Što je korisničko oduševljenje?
Najveći cilj mnogih tvrtki je zadovoljstvo kupaca. Korisničko oduševljenje, koje se naziva i “wow mušterije”, stvara klijentu “wow” emocije. Ne radi se samo o zahvalnim riječima. Radi se o pružanju onoga što kupcu treba u trenutku, kada je potrebno s vrijednošću. Potrebno je znati što klijenti očekuju od tvrtke. Cilj je premašiti očekivanja kupaca. Postoji mnogo načina kako postići zadovoljstvo kupaca.
Frequently Asked Questions
Kako definirati korisničko oduševljenje?
Korisničko zadovoljstvo podrazumijeva zadovoljava korisničkih potreba i pružanje vrijednosti koje očekuju. Kako bi zadovoljili klijenta potrebno je barem zadovoljiti njegove potrebe. Ključno je, međutim, nadići ovaj scenarij i premašiti potrebe kupaca.
Koje su osnove korisničkog oduševljenja?
Temelj korisničkog zadovoljstva je ispunjenje svih potreba koje kupac zahtijeva. To se sastoji od ispunjenja očekivanja za uslugu ili proizvod, odgovarajuće usluge kupcima i ispravno provedenog, besprijekornog procesa kupnje (npr. Isporuka proizvoda u najavljeno vrijeme).
Što je suprotno od korisničkog oduševljenja?
Suprotno od korisničkog zadovoljstva je nezadovoljstvo korisnika. Pojavljuje se kada potrebe i očekivanja klijenta nisu ispunjene. Kupac je očekivao više, a na kraju dobio manje. To se može dogoditi u bilo kojoj fazi procesa kupnje.
Ocjena korisničkog zadovoljstva
Korisnička ocjena zadovoljstva je važna za uslugu. LiveAgent nudi različite kanale za kontakt s korisnicima te omogućuje prikupljanje povratnih informacija radi poboljšanja usluge i vjernosti klijenata.
Što je vrijednost za klijenta?
Prijedlog vrijednosti za kupca je ključna marketinška strategija za pridobivanje i zadržavanje klijenata. Važno je razumjeti potrebe klijenata, istaknuti se od konkurencije, segmentirati klijente i prilagoditi cijenu kako bi se pružila vrijednost klijentima i ostvarila profitabilnost.