Značajka Spajanje Tiketa korisna je kada ste primili nekoliko različitih razgovora o istoj problematici i trebate ih kombinirati u jedan tiket.
U slučaju da ste dobili više tiketa o istom problemu i želite ih kombinirati ili na neki način trebate povezati različite tikete, to možete učiniti Spajanjem.
Značajka Spajanje omogućuje spajanje tiketa kako bi se agentu olakšao rad. Ova funkcija ne spaja samo tekst već i oznake povezane s tiketom. Primjenom značajke Spajanja izbrisat će se izvorni tiket. Takva je radnja nepovratna, pa pripazite da tikete spajate samo kad je prijeko potrebno.
Save time with the merge feature
Received multiple tickets about the same issue? Merge them into one to eliminate duplicate work. Try it today. No credit card required.
Resursi iz baze znanja
Izvještaji o korisničkoj podršci
Počnite poboljšavati svoje proizvode i usluge redovitim pregledom izvještaja o korisničkoj podršci. Isprobajte naše izvještaje s našim besplatnim probnim razdobljem.
Softver za podršku na društvenim medijima bez stresa
Poboljšajte zadržavanje klijenata kroz različite marketinške strategije, uključujući pružanje vrhunske korisničke usluge na društvenim medijima. LiveAgent softver integrira se s više komunikacijskih kanala i nudi gotovo 200 značajki.