Besplatna proba

Anketa o zadovoljstvu kupaca

Što je anketa o zadovoljstvu kupaca?

Survey is an examination of opinions, behavior made by asking people questions.ú>

Cambridge dictionary

Ankete popunjavaju korisnici nakon iskustva s korisničkom službom. Također su poznate i kao ankete o zadovoljstvu kupaca. Ove ankete ispituju kupca o tome kako su se prema njima odnosili agenti iz korisničke službe.

Ne ispunjavaju svi korisnici obrasce o zadovoljstvu kupaca. Neki ljudi to smatraju gubljenjem vremena i da se jednostavno ne isplate, stoga ih preskaču. Ipak, to je vrijedna informacija za tvrtku.

Svi agenti daju sve od sebe kako bi bili sigurni da kupac ima dobro iskustvo. Ponekad je kupac toliko frustriran proizvodom da može pogrešno ispuniti obrazac ankete. To je zbog pogrešnog tumačenja kupca.

Što bi anketa o zadovoljstvu kupaca trebala uključivati?

Prije nego počnete izrađivati ​​anketu, važno je utvrditi:

  • Alat koji ćete koristiti
  • Koga pokušavate obuhvatiti anketom (to može biti određeni segment vaših klijenata)
  • Ciljevi koje će vaša tvrtka koristiti za procjenu uspjeha ankete

Kako odrediti ciljeve za anketu o zadovoljstvu kupaca?

Odabir SMART (pametnih) ciljeva prije nego što napravite anketu o zadovoljstvu od ključne je važnosti.

Kada razmišljate o mogućim ciljevima, provjerite jesu li:

  • S – specifični
  • M – mjerljivi
  • A – ostvarivi
  • R – relevantni
  • T – vremenski ograničeni

Nakon toga možete početi smišljati pitanja prikladna za svoj brand.

Vrste pitanja:

  • Otvorena
  • Zatvorena
  • Više izbora
  • Vrsta pitanja za ocjenjivanje
  • Skala s pitanjima

Važno je pažljivo procijeniti koja su pitanja prikladna za vaše ciljeve. Kako biste imali korisnu anketu, morate olakšati iskustvo ispitanika. Stoga, za točne odgovore upotrijebite višestruka pitanja ili zatvorena pitanja. Ako niste sigurni, dajte mogućnost otvorenog odgovora. Ali nemojte pretjerivati ​​osim ako ne želite izgubiti ispitanike.

Na kraju, napravite svoju anketu o zadovoljstvu kupaca s ovom jednostavnom strukturom:

1. Prvi dio trebao bi se odnositi na to kako ispitanici/kupci koriste vaš proizvod ili uslugu.

2. Sljedeći dio trebao bi se odnositi na kupca. Odredite važne demografske podatke korisnika kao što su dob i lokacija. To vam pomaže da odredite i svoju ciljanu publiku.

3. Upotrijebite pitanja za ocjenjivanje ili skalu s pitanjima.

4. Dajte ispitaniku mogućnost da izrazi svoje mišljenje otvorenim pitanjima.

5. Pred kraj rezimirajte anketu i obavijestite ispitanika što će se dogoditi s njihovim odgovorima.

Kako softver za korisničku podršku može pomoći da zadovoljstvo vašom korisničkom službom bude bolje?

LiveAgent je softver za korisničku podršku, koji je stvoren kako bi vaši korisnički predstavnici radili učinkovito i uspješno. Također nudi integraciju pod nazivom Nicereply. Ovom integracijom možete učinkovito prikupljati povratne informacije kupaca.

Ovdje pročitajte više o LiveAgent integracijama za povratne infomacije.

Prednosti korištenja LiveAgent-a za povećanje zadovoljstva korisnika:

  • Poboljšano vrijeme odgovora
  • Chat uživo – odmah riješite probleme svojih kupaca
  • Povećana produktivnost u vašim odjelima
  • CRM sustav
  • Upiti putem e-poruka, društvenih mreža, poziva i chata s jednog sučelja

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

Frequently asked questions

Što je anketa o zadovoljstvu kupaca?

Ankete o zadovoljstvu kupaca ankete su koje su korisnici ispunili nakon iskustva s korisničkom podrškom. Pitanja u takvoj anketi obično se tiču ​​načina na koji su agenti opsluživali klijente. Takva anketa omogućuje vam da dobijete vrijedne povratne informacije o korisničkoj službi.

Koji su elementi ankete o zadovoljstvu kupaca?

U istraživanjima zadovoljstva kupaca treba postaviti pitanja koja će otkriti širu sliku korisničke službe. Najčešće su to pitanja poput: Koja je ukupna razina vašeg zadovoljstva? Koja je vjerojatnost ponovne kupnje proizvoda od određene tvrtke? Kolika je vjerojatnost da ćete naše usluge preporučiti svojim prijateljima?

Kako provesti anketu o zadovoljstvu kupaca?

Kako biste proveli anketu o zadovoljstvu kupaca, morate definirati pitanja koja mu želite postaviti kako bi odgovori bili što učinkovitiji za vas. Također je iznimno važno odabrati kanal putem kojeg će se anketa provoditi. To bi moglo biti pozivanje kupaca, slanje e-poruka kupcima, slanje omotnice i kartice koju treba popuniti odgovorima ili internetska anketa.

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo