Besplatna proba

Najbolja korisnička služba

Što je izvanredna korisnička služba?

Postoje mnogi načini pružanja najbolje korisničke usluge. Nužno je odgovoriti na pitanja klijenata što je brže moguće. Kompanija se treba fokusirati na gradnju odanih i dugoročnih odnosa, ne samo na prodaju. Predstavnici službe trebaju pažljivo slušati klijente i biti im od pomoći. Moraju održavati klijente sretnima. To je ključno. Predstavnici službe također moraju biti i trenirani. Moraju periodično poboljšavati svoje vještine i znanje.

Kojih je deset najboljih praksi korisničke službe?

  • Govorite oprosti i hvala
  • Slušajte
  • Ohrabrujte pružanje povratnih informacija i reagirajte na njih
  • Efikasno upravljajte vremenom
  • Budite suosjećajni
  • Prepoznajte vrste klijenata
  • Odgovarajte na live chat
  • Prikupite i koristite podatke o klijentima
  • Izbjegavajte žargon
  • Trenirajte svoje predstavnike službe

Kako možete poboljšati svoju korisničku službu sa softverom za korisničku službu?

There is one impactful improvement every company can do besides the mentioned practices. Having a Customer service software such as LiveAgent improves your daily customer support activities. 

LiveAgent kreira efikasno okruženje za vaše predstavnike službe kao i za klijente. On prikuplja podatke sa svih platformi i prikazuje ih unutar jednog sučelja. Povećava zadržavanje kupaca, zadovoljstvo kupaca i prihod kompanije.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquires from one interface and start improving your customer service with a 14-day free trial right away.

Koje kompanije imaju odličnu korisničku službu?

  • Google 
  • Chick-fil-A
  • Ikea
  • Amazon

Kako ovi brendovi pružaju odličnu korisničku uslugu?

Kao što vidite, ove kompanije su iz različitih grana industrije. Ali opet, one teže k odličnoj korisničkoj usluzi. Pogledajmo i inspirirajmo se svakom od njih.

Google daje odlične uvjete za zaposlenike u SAD-u. Na primjer, besplatni obroci na poslu, liječnici dostupni na poslu, mogućnost dovođenja ljubimca na posao i više. To kreira okruženje s niskom razinom stresa. Dakle, tako omogućuju predstavnicima korisničke službe da budu kreativniji i produktivniji u isto vrijeme.

Chick-fil-A is a well known fast-food restaurant chain. How do they provide great customer service? The company simply understands the need to invest in their employees first. Training employees can create a huge impact. Chick-fil-A customer service has been rated as most polite. Here is how being polite gave the Chick-fil-A competitor advantage.  

IKEA focuses and ultimately creates an experience. IKEA always strives to improve the customer experience. Let’s look at the example. Your family needs to go furniture shopping. If you have young kids, IKEA enables them to play in the children’s play center while you shop. After finishing your shopping, you can just simply pick the kids up and go for a nice family meal under the same roof. This convenience is what ultimately creates an example of a great customer experience. This is a big part of the overall customer service satisfaction of the company.

Zadnji, ali ne i manje važan je Amazon. Što donosi Amazonu odlične ocjene zadovoljstva korisnika? Sjetite se vremena kada ste kupili nešto s Amazona i htjeli ste vratiti proizvod. Velika je šansa da je taj proces povrata bio brz i lagan. To je jedan od mnogih aspekata u kojima je Amazonova korisnička služba odlična.

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo