Automatska distribucija tiketa

Što je automatska distribucija tiketa?

Automatska distribucija tiketa je funkcija korisničke podrške koja automatski dodjeljuje tikete korisničke podrške agentima podrške sljedeći predefinirana pravila. Svaka korisnička podrška ima različita pravila automatske distribucije tiketa, kao što su kružni sustav, zazvoni svima, nasumična dodjela ili maksimalna iskorištenost.

Chat distribution

Zašto je automatska distribucija tiketa bitna?

Automatska distribucija tiketa može pomoći vašim timovima korisničke službe na više načina. Može:

77% korisnika kaže da neefikasna korisnička iskustva smanjuju njihovu kvalitetu života.

Peter Komornik

LiveAgent kombinira odličan chat, ticketing i automatizaciju koja vam omogućava pružanje odlične korisničke podrške vašim korisnicima.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Koje vrste automatske distribucije tiketa postoje u LiveAgent-u?

LiveAgent softver za korisničku podršku ima više različitih metoda automatske distribucije tiketa za dolazne tikete, pozive i chat.

Ove metode automatske distribucije tiketa osiguravaju da vaši agenti uvijek imaju optimalnu količinu tiketa, rotirajuću telefonsku dužnost i dodijeljene pauze za odmor.

LiveAgent opcije usmjeravanja chata

Zazvoni svima

Zazvoni svima metoda obavještava sve online agente o novom dolaznom pozivu/chatu i zvoni dok netko ne odgovori.

Maksimalna iskorištenost

Metoda maksimalne iskorištenosti dodjeljuje nove chatove agentima s najvećim brojem tekućih chatova, zbog postizanja maksimalne iskorištenosti. Jednom kada predstavnik za korisnike nema više slobodnih mjesta za chat, idući chatovi će biti usmjereni na idućeg dostupnog agenta. S ovom metodom, možete maksimizirati količinu tiketa za chat agente i pustiti ostale agente da rade na offline tiketima.

Prosječna iskorištenost

Metoda prosječne iskorištenosti dodjeljuje nove dolazne chatove agentima s najmanjim brojem tekućih chatova, kako bi držali isti stupanj iskorištenosti svih agenata. U osnovi, ova metoda automatske distribucije istovremeno balansira količinu chata između svih dostupnih agenata podrške.

Nasumična dodjela

Distribucijska metoda nasumične dodjele dodjeljuje tikete nasumično. Ova metoda distribucije tiketa može prosječno i tijekom duljeg vremena, pomoći dodijeliti isti broj chatova svakom od vaših agenata.

Ready to improve customer service workload?

Test our subscriptions with our 14-day free trials. Don't waste any more time and get on board with an all-in-one help desk solution right away.

Chat prioriteti

Ako želite, možete postaviti chat prioritete za određene agente. Kao rezultat toga, novi chatovi će biti preusmjereni na agente s najvećim prioritetom (1- najveći, 100 – najmanji).

Automatic-chat-distribution-agent-priorities-LiveAgent

Maksimalna količina chata

Definirajte maksimalnu količinu chata za svakog agenta. Jednom kada se maksimalna količina dosegne, novi chatovi će biti preusmjereni na druge online agente s visokim chat prioritetom.

Max-ticket-chat-load-LiveAgent

Preusmjeravanje telefona i prioriteti agenata

Postoje dvije opcije za preusmjeravanje telefona:

  • Nasumična dodjela – dolazni pozivi će biti nasumično dodijeljeni online agentu
  • Dodjela po prioritetu – dolazni pozivi će biti dodijeljeni slobodnom agentu s najvećim prioritetom
Call routing

Preusmjeravanje poziva na osobni uređaj

S LiveAgent-om, agenti imaju opciju preusmjeravanja dolaznih poziva na osobni uređaj, kao što je mobilni telefon. To omogućuje agentima pružanje korisničke podrške u hodu.

Call-routing-add-device-LiveAgent

Kako postaviti automatsku distribuciju tiketa u LiveAgent-u?

Chat distribucija

  1. Prijavite se na LiveAgent
  2. Kliknite na Konfiguracija (ikona zupčanika u lijevoj traci izbornika)
  3. Kliknite na Chat
  4. Kliknite na Postavke chata
  5. Nađite sekciju Preusmjeravanje chata i izaberite metodu distribucije koju preferirate
  6. Kliknite Sačuvaj
free-customer-management-software-Chat-Routing-LiveAgent

Distribucija poziva

  1. Prijavite se na LiveAgent
  2. Kliknite na Konfiguracija (ikona zupčanika u lijevoj traci izbornika)
  3. Kliknite na Zovi
  4. Kliknite na Postavke
  5. Nađite sekciju Preusmjeravanje poziva i izaberite metodu distribucije koju preferirate
  6. Kliknite Sačuvaj
Call distribution settings

Distribucija tiketa

Postavljanje automatske distribucije tiketa za email, upite socijalnih medija i tikete baze znanja može biti urađeno na dva načina.

Distribucija tiketa po odjelima

  1. Prijavite se na LiveAgent
  2. Kliknite na Konfiguracija (ikona zupčanika u lijevoj traci izbornika)
  3. Kliknite na Odjeli
  4. Ili Uredite postojeći odjel ili kreirajte novi (ako kreirate novi odjel, uvjerite se da je To solve opcija označena)
  5. Kliknite na Agenti i dodajte agente koji će biti odgovorni za rješavanje tiketa iz ovog odjela
  6. Kliknite Sačuvaj
  7. Kao primjer, možete kliknuti na Twitter Twitter računi. Kliknite Uredi i u sekciji Odjeli izaberite odjel koji ste upravo kreirali. Ovaj korak može biti ponovljen za Viber, Facebook, Instagram, gumbe za poziv, gumbe za video chat, gumbe za chat, pozivnice, obrasce za kontakt i email račune.
  8. Kliknite Sačuvaj. Odsad će svi novi Twitter tiketi biti usmjereni u odjel koji ste upravo izabrali i biti vidljivi agentima koje ste odabrali. Novi dolazni Twitter tiketi će se pokazivati u To Solve sekciji. Jednom kada agent otvori tiket iz To Solve gumba, sustav će mu automatski dodijeliti tiket.
To-solve-button-LiveAgent

Distribucija tiketa po agentima

  1. Prijavite se na LiveAgent
  2. Kliknite na Konfiguracija (ikona zupčanika u lijevoj traci izbornika)
  3. Kliknite na Agenti
  4. Kliknite na Uredi ili kreiraj novog agenta (ako kreirate novog agenta, popunite njihove osobne informacije i nastavite na idući korak)
  5. Kliknite na Odjeli i dodajte ih odjelima kojima pripadaju (uradite isto u sekciji Tiketi, Chatovi i Pozivi)
  6. Kliknite Sačuvaj
Assign-agents-to-departments-LiveAgents

Korištenje pravila za kreiranje vlastitih tijekova rada

Ako želite ići korak naprijed, možete koristiti pravila automatizacije za kreiranje unikatnih tijekova rada koji se ponašaju kao metode distribucije tiketa. Da bi to uradili, prijavite se u LiveAgent, kliknite Konfiguracija, izaberite Automatizacija, kliknite na Pravila i kliknite Kreiraj.

Slobodno iskušavajte različite scenarije. Kada je LiveAgent automatizacija u pitanju, mogućnosti su beskonačne.

Automation rules LA

Prednosti automatske distribucije tiketa

Poboljšano vrijeme rješavanja i zadovoljstvo korisnika

Kada se tiket dodijeli pravom agentu u pravo vrijeme, to može imati pozitivan utjecaj na brzinu rješavanja što posljedično utječe na zadovoljstvo klijenta. Zadovoljni klijenti su kamen temeljac svakog poslovanja, jer utječu na preporuke, online ocjene, usmenu predaju i prodaju. Stoga, svako poduzeće treba težiti održavanju klijenata sretnima s odličnom uslugom, brzim odgovorom i osobnim pristupom.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.

  • Centar jezika Antalya Consulting

    Rustem Gimaev

    Centar jezika Antalya Consulting

    Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.

Automatska distribucija listića štedi vrijeme i novac

Možete li zamisliti dodjelu odgovornosti za svaki tiket ručno? Ne samo da bi to oduzelo ekstremno puno vremena, nego bi i bilo vrlo skupo. Srećom, softveri za korisničku podršku kao što je LiveAgent mogu razmjerno brzo rješavati automatsko usmjeravanje tiketa. Prepustite logistiku nama, tako da se vaši agenti mogu usredotočiti na ono što je važno — njegovanje veza s klijentima.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Automatska distribucija listića štedi vrijeme i novac
Slido green logo

Izvori baze znanja

Kako bi saznali više o automatskom usmjeravanju tiketa, pogledajte naše izvore baze znanja:

Youtube video: LiveAgent Product Tour

Spremni za automatsku distribuciju tiketa?

Otkrijte kako je lako pružati osobnu, pravovremenu i stručnu podršku s LiveAgent-om. Započnite vaš besplatni 14-dnevni probni period danas. Kreditna kartica nije potrebna.

Isprobajte LiveAgent već danas​

Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja.

3,000+ recenzija Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Štoje automatska distribucija tiketa”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Automatska distribucija tiketa je značajka korisničke podrške koja automatski dodjeljuje tikete korisničke podrške agentima podrške sljedeći predefinirana pravila” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Koje vrste automatske distribucije tiketa postoje?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Svaka korisnička podrška ima različit set automatskih distribucija tiketa, kao žto su kružni sustav, zazvoni svima, nasumična dodjela ili maksimalna iskorištenost. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Zašto je automatska distribucija tiketa bitna?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Automatska distribucija tiketa može pomoći vašim timovima korisničke službe na više načina. Može: -Povećati efikasnost i produktivnost -Skratiti vrijeme potrebno za odgovor i rješavanje -Ostaviti manje prostora za ljudsku grešku -Sačuvati vrijeme i smanjiti troškove ” } }] }

    Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

    ×
    Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

    Dostupni smo na više datuma

    Dogovorite demo