Što je ocjena zadovoljstva kupaca?
Zadovoljstvo kupaca je alat koji se koristi za mjerenje je li kupac bio zadovoljan proizvodom koji je kupio ili nije.
Kupci u današnje vrijeme ostavljaju komentare na društvenim aplikacijama o tome kako je prošla njihova interakcija s proizvodom. Možda je bolje od njihovih očekivanja, samo do cilja, ili daleko ispod onoga što su očekivali. Organizacije mogu pratiti razinu zadovoljstva svojih klijenata putem telefonskih poziva ili internetskih anketa. To će im pomoći da u skladu s tim naprave promjene kako bi kupci bili zadovoljni s onim što kupuju, a tvrtka ne bi izgubila svoje kupce.
Frequently Asked Questions
Koja je definicija ocjene zadovoljstva kupaca?
Ocjena zadovoljstva kupaca je pokazatelj koji nam pokazuje stupanj lojalnosti kupaca. Tvrtke ga koriste za procjenu stupnja zadovoljstva korisnika iskustvom s datom tvrtkom (kupnja, interakcija, isporučeni proizvod ili usluga).
Kako izračunati ocjenu zadovoljstva kupaca?
Ako želite mjeriti ocjenu zadovoljstva korisnika, morat ćete svojim klijentima poslati kratak upitnik i oni će moći odgovoriti na pitanje o ocjeni usluge, poput 'Kako biste ocijenili uslugu / proizvod koji ste primili?' Kupci bi trebali odgovoriti na skali od 1 do 5, pri čemu je 1 vrlo nezadovoljan, a 5 vrlo zadovoljan. Međutim, ako trebate proširiti svoju anketu, možete koristiti i ljestvicu od 10 bodova.
Možete li mjeriti ocjenu zadovoljstva korisnika pomoću LiveAgent-a?
Korisnici LiveAgent-a mogu mjeriti zadovoljstvo kupaca pomoću nativne integracije s Nicereply-om. To je alat za ispitivanje zadovoljstva kupaca. Integracija pruža predložak ankete koji se vašoj bazi kupaca može poslati e-poštom, ugraditi vezu ankete u vaš potpis e-pošte ili putem chata uživo.
Ocjena korisničkog zadovoljstva
Korisnička ocjena zadovoljstva je važna za uslugu. LiveAgent nudi različite kanale za kontakt s korisnicima te omogućuje prikupljanje povratnih informacija radi poboljšanja usluge i vjernosti klijenata.
Predlošci za odgovor na pozitivnu recenziju na društvenim medijima
Klijenti žele osobnije iskustvo od brenda što povećava njihovu privrženost. Mišljenja klijenata mogu biti korisna u razvoju budućih strategija. Odgovaranje na pozitivne recenzije na društvenim medijima je važno, ali nije potrebno odgovoriti svakom. Važno je biti zahvalan i otvoren te je moguće zatražiti dopuštenje za korištenje njihovih iskustava.
Anketa o zadovoljstvu kupaca je važan alat za dobivanje informacija o korisničkoj podršci. Postavite jasna pitanja i prilagodite ankete za mobilne uređaje kako bi se povećao postotak odgovora. LiveAgent nudi funkcionalnosti za podršku korisnicima i integracije s drugim softverskim alatima. Besplatno isprobajte LiveAgent i poboljšajte svoju korisničku podršku.