Bezbroj načina za poboljšanje s
jednim alatom

Unaprijedite marketing uz pomoć LiveAgent-a.

  • ✓ Bez troškova postavljanja
  • ✓ Korisnička služba 24/7
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Trebate popraviti svoj ugled u polju marketinga?

Kreiranje dobrog prvog online dojma može popraviti vaš marketing i prodaju. Međutim, to može biti izazovno bez pravih alata.

Zvuči li vam ovo poznato? Izlazite li teško na kraj s upitima korisnika? Jesu li vaši društveni kanali preplavljeni komentarima i porukama koje više ne možete shvatiti?

Ako je odgovor potvrdan, možda je vrijeme da investirate u softver za korisničku podršku.

Creation of marketing strategies

Kako unaprijediti vaše marketinške strategije

Današnji moderni potrošač je tehnički potkovan i ne boji se napraviti detaljnu reviziju vašeg poduzeća. Uz kupnju proizvoda, klijenti provjeravaju vašu web stranicu, račune društvenih medija i online recenzije.

Ključ uspjeha? Prihvatite i odgovorite na sve upite postavljene online — neovisno o kanalu (Instagram, Facebook, Twitter itd.)

Imate lošu reputaciju?

Kada su vaši društveni kanali preplavljeni neodgovorenim komentarima, to izgleda neprofesionalno. Kako bi popravili vaš marketinški imidž, potrebno je odgovoriti i na pozitivna i na negativna spominjanja na društvenim medijima.

Kako? Uz pomoć naprednog softvera za korisničku podršku. On prati sve interakcije s klijentima i usmjerava ih u jednu dijeljenu ulaznu poštu.

Improve bad reputation of your business
Ultimate omni-channel help desk software experience

Softver korisničke podrške dolazi u pomoć

LiveAgent će popraviti vaš marketing i prodaju za čas. Evo čemu se imate radovati jednom kada implementirate softver korisničke podrške u vaš dnevni tijek rada — a to je samo vrh ledenog brijega. Sigurna dijeljena univerzalna ulazna pošta Poboljšana produktivnost Povećano zadovoljstvo klijenata

Sretni klijenti su najbolji klijenti

Nudimo usluge potpomognute migracije s većine popularnih rješenja korisničke podrške.

Kako će se vaš marketing unaprijediti s LiveAgent-om?

Potpuni pregled usluge

Odredite koji komunikacijski kanali dobivaju najviše tiketa, te nadzirite uslugu koju vaši klijenti dobivaju.

Pozdravite se s izgubljenim i neodgovorenim tiketima

Budite obaviješteni svaki put kada dobijete novi komentar, direktnu poruku, email ili telefonski poziv, izravno unutar LiveAgent-a.

Unaprijedite razinu produktivnosti

Iskoristite značajke poput pravila automatizacije, ugrađenog CRM-a, pozivnog centra, internog chata i više. Ovi alati će vam pomoći da bolje pomognete klijentima i uštedite svoje dragocjeno vrijeme.

Kompletna povijest tiketa od početka do kraja

Slijedite put rješenja problema vaših klijenata kroz različite kanale, ostajući u istom hibridnom tijeku tiketa.

Nije važno je li vam klijent poslao email, popratio ga telefonskim pozivom i završio razgovor putem Twittera. LiveAgent daje svemu tomu smisao.

Saznajte više
Ticket stream

Koji društveni kanali su integrirani s LiveAgent-om?

Facebook - icon

Facebook

LiveAgent je integriran s Facebookom i Facebook Messengerom. Sve izravne poruke, komentari i spominjanja vašeg brenda će automatski biti dostavljene u vašu univerzalnu ulaznu poštu.

Twitter - icon

Twitter

LiveAgent-ova Twitter integracija omogućava korisnicima praćenje spominjanja brenda, specifičnih ključnih riječi i dijeljenja tvitova.

Instagram - icon

Instagram

S našom Instagram integracijom, možete odgovoriti na sve komentare vaših slika i označena spominjanja vašeg brenda.

Viber - icon

Viber

S lakoćom odgovarajte na poruke klijenata uz našu Viber integraciju.

Multilingual support in LiveAgent

Višejezični prijevod softvera

Naš softver je višejezičan. LiveAgent je dostupan u 43 različita jezična prijevoda (neki su djelomični) i podržava jezično prilagodljive widgete. Ne dopustite da strani jezici kreiraju barijeru između vas i vaših klijenata. LiveAgent je tu za vas.

Aplikacije za korisničku službu u pokretu

Budite u kontaktu sa svojim kolegama i budite produktivniji u pokretu! S LiveAgent mobilnim aplikacijama, imate opciju rješavanja, transfera i odgovaranja na tikete i chat, korištenja postavljenih filtera za organizaciju tiketa, te pregleda oznaka, bilješki i odjela povezanih sa svakim tiketom.

Sada dostupne za App Store i Google Play store.

The fastest live chat on the market
Smart analytics and reports

Robusni sustav za izvješća i više

LiveAgent-ove robusne značajke za izvješća i analizu podataka će vam pomoći popraviti i fino uštimati vaše postojeće strategije marketinga i korisničke službe.

Kada imate potpuni pregled odakle vaši tiketi stižu, koliko vremena treba da budu odgovoreni i tko odgovara na njih, lako je premostiti jaz između usluge koju pružate i one koju klijenti očekuju.

Peter Komornik

LiveAgent kombinira odličan live chat, tiketing i automatizaciju koja nam omogućuje pružanje izvrsne podrške našim klijentima.

black Slido logo

Druge značajke kojima se možete radovati

Oznake i odjeli

Automatski organizirajte dolazne tikete u odgovarajuće odjele i dodijelite im oznaku tako da za sekundu možete vidjeti sadržaj svakog od njih.

Izvorni live chat

Koristite LiveAgent-ov izvorni live chat za razgovor s klijentima u realnom vremenu ili interno s kolegama dok rješavate upite klijenata.

Ugrađeni pozivni centar

Kreirajte kompleksnu IVR hijerarhiju, preusmjeravajte pozive ili omogućite vašim klijentima automatsko ponovno pozivanje. Video chat je također podržan, interni kao i onaj s klijentima.

Razlozi zašto kompanije prelaze na LiveAgent

Zašto je LiveAgent pravi alat za unaprijediti vaš marketing?

Most reviewed and number 1

Najviše puta ocijenjen i najbolje ocijenjen

LiveAgent je najviše puta ocijenjen i najbolje ocijenjen softver korisničke podrške za mala poduzeća u 2020.

Preferred by 21k businesses

Preferira ga 21 tisuća poduzeća

Preko 21.000 poduzeća u raznim industrijama je izabralo LiveAgent za potrebe svoje korisničke podrške

Packed with features

Dolazi s 180+ značajki

Sa 180+ značajki, 40+ integracija i bezbrojnim prilagodbama, ovaj alat se lako prilagođava potrebama vašeg poslovanja.

Cloud based and secure help desk

Cloud-based i siguran

Potpuno cloud-based, siguran, lak za postaviti i koristiti. Započnite koristiti LiveAgent u par minuta.

Omjer cijene i vrijednosti?

Bez premca. S obzirom na ogromnu količinu funkcionalnosti koju LiveAgent nudi, naša je ponuda krađa. Isprobajte LiveAgent danas.

30 dana probe
Kreditna kartica nije potrebna
i još mnogo toga
$9 mjesec

Small business

  • Neograničena povijest tiketa
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 mjesec

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 mjesec

Besplatno

  • 7 dana povijesti tiketa
  • 1 email adresa
  • 1 chat gumb
  • 1 contact form
Related Articles to Unaprijedite marketing
Funkcionalnosti - Korisnicka Podrska Izvjestaji

Izvještaji o korisničkoj podršci

Počnite poboljšavati svoje proizvode i usluge redovitim pregledom izvještaja o korisničkoj podršci. Isprobajte naše izvještaje s našim besplatnim probnim razdobljem.

Kada se novi tiket pojavi, nitko ga ne posjeduje. Jednom kada otvorite tiket, možete ga dodijeliti odjelu ili određenom agentu. Možete postaviti kriterije.

Dodjela tiketa

LiveAgent nudi širok spektar funkcionalnosti za korisničku podršku, VoIP sustave i upravljanje pritužbama. Dodjela tiketa olakšava praćenje odgovornosti i rješavanje problema. Besplatni demo dostupan. Saznajte više na njihovoj web stranici.

Upravljanje tiketima nužna je značajka upravljanja help desk-om. Tvrtka koristi upravljanje tiketima kako bi odgovorila na zahtjeve klijenata.

Upravljanje tiketima

Upravljanje tiketima nužna je značajka upravljanja help desk-om. Tvrtka koristi upravljanje tiketima kako bi odgovorila na zahtjeve klijenata.

Funkcionalnosti - Automatska Distribucija Tiketa

Automatska distribucija tiketa

Automatski rotirajte telefonske dužnosti i postavite vrijeme za pauzu vašim agentima, ako je potrebno. Saznajte više o LiveAgent-ovoj automatskoj distribuciji tiketa.

Predlošci za tiketing, spremni za korištenje, koji skraćuju vrijeme potrebno za odgovor i pružaju dosljedno iskustvo korisničke službe.

Predlošci za tiketing

The text discusses the importance of ticketing systems in customer support for improving efficiency and satisfaction. It offers examples of templates for common scenarios and mentions LiveAgent, which provides customizable ticket and notification templates, as well as automation options. The text emphasizes the benefits of investing in ticketing systems, including increased revenue and positive word of mouth. It also stresses the importance of personalized responses and regular review of standard messages. LiveAgent offers transparent pricing and has been used by well-known companies. Overall, the text highlights the significance of ticketing systems for enhancing productivity and customer satisfaction in business operations.

Tiketi koji se ne mogu riješiti nazivaju se tiketima na čekanju i označavaju se kao otvoreni. Saznajte više o tome što su to tiketi na čekanju.

Tiket na čekanju

Chat uživo pruža korisničku uslugu u stvarnom vremenu, a alat za chat omogućava brzu podršku kupcima. Također, LiveAgent nudi značajke poput priloga u člancima i mogućnost kreiranja pozivnica za chat. Poduzeća trebaju pružiti samoposlužne opcije svojim klijentima, a tiketi na čekanju su otvoreni, ali suspendirani tiketi koji čekaju dodatne informacije ili odgovor drugog člana tima.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x