Što je anketa o zadovoljstvu korisnika?
Survey is an examination of opinions, behavior made by asking people questions.
Ankete popunjavaju korisnici nakon iskustva s pomoćnim osobljem. Poznato i kao ankete o zadovoljstvu kupaca. Ove ankete ispituju kupce o tome kako su ih predstavnici kupaca tretirali. Mogu biti u obliku ankete za chat, ankete putem e-pošte i mnogih drugih.
Ne ispunjavaju svi kupci anketu, jer neki to smatraju gubitkom vremena i ne isplati se, pa je preskaču ispunjavati. Ipak, to su vrijedne informacije za tvrtku koje se mogu analizirati pomoću softvera za ispitivanje zadovoljstva kupaca.
Svi agenti daju sve od sebe kako bi klijent imao dobro iskustvo. Ponekad je kupac toliko frustriran proizvodom da može krivo ispuniti anketni obrazac. To je zbog pogrešnog tumačenja kupca.
Što treba sadržavati anketa o zadovoljstvu korisnika?
Prije nego krenete s izradom ankete, važno je utvrditi:
- Alat koji ćete koristiti
- Koga pokušavate ciljati anketom (može biti određeni segment vaših kupaca)
- Ciljevi koje će vaša tvrtka koristiti za procjenu uspjeha ankete
Kako odrediti ciljeve za ispitivanje zadovoljstva korisnika?
Odabir PAMETNIHciljeva prije izrade ankete o zadovoljstvu ključan je.
Kada razmišljate o mogućim ciljevima, provjerite jesu li:
- S – specifično
- M – mjerljiv
- A – ostvariv
- R – relevantan
- T – vremensko ograničenje
Nakon toga možete početi kreirati pitanja prikladna za vaš brend.
Vrste pitanja:
- Otvoren
- Zatvoreno
- Više izbora
- Ocjenjivački tip pitanja
- Pitanja o ljestvici
Važno je pažljivo procijeniti koji su prikladni za vaše ciljeve. Kako biste imali korisnu anketu, morate olakšati iskustvo ispitanika. Stoga koristite višestruki izbor ili zatvorena pitanja kako biste dobili točne odgovore. Ako niste sigurni dajte opciju za otvoreni odgovor. Ali nemojte pretjerivati osim ako ne želite izgubiti ispitanike.
Na kraju, izradite svoju anketu o zadovoljstvu korisnika s ovom jednostavnom strukturom:
1. Prvi dio trebao bi biti o korištenju vašeg proizvoda ili usluge od strane ispitanika/kupaca.
2. Sljedeći dio bi trebao biti sve o kupcu. Odredite važne demografske podatke kupca kao što su dob, lokacija. To vam također pomaže da odredite svoju ciljanu publiku.
3. Koristite pitanja tipa ocjenjivanja ili pitanja na ljestvici.
4. Omogućite ispitaniku da izrazi svoje mišljenje otvorenim pitanjima.
5. Pred kraj sažmite anketu i obavijestite ispitanike što će se dogoditi s njihovim odgovorima.
Kako softver za korisničku službu može pomoći vašim ocjenama zadovoljstva korisničkom službom?
LiveAgent je softver za korisničku podršku koji je stvoren kako bi vaši predstavnici za klijente radili učinkovito i učinkovito. Također nudi integraciju pod nazivom Nicereply. Putem ove integracije možete učinkovito prikupljati povratne informacije kupaca.
Pročitajte više o LiveAgent povratnim informacijama integracijama ovdje.
Prednosti korištenja LiveAgenta – za povećanje zadovoljstva korisnika:
- Poboljšano vrijeme odziva
- Razgovor uživo – odmah riješite probleme svojih kupaca
- Povećana produktivnost u vašim odjelima
- CRM sustav
- E-pošta, društveni mediji, pozivi i upiti u chatu s jednog sučelja
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Pogledajte video o anketi o zadovoljstvu kupaca
Ankete o zadovoljstvu kupaca i softver LiveAgent Help Desk moćni su alati koje tvrtke mogu koristiti za mjerenje zadovoljstva kupaca. Ankete o zadovoljstvu kupaca omogućuju tvrtkama dobivanje vrijednih povratnih informacija koje im mogu pomoći da poboljšaju svoje proizvode i usluge. LiveAgent je softver za pomoć koji tvrtkama pruža proaktivnu korisničku podršku i rješavanje problema. Automatizirani sustav izdavanja ulaznica LiveAgenta osigurava da korisnici dobiju pravovremene odgovore na svoje upite. Kombinacija anketa o zadovoljstvu kupaca i softvera LiveAgent Help Desk stvara sveobuhvatno rješenje za korisničku podršku koje tvrtkama omogućuje pružanje iznimne korisničke podrške i povećanje lojalnosti kupaca.
Frequently Asked Questions
What is a Customer satisfaction survey?
Customer Satisfaction Surveys are surveys completed by customers after their experiences with support staff. The questions in such a survey usually concern how customers were served by agents. Such a survey allows you to gain valuable feedback on customer service.
What are the elements of Customer satisfaction surveys?
In customer satisfaction surveys, questions should be asked that will reveal a broad picture of customer service. Typically, these are questions like: What is your overall satisfaction level? What is the likelihood of buying a product from a particular company again? What is the probability that you will recommend the services to your friends?
How to conduct a Customer satisfaction survey?
In order to conduct a customer satisfaction survey, you need to define the questions you want to ask him so that the answers are as effective as possible for you. It is also extremely important to choose the channel through which the survey will be conducted. This could be calling customers, emailing customers, sending a card with an answer card and envelope, or an online survey.
Email predlošci za zahtjev za povratnim informacijama
LiveAgent-ova baza znanja omogućuje tvrtkama postavljanje baze znanja i pruža sveobuhvatan alat za podršku korisnicima i unutarnjoj komunikaciji. Također, LiveAgent pruža funkcionalnosti za poboljšanje korisničke podrške kroz automatizaciju distribucije tiketa i proaktivne pozivnice za chat.
Anketna pitanja o zadovoljstvu korisnika
Ankete o zadovoljstvu korisnika korisne su za procjenu zadovoljstva klijenata s proizvodima i uslugama. Pri izradi ankete potrebno je postaviti jasna i jednostavna pitanja koja su otvorena ili zatvorena. Ankete pomažu u identificiranju jačih i slabijih strana vašeg posla te zahtijeva li poboljšanja. Vrste pitanja u anketi o korisničkom zadovoljstvu uključuju ljestvice ocjena, otvorena pitanja ili kombinaciju spomenutih. Od korisne su vrijednosti opća i specifična pitanja poput koliko su klijenti zadovoljni proizvodima ili da li ih češće koriste.