Želite li znati što vaši korisnici rade i govore online? Želite li pratiti sve njihove zahtjeve samo jednim alatom?
LiveAgent-ov softver za praćenje korisnika je alat za vas! Poboljšajte zadovoljstvo svojih korisnika i vašu prodaju već danas.
Prolazak podataka kroz stroj...
Završavanjem registracije, ja prihvaćam uvjeti korištenja i Politika privatnosti.
Pratite sva kretanja svojih korisnika jednim alatom za praćenje korisnika.
Saznajte koja ih je stranica usmjerila k vama, koliko dugo pregledavaju vašu stranicu, koji ih proizvodi zanimaju, u kojoj su vremenskoj zoni ili iz koje su države.
Nudimo softver za praćenje korisnika na više kanala koji se spaja s Twitterom, Instagramom, Facebookom i Viberom.
Moguće ga je također integrirati s neograničenim brojem adresa e-pošte i brojeva telefona te čavrljanja uživo i portala za korisnike kako bi se osiguralo da su svi upiti uzeti u obzir i pod jednim krovom.
Naš softver za praćenje korisnika vam omogućava da pratite jedinstvene ključne riječi na Twitteru.
Jednostavno odgovarajte na korisnička pitanja ili brige čak i ako niste izravno označeni ili spomenuti u Tweetovima.
Pružajte bolju uslugu svojim korisnicima snimanjem svih korisničkih uvida u svoj ugrađeni sustav CRM.
Napravite posebna polja za snimanje bilo kojih informacija koje se odnose na vaše poslovanje i uživajte u višim stopama korisničkog zadovoljstva.
Iskoristite napredne značajke softvera za praćenje korisnika kao što su unaprijed određeni odgovori i unaprijed definirani odgovori i odgovarajte na često postavljana pitanja u nekoliko sekundi.
Spojite naš softver za praćenje korisnika s više od 130 integracija kako bi vaš tok rada bio još učinkovitiji.
Saznajte koliko dugo treba da odgovorite na korisničke upite, koji su komunikacijski kanali najviše korišteni i koji su najučinkovitiji u preobraćanju korisnika.
Učite iz ocjena agenata i poboljšajte već danas svoju korisničku službu pomoću softvera za praćenje korisničkog softvera.
Softver za praćenje korisnika pomaže razdijeliti korisnike u grupe prema njihovim interesima i popratnim informacijama.
Iskoristite ovu značajku i poboljšajte marketinške poruke, zadovoljstvo korisnika, retenciju i prihod.
Pomoću softvera za praćenje korisnika možete napraviti portal za korisnike pomoću kojeg vaši korisnici mogu pratiti napredak rješavanja svojih zahtjeva za podršku.
Roman Bosch
Partly
Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.
Viviane Carter
CSI Products
Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.
Christian Lange
Lucky-Bike
Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.
Jens Malmqvist
Projure
Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.
Catana Alexandru
Websignal
Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!
Sissy Böttcher
Study Portals
Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...
Peter Koning
TypoAssassin
Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom
Aranzazu F
Factorchic
Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...
Martin Drugaj
Atomer
Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.
Ivan Golubović
AVMarket
To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.
Rustem Gimaev
Centar jezika Antalya Consulting
Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.
Alexandra Danišová
Nay
MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.
David Chandler
Volterman
Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.
Ne treba vam više biti! LiveAgent je jedinstven softver koji integrira različite komunkacijske kanale na jedno mjesto s prihvatljivim i transparentnim cijenama.
Nemojte plaćati dodatne naknade za više alata za praćenje korisnika. LiveAgent je sve što vam treba.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd recenzije
LiveAgent kombinira odlično čavrljanje uživo, izdavanje zahtjeva za podršku i automatizaciju što nam omogućava pružanje iznimno dobre podrške našim korisnicima.
Peter Komornik, CEO
Jeste li promijetili da je naš softver za praćenje korisnika najpovoljnije i istovremeno najnaprednije rješenje na tržištu?
Tako je. Povjerite što sve nudimo na našoj stranci s cijenama.
Mogućnosti izdavanja zahtjeva za podršku i čavrljanja uživo su omogućene zahvaljujući automatizaciji.
Čavrljanje uživo, pozivni centar, društvene mreže, korisnički portal i izdavanje zahtjeva za podršku.
Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!
Migrirate s Channels na LiveAgent?
LiveAgent nudi praktičnu migraciju podataka uz podršku stručnjaka. Možete odabrati ime svoje poddomene i kreirati besplatan račun. Trenutačno rade na dodatku za Channels migraciju i možete prebaciti ljude, oznake i tikete. Pružaju i informiranje o novostima i promotivnim ponudama. Svi korisnici moraju prihvatiti uvjete korištenja i politiku privatnosti.
Prebacujete se s Helpcrunch na LiveAgent?
LiveAgent nudi besplatno prebacivanje podataka iz Helpcrunch-a u njihov sustav. Potrebno je kontaktirati njihovu korisničku podršku za pomoć. Također, u tijeku su radovi na pluginima za migraciju podataka.
Prebacujete se s LiveHelpNow na LiveAgent?
LiveAgent je softver za help desk sa više od 175 značajki i preko 40 integracija. Besplatno i plaćene planove moguće je odabrati, a podržava i prijevode i widgete prilagodljive jeziku. LiveAgent je najrecenziraniji i najbolje ocijenjen help desk softver za mala i srednja poduzeća u 2020., a dostupan je u dvije opcije - Tiket i Tiket+chat.
Reviews - Recenzije Live Chat Softvera - Livechat
LiveChat je alat za live chat koji nudi brzu i jednostavnu integraciju s web stranicama. Funkcionira vrlo dobro i nudi tri plana cijena s različitim značajkama. LiveChat-ov widget je snažan konkurent kada je riječ o izvedbi. Cijena je prihvatljiva ovisno o planu koji odaberete. Možete postaviti predefinirane poruke u LiveChat-u i slati privitke. Uobičajeni problemi uključuju pitanja oko integracije koda i postavljanje predefiniranih poruka.
Hodajte ruku pod ruku sa svojim korisnicima
Multiple individuals from various companies have praised LiveAgent as a cost-effective and efficient solution for managing customer support requests through multiple channels including email and chat. LiveAgent has helped improve response times, customer satisfaction, and sales for these companies. The tool is easy to use and offers helpful features, such as ticket categorization and statistical tracking. LiveAgent is recommended as a better alternative to Kayako and surpasses competitors at higher price points.
Prebacujete se s LeadDesk-a na LiveAgent?
LiveAgent nudi ultimativno rješenje za pomoć korisnicima s više od 175 funkcionalnosti i preko 40 integracija. Naši agenti pružaju izvrsnu korisničku podršku 24/7. LiveAgent podržava 43 jezika i nudi besplatni plan bez isteka te tri druga plana pretplate po pristupačnoj cijeni. Povećajte svoju uštedu i povrat ulaganja te prebacite se s LeadDesk-a na LiveAgent.
Zahvaljujemo vam na registraciji na LiveAgent.
Poslati ćemo vam poruku na vašu e-mail adresu koja sadrži vaše podatke za prijavu čim vaš račun bude instaliran.
Ukoliko pričekate ovdje nekoliko minuta, čim instalacija završi moći će te pristupiti vašem računu izravno odavde.
Kada proces bude gotov, poslati ćemo vam vaše podatke za prijavu u inbox.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma