Bezbroj načina za poboljšanje s
jednim alatom

Unaprijedite marketing uz pomoć LiveAgent-a.

  • ✓ Bez troškova postavljanja    
  • ✓ Korisnička služba 24/7    
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Trebate popraviti svoj ugled u polju marketinga?

Kreiranje dobrog prvog online dojma može popraviti vaš marketing i prodaju. Međutim, to može biti izazovno bez pravih alata.

Zvuči li vam ovo poznato? Izlazite li teško na kraj s upitima korisnika? Jesu li vaši društveni kanali preplavljeni komentarima i porukama koje više ne možete shvatiti?

Ako je odgovor potvrdan, možda je vrijeme da investirate u softver za korisničku podršku.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Creation of marketing strategies

Kako unaprijediti vaše marketinške strategije

Današnji moderni potrošač je tehnički potkovan i ne boji se napraviti detaljnu reviziju vašeg poduzeća. Uz kupnju proizvoda, klijenti provjeravaju vašu web stranicu, račune društvenih medija i online recenzije.

Ključ uspjeha? Prihvatite i odgovorite na sve upite postavljene online — neovisno o kanalu (Instagram, Facebook, Twitter itd.)

Imate lošu reputaciju?

Kada su vaši društveni kanali preplavljeni neodgovorenim komentarima, to izgleda neprofesionalno. Kako bi popravili vaš marketinški imidž, potrebno je odgovoriti i na pozitivna i na negativna spominjanja na društvenim medijima.

Kako? Uz pomoć naprednog softvera za korisničku podršku. On prati sve interakcije s klijentima i usmjerava ih u jednu dijeljenu ulaznu poštu.

Improve bad reputation of your business
Ultimate omni-channel help desk software experience

Softver korisničke podrške dolazi u pomoć

LiveAgent će popraviti vaš marketing i prodaju za čas. Evo čemu se imate radovati jednom kada implementirate softver korisničke podrške u vaš dnevni tijek rada — a to je samo vrh ledenog brijega.

    Sigurna dijeljena univerzalna ulazna pošta

    Poboljšana produktivnost

    Povećano zadovoljstvo klijenata

Sretni klijenti su najbolji klijenti

Nudimo usluge potpomognute migracije s većine popularnih rješenja korisničke podrške.

Kako će se vaš marketing unaprijediti s LiveAgent-om?

Potpuni pregled usluge

Odredite koji komunikacijski kanali dobivaju najviše tiketa, te nadzirite uslugu koju vaši klijenti dobivaju.

Pozdravite se s izgubljenim i neodgovorenim tiketima

Budite obaviješteni svaki put kada dobijete novi komentar, direktnu poruku, email ili telefonski poziv, izravno unutar LiveAgent-a.

Unaprijedite razinu produktivnosti

Iskoristite značajke poput pravila automatizacije, ugrađenog CRM-a, pozivnog centra, internog chata i više. Ovi alati će vam pomoći da bolje pomognete klijentima i uštedite svoje dragocjeno vrijeme.

Kompletna povijest tiketa od početka do kraja

Slijedite put rješenja problema vaših klijenata kroz različite kanale, ostajući u istom hibridnom tijeku tiketa.

Nije važno je li vam klijent poslao email, popratio ga telefonskim pozivom i završio razgovor putem Twittera. LiveAgent daje svemu tomu smisao.

Ticket stream

Koji društveni kanali su integrirani s LiveAgent-om?

Facebook - icon

Facebook

LiveAgent je integriran s Facebookom i Facebook Messengerom. Sve izravne poruke, komentari i spominjanja vašeg brenda će automatski biti dostavljene u vašu univerzalnu ulaznu poštu.

Twitter - icon

Twitter

LiveAgent-ova Twitter integracija omogućava korisnicima praćenje spominjanja brenda, specifičnih ključnih riječi i dijeljenja tvitova.

Instagram - icon

Instagram

S našom Instagram integracijom, možete odgovoriti na sve komentare vaših slika i označena spominjanja vašeg brenda.

Viber - icon

Viber

S lakoćom odgovarajte na poruke klijenata uz našu Viber integraciju.

Multilingual support in LiveAgent

Višejezični prijevod softvera

Naš softver je višejezičan. LiveAgent je dostupan u 43 različita jezična prijevoda (neki su djelomični) i podržava jezično prilagodljive widgete. Ne dopustite da strani jezici kreiraju barijeru između vas i vaših klijenata. LiveAgent je tu za vas.

Aplikacije za korisničku službu u pokretu

Budite u kontaktu sa svojim kolegama i budite produktivniji u pokretu! S LiveAgent mobilnim aplikacijama, imate opciju rješavanja, transfera i odgovaranja na tikete i chat, korištenja postavljenih filtera za organizaciju tiketa, te pregleda oznaka, bilješki i odjela povezanih sa svakim tiketom.

Sada dostupne za App Store i Google Play store.

The fastest live chat on the market
Smart analytics and reports

Robusni sustav za izvješća i više

LiveAgent-ove robusne značajke za izvješća i analizu podataka će vam pomoći popraviti i fino uštimati vaše postojeće strategije marketinga i korisničke službe.

Kada imate potpuni pregled odakle vaši tiketi stižu, koliko vremena treba da budu odgovoreni i tko odgovara na njih, lako je premostiti jaz između usluge koju pružate i one koju klijenti očekuju.

Peter Komornik

LiveAgent kombinira odličan live chat, tiketing i automatizaciju koja nam omogućuje pružanje izvrsne podrške našim klijentima.

black Slido logo

Druge značajke kojima se možete radovati

Tags

Oznake i odjeli

Automatski organizirajte dolazne tikete u odgovarajuće odjele i dodijelite im oznaku tako da za sekundu možete vidjeti sadržaj svakog od njih.

Live chat bubbles icon

Izvorni live chat

Koristite LiveAgent-ov izvorni live chat za razgovor s klijentima u realnom vremenu ili interno s kolegama dok rješavate upite klijenata.

Call center - icon

Ugrađeni pozivni centar

Kreirajte kompleksnu IVR hijerarhiju, preusmjeravajte pozive ili omogućite vašim klijentima automatsko ponovno pozivanje. Video chat je također podržan, interni kao i onaj s klijentima.

Knowledge base - icon

Graditelj baze znanja

Izgradite zapanjujuće dobru bazu znanja ili korisnički portal popunjen s najčešćim pitanjima, člancima, videima, forumima, sandučićima za prijedloge i više.

Razlozi zašto kompanije prelaze na LiveAgent

  • “Tako je bogat funkcijama i nadmašio je moju petogodišnju pretplatu na zendesk. Stoga sam se prebacio. Vrlo dobra vrijednost za mene kao vlasnika male tvrtke.” Albert

  • Prvo sam isprobao Zendesk, ali nakon višesatne konfiguracije i razumijevanja modela cijena shvatio sam da to nije za mene. Umjesto toga počeo sam koristiti LiveAgent i moram reći da sam zasad vrlo zadovoljan. Sustav je dobio točno onu količinu konfiguracije koju želim i još nisam pronašao nešto što nije moguće učiniti. Sama podrška je sjajna i obično će na Vaša pitanja odgovoriti u nekoliko minuta.”Erik

  • “Prešli smo na LiveAgent iz ZenDesk-a … i više se nećemo vratiti … Nevjerojatno pristupačna cijena i uvijek korisni tim za podršku koji su nam spremni pomoći 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Drugo, napredna razina automatizacije koja je doslovno zamijenila našu potrebu za Zapier-om jer postoji dobra količina integracija. Osim toga, oni također daju toliko zamjenskih e-adresa da bi se sve to vrlo lako povezalo.” Aaron

  • “Mi i naši klijenti neprestano smo imali problema sa ZenDeskom, ali nakon razmatranja različitih opcija, izabrali smo LiveAgent na temelju korisničkih recenzija i njegove cijene.” Adam

  • “Godinama sam koristio ZenDesk i bio sam umoran od ovih e-adresa u stilu tikete i da ne mogu priložiti datoteke svojim e-porukama, već samo slati veze. Ono što mi se sviđa u LiveAgentu: šalje e-poštu (ne tikete), mogu priložiti datoteke, organizirati protok e-pošte lakše nego u ZenDesk-u, mogu ćaskati i upravljati e-poštom iz istog prozora. Također, LiveAgent podržava proračunske tablice u svojim e-porukama i ima sjajan tim za podršku. Vlad

  • “Prešli smo na ovaj sustav nakon mnogo godina korištenja ZenDesk-a. Funkcionalnost je sjajna: obrasci za kontakt, chat uživo, baze podataka, integracija s društvenim mrežama – sve u jednoj usluzi i svi su ti moduli dobro osmišljeni i kompetentno međusobno komuniciraju. Svidjelo mi se što usluga stabilno radi čak i na mobilnim platformama (nakon ZenDesk-a ovo nam je ogroman plus).” Olga

  • “Isprobao sam razna rješenja, uključujući Zendesk, Freshdesk i još mnogo toga. Zatim sam pronašao LiveAgent. Izvrstan alat, dobra vrijednost za novac, jednostavna uporaba, velika podrška i pomoć pri implementaciji. I sada je, nakon nekoliko godina korištenja, i dalje najbolji izbor za alat za podršku koji smo mogli učiniti. ” Michal

  • “I ranije sam koristio mnoge druge sustave za pomoć, kao što su LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent ih je pobijedio u svakom pogledu zbog cijene, značajki, korisničke podrške i značajki za mobilni telefon.” Harrison

Zašto je LiveAgent pravi alat za unaprijediti vaš marketing?

Most reviewed and number 1

Najviše puta ocijenjen i najbolje ocijenjen

LiveAgent je najviše puta ocijenjen i najbolje ocijenjen softver korisničke podrške za mala poduzeća u 2020.

Preferred by 21k businesses

Preferira ga 21 tisuća poduzeća

Preko 21.000 poduzeća u raznim industrijama je izabralo LiveAgent za potrebe svoje korisničke podrške

Packed with features

Dolazi s 180+ značajki

Sa 180+ značajki, 40+ integracija i bezbrojnim prilagodbama, ovaj alat se lako prilagođava potrebama vašeg poslovanja.

Cloud based and secure help desk

Cloud-based i siguran

Potpuno cloud-based, siguran, lak za postaviti i koristiti. Započnite koristiti LiveAgent u par minuta.

Omjer cijene i kvalitete?

Nikad bolji. Uzevši u obzir količinu funkcionalnosti koju LiveAgent pruža, naša ponuda je skoro pa besplatna. Isprobajte LiveAgent danas.

Package Name

Tiket+chat

Idealno sa mala i srednja poduzeća

$29 /mj
Package Name

Sve uključeno

Idealno za poduzeća svih veličina i velike korporacije

$39 /mj

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

FAQ

Kako možete unaprijediti marketing?

LiveAgent je moćan softver korisničke službe koji vam pomaže u efikasnom i efektivnom rukovanju zahtjevima korisnika s više kanala iz jednog sučelja. Nadalje, integrira se s vašom web stranicom i društvenim mrežama. Dakle, možete privlačiti nove klijente, unaprijediti marketing i povećati svijest o brendu.

Koje poslovne prednosti LiveAgent nudi, osim unapređenja marketinga?

Osim unapređenja marketinga, LiveAgent-ove poslovne prednosti uključuju povećano zadovoljstvo klijenata, zadržavanje klijenata, vjernost korisnika i smanjenu stopu odljeva.

Related Articles to Unaprijedite marketing
Saznajte više o automatizaciji podrške i najboljem alatu za automatizaciju procesa podrške u vašoj tvrtki za učinkovitu i djelotvornu korisničku uslugu.

Automatizacija podrške

Tvrtka Quality Unit, LLC. ima politike privatnosti i sigurnosti te korištenja kolačića na svojoj web stranici. Registracija za LiveAgent u tijeku je i bit će poslani podaci za prijavu elektroničkom poštom. Status instalacije iznosi 0% i proces se još uvijek učitava. Korisnik može dopustiti ili odbiti korištenje kolačića.

LiveAgent-ov softver za samoposlugu klijenata će proširiti vaše mogućnosti podrške. Omogućite svojim klijentima da samostalno rješavaju probleme 24/7.

Samoposlužni softver

LiveAgent i Apty su samo neki od uslužnih programa samoposlužne korisničke službe dostupnih na tržištu. Ove usluge nude automatizaciju i rješenja za praćenje performansi, a nude besplatnu probnu verziju. Usluga Solvvy nudi napredne chatbotove i skalabilno personalizirano korisničko iskustvo. Probna verzija samoposlužnih softverskih rješenja korisna je za poduzeća kako bi testirala najvažnije značajke i odabrala pravi proizvod za svoje potrebe. LiveAgent nudi besplatnu probnu verziju od 14 dana.

Istraživanje pokazuje kako 39% potrošača više voli podršku putem telefona u odnosu na druge komunikacijske kanale. Pomoću liveagent-a možete postaviti virtualni pozivni centar u vašem help desk-u. Jednostavno upravljajte dolaznom komunikacijom s kupcima, poboljšajte performanse tima za podršku i generirajte više prodaje.

Softver za dolazne pozive call centra

Korištenje softvera pozivnog centra s korisnim značajkama može dovesti do većeg zadovoljstva korisnika, povećanja prodaje i konzistentnog uslužnog iskustva za agente. Integrirani IVR može pojednostaviti komunikaciju, a trenutni pristup informacijama o pozivima omogućuje nadogradnju i unakrsnu prodaju proizvoda kupcima. LiveAgent nudi sveobuhvatni softver za call centre.

Omogućite svojim kupcima samostalan pronalazak odgovora koji su im potrebni. LiveAgent FAQ softver omogućava vam kreiranje odličnih korisničkih portala.

Iskoristite FAQ softver kako biste optimizirali korisničko iskustvo samučenja

Tekst govori o važnosti FAQ stranica i najboljim praksama korisničke podrške za poboljšanje poslovanja i iskustva korisnika. Također se spominje softver LiveAgent koji pomaže tvrtkama u pružanju podrške korisnicima. Uz to, tekst opisuje online tehničku podršku i kako je najbolje pružiti kroz različite kanale.

Predlošci za popratne emailove mogu biti vrlo korisni u različitim situacijama. Neka vam naši primjeri i besplatni predlošci pobude inspiraciju.

Predlošci za popratne emailove

Popratni emailovi mogu biti učinkovit način za održavanje dobrog odnosa s korisnicima. Treba preuzeti odgovornost za pogrešku, biti transparentan i ponuditi rješenje za probleme. Postoji 10 predložaka e-maila s isprikom za različite situacije. Automatski emailovi poslije kupnje poboljšavaju angažman i zadovoljstvo klijenata. Ključno je naglasiti zahvalnost i brigu za kupca te pružiti korisnu informaciju ili preporuku proizvoda. Popratni email nakon izostanka odgovora može biti učinkovit način da vas primatelj podsjeti i pruži priliku za odgovor. Naslov bi trebao biti jasan i konkretan, a dodavanje privitaka može biti korisno. Potreban je jasan poziv na akciju i pozitivan ton završetka.

Predlošci odgovora korisnika za negativne, neutralne i pozitivne kritike. Spremite naše predloške kako biste svaki put profesionalno odgovorili.

Predlošci e-pošte za odgovor korisnika

Povratne informacije su važne za poslovne odluke jer pomažu poduzećima da poboljšaju svoje proizvode i usluge. Postoje dvije vrste povratnih informacija korisnika: tražene i neželjene. Tražene povratne informacije se traže putem anketa, intervjua za posao pri izlasku i upitnika, dok su neželjene povratne informacije one koje korisnici pružaju bez vašeg zahtjeva. Ako su korisnici zadovoljni vašom korisničkom službom i uslugom koju pružate, vjerojatnije je da će preporučiti vašu tvrtku svojim prijateljima i biti odani te nastaviti podržavati vaše poslovanje. 90% korisnika čita online recenzije prije posjeta poslovnoj web stranici, stoga je odgovaranje na javne recenzije još kritičnije kako bi se održalo zadovoljstvo korisnika.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo