Što je Twitter?
Twitter je web stranica za microblogging i društvena mreža koju koriste milijuni ljudi širom svijeta. Korisnici komuniciraju putem kratkih poruka nazvanih Tweetovi, u kojima mogu dijeliti tekst i razne medije radi interakcije sa svojim pratiteljima. Twitter koriste i tvrtke za promociju svojih proizvoda, interakciju s kupcima ili pružanje podrške.
Twitter može biti izvrstan alat za vaš tim za korisničku podršku. Može povećati zadovoljstvo kupaca, a vaši agenti mogu pružiti pomoć u stvarnom vremenu, umjesto da samo obrađuju e-poštu ili telefonske pozive.
Kako ga možete koristiti?
Koristite Twitter za izradu poslovnog računa i dijeljenje proizvoda ili usluga. Twitter se također može koristiti kao moćan kanal za pružanje korisničkih usluga s pravim softverom i znanjem. Povezivanje Twittera s LiveAgent-om može vam pružiti još jedan način da dođete do svojih kupaca i stvorite ime za svoju tvrtku.
Nakon integracije Twittera, ulazni pretinac vašeg tima nadgledat će poruke i tweetove s vašeg računa.
Sada možete definirati vlastiti popis upita – nadgledanje tweetova generiranih na Twitteru. Evo nekoliko primjera kako potražiti određene tweetove i pretvoriti ih u tikete:
Primjer | Pronalazi tweetove… |
---|---|
twitter pretraživanje | koji sadrži i “twitter” i “pretraga”. Ovo je zadani operator |
“happy hour” | koji sadrži točnu frazu “happy hour” |
ljubav ili mržnja | sadrži “ljubav” ili “mržnja” (ili oboje) |
pivo -korijen | sadrži “pivo”, ali ne i “korijen” |
#haiku | sadrži hashtag “haiku” |
from:twitterapi | poslano od korisnika @twitterapi |
to:twitterapi | poslano korisniku @twitterapi |
place:opentable:2 | o mjestu s OpenTable ID 2 |
place:247f43d441defc03 | o mjestu s Twitter ID-om 247f43d441defc03 |
@twitterapi | spominjanje @twitterapi |
superhero since:2011-05-09 | sadrži “superheroj” i poslan od datuma “2011-05-09” (godina-mjesec-dan). |
twitterapi until:2011-05-09 | sadrži “twitterapi” i poslano prije datuma “2011-05-09”. |
film -strašan🙂 | sadrži “film”, ali ne i “strašan” i s pozitivnim stavom. |
let 🙁 | sadrži “let” i s negativnim stavom. |
promet ? | sadrži “promet” i postavlja pitanje. |
hilarious filter:links | sadrži “presmiješno” i s URL-om. |
news source:tweet_button | sadrži “vijesti” i uneseno putem gumba za Tweet |
Prednosti
- Pratite tweetove i poruke u stvarnom vremenu
- Sve se rješava putem sustava za tiketiranje
- Jedno rješenje prepuno značajki koje upravljaju vašim društvenim mrežama
Kako integrirati Twitter s LiveAgent-om
LiveAgent uključuje izvornu integraciju za vaše Twitter račune. Jednostavno idite na svoj LiveAgent račun, otvorite Konfiguraciju i pronađite Twitter na lijevoj strani ploče ili na glavnom zaslonu.

Prvo treba omogućiti Twitter. To možete učiniti klikom na narančasti gumb u odjeljku. LiveAgent će se ponovno pokrenuti nakon ovoga.

Zatim idite na Twitter račune. To je odjeljak točno ispod Twittera na lijevoj ploči. Ovdje možete dodati svoje Twitter račune. Kliknite na narančasti gumb Dodaj Twitter račun.

Otvorit će se novi prozor. Prijavite se na svoj Twitter račun i dajte dozvolu LiveAgent-u za obradu podataka i pristup vašem help desk softveru.

Vaš je Twitter račun povezan i trebali biste ga vidjeti dostupnog u odjeljku. Posljednji korak je klik na ikonu olovke s desne strane.

Morate potvrditi okvir Status da biste završili integraciju. To će LiveAgentu omogućiti da obrađuje vaše tweetove i pretvori ih u tikete u vašem sustavu za tiketiranje.

Gotovi ste. Samo naprijed i provjerite svoj ulazni pretinac za tiketiranje. Tamo biste trebali vidjeti svoje tweetove i odgovore svojih pratitelja.


Sada ne morate prelaziti s jedne aplikacije na drugu, već možete upravljati svom komunikacijom s kupcima iz LiveAgent ulaznog pretinca. Slobodno dodajte još računa.
Kako integrirati Twitter i LiveAgent putem Zapiera
Ako želite, možete integrirati Twitter s LiveAgent putem Zapier-a. Zapier je usluga koja vam može pomoći da integrirate dvije aplikacije. Integracija je jednostavna i može se obaviti za nekoliko minuta.
Prije svega, trebat će vam Zapier račun. Možete ga stvoriti ovdje. Kad završite, idite na stranicu za stranicu integracije LiveAgent + Twitter.

Pomaknite se prema stranici dok ne vidite odjeljak za Poveži Twitter + LiveAgent u nekoliko minuta. Ovdje možete odabrati okidače i radnju. Okidač u jednom softveru aktivirat će radnju u drugom. Dakle, razmislite što želite da vaša integracija radi i odaberite okidač i radnju.
Kao primjer za ovaj vodič odabrali smo Twitter okidač Novi pratitelj i LiveAgent akciju Dodaj novog kupca. Ovu integraciju možete koristiti za praćenje mjesečnih podataka o korisnicima, dobivanje novih kontakata za razgovore u ulaznom pretincu vašeg tima, prodaju ili marketinške svrhe.
Kliknite na plavi gumb za nastavak.

Sada je vrijeme za konfiguriranje okidača. Prijavite se na svoj Twitter račun i dajte Zapieru potrebna dopuštenja za rukovanje vašim podacima.

Obavezno testirajte okidač i provjerite radi li. Zapier će provjeriti imate li dostupnih pratitelja i korisnika na svom Twitter računu i prikupiti podatke.

Nakon uspješnog testiranja okidača, nastavite s konfiguriranjem LiveAgent radnje.
Ovdje morate ispuniti nekoliko obrazaca. U polju E-pošta odaberite opciju kao što je prikazano na donjoj slici ili razmotrite druge opcije koje vam više odgovaraju. U oba slučaja ne morate popuniti e-adresu u polju e-pošte.

Kad završite, napravite posljednji test integracije i provjerite radi li.

Radi? Sjajno! Sada će se svaki novi pratitelj na Twitteru spremiti kao kontakt u vašem LiveAgent sustavu za tiketiranje.


Slobodno se vratite na Zapier stranicu i stvorite više integracija za različite svrhe.
Frequently asked questions
Što je integracija Twittera unutar LiveAgent-a?
Twitter integracija stvara novi tiket svaki put kad vas se spomene u tweetu. Kao rezultat toga, uvijek možete stupiti u kontakt s kupcima i biti u toku s novostima putem jednog sučelja.
Kako integrirati Twitter s LiveAgent-om?
1. Prijavite se u svoj LiveAgent račun
2. Kliknite na Konfiguracije
3. Pronađite Twitter -> Twitter računi-> Dodaj Twitter račun
4. Poveži
5. Kliknite Uredi i označite okvir Status
Korisnička podrška putem Twittera je važna jer mnogi korisnici izražavaju svoje mišljenje o proizvodima i tvrtkama, a očekuju brze odgovore. Negativna iskustva i reakcije se mogu proširiti na tisuće drugih ljudi, stoga je važno biti aktivan na Twitteru i pružiti korisničku podršku. Korištenjem Twitter integracije kao što je LiveAgent, možete pratiti svoj brend i konkurenciju te pravovremeno odgovarati na Tweetove i komentare koji to zahtjevaju.
Korištenje Twittera za kontaktiranje poduzeća može povećati pouzdanost poduzeća, te 83% korisnika koji su dobili odgovor smatraju poduzeće boljim i vjerojatnije su da će nastaviti poslovati s njima. Iako Twitter nije najpopularniji kanal društvenih medija, još uvijek se često koristi za korisničku službu, a Forrester tvrdi da 31% kupaca kontaktira poduzeća putem Twittera. Međutim, samo 3% tvitova direktno označava korisničko ime poduzeća putem @ simbola, što znatno otežava ispunjavanje očekivanja korisnika za vrijeme odgovora. 78% kupci koji se žale na brend na Twitteru očekuju odgovor u roku od sat vremena.
B2B kompanija ima veći angažman na LinkedInu u odnosu na druge društvene mreže, dok se većina poruka korisničke službe na društvenim medijima odnosi na B2C industriju. Postoji velika potreba za podrškom na društvenim medijima, ali i drugim kanalima kao što su pozivni centri i live chatovi. Live chat i samoposlužna podrška su preferirani kanali korisnika. LiveAgent je softver za korisničku podršku koji nudi integracije s drugim aplikacijama i alternativu za podršku emailom.