Dosadio vam je vaš softver za podršku putem društvenih medija?

Saznajte zašto je LiveAgent najbolja alternativa za podršku preko društvenih medija na tržištu.
  • ✓ Bez naknade za postavljanje
  • ✓ Korisnička podrška 24/7
  • ✓ Kreditna kartica nije potrebna
  • ✓ Mogućnost odustajanja bilo kada
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Tražite alternativni softver za podršku na društvenim medijima?

Preuzmite kontrolu nad svojim kanalima društvenim mreža pomoću naše alternative za službe za korisnike društvenih mreža. Naše vam integrirano rješenje omogućava da uhvatite svaku poruku, komentar ili spominjanje svog brenda, što dovodi do pozitivne percepcija brenda, većeg zadovoljstva korisnika i povećane prodaje.
Značajke Liveagent Zendesk
Usporedi Zendesk i LiveAgent.
Zoho Desk
Usporedi Zoho Desk i LiveAgent.
Groove
Usporedi Groove i LiveAgent.
Help Scout
Usporedi Kayako i LiveAgent.
Ukupna ocjena
Ukupne ocjene softvera od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.7
LiveAgent je dobio ukupnu ocjenu 4.7 od 5 od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.3
Zendesk je dobio ukupnu ocjenu 4.3 od 5 od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.5
Zoho Desk je dobio ukupnu ocjenu 4.5 od 5 od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.5
Groove je dobio ukupnu ocjenu 4.5 od 5 od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.7
Help Scout je dobio ukupnu ocjenu 4.7 od 5 od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
Jednostavnost korištenja
Ocjene za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.6
LiveAgent je dobio ocjenu 4.6 od 5 za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.3
Zendesk je dobio ocjenu 4.3 od 5 za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.4
Zoho Desk je dobio ocjenu 4.4 od 5 za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.5
Groove je dobio ocjenu 4.5 od 5 za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.7
Help Scout je dobio ocjenu 4.7 od 5 za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
Korisnička podrška
Ocjene korisničke podrške od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.7
LiveAgent je dobio ocjenu 4.7 od 5 za korisničku podršku od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.2
Zendesk je dobio ocjenu 4.2 od 5 za korisničku podršku od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.3
Zoho Desk je dobio ocjenu 4.3 od 5 za korisničku podršku od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.6
Groove je dobio ocjenu 4.6 od 5 za korisničku podršku od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.8
Help Scout je dobio ocjenu 4.8 od 5 za korisničku podršku od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
Vrijednost za novac
Ocjene vrijednosti za novac od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.7
LiveAgent je dobio ocjenu 4.7 od 5 za omjer vrijednosti za novac proizvoda od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.1
Zendesk je dobio ocjenu 4.1 od 5 za omjer vrijednosti za novac proizvoda od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.5
Zoho Desk je dobio ocjenu 4.5 od 5 za omjer vrijednosti za novac proizvoda od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.0
Groove je dobio ocjenu 4.0 od 5 za omjer vrijednosti za novac proizvoda od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.6
Help Scout je dobio ocjenu 4.6 od 5 za omjer vrijednosti za novac proizvoda od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
Cijena
Cijena softvera u američkim dolarima po agentu mjesečno.
$9-$49/mjesečno/agent Cjenovni rang dostupnih tarifa. Sve se tarife naplaćuju mjesečno u američkim dolarima. Prikazana cijena odgovara cijeni za jednog agenta mjesečno.
$59-$199/mjesečno/agent Cjenovni rang dostupnih tarifa. Sve se tarife naplaćuju mjesečno u američkim dolarima. Prikazana cijena odgovara cijeni za jednog agenta mjesečno.
$18-$45/mjesečno/agent Cjenovni rang dostupnih tarifa. Sve se tarife naplaćuju mjesečno u američkim dolarima. Prikazana cijena odgovara cijeni za jednog agenta mjesečno.
$25-$40/mjesečno/agent Cjenovni rang dostupnih tarifa. Sve se tarife naplaćuju mjesečno u američkim dolarima. Prikazana cijena odgovara cijeni za jednog agenta mjesečno.
$25-$40/mjesečno/agent Cjenovni rang dostupnih tarifa. Sve se tarife naplaćuju mjesečno u američkim dolarima. Prikazana cijena odgovara cijeni za jednog agenta mjesečno.
Instagram
Integracija za Instagram koja dohvaća sve komentare i spominjanja i pretvara ih u zahtjeve za podršku. Integracija također omogućuje korisnicima odgovaranje na sve komentare i spominjanja iz softvera za pružanje korisničke podrške preko društvenih mreža.
LiveAgent nudi integraciju za Instagram.
Zendesk ne nudi integraciju za Instagram.
Zoho Desk ne nudi integraciju za Instagram.
Groove ne nudi integraciju za Instagram.
Help Scout ne nudi integraciju za Instagram.
Facebook
Integracija za Facebook koja dohvaća sve komentare i spominjanja i pretvara ih u zahtjeve za podršku. Integracija također omogućuje korisnicima odgovaranje na sve komentare i spominjanja iz softvera za pružanje korisničke podrške preko društvenih mreža.
LiveAgent nudi integraciju za Facebook.
Zendesk nudi integraciju za Facebook.
Zoho Desk nudi integraciju za Facebook.
Groove nudi integraciju za Facebook.
Help Scout nudi integraciju za Facebook.
Messenger
Integracija za Facebook Messenger koja dohvaća sve izravne poruke i pretvara ih u zahtjeve za podršku. Integracija također omogućuje korisnicima odgovaranje na izravne poruke iz softvera za pružanje korisničke podrške preko društvenih mreža.
LiveAgent nudi integraciju za Facebook Messenger.
Zendesk nudi integraciju za Facebook Messenger.
Zoho Desk ne nudi integraciju za Facebook Messenger.
Groove nudi integraciju za Facebook Messenger.
nije navedeno
Twitter
Integracija za Twitter koja dohvaća sve komentare i spominjanja i pretvara ih u zahtjeve za podršku. Integracija također omogućuje korisnicima odgovaranje na sve komentare i spominjanja iz softvera za pružanje korisničke podrške preko društvenih mreža.
LiveAgent nudi integraciju za Twitter.
Zendesk nudi integraciju za Twitter.
Zoho Desk nudi integraciju za Twitter.
Groove nudi integraciju za Twitter.
Help Scout ne nudi integraciju za Twitter.
Whatsapp
Integracija za Whatsapp koja dohvaća sve komentare i spominjanja i pretvara ih u zahtjeve za podršku. Integracija također omogućuje korisnicima odgovaranje na sve komentare i spominjanja iz softvera za pružanje korisničke podrške preko društvenih mreža.
Dolazi uskoro LiveAgent nudi integraciju za WhatsApp.
Zendesk nudi integraciju za Whatsapp.
Zoho Desk ne nudi integraciju za Whatsap.
Groove ne nudi integraciju za Whatsapp.
Help Scout ne nudi integraciju za Whatsapp.
Viber
Integracija za Viber koja dohvaća sve komentare i spominjanja i pretvara ih u zahtjeve za podršku. Integracija također omogućuje korisnicima odgovaranje na sve komentare i spominjanja iz softvera za pružanje korisničke podrške preko društvenih mreža.
LiveAgent nudi integraciju za Viber.
Zendesk ne nudi integraciju za Viber.
Zoho Desk ne nudi integraciju za Viber.
Groove ne nudi integraciju za Viber.
Help Scout ne nudi integraciju za Viber.
Praćenje komunikacije
Pratite ponašanje posjetitelja svoje web stranice. Pogledajte koliko dugo pregledavaju vašu stranicu i na kojoj su stranici.
LiveAgent nudi praćenje komunikacije.
Zendesk nudi praćenje komunikacije.
Zoho Desk nudi praćenje komunikacije.
Groove nudi praćenje komunikacije.
Help Scout nudi praćenje komunikacije.
Komunikacija na više kanala
Povezuje se s nekoliko linija komunikacije (kao što su e-pošta, čavrljanje uživo, pozivni centar i društvene mreže) kako bi usmjerio sve poruke i omogućio agentima da odgovaraju na njih iz softvera za korisničku službu preko društvenih mreža.
LiveAgent podržava komunikaciju na više kanala.
Zendesk podržava komunikaciju na više kanala.
Zoho Desk podržava komunikaciju na više kanala.
Groove podržava komunikaciju na više kanala.
Help Scout podržava komunikaciju na više kanala.
Automatizirano preusmjeravanje
Automatizirano preusmjeravanje zahtjeva za podršku u određene odjele i agentima na temelju unaprijed određenih uvjeta.
LiveAgent nudi automatizirano preusmjeravanje zahtjeva za podršku.
Zendesk nudi automatizirano preusmjeravanje zahtjeva za podršku.
Ograničeno Zoho Desk nudi ograničen broj (do 5, 15 ili 30) pravila automatiziranog preusmjeravanja zahtjeva za podršku ovisno o cijeni tarife.
Groove ne nudi automatizirano preusmjeravanje zahtjeva za podršku.
Help Scout nudi automatizirano preusmjeravanje zahtjeva za podršku.
Mjerenje učinkovitosti
Omogućava korisnicima stvaranje izvještaja o učinkovitosti prema kanalu, odjelu i agentu.
LiveAgent nudi mjerenje učinkovitosti.
Zendesk nudi mjerenje učinkovitosti.
Zoho Desk nudi mjerenje učinkovitosti.
Groove nudi mjerenje učinkovitosti.
Help Scout nudi mjerenje učinkovitosti.
Upravljanje grupama
Omogućava agentima kreiranje grupa za kontakt za segmentaciju za marketing i prodaju.
LiveAgent nudi upravljanje grupama.
Zendesk nudi upravljanje grupama.
Zoho Desk ne nudi upravljanje grupama.
Groove ne nudi upravljanje grupama.
Help Scout ne nudi upravljanje grupama.
Označavanje na društvenim mrežama
Omogućava agentima označavanje kupaca kada odgovaraju na njihove upite preko društvenih mreža preko softvera za korisničku podršku za društvene mreže.
LiveAgent nudi označavanje na društvenim mrežama.
Zendesk nudi označavanje na društvenim mrežama.
Zoho Desk ne nudi označavanje na društvenim mrežama.
Groove nudi označavanje na društvenim mrežama.
Help Scout ne nudi označavanje na društvenim mrežama.
Praćenje brenda
Omogućava korisnicima praćenje određenih ključnih riječi na Twitteru slanjem svakog Tweeta koji sadrži ključnu riječ u softver u obliku zahtjeva za podršku.
LiveAgent nudi praćenje brenda.
Zendesk ne nudi praćenje brenda.
Zoho Desk ne nudi praćenje brenda.
Groove ne nudi praćenje brenda.
Help Scout ne nudi praćenje brenda.
Suradnja
Omogućava agentima zajednički rad kako bi rješavali zahtjeve za podršku.
LiveAgent podržava suradnju.
Zendesk podržava suradnju.
Ograničeno Zoho Desk značajke za suradnju su ograničene na tarife za profesionalce i kompanije.
Groove podržava suradnju.
Help Scout podržava suradnju.
Upravljanje s više računa
Omogućava korisnicima povezivanje nekoliko računa društvenih mreža (na primjer, dva računa s Facebooka ili tri računa s Twitter) sa softverom korisničke službe preko društvenih mreža.
LiveAgent podržava upravljanje s više računa.
Zendesk ne podržava upravljanje s više računa.
Ograničeno Ograničen broj računa e-pošte, widgeta za povratne informacije, obrazaca za web i računa društvenih mreža može biti spojen sa sustavom Zoho Desk.
Groove podržava upravljanje s više računa.
Help Scout ne podržava upravljanje s više računa.
Izvještavanje/Analitika
Analitička upravljačka ploča koja vam omogućava stvaranje izvještaja o učinkovitosti.
LiveAgent nudi izvještavanje/analitiku.
Zendesk nudi izvještavanje/analitiku.
Ograničeno U sustavu Zoho Desk pristup do upravljačke ploče za izvještavanje/analitiku ograničen je u svim tarifama u tarifi Enterprise.
Groove nudi izvještavanje/analitiku.
Help Scout nudi izvještavanje/analitiku.

Usporedite LiveAgent
s drugim platformama

Vjeruje nam više od 30.000 tvrtki i 150 milijuna krajnjih korisnika

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Faceboo, Twitter, Instagram and Viber social network logos

Poboljšajte svoj ugled na društvenim mrežama

Budite brend o kojem svi govore! Poboljšajte preporuke preko usmene predaje i povećajte prodaju pružanjem odlične korisničke podrške putem društvenih mreža. Počnite pokazivati svoju jaku online prisutnost pomoću naše alternative za službe za korisnike društvenih mreža već danas!

Odgovorite na svaki komentar, poruku i spominjanje

Alternative za službe za korisnike društvenih mreža su vaše tajno oružje za organizaciju i jasnost na različitim društvenim mrežama. Usmjerite svaku poruku, komentar i spominjanje u jedinstvenu objedinjenu upravljačku ploču kako biste osigurali da ste odgovorili na sve poruke. Besprijekorna usluga vas čeka!

Universal-Inbox-feature-LiveAgent

Naše integracije društvenih mreža sadrže

Povećajte prodaju pomoću poruka preko Vibera

Komunicirajte s korisnicima preko Vibera i povećajte prodaju! Jednostavno odgovarajte na poruke o prodaji, promocijama i posebnim ponudama.

Nadgledajte svoje konkurente

Iskoristite naše alate za osluškivanje društvenih mreža koji vam omogućavaju nadzor jedinstvenih ključnih riječi. Zanima vas što se govori o vašim konkurentima? Jednostavno ih nadzirite ih na Twitteru zahvaljujući našoj alternativi za službe za korisnike društvenih mreža.

Live chat templates

Ugasite požar prije nego postane prekasno

Navlače vas uznemireni korisnici? Reagirajte prije nego bude prekasno i prije nego vas otkažu! Nadzirite sva spominjanja svog poslovanja/brenda na Twitteru (čak i kada niste izravno označeni) i pridružite se razgovoru. Počnite ispravljati nedostatke već danas!

Uživajte u vrhunskoj sigurnosti

Dijeljenje informacija za prijavu je stvar prošlosti! Osnažite svoje agente podrške pomoću dijeljenog stolnog računala za agente koji im omogućava suradnju i odgovaranje na pitanja s društvenih mreža bez potrebe da se prijave u svaku pojedinu platformu.

Saznajte više o univerzalnoj ulaznoj pošti
Security lock and badge
Performance report by LiveAgent

Uklonite nered i poboljšajte produktivnost

Poboljšajte produktivnost svog tima preko 35 % pomoću alternativa za službe za korisnike društvenih mreža. Uklonite ometanja koja sažeci sadržaja na Instagramu, Twitteru i Facebook predstavljaju odgovaranjem na sve poruke i obavijesti sa svog stolnog računala za agente. Podravite se s memeovima i beskonačnim pregledavanjem!

Učite iz razgovora zahtjeva za podršku koji imaju kontekst

Ne vidite širu sliku? Alternative za službe za korisnike društvenih mreža vam omogućavaju da uvijek budete u toku! Pratite put rješavanja svakog korisničkog problema preko čavrljanja uživo, društvenih mreža, e-pošte ili telefona u jednom razgovoru zahtjeva za podršku. Tako je jednostavno!

Saznajte više o hibridnom tijeku tiketa
LiveAgent helpdesk tour
LiveAgent CRM integrations

Pružajte brze i personalizirane odgovore

Iskoristite napredne značajke koje nude alternative za službu za korisnike društvenih mreža kao što su ugrađeni CRM ili unaprijed pripremljene poruke. Uštedite do 15 sati svaki tjedan tako da imate sve korisničke informacije kod sebe i pripremljene odgovore.

Pružajte odličnu uslugu u pokretu

Moderna vremena zahtijevaju moderna rješenja. Odgovarajte na upite s društvenih mreža u pokretu pomoću naše mobilne aplikacije koja je dostupna na Google Play i App Store.

LiveAgent Mobile App
Customer service templates

Rasteretite se od dosadnih zadataka

Alternative za službe za korisnike društvenih mreža nude bogate mogućnosti automatizacije. Automatizirajte dosadne zadatke koji se ponavljaju kao što je praćanje i dodjela zadataka ili oznaka i ostalo. Mogućnosti su beskonačne.

Saznajte više o automatizaciji

Učite, poboljšavajte, nadvladajte

Poboljšajte svoju uslugu (kao i korisničko iskustvo koje pružate) pomoću naših značajki za analitiku i izvještavanje. Učite iz podataka u stvarnom vremenu i prilagodite svoju strategiju pružanja usluga prema tome.

Saznajte više o izvještajima korisničke službe
Reports feature by LiveAgent
Live-chat-benefits-Improved-CX-with-chat-invitations

Nešto nije u redu?

Nećemo vas ostaviti na cjedilu! Tu smo za vas 24/7 i nudimo podršku na nekoliko jezika. Kontaktirajte nas preko čavrljanja uživo, e-pošte ili preko telefona u bilo kojem trenutku.

Zašto je LiveAgent najbolja alternativa za službe za korisnike društvenih mreža?

Uštedite više s LiveAgentom

Saznajte koliko možete uštedjeti na značajkama službe za pomoć na društvenim mrežama uz našu zgodnu usporedbu cijena za LiveAgent i njegove konkurente.

Naši korisnici to kažu najbolje

Related Articles to Help desk alternative za društvene medije
Nutricia nudi široku paletu napredne medicinske hrane i prehrambenih proizvoda za dojenčad i malu djecu više od 100 godina. Saznajte više.

Nutricia

LiveAgent nudi široku paletu proizvoda za podršku kupcima, uključujući VoIP telefonske sustave, softver za korisnički portal i upravljanje emailovima. Nutricia koristi LiveAgent za sofisticiranu podršku u 2 države, poboljšavajući učinkovitost i zadovoljstvo kupaca. Smanjili su troškove i uštedjeli vrijeme s LiveAgent-om.

Korisnički predstavnik trebao bi biti iznimno vješt i imati opširno znanje o proizvodima. Također treba pažljivo slušati što kupac traži.

Vještine službe za korisnike

Korištenje pravih riječi ključno je za izvrsnu korisničku uslugu. Empatija, aktivno slušanje i personalizacija su važne vještine za podršku. Softver poput LiveAgenta može poboljšati produktivnost i zadovoljstvo kupaca. Obuka je važna za razvoj potrebnih vještina.

Ako želite imati izvanrednu korisničku službu, trebate se fokusirati na gradnju vjernih i dugoročnih odnosa, ne samo na prodaju.

Najbolja korisnička služba

LiveAgent nudi alate za komunikaciju i personalizirani sadržaj te podršku za integracije, korisna za e-trgovinu. Pruža poboljšanu podršku korisnicima MSP-a, omogućuje različite kanale komunikacije i bilješke za agente. Također, pruža savjete za pružanje kvalitetne korisničke usluge putem društvenih medija i analizu najboljih brendova. Posjeduje i funkcionalnosti poput VoIP telefonskih sustava, samoposlužnog softvera i softvera za upravljanje emailovima.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Kalkulator cijena korisničke podrške

LiveAgent predstavlja vrlo pouzdano i jednostavno alat za komunikaciju s klijentima koji pomaže povećati zadovoljstvo korisnika i drastično poboljšati prodaju. Mnogi korisnici su izrazili svoje zadovoljstvo brzom reakcijom Kundskog servisa i korisničke podrške, kao i naprednim značajkama poput kategorizacije tiketa i statističkog praćenja potreba klijenata. Osim toga, cijena LiveAgent-a je razumna i prilično isplativa, a alat se može lako integrirati s različitim kanalima, uključujući e-poštu, društvene medije i telefonske pozive. U usporedbi s drugim sličnim alatima, LiveAgent je ocijenjen kao bolji izbor s dodanom vrijednošću.

Prikazuje statistike o centru za pomoć. Možete pratiti aktivnost u bazi znanja i zajednici i pregledavati pojmove za pretraživanje tijekom zadnjih 30 dana.

Analitika centra za pomoć

Analitika centra za pomoć pruža korisne podatke o radu korisničke službe. Omogućuje praćenje aktivnosti korisnika i agenata te poboljšanje iskustva korisnika. LiveAgent pruža ovu analitiku, uz mogućnost praćenja aktivnosti u bazi znanja i zajednici.

Razmišljate o korištenju HelpScout-a za vaše tiketing potrebe? Pogledajte našu recenziju i saznajte kako se ponašao tijekom naših općih testova.

HelpScout tiketing – recenzija

HelpScout pruža dobro iskustvo s tiketing sustavom, ali može poboljšati neke značajke. Planovi imaju različite cijene i značajke, ali su sučelje i podrška korisnicima izvrsni. Postoji prostor za napredovanje, ali je solidan alat za komunikaciju s klijentima.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x