Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Bezbroj načina za poboljšanje s
jednim alatom

Unaprijedite marketing uz pomoć LiveAgent-a.

  • ✓ Bez troškova postavljanja    
  • ✓ Korisnička služba 24/7    
Koriste ga
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
helpdesk software animation
Use case scenarios

Trebate popraviti svoj ugled u polju marketinga?

Kreiranje dobrog prvog online dojma može popraviti vaš marketing i prodaju. Međutim, to može biti izazovno bez pravih alata.

Zvuči li vam ovo poznato? Izlazite li teško na kraj s upitima korisnika? Jesu li vaši društveni kanali preplavljeni komentarima i porukama koje više ne možete shvatiti?

Ako je odgovor potvrdan, možda je vrijeme da investirate u softver za korisničku podršku.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Creation of marketing strategies

Kako unaprijediti vaše marketinške strategije

Današnji moderni potrošač je tehnički potkovan i ne boji se napraviti detaljnu reviziju vašeg poduzeća. Uz kupnju proizvoda, klijenti provjeravaju vašu web stranicu, račune društvenih medija i online recenzije.

Ključ uspjeha? Prihvatite i odgovorite na sve upite postavljene online — neovisno o kanalu (Instagram, Facebook, Twitter itd.)

Imate lošu reputaciju?

Kada su vaši društveni kanali preplavljeni neodgovorenim komentarima, to izgleda neprofesionalno. Kako bi popravili vaš marketinški imidž, potrebno je odgovoriti i na pozitivna i na negativna spominjanja na društvenim medijima.

Kako? Uz pomoć naprednog softvera za korisničku podršku. On prati sve interakcije s klijentima i usmjerava ih u jednu dijeljenu ulaznu poštu.

Improve bad reputation of your business
Ultimate omni-channel help desk software experience

Softver korisničke podrške dolazi u pomoć

LiveAgent će popraviti vaš marketing i prodaju za čas. Evo čemu se imate radovati jednom kada implementirate softver korisničke podrške u vaš dnevni tijek rada — a to je samo vrh ledenog brijega.

Unaprijedite marketing    Sigurna dijeljena univerzalna ulazna pošta

Unaprijedite marketing    Poboljšana produktivnost

Unaprijedite marketing    Povećano zadovoljstvo klijenata

Sretni klijenti su najbolji klijenti

Nudimo usluge potpomognute migracije s većine popularnih rješenja korisničke podrške.

badges

Kako će se vaš marketing unaprijediti s LiveAgent-om?

Eye icon

Potpuni pregled usluge

Odredite koji komunikacijski kanali dobivaju najviše tiketa, te nadzirite uslugu koju vaši klijenti dobivaju.

Email icon

Pozdravite se s izgubljenim i neodgovorenim tiketima

Budite obaviješteni svaki put kada dobijete novi komentar, direktnu poruku, email ili telefonski poziv, izravno unutar LiveAgent-a.

Increase icon

Unaprijedite razinu produktivnosti

Iskoristite značajke poput pravila automatizacije, ugrađenog CRM-a, pozivnog centra, internog chata i više. Ovi alati će vam pomoći da bolje pomognete klijentima i uštedite svoje dragocjeno vrijeme.

Kompletna povijest tiketa od početka do kraja

Slijedite put rješenja problema vaših klijenata kroz različite kanale, ostajući u istom hibridnom tijeku tiketa.

Nije važno je li vam klijent poslao email, popratio ga telefonskim pozivom i završio razgovor putem Twittera. LiveAgent daje svemu tomu smisao.

Ticket stream

Koji društveni kanali su integrirani s LiveAgent-om?

Facebook

Facebook

LiveAgent je integriran s Facebookom i Facebook Messengerom. Sve izravne poruke, komentari i spominjanja vašeg brenda će automatski biti dostavljene u vašu univerzalnu ulaznu poštu.

Twitter

Twitter

LiveAgent-ova Twitter integracija omogućava korisnicima praćenje spominjanja brenda, specifičnih ključnih riječi i dijeljenja tvitova.

Instagram

Instagram

S našom Instagram integracijom, možete odgovoriti na sve komentare vaših slika i označena spominjanja vašeg brenda.

Viber

Viber

S lakoćom odgovarajte na poruke klijenata uz našu Viber integraciju.

Multilingual support included

Višejezični prijevod softvera

Naš softver je višejezičan. LiveAgent je dostupan u 43 različita jezična prijevoda (neki su djelomični) i podržava jezično prilagodljive widgete. Ne dopustite da strani jezici kreiraju barijeru između vas i vaših klijenata. LiveAgent je tu za vas.

Aplikacije za korisničku službu u pokretu

Budite u kontaktu sa svojim kolegama i budite produktivniji u pokretu! S LiveAgent mobilnim aplikacijama, imate opciju rješavanja, transfera i odgovaranja na tikete i chat, korištenja postavljenih filtera za organizaciju tiketa, te pregleda oznaka, bilješki i odjela povezanih sa svakim tiketom.

Sada dostupne za App Store i Google Play store.

The fastest live chat on the market
Smart analytics and reports

Robusni sustav za izvješća i više

LiveAgent-ove robusne značajke za izvješća i analizu podataka će vam pomoći popraviti i fino uštimati vaše postojeće strategije marketinga i korisničke službe.

Kada imate potpuni pregled odakle vaši tiketi stižu, koliko vremena treba da budu odgovoreni i tko odgovara na njih, lako je premostiti jaz između usluge koju pružate i one koju klijenti očekuju.

Peter Komornik

LiveAgent kombinira odličan live chat, tiketing i automatizaciju koja nam omogućuje pružanje izvrsne podrške našim klijentima.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Druge značajke kojima se možete radovati

Tags

Oznake i odjeli

Automatski organizirajte dolazne tikete u odgovarajuće odjele i dodijelite im oznaku tako da za sekundu možete vidjeti sadržaj svakog od njih.

Live chat bubbles

Izvorni live chat

Koristite LiveAgent-ov izvorni live chat za razgovor s klijentima u realnom vremenu ili interno s kolegama dok rješavate upite klijenata.

Call center

Ugrađeni pozivni centar

Kreirajte kompleksnu IVR hijerarhiju, preusmjeravajte pozive ili omogućite vašim klijentima automatsko ponovno pozivanje. Video chat je također podržan, interni kao i onaj s klijentima.

Knowledge base

Graditelj baze znanja

Izgradite zapanjujuće dobru bazu znanja ili korisnički portal popunjen s najčešćim pitanjima, člancima, videima, forumima, sandučićima za prijedloge i više.

Razlozi zašto kompanije prelaze na LiveAgent

  • “Tako je bogat funkcijama i nadmašio je moju petogodišnju pretplatu na zendesk. Stoga sam se prebacio. Vrlo dobra vrijednost za mene kao vlasnika male tvrtke.” Albert

  • Prvo sam isprobao Zendesk, ali nakon višesatne konfiguracije i razumijevanja modela cijena shvatio sam da to nije za mene. Umjesto toga počeo sam koristiti LiveAgent i moram reći da sam zasad vrlo zadovoljan. Sustav je dobio točno onu količinu konfiguracije koju želim i još nisam pronašao nešto što nije moguće učiniti. Sama podrška je sjajna i obično će na Vaša pitanja odgovoriti u nekoliko minuta.”Erik

  • “Prešli smo na LiveAgent iz ZenDesk-a … i više se nećemo vratiti … Nevjerojatno pristupačna cijena i uvijek korisni tim za podršku koji su nam spremni pomoći 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Drugo, napredna razina automatizacije koja je doslovno zamijenila našu potrebu za Zapier-om jer postoji dobra količina integracija. Osim toga, oni također daju toliko zamjenskih e-adresa da bi se sve to vrlo lako povezalo.” Aaron

  • “Mi i naši klijenti neprestano smo imali problema sa ZenDeskom, ali nakon razmatranja različitih opcija, izabrali smo LiveAgent na temelju korisničkih recenzija i njegove cijene.” Adam

  • “Godinama sam koristio ZenDesk i bio sam umoran od ovih e-adresa u stilu tikete i da ne mogu priložiti datoteke svojim e-porukama, već samo slati veze. Ono što mi se sviđa u LiveAgentu: šalje e-poštu (ne tikete), mogu priložiti datoteke, organizirati protok e-pošte lakše nego u ZenDesk-u, mogu ćaskati i upravljati e-poštom iz istog prozora. Također, LiveAgent podržava proračunske tablice u svojim e-porukama i ima sjajan tim za podršku. Vlad

  • “Prešli smo na ovaj sustav nakon mnogo godina korištenja ZenDesk-a. Funkcionalnost je sjajna: obrasci za kontakt, chat uživo, baze podataka, integracija s društvenim mrežama – sve u jednoj usluzi i svi su ti moduli dobro osmišljeni i kompetentno međusobno komuniciraju. Svidjelo mi se što usluga stabilno radi čak i na mobilnim platformama (nakon ZenDesk-a ovo nam je ogroman plus).” Olga

  • “Isprobao sam razna rješenja, uključujući Zendesk, Freshdesk i još mnogo toga. Zatim sam pronašao LiveAgent. Izvrstan alat, dobra vrijednost za novac, jednostavna uporaba, velika podrška i pomoć pri implementaciji. I sada je, nakon nekoliko godina korištenja, i dalje najbolji izbor za alat za podršku koji smo mogli učiniti. ” Michal

  • “I ranije sam koristio mnoge druge sustave za pomoć, kao što su LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent ih je pobijedio u svakom pogledu zbog cijene, značajki, korisničke podrške i značajki za mobilni telefon.” Harrison

Zašto je LiveAgent pravi alat za unaprijediti vaš marketing?

Most reviewed and number 1

Najviše puta ocijenjen i najbolje ocijenjen

LiveAgent je najviše puta ocijenjen i najbolje ocijenjen softver korisničke podrške za mala poduzeća u 2020.

Preferred by 21k businesses

Preferira ga 21 tisuća poduzeća

Preko 21.000 poduzeća u raznim industrijama je izabralo LiveAgent za potrebe svoje korisničke podrške

Packed with features

Dolazi s 180+ značajki

Sa 180+ značajki, 40+ integracija i bezbrojnim prilagodbama, ovaj alat se lako prilagođava potrebama vašeg poslovanja.

Cloud based and secure help desk

Cloud-based i siguran

Potpuno cloud-based, siguran, lak za postaviti i koristiti. Započnite koristiti LiveAgent u par minuta.

Omjer cijene i kvalitete?

Nikad bolji. Uzevši u obzir količinu funkcionalnosti koju LiveAgent pruža, naša ponuda je skoro pa besplatna. Isprobajte LiveAgent danas.

Package Name

Tiket+chat

Idealno sa mala i srednja poduzeća

$29 /mj
Package Name

Sve uključeno

Idealno za poduzeća svih veličina i velike korporacije

$39 /mj

You Will Be in Good Hands!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

FAQ

Kako možete unaprijediti marketing?

LiveAgent je moćan softver korisničke službe koji vam pomaže u efikasnom i efektivnom rukovanju zahtjevima korisnika s više kanala iz jednog sučelja. Nadalje, integrira se s vašom web stranicom i društvenim mrežama. Dakle, možete privlačiti nove klijente, unaprijediti marketing i povećati svijest o brendu.

Koje poslovne prednosti LiveAgent nudi, osim unapređenja marketinga?

Osim unapređenja marketinga, LiveAgent-ove poslovne prednosti uključuju povećano zadovoljstvo klijenata, zadržavanje klijenata, vjernost korisnika i smanjenu stopu odljeva.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo