Što je live support?
Live support je metoda pružanja korisničke usluge. Stvoren je za pružanje informacija, podrške i pomoći. Omogućuje korisnicima i posjetiteljima komunikaciju s timom službe za korisnike tvrtke putem live chata.
Korisnici mogu kliknuti na gumb za live chat smješten na web stranici tvrtke i mogu započeti komunikaciju. Live support uvijek zahtijeva poseban softver ili programe. Osim prozora za live chat, ove aplikacije nude i analizu nevidljivog prometa, sigurne administrativne kontrole i još mnogo toga.
Frequently Asked Questions
Koja je definicija live supporta?
Live support je tehnologija koja tvrtkama omogućuje interakciju s korisnicima koji posjete multimedijske resurse organizacije. Najčešće se radi o live chatu koji je dostupan na web stranici tvrtke. U većini slučajeva vrlo je povoljno da se chat pojavljuje na većini stranica web stranice.
Treba li Vaša tvrtka live support?
Ako želite da Vaša tvrtka računa na tržište i također bilježi rast dobiti, potreban Vam je live support. Današnji potrošači zahtijevaju od poduzeća gotovo trenutnu podršku. Live support je od velike važnosti za povećanje broja konverzija. Omogućuje Vam smanjenje broja otkazivanja i napuštenih kolica.
Omogućava li LiveAgent live support?
LiveAgent omogućuje live support. Prije svega, to je moguće putem live chata, koji omogućuje komunikaciju u stvarnom vremenu. On omogućuje pravilnu konfiguraciju i mogućnost prilagodbe chata za pregled. Osim toga, klijent može da prenese datoteke, kako bi bolje vizualirao svoj problem.
Expert’s note
Live podrška je ključna za pružanje izvrsne usluge kupcima. Iskoristite prednosti LiveAgent-a i pružite svojim klijentima vrhunsku podršku u realnom vremenu.
Kako dodati live chat u Open Cart store
Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.
Ne slušajte vaše klijente – umjesto toga, uradite ovo | Kristen Berman | TEDxBerlin
Tehnika bihevioralnog dizajna uključuje razumijevanje ponašanja ljudi i identifikaciju psiholoških sklonosti kako bi se stvorile značajne promjene u ponašanju proizvoda i usluga. To može poboljšati učinkovitost i potaknuti inovacije u raznim industrijama.
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!