Bezbroj načina za poboljšanje s
jednim alatom

Unaprijedite marketing uz pomoć LiveAgent-a.

  • ✓ Bez troškova postavljanja    
  • ✓ Korisnička služba 24/7    
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Trebate popraviti svoj ugled u polju marketinga?

Kreiranje dobrog prvog online dojma može popraviti vaš marketing i prodaju. Međutim, to može biti izazovno bez pravih alata.

Zvuči li vam ovo poznato? Izlazite li teško na kraj s upitima korisnika? Jesu li vaši društveni kanali preplavljeni komentarima i porukama koje više ne možete shvatiti?

Ako je odgovor potvrdan, možda je vrijeme da investirate u softver za korisničku podršku.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Trebate popraviti svoj ugled u polju marketinga?
Slido green logo
Creation of marketing strategies

Kako unaprijediti vaše marketinške strategije

Današnji moderni potrošač je tehnički potkovan i ne boji se napraviti detaljnu reviziju vašeg poduzeća. Uz kupnju proizvoda, klijenti provjeravaju vašu web stranicu, račune društvenih medija i online recenzije.

Ključ uspjeha? Prihvatite i odgovorite na sve upite postavljene online — neovisno o kanalu (Instagram, Facebook, Twitter itd.)

Imate lošu reputaciju?

Kada su vaši društveni kanali preplavljeni neodgovorenim komentarima, to izgleda neprofesionalno. Kako bi popravili vaš marketinški imidž, potrebno je odgovoriti i na pozitivna i na negativna spominjanja na društvenim medijima.

Kako? Uz pomoć naprednog softvera za korisničku podršku. On prati sve interakcije s klijentima i usmjerava ih u jednu dijeljenu ulaznu poštu.

Improve bad reputation of your business
Ultimate omni-channel help desk software experience

Softver korisničke podrške dolazi u pomoć

LiveAgent će popraviti vaš marketing i prodaju za čas. Evo čemu se imate radovati jednom kada implementirate softver korisničke podrške u vaš dnevni tijek rada — a to je samo vrh ledenog brijega.

Softver korisničke podrške dolazi u pomoć    Sigurna dijeljena univerzalna ulazna pošta

Softver korisničke podrške dolazi u pomoć    Poboljšana produktivnost

Softver korisničke podrške dolazi u pomoć - App - Uploads - 2020 - 08 - Customer Feedback Satisfaction Rewards.svg    Povećano zadovoljstvo klijenata

Sretni klijenti su najbolji klijenti

Nudimo usluge potpomognute migracije s većine popularnih rješenja korisničke podrške.

Sretni klijenti su najbolji klijenti

Kako će se vaš marketing unaprijediti s LiveAgent-om?

Kako će se vaš marketing unaprijediti s LiveAgent-om?

Potpuni pregled usluge

Odredite koji komunikacijski kanali dobivaju najviše tiketa, te nadzirite uslugu koju vaši klijenti dobivaju.

Potpuni pregled usluge

Pozdravite se s izgubljenim i neodgovorenim tiketima

Budite obaviješteni svaki put kada dobijete novi komentar, direktnu poruku, email ili telefonski poziv, izravno unutar LiveAgent-a.

Pozdravite se s izgubljenim i neodgovorenim tiketima

Unaprijedite razinu produktivnosti

Iskoristite značajke poput pravila automatizacije, ugrađenog CRM-a, pozivnog centra, internog chata i više. Ovi alati će vam pomoći da bolje pomognete klijentima i uštedite svoje dragocjeno vrijeme.

Kompletna povijest tiketa od početka do kraja

Slijedite put rješenja problema vaših klijenata kroz različite kanale, ostajući u istom hibridnom tijeku tiketa.

Nije važno je li vam klijent poslao email, popratio ga telefonskim pozivom i završio razgovor putem Twittera. LiveAgent daje svemu tomu smisao.

Ticket stream

Koji društveni kanali su integrirani s LiveAgent-om?

Facebook - icon

Facebook

LiveAgent je integriran s Facebookom i Facebook Messengerom. Sve izravne poruke, komentari i spominjanja vašeg brenda će automatski biti dostavljene u vašu univerzalnu ulaznu poštu.

Twitter - icon

Twitter

LiveAgent-ova Twitter integracija omogućava korisnicima praćenje spominjanja brenda, specifičnih ključnih riječi i dijeljenja tvitova.

Instagram - icon

Instagram

S našom Instagram integracijom, možete odgovoriti na sve komentare vaših slika i označena spominjanja vašeg brenda.

Viber - icon

Viber

S lakoćom odgovarajte na poruke klijenata uz našu Viber integraciju.

Multilingual support in LiveAgent

Višejezični prijevod softvera

Naš softver je višejezičan. LiveAgent je dostupan u 43 različita jezična prijevoda (neki su djelomični) i podržava jezično prilagodljive widgete. Ne dopustite da strani jezici kreiraju barijeru između vas i vaših klijenata. LiveAgent je tu za vas.

Aplikacije za korisničku službu u pokretu

Budite u kontaktu sa svojim kolegama i budite produktivniji u pokretu! S LiveAgent mobilnim aplikacijama, imate opciju rješavanja, transfera i odgovaranja na tikete i chat, korištenja postavljenih filtera za organizaciju tiketa, te pregleda oznaka, bilješki i odjela povezanih sa svakim tiketom.

Sada dostupne za App Store i Google Play store.

The fastest live chat on the market
Smart analytics and reports

Robusni sustav za izvješća i više

LiveAgent-ove robusne značajke za izvješća i analizu podataka će vam pomoći popraviti i fino uštimati vaše postojeće strategije marketinga i korisničke službe.

Kada imate potpuni pregled odakle vaši tiketi stižu, koliko vremena treba da budu odgovoreni i tko odgovara na njih, lako je premostiti jaz između usluge koju pružate i one koju klijenti očekuju.

Peter Komornik

LiveAgent kombinira odličan live chat, tiketing i automatizaciju koja nam omogućuje pružanje izvrsne podrške našim klijentima.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo

Druge značajke kojima se možete radovati

Tags

Oznake i odjeli

Automatski organizirajte dolazne tikete u odgovarajuće odjele i dodijelite im oznaku tako da za sekundu možete vidjeti sadržaj svakog od njih.

Live chat bubbles icon

Izvorni live chat

Koristite LiveAgent-ov izvorni live chat za razgovor s klijentima u realnom vremenu ili interno s kolegama dok rješavate upite klijenata.

Call center - icon

Ugrađeni pozivni centar

Kreirajte kompleksnu IVR hijerarhiju, preusmjeravajte pozive ili omogućite vašim klijentima automatsko ponovno pozivanje. Video chat je također podržan, interni kao i onaj s klijentima.

Knowledge base - icon

Graditelj baze znanja

Izgradite zapanjujuće dobru bazu znanja ili korisnički portal popunjen s najčešćim pitanjima, člancima, videima, forumima, sandučićima za prijedloge i više.

Razlozi zašto kompanije prelaze na LiveAgent

  • Razlozi zašto kompanije prelaze na LiveAgent

    “Tako je bogat funkcijama i nadmašio je moju petogodišnju pretplatu na zendesk. Stoga sam se prebacio. Vrlo dobra vrijednost za mene kao vlasnika male tvrtke.” Albert

  • Razlozi zašto kompanije prelaze na LiveAgent

    Prvo sam isprobao Zendesk, ali nakon višesatne konfiguracije i razumijevanja modela cijena shvatio sam da to nije za mene. Umjesto toga počeo sam koristiti LiveAgent i moram reći da sam zasad vrlo zadovoljan. Sustav je dobio točno onu količinu konfiguracije koju želim i još nisam pronašao nešto što nije moguće učiniti. Sama podrška je sjajna i obično će na Vaša pitanja odgovoriti u nekoliko minuta.”Erik

  • Razlozi zašto kompanije prelaze na LiveAgent

    “Prešli smo na LiveAgent iz ZenDesk-a … i više se nećemo vratiti … Nevjerojatno pristupačna cijena i uvijek korisni tim za podršku koji su nam spremni pomoći 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Drugo, napredna razina automatizacije koja je doslovno zamijenila našu potrebu za Zapier-om jer postoji dobra količina integracija. Osim toga, oni također daju toliko zamjenskih e-adresa da bi se sve to vrlo lako povezalo.” Aaron

  • Razlozi zašto kompanije prelaze na LiveAgent

    “Mi i naši klijenti neprestano smo imali problema sa ZenDeskom, ali nakon razmatranja različitih opcija, izabrali smo LiveAgent na temelju korisničkih recenzija i njegove cijene.” Adam

  • Razlozi zašto kompanije prelaze na LiveAgent

    “Godinama sam koristio ZenDesk i bio sam umoran od ovih e-adresa u stilu tikete i da ne mogu priložiti datoteke svojim e-porukama, već samo slati veze. Ono što mi se sviđa u LiveAgentu: šalje e-poštu (ne tikete), mogu priložiti datoteke, organizirati protok e-pošte lakše nego u ZenDesk-u, mogu ćaskati i upravljati e-poštom iz istog prozora. Također, LiveAgent podržava proračunske tablice u svojim e-porukama i ima sjajan tim za podršku. Vlad

  • Razlozi zašto kompanije prelaze na LiveAgent

    “Prešli smo na ovaj sustav nakon mnogo godina korištenja ZenDesk-a. Funkcionalnost je sjajna: obrasci za kontakt, chat uživo, baze podataka, integracija s društvenim mrežama – sve u jednoj usluzi i svi su ti moduli dobro osmišljeni i kompetentno međusobno komuniciraju. Svidjelo mi se što usluga stabilno radi čak i na mobilnim platformama (nakon ZenDesk-a ovo nam je ogroman plus).” Olga

  • Razlozi zašto kompanije prelaze na LiveAgent

    “Isprobao sam razna rješenja, uključujući Zendesk, Freshdesk i još mnogo toga. Zatim sam pronašao LiveAgent. Izvrstan alat, dobra vrijednost za novac, jednostavna uporaba, velika podrška i pomoć pri implementaciji. I sada je, nakon nekoliko godina korištenja, i dalje najbolji izbor za alat za podršku koji smo mogli učiniti. ” Michal

  • Razlozi zašto kompanije prelaze na LiveAgent

    “I ranije sam koristio mnoge druge sustave za pomoć, kao što su LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent ih je pobijedio u svakom pogledu zbog cijene, značajki, korisničke podrške i značajki za mobilni telefon.” Harrison

Zašto je LiveAgent pravi alat za unaprijediti vaš marketing?

Most reviewed and number 1

Najviše puta ocijenjen i najbolje ocijenjen

LiveAgent je najviše puta ocijenjen i najbolje ocijenjen softver korisničke podrške za mala poduzeća u 2020.

Preferred by 21k businesses

Preferira ga 21 tisuća poduzeća

Preko 21.000 poduzeća u raznim industrijama je izabralo LiveAgent za potrebe svoje korisničke podrške

Packed with features

Dolazi s 180+ značajki

Sa 180+ značajki, 40+ integracija i bezbrojnim prilagodbama, ovaj alat se lako prilagođava potrebama vašeg poslovanja.

Cloud based and secure help desk

Cloud-based i siguran

Potpuno cloud-based, siguran, lak za postaviti i koristiti. Započnite koristiti LiveAgent u par minuta.

Omjer cijene i kvalitete?

Nikad bolji. Uzevši u obzir količinu funkcionalnosti koju LiveAgent pruža, naša ponuda je skoro pa besplatna. Isprobajte LiveAgent danas.

Package Name

Tiket+chat

Idealno sa mala i srednja poduzeća

$29 /mj
Package Name

Sve uključeno

Idealno za poduzeća svih veličina i velike korporacije

$39 /mj

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

FAQ

Kako možete unaprijediti marketing?

LiveAgent je moćan softver korisničke službe koji vam pomaže u efikasnom i efektivnom rukovanju zahtjevima korisnika s više kanala iz jednog sučelja. Nadalje, integrira se s vašom web stranicom i društvenim mrežama. Dakle, možete privlačiti nove klijente, unaprijediti marketing i povećati svijest o brendu.

Koje poslovne prednosti LiveAgent nudi, osim unapređenja marketinga?

Osim unapređenja marketinga, LiveAgent-ove poslovne prednosti uključuju povećano zadovoljstvo klijenata, zadržavanje klijenata, vjernost korisnika i smanjenu stopu odljeva.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo