjeh tvrtke.

Imajte na umu važnost empatije i komunikacije u korisničkoj službi. Izbjegavajte manipulaciju i gradite odnose s klijentima kako biste postigli uspjeh. Keisha Brewer naglašava važnost strateške komunikacije za postizanje uspjeha u osobnom i profesionalnom životu.

Kada bi zaposlenici pozivnog centra bili iskreni

Imajte na umu važnost empatije i komunikacije u korisničkoj službi. Izbjegavajte manipulaciju i gradite odnose s klijentima kako biste postigli uspjeh. Keisha Brewer naglašava važnost strateške komunikacije za postizanje uspjeha u osobnom i profesionalnom životu.

Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.

Kako dodati live chat u Open Cart store

Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.

Tehnika bihevioralnog dizajna uključuje razumijevanje ponašanja ljudi i identifikaciju psiholoških sklonosti kako bi se stvorile značajne promjene u ponašanju proizvoda i usluga. To može poboljšati učinkovitost i potaknuti inovacije u raznim industrijama.

Ne slušajte vaše klijente – umjesto toga, uradite ovo | Kristen Berman | TEDxBerlin

Tehnika bihevioralnog dizajna uključuje razumijevanje ponašanja ljudi i identifikaciju psiholoških sklonosti kako bi se stvorile značajne promjene u ponašanju proizvoda i usluga. To može poboljšati učinkovitost i potaknuti inovacije u raznim industrijama.

Chat korisničke službe pruža chat u stvarnom vremenu za klijente za razgovor s predstavnicima korisnika. To je jedan od alata za najbržu komunikaciju.

Chat usluga

Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x