Što je zadovoljstvo korisničkom podrškom?
Zadovoljstvo korisničkim uslugama/podrškom izraz je koji se često koristi u marketingu. U biznisu je zadovoljstvo kupaca skup tehnika usmjerenih na maksimiziranje zadovoljstva kupaca. Zadovoljstvo korisnika definira se kao broj kupaca čije iskustvo prelazi utvrđenu razinu zadovoljstva. Zadovoljstvo korisnika definira se kao broj kupaca ili postotak ukupnog broja klijenata, čije izvješće o njihovom iskustvu s tvrtkom, njezinim proizvodima ili uslugama (indeksi ocjena) premašuje utvrđene razine zadovoljstva.
Frequently Asked Questions
Što znači zadovoljstvo korisničkom podrškom?
Zadovoljstvo korisničkom uslugom nije ništa drugo do zadovoljstvo kupaca koje imaju nakon kontakta sa korisničkom službom. To je stupanj njihovog zadovoljstva pruženom uslugom, rješavanjem problema i dobivanjem pomoći i podrške.
Kako mjeriti zadovoljstvo korisničkom podrškom?
Zadovoljstvo korisničkom podrškom može se mjeriti na nekoliko načina. Možete zatražiti od klijenta da ispuni anketu, bilo u aplikaciji (ako je imate) ili bilo gdje nakon završetka usluge - na društvenim mrežama, e-mailom i telefonom. Zadovoljstvo se može mjeriti i posebnim mjerama, kao što je kao CSAT, neto rezultat promotora ili procjena napora korisnika.
Kako poboljšati zadovoljstvo korisničkom podrškom?
Kako biste poboljšali zadovoljstvo korisničkim uslugama, prije svega morate razviti službu za korisnike i težiti izvrsnosti. Izuzetno je važno da je kupac u središtu pozornosti - slušati klijente, davati im ono što im je potrebno i biti proaktivan. Biti aktivan pokazuje kako je kupac važan za tvrtku.
Ocjena korisničkog zadovoljstva
Korisnička ocjena zadovoljstva je važna za uslugu. LiveAgent nudi različite kanale za kontakt s korisnicima te omogućuje prikupljanje povratnih informacija radi poboljšanja usluge i vjernosti klijenata.
Predlošci za odgovor na pozitivnu recenziju na društvenim medijima
Klijenti žele osobnije iskustvo od brenda što povećava njihovu privrženost. Mišljenja klijenata mogu biti korisna u razvoju budućih strategija. Odgovaranje na pozitivne recenzije na društvenim medijima je važno, ali nije potrebno odgovoriti svakom. Važno je biti zahvalan i otvoren te je moguće zatražiti dopuštenje za korištenje njihovih iskustava.
Anketa o zadovoljstvu kupaca je važan alat za dobivanje informacija o korisničkoj podršci. Postavite jasna pitanja i prilagodite ankete za mobilne uređaje kako bi se povećao postotak odgovora. LiveAgent nudi funkcionalnosti za podršku korisnicima i integracije s drugim softverskim alatima. Besplatno isprobajte LiveAgent i poboljšajte svoju korisničku podršku.