Partner
Kako bi integrirali Nicereply s LiveAgent-om, slijedite korake ispod.
- Osigurajte administratorska prava za LiveAgent i Nicereply račune
- Potpuni integracijski vodič je ovdje: https://support.nicereply.com/article/99-getting-started-with-liveagent-integration
Mjerite zadovoljstvo klijenata
Mjerite zadovoljstvo klijenata uz ňNicereply – CSAT anketni alatom izgrađen za LiveAgent. Anketirajte svoje klijente izravno iz LiveAgent-a. Pogledajte podatke o zadovoljstvu klijenata pretvorene u LiveAgent tikete bez napuštanja aplikacije.
Ako imate ikakvih pitanja o Nicereply-u za LiveAgent, pitajte nas na contact@nicereply.com.
- ✓ No setup fee
- ✓ Customer service 24/7
- ✓ No credit card required
- ✓ Cancel any time
Kako radi?
Mjerite zadovoljstvo klijenta putem ankete na kraju svakog emaila ili postavite okidač nakon rješavanja tiketa ili chata. Birajte između mjerenja zadovoljstva korisnika, vjerojatnosti za preporuku ili potrebnog truda korisnika. Odgovori se šalju natrag u LiveAgent kao komentari promijenjene vrijednosti polja.
Ključne značajke:
- Mjerite metriku koja je bitna. Izaberite između CSAT-a, NPS-a i CES-a. Kombinirajte ako je potrebno.

- Prilagodite izgled i osjećaj vaših anketa. Promijenite paletu boja, dodajte logo i pitajte dodatna pitanja.
- Birajte ljestvicu rejtinga koja vam odgovara – zvijezde, smješko, palci – odluka je vaša.

- Odlučite kada anketirati vaše klijente. Poslije svake interakcije? Poslije rješavanja tiketa? Koliko brzo? Odmah, poslije sat vremena ili idući dan? Sve je na vama.
- Vidite izvedbu različitih agenata, timova i odjela.
- Iskopajte više uvida s analitikom i njenim značajkama ljestvica, histograma, grafikona trenda i više.
- Pogledajte sve povratne informacije vezane za tiket odmah u LiveAgent-u.
- Ne plaćajte za neodgovorene ankete. Plaćate samo za prave rezultate – odgovore na anketu. Nicereply uživa povjerenje stotina kompanija:

Saznajte više o integraciji LiveAgent-a s Nicereply-om. Započnite besplatni 14-dnevni probni period.
Frequently asked questions
Što je Nicereply?
Nicereply je platforma za upravljanje klijentima koja vam pomaže mjeriti zadovoljstvo klijenata, vjerojatnost za preporuku i potrebni trud korisnika kroz prikupljanje povratnih informacija.
Kako možete integrirati Nicereply s LiveAgent-om?
Prvi korak je imati račune za Nicereply i LiveAgent. Drugi korak je integracija. Imamo detaljni vodič za Nicereply integraciju.
Migrirate s Channels na LiveAgent?
LiveAgent nudi praktičnu migraciju podataka uz podršku stručnjaka. Možete odabrati ime svoje poddomene i kreirati besplatan račun. Trenutačno rade na dodatku za Channels migraciju i možete prebaciti ljude, oznake i tikete. Pružaju i informiranje o novostima i promotivnim ponudama. Svi korisnici moraju prihvatiti uvjete korištenja i politiku privatnosti.
Prebacujete se s Helpcrunch na LiveAgent?
LiveAgent nudi besplatno prebacivanje podataka iz Helpcrunch-a u njihov sustav. Potrebno je kontaktirati njihovu korisničku podršku za pomoć. Također, u tijeku su radovi na pluginima za migraciju podataka.
Prebacivanje s Pure Chat na LiveAgent?
LiveAgent je softver za korisničku službu koji nudi funkcije kao što su VoIP telefonski sustavi, samoposlužni softver i softver za upravljanje pritužbama. Postoje mogućnosti integracije i brojni jezici su podržani. LiveAgent također nudi Portal za podršku, a postoji i affiliate program i partnerski program. Tvrtka je osvojila nagrade i ima recenzije od korisnika. Trenutno se vrši izrada vašeg LiveAgent upravljača ploču (dashboard).
LiveAgent je softver za online chat, stvoren 2004. godine zbog poteškoća u podršci korisnika Post Affilate Pro u realnom vremenu. Nakon lansiranja 2006. godine i prelaska na cloud 2014., LiveAgent je postao višekanalni softver korisničke podrške s preko 30.000 zadovoljnih klijenata 2021. Također je prepoznat kao najbolji softver za live chat, bazu znanja, korisničku podršku, tiketing i pozivni centar od strane G2 i Capterre. LiveAgent ima urede u Kijevu i New Yorku, a tvrtka nudi i opciju besplatne probne prijave.