Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Distribucija chata

Nastojite poboljšati dnevnu učinkovitost svojih agenata?

Ne tražite dalje. Automatska distribucija chata jedna je od mnogih značajki LiveAgent-a koje pomažu vašim agentima u učinkovitom rukovanju novim razgovorima.

LiveAgent pruža više načina usmjeravanja i distribucije chata uživo.

Možete birati između unaprijed definiranih opcija usmjeravanja kao što su;

  • Nasumična dodjela
  • Zvono za sve
  • Maksimalna iskorištenost

Opcije usmjeravanja chata u LiveAgent-u:

Kako bi osigurao brzu i točnu komunikaciju, LiveAgent dodjeljuje Chatove Agentima koji su prethodno već komunicirali s kupcima koji razgovaraju. Osim nasumičnog dodjeljivanja, postoje i 3 druge mogućnosti za napredno usmjeravanje chata.

Nasumična dodjela

Novi chatovi bit će nasumično dodijeljeni jednom od agenata dostupnih za chat. Ova vam strategija pomaže da prosječno dodijelite jednaki broj razgovora svakom od svojih agenata.

Prosječna iskorištenost

Novi chatovi dodijelit će se agentu s najmanjim brojem aktivnih chatova kako bi se zadržala ista iskorištenost svih dostupnih agenata. Ova vam strategija pomaže raspodijeliti uravnoteženi broj usporednih chatova između svih dostupnih agenata.

Maksimalna iskorištenost

Novi chatovi dodijelit će se agentu s najvećim brojem aktivnih chatova kako bi iskorištenost ostala na vrhuncu. Nakon što agent nema slobodnih mjesta za chat, novi zahtjev za chat bit će preusmjeren na sljedećeg dostupnog agenta. Ova vam strategija pomaže maksimizirati opseg posla za agente koji razgovaraju i dopustiti ostalim agentima da rade na offline tiketima.

Zvono-za-sve

Novi Chat obavijestit će sve agente koji su dostupni za chat sve dok jedan ne odgovori.

Maksimalna količina chata

Odredite broj chatova koje agent može obraditi.

Prioritet agenta za chat

Postavite niži ili veći prioritet razgovora za određenog agenta. Novi chatovi bit će usmjereni prema agentima s najvišim prioritetom. (1 – najviši, 100 – najniži.)

Ostale dostupne postavke chata u LiveAgentu:

Vrijeme preusmjeravanja

Spriječite nepotrebno vrijeme čekanja pomoću značajke Vrijeme preusmjeravanja. Postavka vremenskog usmjeravanja omogućuje vam odabir željenog vremena (u sekundama) nakon kojeg će se chat preusmjeriti ako početni agent ne reagira/nije dostupan.

Vrijeme neaktivnosti

Postavite vrijeme neaktivnosti kako biste maksimalno automatizirali svoje upite za chat.

Vrijeme disanja

Postavite “Vrijeme disanja” i dajte agentima prostora da se pripreme za sljedećeg posjetitelja/kupca.

Poslovne koristi:

  • Učinkovit radni proces
  • Zadovoljstvo kupaca
  • Poboljšano korisničko iskustvo
  • Štedi vrijeme
  • Smanjeni troškovi

Try out LiveAgent for free!

Test the chat distribution and a lot of other features with our 14-day free trial.

FREE TRIAL

Ostale sjajne značajke chata uživo:

LiveAgent chat uživo ima brojne značajke za poboljšanje ukupnog korisničkog iskustva i učinkovitosti, osim usmjeravanja i distribucije chata uživo. Kao što su;

Povijest chatova

Jednostavno saznajte prethodne upite kupaca pomoću značajke povijesti chata i pružite brzu i učinkovitu podršku. Ponovno objašnjavanje problema/situacije može biti frustrirajuće za kupca. Ova značajka može spriječiti nepotrebnu frustraciju i zbunjenost.

Doznajte više o značajci povijest chata.

Proaktivne chat pozivnice

Budite spremni pomoći svojim kupcima tijekom cijelog njihovog putovanja pomoću proaktivnih pozivnica. Ova korisna značajka može dobro doći web stranicama koje imaju visoku stopu napuštanja početne stranice. Proaktivnim pozivanjem kupaca na razgovor mogu to spriječiti nudeći pomoć. Bez obzira na to, ova je značajka jednostavno izvrstan dodatak koji vašoj tvrtki daje konkurentsku prednost.

Doznajte više o značajci proaktivnih chat pozivnica.

Online posjetitelji

LiveAgent ima zaseban odjeljak za online posjetitelje. To su posjetitelji koji trenutno pregledavaju vašu web stranicu. Možete saznati podatke poput zemlje posjetitelja, trenutnog URL-a, preporučitelja i još mnogo toga. Što više informacija imate, bolju korisničku uslugu/podršku možete pružiti.

Doznajte više o značajci online posjetitelja.

Resursi iz baze znanja

Pogledajte naš detaljni vodič o tome kako stvoriti gumb za chat za vašu web stranicu.

Ako želite saznati više, pročitajte o svim Značajkama za chat uživo – LiveAgent.

Want to learn more about LiveAgent?

Schedule a free live chat demo with our agents and get all the information you need.

FREE LIVE CHAT DEMO
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo