Izbjegnite pružanje loše korisničke podrške dopuštajući svojim kupcima ocjenjivanje odgovora agenatavaše korisničke podrške . Prepoznajte negativne trendove u svojoj korisničkoj podršci i reagirajte u skladu s tim. Iskoristite značajku “Ocjenjivanja” LiveAgent-a.
Agent ranking in live chat
Vaši kupci mogu pružiti povratne informacije o svom iskustvu podrške ocjenjivanjem svoje komunikacije s predstavnikom korisničke podrške. Dopustite svojim kupcima da ocjenjuju agentove odgovore putem Chata i e-maila.
Pregled ocjena agenta
LiveAgent nudi izvješće s priloženim komentarima o agentima koji dobiju pohvale ili primjedbe od strane korisnika. Izvješće možete izvesti u formatu CSV datoteke.
Učeći više o svojim agentima, možete nagraditi svoje najbolje agente i podržati one koji su trenutno neuspješni. Prepoznajte negativne trendove u svojoj korisničkoj podršci i ponašajte se u skladu s tim. Iskoristite značajku “Ocjenjivanja” LiveAgent-a.
Generate tag reports for free
Create tag reports to get an overview of the most common support queries you address. Try it today. No credit card required.
Resurs baze znanja
LiveAgent nudi razna rješenja za korisničku službu, poput VoIP telefonskih sustava, samoposlužnog softvera i sustava za upravljanje pritužbama. Također nude podršku za svoje korisnike putem portala za podršku, integracija i demo verzija. Poduzeće ima nagrade i certifikate te nudi affiliate program. Trenutno izrađuju LiveAgent upravljačku ploču za svoje korisnike.