Trebate pružiti podršku na više jezika? Postavite vaše widgete za chat, kontakt ili povratne informacije u jeziku koji vaši klijenti i agenti govore.
Primjer višejezične podrške
Ako pružate podršku klijentima na više jezika i želite preusmjeriti komunikaciju na agente koji govore specifičan jezik, možete to uraditi ako kreirate widgete za kontakt na prilagođenom jeziku. Onda možete preusmjeriti komunikaciju s tih widgeta na odjele kao što su “Engleski”, “Njemački”, “Španjolski” ili bilo koji drugi podržani jezik.
Postavljanje chat widgeta
Ako želite namjestiti jezike vaših chat widgeta, možete to uraditi u naprednim postavkama widgeta.
Provide support on the go
Download our Android app and start answering tickets from anywhere. Try it today for free. No credit card required.
Kako dodati live chat u Open Cart store
Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.
Ne slušajte vaše klijente – umjesto toga, uradite ovo | Kristen Berman | TEDxBerlin
Tehnika bihevioralnog dizajna uključuje razumijevanje ponašanja ljudi i identifikaciju psiholoških sklonosti kako bi se stvorile značajne promjene u ponašanju proizvoda i usluga. To može poboljšati učinkovitost i potaknuti inovacije u raznim industrijama.
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!