Kreiranje dobrog prvog online dojma može popraviti vaš marketing i prodaju. Međutim, to može biti izazovno bez pravih alata.
Zvuči li vam ovo poznato? Izlazite li teško na kraj s upitima korisnika? Jesu li vaši društveni kanali preplavljeni komentarima i porukama koje više ne možete shvatiti?
Ako je odgovor potvrdan, možda je vrijeme da investirate u softver za korisničku podršku.
Završavanjem registracije, ja prihvaćam uvjeti korištenja i Politika privatnosti.
Današnji moderni potrošač je tehnički potkovan i ne boji se napraviti detaljnu reviziju vašeg poduzeća. Uz kupnju proizvoda, klijenti provjeravaju vašu web stranicu, račune društvenih medija i online recenzije.
Ključ uspjeha? Prihvatite i odgovorite na sve upite postavljene online — neovisno o kanalu (Instagram, Facebook, Twitter itd.)
Kada su vaši društveni kanali preplavljeni neodgovorenim komentarima, to izgleda neprofesionalno. Kako bi popravili vaš marketinški imidž, potrebno je odgovoriti i na pozitivna i na negativna spominjanja na društvenim medijima.
Kako? Uz pomoć naprednog softvera za korisničku podršku. On prati sve interakcije s klijentima i usmjerava ih u jednu dijeljenu ulaznu poštu.
Nudimo usluge potpomognute migracije s većine popularnih rješenja korisničke podrške.
Odredite koji komunikacijski kanali dobivaju najviše tiketa, te nadzirite uslugu koju vaši klijenti dobivaju.
Budite obaviješteni svaki put kada dobijete novi komentar, direktnu poruku, email ili telefonski poziv, izravno unutar LiveAgent-a.
Iskoristite značajke poput pravila automatizacije, ugrađenog CRM-a, pozivnog centra, internog chata i više. Ovi alati će vam pomoći da bolje pomognete klijentima i uštedite svoje dragocjeno vrijeme.
Slijedite put rješenja problema vaših klijenata kroz različite kanale, ostajući u istom hibridnom tijeku tiketa.
Nije važno je li vam klijent poslao email, popratio ga telefonskim pozivom i završio razgovor putem Twittera. LiveAgent daje svemu tomu smisao.
LiveAgent je integriran s Facebookom i Facebook Messengerom. Sve izravne poruke, komentari i spominjanja vašeg brenda će automatski biti dostavljene u vašu univerzalnu ulaznu poštu.
LiveAgent-ova Twitter integracija omogućava korisnicima praćenje spominjanja brenda, specifičnih ključnih riječi i dijeljenja tvitova.
S našom Instagram integracijom, možete odgovoriti na sve komentare vaših slika i označena spominjanja vašeg brenda.
Naš softver je višejezičan. LiveAgent je dostupan u 43 različita jezična prijevoda (neki su djelomični) i podržava jezično prilagodljive widgete. Ne dopustite da strani jezici kreiraju barijeru između vas i vaših klijenata. LiveAgent je tu za vas.
Budite u kontaktu sa svojim kolegama i budite produktivniji u pokretu! S LiveAgent mobilnim aplikacijama, imate opciju rješavanja, transfera i odgovaranja na tikete i chat, korištenja postavljenih filtera za organizaciju tiketa, te pregleda oznaka, bilješki i odjela povezanih sa svakim tiketom.
Sada dostupne za App Store i Google Play store.
LiveAgent-ove robusne značajke za izvješća i analizu podataka će vam pomoći popraviti i fino uštimati vaše postojeće strategije marketinga i korisničke službe.
Kada imate potpuni pregled odakle vaši tiketi stižu, koliko vremena treba da budu odgovoreni i tko odgovara na njih, lako je premostiti jaz između usluge koju pružate i one koju klijenti očekuju.
LiveAgent kombinira odličan live chat, tiketing i automatizaciju koja nam omogućuje pružanje izvrsne podrške našim klijentima.
Peter Komornik, CEO
Koristite LiveAgent-ov izvorni live chat za razgovor s klijentima u realnom vremenu ili interno s kolegama dok rješavate upite klijenata.
Kreirajte kompleksnu IVR hijerarhiju, preusmjeravajte pozive ili omogućite vašim klijentima automatsko ponovno pozivanje. Video chat je također podržan, interni kao i onaj s klijentima.
Izgradite zapanjujuće dobru bazu znanja ili korisnički portal popunjen s najčešćim pitanjima, člancima, videima, forumima, sandučićima za prijedloge i više.
“Tako je bogat funkcijama i nadmašio je moju petogodišnju pretplatu na zendesk. Stoga sam se prebacio. Vrlo dobra vrijednost za mene kao vlasnika male tvrtke.” Albert
Prvo sam isprobao Zendesk, ali nakon višesatne konfiguracije i razumijevanja modela cijena shvatio sam da to nije za mene. Umjesto toga počeo sam koristiti LiveAgent i moram reći da sam zasad vrlo zadovoljan. Sustav je dobio točno onu količinu konfiguracije koju želim i još nisam pronašao nešto što nije moguće učiniti. Sama podrška je sjajna i obično će na Vaša pitanja odgovoriti u nekoliko minuta.”Erik
“Prešli smo na LiveAgent iz ZenDesk-a … i više se nećemo vratiti … Nevjerojatno pristupačna cijena i uvijek korisni tim za podršku koji su nam spremni pomoći 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Drugo, napredna razina automatizacije koja je doslovno zamijenila našu potrebu za Zapier-om jer postoji dobra količina integracija. Osim toga, oni također daju toliko zamjenskih e-adresa da bi se sve to vrlo lako povezalo.” Aaron
“Mi i naši klijenti neprestano smo imali problema sa ZenDeskom, ali nakon razmatranja različitih opcija, izabrali smo LiveAgent na temelju korisničkih recenzija i njegove cijene.” Adam
“Godinama sam koristio ZenDesk i bio sam umoran od ovih e-adresa u stilu tikete i da ne mogu priložiti datoteke svojim e-porukama, već samo slati veze. Ono što mi se sviđa u LiveAgentu: šalje e-poštu (ne tikete), mogu priložiti datoteke, organizirati protok e-pošte lakše nego u ZenDesk-u, mogu ćaskati i upravljati e-poštom iz istog prozora. Također, LiveAgent podržava proračunske tablice u svojim e-porukama i ima sjajan tim za podršku. Vlad
“Prešli smo na ovaj sustav nakon mnogo godina korištenja ZenDesk-a. Funkcionalnost je sjajna: obrasci za kontakt, chat uživo, baze podataka, integracija s društvenim mrežama – sve u jednoj usluzi i svi su ti moduli dobro osmišljeni i kompetentno međusobno komuniciraju. Svidjelo mi se što usluga stabilno radi čak i na mobilnim platformama (nakon ZenDesk-a ovo nam je ogroman plus).” Olga
“Isprobao sam razna rješenja, uključujući Zendesk, Freshdesk i još mnogo toga. Zatim sam pronašao LiveAgent. Izvrstan alat, dobra vrijednost za novac, jednostavna uporaba, velika podrška i pomoć pri implementaciji. I sada je, nakon nekoliko godina korištenja, i dalje najbolji izbor za alat za podršku koji smo mogli učiniti. ” Michal
“I ranije sam koristio mnoge druge sustave za pomoć, kao što su LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent ih je pobijedio u svakom pogledu zbog cijene, značajki, korisničke podrške i značajki za mobilni telefon.” Harrison
LiveAgent je najviše puta ocijenjen i najbolje ocijenjen softver korisničke podrške za mala poduzeća u 2020.
Preko 21.000 poduzeća u raznim industrijama je izabralo LiveAgent za potrebe svoje korisničke podrške
Sa 180+ značajki, 40+ integracija i bezbrojnim prilagodbama, ovaj alat se lako prilagođava potrebama vašeg poslovanja.
Potpuno cloud-based, siguran, lak za postaviti i koristiti. Započnite koristiti LiveAgent u par minuta.
Nikad bolji. Uzevši u obzir količinu funkcionalnosti koju LiveAgent pruža, naša ponuda je skoro pa besplatna. Isprobajte LiveAgent danas.
Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma