Što je korisničko oduševljenje?
Najveći cilj mnogih tvrtki je zadovoljstvo kupaca. Korisničko oduševljenje, koje se naziva i “wow mušterije”, stvara klijentu “wow” emocije. Ne radi se samo o zahvalnim riječima. Radi se o pružanju onoga što kupcu treba u trenutku, kada je potrebno s vrijednošću. Potrebno je znati što klijenti očekuju od tvrtke. Cilj je premašiti očekivanja kupaca. Postoji mnogo načina kako postići zadovoljstvo kupaca.
Frequently Asked Questions
Kako definirati korisničko oduševljenje?
Korisničko zadovoljstvo podrazumijeva zadovoljava korisničkih potreba i pružanje vrijednosti koje očekuju. Kako bi zadovoljili klijenta potrebno je barem zadovoljiti njegove potrebe. Ključno je, međutim, nadići ovaj scenarij i premašiti potrebe kupaca.
Koje su osnove korisničkog oduševljenja?
Temelj korisničkog zadovoljstva je ispunjenje svih potreba koje kupac zahtijeva. To se sastoji od ispunjenja očekivanja za uslugu ili proizvod, odgovarajuće usluge kupcima i ispravno provedenog, besprijekornog procesa kupnje (npr. Isporuka proizvoda u najavljeno vrijeme).
Što je suprotno od korisničkog oduševljenja?
Suprotno od korisničkog zadovoljstva je nezadovoljstvo korisnika. Pojavljuje se kada potrebe i očekivanja klijenta nisu ispunjene. Kupac je očekivao više, a na kraju dobio manje. To se može dogoditi u bilo kojoj fazi procesa kupnje.
Stavite vaše klijente u središte SVEGA što radite
Razumijevanje perspektive klijenata je ključno za uspjeh i vjernost. Mašta i empatija pomažu poduzećima stvoriti klijentima usmjeren pristup.
Jezik korisničke službe: smirivanje frustriranih klijenata
Korištenje pravih riječi ključno je za izvrsnu korisničku uslugu. Aktivno slušanje, jasna komunikacija i rješenja za probleme mogu poboljšati percepciju klijenata i povećati vjerojatnost preporuke tvrtke. Isprike, empatija i suradnja su važni izrazi za korisničku službu.