Spajanje tiketa

Značajka Spajanje Tiketa korisna je kada ste primili nekoliko različitih razgovora o istoj problematici i trebate ih kombinirati u jedan tiket.

U slučaju da ste dobili više tiketa o istom problemu i želite ih kombinirati ili na neki način trebate povezati različite tikete, to možete učiniti Spajanjem.

Značajka Spajanje omogućuje spajanje tiketa kako bi se agentu olakšao rad. Ova funkcija ne spaja samo tekst već i oznake povezane s tiketom. Primjenom značajke Spajanja izbrisat će se izvorni tiket. Takva je radnja nepovratna, pa pripazite da tikete spajate samo kad je prijeko potrebno.

Save time with the merge feature

Received multiple tickets about the same issue? Merge them into one to eliminate duplicate work. Try it today. No credit card required.

Resursi iz baze znanja

Doznajte više detalja

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo