Slijedite dolje navedeni vodič za integraciju kako bi mogli koristiti Google Analytics s LiveAgent-om.
- Prijavite se u vašu LiveAgent upravljačku ploču i kliknite na Konfiguriraj.
- Kliknite na Sustav i Pluginovi
- Nađite “Praćenje live chata” i aktivirajte ga klikom na prekidač

Što je Google Analytics?
Google Analytics je besplatna usluga za web analizu koja nam daje alate za statistiku i osnovnu analitiku za optimizaciju pretraživača (SEO) i marketinške svrhe.
Kako ga možete koristiti?
Pratite događaje live chat sesija unutar Google Analyticsa. Zahvaljujući ovim podacima možete procijeniti utjecaj live chata na konverziju posjetitelja vaše web stranice ili utjecaj koji vaši agenti imaju na prodaju.
Događaji generiraju JavaScript komande izravno na vašu web stranicu, gdje je chat započeo. Plugin može biti korišten za signaliziranje događaja chata vašoj web aplikaciji i početak određenih JavaScript funkcija ili promjenu sadržaja vaše web stranice temeljeno na pokrenutim chat sesijama.
Opcije za pratitii:
- Započni chat
- Završi chat
- Započni chat
- Svaka poruka agenta
- Svaka poruka klijenta
Frequently asked questions
Što je Google Analytics?
Google Analytics je alat koji vam omogućuje praćenje važnih marketinških informacija.
Kako integrirati Google Analytics s LiveAgent-om?
Imamo brzi vodič za vas:
1. Prijavite se u vaš LiveAgent račun
2. Idite na Konfiguracije> Sustav > Pluginovi
3. Aktivirajte praćenje live chata
Advanced contact / chat widgets integration
The article covers various topics related to LiveAgent Web Contact Cards, such as integration methods, prefilling customer information, and automatically enabling/disabling chat buttons during business hours. Additionally, it provides guidance on how to integrate the LiveAgent chat button into an Angular application and create a custom button with a hideable section. Overall, the article offers useful information for those looking to optimize their website for customer communication and marketing purposes.
LiveAgent nudi alat za chat u stvarnom vremenu za neposrednu komunikaciju s posjetiteljima web stranica koji povećava zadovoljstvo korisnika, poboljšava iskustvo i povećava konverziju. Ugrađeno praćenje chata omogućuje analizu utjecaja chata na prodaju i utjecaja agenata na kupce te bolje razumijevanje tržišta i konkurentsku prednost. Chat podrška je oblik sinkrone razmjene poruka između agenata korisničke podrške i klijenata koji su istovremeno online, uz naglasak na točan pravopis i personaliziran odgovor. LiveAgent nudi povoljne cijene i zadovoljavajuću prikladnost za tvrtke koje žele kompetitivnu prednost.
Live chat bonton za korisničku podršku
Slijedite protokole pristojnog chata razgovora. Istražite pravilni bonton komunikacije putem chata uživo i naučite pravila o korisničkoj podršci.
Live chat gumb ima brojne prednosti za tvrtke koje koriste sustav za kolica za kupovinu kao što je OpenCart, uključujući smanjenje troškova, poboljšanje prodaje i povećanje zadovoljstva klijenata. LiveAgent nudi integraciju s OpenCartom i mogućnost postavljanja live chat gumbe na web stranice, a svojim korisnicima pružaju i brojne značajke i alate za korisničku podršku. Vlasnici uKit poslovnih web stranica također mogu integrirati LiveAgent za postavljanje live chat gumbe. LiveAgent je softver za live chat koji omogućuje 24/7 korisničku podršku i besplatan probni period od 14 dana.