Prolazak podataka kroz stroj...
Završavanjem registracije, ja prihvaćam uvjeti korištenja i Politika privatnosti.
Značajke | Liveagent
Besplatno isprobajte najbolju alternativu za službu za korisnike preko društvenih mreža!Kreditna kartica nije potrebna.
|
Zendesk
Usporedi Zendesk i LiveAgent.
|
Zoho Desk
Usporedi Zoho Desk i LiveAgent.
|
Groove
Usporedi Groove i LiveAgent.
|
Help Scout
Usporedi Kayako i LiveAgent.
|
---|---|---|---|---|---|
Ukupna ocjena
Ukupne ocjene softvera od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.7
LiveAgent je dobio ukupnu ocjenu 4.7 od 5 od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.3
Zendesk je dobio ukupnu ocjenu 4.3 od 5 od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.5
Zoho Desk je dobio ukupnu ocjenu 4.5 od 5 od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.5
Groove je dobio ukupnu ocjenu 4.5 od 5 od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.7
Help Scout je dobio ukupnu ocjenu 4.7 od 5 od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
Jednostavnost korištenja
Ocjene za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.6
LiveAgent je dobio ocjenu 4.6 od 5 za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.3
Zendesk je dobio ocjenu 4.3 od 5 za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.4
Zoho Desk je dobio ocjenu 4.4 od 5 za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.5
Groove je dobio ocjenu 4.5 od 5 za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.7
Help Scout je dobio ocjenu 4.7 od 5 za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
Korisnička podrška
Ocjene korisničke podrške od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.7
LiveAgent je dobio ocjenu 4.7 od 5 za korisničku podršku od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.2
Zendesk je dobio ocjenu 4.2 od 5 za korisničku podršku od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.3
Zoho Desk je dobio ocjenu 4.3 od 5 za korisničku podršku od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.6
Groove je dobio ocjenu 4.6 od 5 za korisničku podršku od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.8
Help Scout je dobio ocjenu 4.8 od 5 za korisničku podršku od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
Vrijednost za novac
Ocjene vrijednosti za novac od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.7
LiveAgent je dobio ocjenu 4.7 od 5 za omjer vrijednosti za novac proizvoda od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.1
Zendesk je dobio ocjenu 4.1 od 5 za omjer vrijednosti za novac proizvoda od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.5
Zoho Desk je dobio ocjenu 4.5 od 5 za omjer vrijednosti za novac proizvoda od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.0
Groove je dobio ocjenu 4.0 od 5 za omjer vrijednosti za novac proizvoda od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.6
Help Scout je dobio ocjenu 4.6 od 5 za omjer vrijednosti za novac proizvoda od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
Cijena
Cijena softvera u američkim dolarima po agentu mjesečno.
|
$15-$39/mjesečno/agent
Cjenovni rang dostupnih tarifa. Sve se tarife naplaćuju mjesečno u američkim dolarima. Prikazana cijena odgovara cijeni za jednog agenta mjesečno.
|
$59-$199/mjesečno/agent
Cjenovni rang dostupnih tarifa. Sve se tarife naplaćuju mjesečno u američkim dolarima. Prikazana cijena odgovara cijeni za jednog agenta mjesečno.
|
$18-$45/mjesečno/agent
Cjenovni rang dostupnih tarifa. Sve se tarife naplaćuju mjesečno u američkim dolarima. Prikazana cijena odgovara cijeni za jednog agenta mjesečno.
|
$25-$40/mjesečno/agent
Cjenovni rang dostupnih tarifa. Sve se tarife naplaćuju mjesečno u američkim dolarima. Prikazana cijena odgovara cijeni za jednog agenta mjesečno.
|
$25-$40/mjesečno/agent
Cjenovni rang dostupnih tarifa. Sve se tarife naplaćuju mjesečno u američkim dolarima. Prikazana cijena odgovara cijeni za jednog agenta mjesečno.
|
Instagram
Integracija za Instagram koja dohvaća sve komentare i spominjanja i pretvara ih u zahtjeve za podršku. Integracija također omogućuje korisnicima odgovaranje na sve komentare i spominjanja iz softvera za pružanje korisničke podrške preko društvenih mreža.
|
LiveAgent nudi integraciju za Instagram.
|
Zendesk ne nudi integraciju za Instagram.
|
Zoho Desk ne nudi integraciju za Instagram.
|
Groove ne nudi integraciju za Instagram.
|
Help Scout ne nudi integraciju za Instagram.
|
Facebook
Integracija za Facebook koja dohvaća sve komentare i spominjanja i pretvara ih u zahtjeve za podršku. Integracija također omogućuje korisnicima odgovaranje na sve komentare i spominjanja iz softvera za pružanje korisničke podrške preko društvenih mreža.
|
LiveAgent nudi integraciju za Facebook.
|
Zendesk nudi integraciju za Facebook.
|
Zoho Desk nudi integraciju za Facebook.
|
Groove nudi integraciju za Facebook.
|
Help Scout nudi integraciju za Facebook.
|
Messenger
Integracija za Facebook Messenger koja dohvaća sve izravne poruke i pretvara ih u zahtjeve za podršku. Integracija također omogućuje korisnicima odgovaranje na izravne poruke iz softvera za pružanje korisničke podrške preko društvenih mreža.
|
LiveAgent nudi integraciju za Facebook Messenger.
|
Zendesk nudi integraciju za Facebook Messenger.
|
Zoho Desk ne nudi integraciju za Facebook Messenger.
|
Groove nudi integraciju za Facebook Messenger.
|
nije navedeno
|
Twitter
Integracija za Twitter koja dohvaća sve komentare i spominjanja i pretvara ih u zahtjeve za podršku. Integracija također omogućuje korisnicima odgovaranje na sve komentare i spominjanja iz softvera za pružanje korisničke podrške preko društvenih mreža.
|
LiveAgent nudi integraciju za Twitter.
|
Zendesk nudi integraciju za Twitter.
|
Zoho Desk nudi integraciju za Twitter.
|
Groove nudi integraciju za Twitter.
|
Help Scout ne nudi integraciju za Twitter.
|
Whatsapp
Integracija za Whatsapp koja dohvaća sve komentare i spominjanja i pretvara ih u zahtjeve za podršku. Integracija također omogućuje korisnicima odgovaranje na sve komentare i spominjanja iz softvera za pružanje korisničke podrške preko društvenih mreža.
|
Dolazi uskoro
LiveAgent trenutačno ne nudi integraciju za WhatsApp, ali radi se na tome. Uskoro ćemo objaviti više informacija!
|
Zendesk nudi integraciju za Whatsapp.
|
Zoho Desk ne nudi integraciju za Whatsap.
|
Groove ne nudi integraciju za Whatsapp.
|
Help Scout ne nudi integraciju za Whatsapp.
|
Viber
Integracija za Viber koja dohvaća sve komentare i spominjanja i pretvara ih u zahtjeve za podršku. Integracija također omogućuje korisnicima odgovaranje na sve komentare i spominjanja iz softvera za pružanje korisničke podrške preko društvenih mreža.
|
LiveAgent nudi integraciju za Viber.
|
Zendesk ne nudi integraciju za Viber.
|
Zoho Desk ne nudi integraciju za Viber.
|
Groove ne nudi integraciju za Viber.
|
Help Scout ne nudi integraciju za Viber.
|
Praćenje komunikacije
Pratite ponašanje posjetitelja svoje web stranice. Pogledajte koliko dugo pregledavaju vašu stranicu i na kojoj su stranici.
|
LiveAgent nudi praćenje komunikacije.
|
Zendesk nudi praćenje komunikacije.
|
Zoho Desk nudi praćenje komunikacije.
|
Groove nudi praćenje komunikacije.
|
Help Scout nudi praćenje komunikacije.
|
Komunikacija na više kanala
Povezuje se s nekoliko linija komunikacije (kao što su e-pošta, čavrljanje uživo, pozivni centar i društvene mreže) kako bi usmjerio sve poruke i omogućio agentima da odgovaraju na njih iz softvera za korisničku službu preko društvenih mreža.
|
LiveAgent podržava komunikaciju na više kanala.
|
Zendesk podržava komunikaciju na više kanala.
|
Zoho Desk podržava komunikaciju na više kanala.
|
Groove podržava komunikaciju na više kanala.
|
Help Scout podržava komunikaciju na više kanala.
|
Automatizirano preusmjeravanje
Automatizirano preusmjeravanje zahtjeva za podršku u određene odjele i agentima na temelju unaprijed određenih uvjeta.
|
LiveAgent nudi automatizirano preusmjeravanje zahtjeva za podršku.
|
Zendesk nudi automatizirano preusmjeravanje zahtjeva za podršku.
|
Ograničeno
Zoho Desk nudi ograničen broj (do 5, 15 ili 30) pravila automatiziranog preusmjeravanja zahtjeva za podršku ovisno o cijeni tarife.
|
Groove ne nudi automatizirano preusmjeravanje zahtjeva za podršku.
|
Help Scout nudi automatizirano preusmjeravanje zahtjeva za podršku.
|
Mjerenje učinkovitosti
Omogućava korisnicima stvaranje izvještaja o učinkovitosti prema kanalu, odjelu i agentu.
|
LiveAgent nudi mjerenje učinkovitosti.
|
Zendesk nudi mjerenje učinkovitosti.
|
Zoho Desk nudi mjerenje učinkovitosti.
|
Groove nudi mjerenje učinkovitosti.
|
Help Scout nudi mjerenje učinkovitosti.
|
Upravljanje grupama
Omogućava agentima kreiranje grupa za kontakt za segmentaciju za marketing i prodaju.
|
LiveAgent nudi upravljanje grupama.
|
Zendesk nudi upravljanje grupama.
|
Zoho Desk ne nudi upravljanje grupama.
|
Groove ne nudi upravljanje grupama.
|
Help Scout ne nudi upravljanje grupama.
|
Označavanje na društvenim mrežama
Omogućava agentima označavanje kupaca kada odgovaraju na njihove upite preko društvenih mreža preko softvera za korisničku podršku za društvene mreže.
|
LiveAgent nudi označavanje na društvenim mrežama.
|
Zendesk nudi označavanje na društvenim mrežama.
|
Zoho Desk ne nudi označavanje na društvenim mrežama.
|
Groove nudi označavanje na društvenim mrežama.
|
Help Scout ne nudi označavanje na društvenim mrežama.
|
Praćenje brenda
Omogućava korisnicima praćenje određenih ključnih riječi na Twitteru slanjem svakog Tweeta koji sadrži ključnu riječ u softver u obliku zahtjeva za podršku.
|
LiveAgent nudi praćenje brenda.
|
Zendesk ne nudi praćenje brenda.
|
Zoho Desk ne nudi praćenje brenda.
|
Groove ne nudi praćenje brenda.
|
Help Scout ne nudi praćenje brenda.
|
Suradnja
Omogućava agentima zajednički rad kako bi rješavali zahtjeve za podršku.
|
LiveAgent podržava suradnju.
|
Zendesk podržava suradnju.
|
Ograničeno
Zoho Desk značajke za suradnju su ograničene na tarife za profesionalce i kompanije.
|
Groove podržava suradnju.
|
Help Scout podržava suradnju.
|
Upravljanje s više računa
Omogućava korisnicima povezivanje nekoliko računa društvenih mreža (na primjer, dva računa s Facebooka ili tri računa s Twitter) sa softverom korisničke službe preko društvenih mreža.
|
LiveAgent podržava upravljanje s više računa.
|
Zendesk ne podržava upravljanje s više računa.
|
Ograničeno
Ograničen broj računa e-pošte, widgeta za povratne informacije, obrazaca za web i računa društvenih mreža može biti spojen sa sustavom Zoho Desk.
|
Groove podržava upravljanje s više računa.
|
Help Scout ne podržava upravljanje s više računa.
|
Izvještavanje/Analitika
Analitička upravljačka ploča koja vam omogućava stvaranje izvještaja o učinkovitosti.
|
LiveAgent nudi izvještavanje/analitiku.
|
Zendesk nudi izvještavanje/analitiku.
|
Ograničeno
U sustavu Zoho Desk pristup do upravljačke ploče za izvještavanje/analitiku ograničen je u svim tarifama u tarifi Enterprise.
|
Groove nudi izvještavanje/analitiku.
|
Help Scout nudi izvještavanje/analitiku.
|
Saznajte koliko možete uštedjeti na značajkama službe za pomoć na društvenim mrežama uz našu zgodnu usporedbu cijena za LiveAgent i njegove konkurente.
Roman Bosch
Partly
Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.
Viviane Carter
CSI Products
Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.
Christian Lange
Lucky-Bike
Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.
Jens Malmqvist
Projure
Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.
Catana Alexandru
Websignal
Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!
Sissy Böttcher
Study Portals
Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...
Peter Koning
TypoAssassin
Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom
Aranzazu F
Factorchic
Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...
Martin Drugaj
Atomer
Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.
Ivan Golubović
AVMarket
To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.
Rustem Gimaev
Centar jezika Antalya Consulting
Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.
Alexandra Danišová
Nay
MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.
David Chandler
Volterman
Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.
Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!
S LiveAgentom imate kontrolu nad podrškom na društvenim mrežama. Naše rješenje temeljeno na oblaku pruža vam help desk koji je jednostavan za korištenje i upravljanje. Cijene su jednostavne, a plaćate samo ono što koristite. Možete dodavati, mijenjati ili brisati agente i usluge.
LiveAgent nudi mnoštvo značajki društvenih mreža, kao što su Facebook integracija, Viber integracija, Instagram integracija i integracija Twittera.
Budite prvi koji će te doznati za naše ekskluzivne ponude i najnovije informacije o našim proizvodima i uslugama izravno putem vašeg inbox-a.
Zahvaljujemo vam na registraciji na LiveAgent.
Poslati ćemo vam poruku na vašu e-mail adresu koja sadrži vaše podatke za prijavu čim vaš račun bude instaliran.
Ukoliko pričekate ovdje nekoliko minuta, čim instalacija završi moći će te pristupiti vašem računu izravno odavde.
Kada proces bude gotov, poslati ćemo vam vaše podatke za prijavu u inbox.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma