Partner
Što su Google obrasci?
Google obrasci su web-bazirani softver za upravljanje obrascima. Dio su Google Docs uredskog paketa. Koriste se za prikupljanje podataka i informacija te za istraživanje putem anketa. Google obrasci su besplatni za korištenje.
Kako ih vi možete koristiti?
Kada ih integrirate s LiveAgent-om, možete naći i kreirati odgovore, slijediti obavijesti i upravljati vašim obrascima. Većina ovih funkcija se može obavljati izravno iz vaše upravljačke ploče, tako da se ne morate prebacivati između aplikacija.
Prednosti
- Upravljajte vašim obrascima iz jednog softvera
- Dodajte ili promijenite odgovore
- Nema više prebacivanja između nekoliko softvera
Kako integrirati Google obrasce u LiveAgent koristeći Zapier?
Možete integrirati Google obrasce koristeći Zapier. Zapier vam omogućava lagano spajanje dviju aplikacija i stvaranje integracija između njih. Trebate kreirati Zapier račun putem ovog linka. Kada ste završili, idite na Google obrasci + LiveAgent integracije stranicu u Zapieru.

Idite na dno stranice dok ne dođete do izbora okidača i akcija. Prvi korak u integraciji LiveAgent-a s ostalim aplikacijama je izabrati što želite da vaša integracija uradi. To se radi izborom pravih okidača i akcija.
Ovisno od postavki vaše integracije, opcije postavki za okidače i akcije mogu varirati. Međutim, proces integracije je uobičajeno lagan i može biti gotov u par minuta.
Možete birati između prilično kombinacija. Kao primjer, pokazat ćemo vam vodič za okidač obrasca Novi ili Ažurirani odgovor u tabeli i LiveAgent akciju Započni konverzaciju. Poslije izbora, jednostavno kliknite na plavi Poveži gumb ispod kako biste prešli na idući korak.

Ovaj korak zahtjeva naše informacije za prijavu i povezivanje sa Zapierom. Također možemo birati koja će tabela, lista ili stupac, zajedno sa sadržajem, postati dio integracije.

Nakon što popunite ove detalje, Zapier će zatražiti test okidača. Možete ga preskočiti, ali naša preporuka je da ga izvršite i vidite radi li sve kako treba.

Sada o LiveAgent akciji. Pošto želimo da naša integracija kreira tiket u našem sustavu tiketa, trebamo postaviti pošiljatelja, primatelja i sadržaj poruke. Tu je i dio za odjel koji naglašava kojem će odjelu tiket biti poslan.
Ovaj dio postavki također uključuje i neobavezna polja kao što su ime primatelja, email adresu drugog primatelja, identifikacijski broj poruke i slično. Možete izabrati da popunite ova polja ako želite da vaša poruka bude preciznija.

Zadnji dio procesa integracije je test

Odlično! Vaša integracija je spremna. Kliknite na upali Zap da je aktivirate i počnete koristiti. Dobit ćete poruku u vašem tiketing sustavu kad god se pojavi novi ili ažurirani odgovor u vašim tablicama.

Ako želite kreirati više različitih integracija, vratite se na Zapier stranicu s početka ovog članka i slijedite isti proces.
Frequently asked questions
Koje su prednosti korištenja Google obrazaca s LiveAgent-om?
- upravljajte vašim Google obrascima iz LiveAgent-a
- dobijte obavijesti o novim odgovorima u LiveAgent-u
Kako možete integrirati Google obrasce s LiveAgent-om?
1. Prijavite se u vaš Zapier račun
2. Idite na Zapier - LiveAgent + Google obrasci
3. Izaberite vaše postavke
4. Kliknite na Poveži
Asana je alat za timsku suradnju i upravljanje radom, koji se koristi za izradu projekata, dodjeljivanje poslova, postavljanje rokova i komunikaciju s kolegama. Integracija Asana s LiveAgent-om putem usluge Zapier omogućuje automatizaciju različitih zadataka kao što su dodavanje novih korisnika, uklanjanje/dodavanje korisnika u određenu grupu, ili stvaranje novih razgovora. Asana je alat za upravljanje projektima i integracija s LiveAgent-om povećava učinkovitost tima i omogućuje uštedu vremena. LiveAgent nudi različita rješenja za poboljšanje tijeka rada i korisničke podrške kao što su chat uživo, društvene mreže i baza znanja. Besplatna registracija uz mogućnost odabira naziva poddomene i primanja promotivnih ponuda.
Tekst sadrži informacije o tvrtki Quality Unit i njezinim politikama privatnosti i sigurnosti. Također se spominje izrada upravljačke ploče LiveAgent za korisnike koji su se registrirali, te se korisnicima ponuđuje mogućnost dogovora za demo poziv. Web stranica koristi kolačiće, a korisnicima se daje prilika da ih prihvate ili odbiju.
Izvještaji o korisničkoj podršci
Improving customer satisfaction can lead to increased sales and recommendations. LiveAgent offers solutions for improving customer support, including templates and a knowledge base. Using a customer portal and integrating with other software can also enhance support. Effective customer service and support practices can boost loyalty and satisfaction, and monitoring customer service reports can help identify areas for improvement.
LiveAgent je softverska platforma koja nudi usluge korisničke podrške putem različitih kanala poput web chata, društvenih mreža i emaila te olakšava integraciju sa različitim platformama. Platforma također nudi alat za praćenje društvenih medija koji omogućuje praćenje onoga što se o vama govori i reagiranje na to prije nego što postane viralno. LiveAgent nudi besplatni probni period za WYSIWYG uređivač i druge značajke.