Zadovoljstvo korisničkom podrškom

Što je zadovoljstvo korisničkom podrškom?

Zadovoljstvo korisničkim uslugama/podrškom izraz je koji se često koristi u marketingu. U biznisu je zadovoljstvo kupaca skup tehnika usmjerenih na maksimiziranje zadovoljstva kupaca. Zadovoljstvo korisnika definira se kao broj kupaca čije iskustvo prelazi utvrđenu razinu zadovoljstva. Zadovoljstvo korisnika definira se kao broj kupaca ili postotak ukupnog broja klijenata, čije izvješće o njihovom iskustvu s tvrtkom, njezinim proizvodima ili uslugama (indeksi ocjena) premašuje utvrđene razine zadovoljstva.

Frequently asked questions

Što znači zadovoljstvo korisničkom podrškom?

Zadovoljstvo korisničkom uslugom nije ništa drugo do zadovoljstvo kupaca koje imaju nakon kontakta sa korisničkom službom. To je stupanj njihovog zadovoljstva pruženom uslugom, rješavanjem problema i dobivanjem pomoći i podrške.

Kako mjeriti zadovoljstvo korisničkom podrškom?

Zadovoljstvo korisničkom podrškom može se mjeriti na nekoliko načina. Možete zatražiti od klijenta da ispuni anketu, bilo u aplikaciji (ako je imate) ili bilo gdje nakon završetka usluge - na društvenim mrežama, e-mailom i telefonom. Zadovoljstvo se može mjeriti i posebnim mjerama, kao što je kao CSAT, neto rezultat promotora ili procjena napora korisnika.

Kako poboljšati zadovoljstvo korisničkom podrškom?

Kako biste poboljšali zadovoljstvo korisničkim uslugama, prije svega morate razviti službu za korisnike i težiti izvrsnosti. Izuzetno je važno da je kupac u središtu pozornosti - slušati klijente, davati im ono što im je potrebno i biti proaktivan. Biti aktivan pokazuje kako je kupac važan za tvrtku.

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo