Što je korisnička usluga uživo?
Korisnička služba uživo može pružiti pomoć klijentima u stvarnom vremenu. Vodi je tvrtka koja želi svojim korisnicima ili posjetiteljima web stranice pružiti odgovarajući savjet i podršku. Nije važno želite li koristiti telefonski poziv, live chat ili video chat. Korisnička podrška može surađivati s Vama kako želite.
Frequently asked questions
Što je korisnička usluga uživo?
Korisnička podrška uživo je usluga koja može pružiti podršku korisnicima u stvarnom vremenu. Vode ga tvrtke koje svojim korisnicima žele pružiti najbolje iskustvo kupovine, kao i odgovarajuću podršku i priliku za savjetovanje o proizvodima i uslugama. To ima ogroman utjecaj na percepciju tvrtke i razinu njezine korisničke usluge.
Koje su najvažnije značajke korisničke usluge uživo?
Najvažnije značajke korisničke usluge uživo su brzina odgovaranja i sadržajna vrijednost odgovora. Komunicirajući putem komunikacijskih kanala koji mu omogućuju da ostvari kontakt uživo, klijent očekuje brzi odgovor i podršku. Lak pristup ovom komunikatoru je također izuzetno važan. Tome može pomoći, na primjer, gumb koji Vas prebacuje na agenta na svakoj podstranici.
Kako pružiti korisničku uslugu uživo?
Da biste osigurali korisničku uslugu, prije svega treba da izgradite dobar tim za pružanje usluga i date im alate za pokretanje ove usluge na visokoj razini. Korisnička usluga uživo je moguća, između ostalog, zahvaljujući mogućnosti kontakta putem live chata i live video chata. Omogućite korisniku lak pristup tim komunikacijskim kanalima. Zaposlenici bi također trebali imati odgovarajuće temeljno znanje i učinkovito komunicirati s klijentom.
- Online Služba za Korisnike [Objašnjeno]
- Obilazak - LiveAgent
- Softver korisničke službe za maloprodaju | LiveAgent
- Korisnik (Objašnjenje)
- Vještine iz korisničke službe (kontrolni popis)
- E-pošta korisničke službe (Objašnjeno)
- Višekanalno korisničko iskustvo (Objašnjeno)
- Građevinarstvo i nekretnine | LiveAgent