Izbjegnite pružanje loše korisničke podrške dopuštajući svojim kupcima ocjenjivanje odgovora agenatavaše korisničke podrške . Prepoznajte negativne trendove u svojoj korisničkoj podršci i reagirajte u skladu s tim. Iskoristite značajku “Ocjenjivanja” LiveAgent-a.
Vaši kupci mogu pružiti povratne informacije o svom iskustvu podrške ocjenjivanjem svoje komunikacije s predstavnikom korisničke podrške. Dopustite svojim kupcima da ocjenjuju agentove odgovore putem Chata i e-maila.
Pregled ocjena agenta
LiveAgent nudi izvješće s priloženim komentarima o agentima koji dobiju pohvale ili primjedbe od strane korisnika. Izvješće možete izvesti u formatu CSV datoteke.
Učeći više o svojim agentima, možete nagraditi svoje najbolje agente i podržati one koji su trenutno neuspješni. Prepoznajte negativne trendove u svojoj korisničkoj podršci i ponašajte se u skladu s tim. Iskoristite značajku “Ocjenjivanja” LiveAgent-a.
Generate tag reports for free
Create tag reports to get an overview of the most common support queries you address. Try it today. No credit card required.
Resurs baze znanja
Saznajte više
Kako postaviti nagrade i značke u LiveAgent-u
LiveAgent nudi nagrade i značke za podršku korisnicima. Ova značajka povećava brzinu rješavanja problema i zadržava klijente.
Portal za podršku Prebacivanje podataka Status sustava Zapis izmjena Zahtjev za prijedlog. Nagrade, certifikati i recenzije korisnika. Blog, rječnik, akademija, predlošci, webinari i kalkulator troškova. Softver za korisničku službu, VoIP telefonski sustavi, samoposlužni softver, softver pozivnog centra, sustav za upravljanje pritužbama, softver za korisnički portal i upravljanje emailovima. Sales contacts. Sva prava pridržana. Uvjeti korištenja, politika sigurnosti i privatnosti. Izrađujemo vaš LiveAgent. Isprobajte sve komunikacijske kanale. Naša web stranica koristi kolačiće. Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte pogodnosti LiveAgent-a.
Ocjena korisničkog zadovoljstva
Upotrijebite razne kanale za kontakt s klijentima, prikupljanje povratnih informacija i poboljšanje radnji za bolje korisničko iskustvo.