Što je korisnička usluga uživo?
Live customer service can provide help to clients in real time. It’s run by a firm that wants to give their product users or web visitors adequate advice and support. It doesn’t matter if you want to use a phone call, live chat, or video chat. Customer support can cooperate with you as you like.
In this case, often live chat functions as the first point of contact between a company and its customers. This is the primary reason why is this communication channel so powerful.
Frequently asked questions
Što je korisnička usluga uživo?
Korisnička podrška uživo je usluga koja može pružiti podršku korisnicima u stvarnom vremenu. Vode ga tvrtke koje svojim korisnicima žele pružiti najbolje iskustvo kupovine, kao i odgovarajuću podršku i priliku za savjetovanje o proizvodima i uslugama. To ima ogroman utjecaj na percepciju tvrtke i razinu njezine korisničke usluge.
Koje su najvažnije značajke korisničke usluge uživo?
Najvažnije značajke korisničke usluge uživo su brzina odgovaranja i sadržajna vrijednost odgovora. Komunicirajući putem komunikacijskih kanala koji mu omogućuju da ostvari kontakt uživo, klijent očekuje brzi odgovor i podršku. Lak pristup ovom komunikatoru je također izuzetno važan. Tome može pomoći, na primjer, gumb koji Vas prebacuje na agenta na svakoj podstranici.
Kako pružiti korisničku uslugu uživo?
Da biste osigurali korisničku uslugu, prije svega treba da izgradite dobar tim za pružanje usluga i date im alate za pokretanje ove usluge na visokoj razini. Korisnička usluga uživo je moguća, između ostalog, zahvaljujući mogućnosti kontakta putem live chata i live video chata. Omogućite korisniku lak pristup tim komunikacijskim kanalima. Zaposlenici bi također trebali imati odgovarajuće temeljno znanje i učinkovito komunicirati s klijentom.
Expert note
Korisnička usluga uživo je ključni aspekt interakcije sa korisnicima koja može pružiti brzu i kvalitetnu podršku u stvarnom vremenu putem kanala kao što su live chat, telefon i videochat.

Softver korisničke službe za maloprodaju
Tvrtka LiveAgent za maloprodaju nudi rješenje za izgradnju bliskog odnosa s kupcima i pružanje besprijekornog iskustva putem kombinacije e-trgovine i fizičke radnje. LiveAgent omogućuje stvaranje izvora znanja i pružanje pomoći kroz live chat i osobnu pomoć, pomažući u povećanju dotoka novca kroz odličnu korisničku uslugu.
Tražite alternativu za Novocall?
LiveAgent je popularna usluga za podršku koja nudi različite funkcije, poput chat-a uživo, integracije sa društvenim mrežama, obrascima za kontakt i bazama podataka. Mnogi korisnici su zadovoljni stabilnim radom ove usluge, čak i na mobilnim platformama. Oni koji su prešli na LiveAgent iz drugih sličnih sustava su ju hvalili zbog cijene, značajki i korisničke podrške koju pružaju. Neki su čak rekli da je LiveAgent pobijedio druge sustave u svakom pogledu. Mnoge osobe su prešle na LiveAgent nakon neugodnog iskustva sa Zendeskom. Međutim, postoje i oni koji su isprobali oba sustava i izabrali LiveAgent zbog njegove jednostavnije upotrebe i velike funkcionalnosti.
Predlošci za odgovor na pitanje o radnom vremenu
Planiranje korisničke službe na društvenim medijima donosi mnoge prednosti poput nižih troškova i brže komunikacije. Radno vrijeme predstavnika korisničke službe treba biti jasno istaknuto, a odgovori na upite trebaju biti logički organizirani. Predlošci za odgovore uključuju informaciju o radnom vremenu te ponudu alternativnih kanala za neposredniju pomoć poput live chata. Najčešća pitanja uključuju odgovor na potrebu istaknutog radnog vremena na društvenoj mreži i tipično radno vrijeme korisničke službe na društvenim medijima.
Alexa Internet, Inc. is a US-based company that provides web traffic analysis. Their customer support channels include social media support and self-help support. You can contact them through social media or use their knowledge base. They do not offer support via email or live chat, and they have no phone support for customers.