Dosadio vam je vaš softver za podršku putem društvenih medija?

Saznajte zašto je LiveAgent najbolja alternativa za podršku preko društvenih medija na tržištu.

  • ✓ Bez naknade za postavljanje    
  • ✓ Korisnička podrška 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica nije potrebna    
  • ✓ Mogućnost odustajanja bilo kada
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Tražite alternativni softver za podršku na društvenim medijima?

Preuzmite kontrolu nad svojim kanalima društvenim mreža pomoću naše alternative za službe za korisnike društvenih mreža. Naše vam integrirano rješenje omogućava da uhvatite svaku poruku, komentar ili spominjanje svog brenda, što dovodi do pozitivne percepcija brenda, većeg zadovoljstva korisnika i povećane prodaje.
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp
Značajke Liveagent Zendesk
Usporedi Zendesk i LiveAgent.
Zoho Desk
Usporedi Zoho Desk i LiveAgent.
Groove
Usporedi Groove i LiveAgent.
Help Scout
Usporedi Kayako i LiveAgent.
Ukupna ocjena
Ukupne ocjene softvera od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.7
LiveAgent je dobio ukupnu ocjenu 4.7 od 5 od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.3
Zendesk je dobio ukupnu ocjenu 4.3 od 5 od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.5
Zoho Desk je dobio ukupnu ocjenu 4.5 od 5 od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.5
Groove je dobio ukupnu ocjenu 4.5 od 5 od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.7
Help Scout je dobio ukupnu ocjenu 4.7 od 5 od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
Jednostavnost korištenja
Ocjene za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.6
LiveAgent je dobio ocjenu 4.6 od 5 za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.3
Zendesk je dobio ocjenu 4.3 od 5 za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.4
Zoho Desk je dobio ocjenu 4.4 od 5 za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.5
Groove je dobio ocjenu 4.5 od 5 za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.7
Help Scout je dobio ocjenu 4.7 od 5 za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
Korisnička podrška
Ocjene korisničke podrške od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.7
LiveAgent je dobio ocjenu 4.7 od 5 za korisničku podršku od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.2
Zendesk je dobio ocjenu 4.2 od 5 za korisničku podršku od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.3
Zoho Desk je dobio ocjenu 4.3 od 5 za korisničku podršku od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.6
Groove je dobio ocjenu 4.6 od 5 za korisničku podršku od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.8
Help Scout je dobio ocjenu 4.8 od 5 za korisničku podršku od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
Vrijednost za novac
Ocjene vrijednosti za novac od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.7
LiveAgent je dobio ocjenu 4.7 od 5 za omjer vrijednosti za novac proizvoda od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.1
Zendesk je dobio ocjenu 4.1 od 5 za omjer vrijednosti za novac proizvoda od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.5
Zoho Desk je dobio ocjenu 4.5 od 5 za omjer vrijednosti za novac proizvoda od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.0
Groove je dobio ocjenu 4.0 od 5 za omjer vrijednosti za novac proizvoda od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.6
Help Scout je dobio ocjenu 4.6 od 5 za omjer vrijednosti za novac proizvoda od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
Cijena
Cijena softvera u američkim dolarima po agentu mjesečno.
$9-$49/mjesečno/agent Cjenovni rang dostupnih tarifa. Sve se tarife naplaćuju mjesečno u američkim dolarima. Prikazana cijena odgovara cijeni za jednog agenta mjesečno.
$59-$199/mjesečno/agent Cjenovni rang dostupnih tarifa. Sve se tarife naplaćuju mjesečno u američkim dolarima. Prikazana cijena odgovara cijeni za jednog agenta mjesečno.
$18-$45/mjesečno/agent Cjenovni rang dostupnih tarifa. Sve se tarife naplaćuju mjesečno u američkim dolarima. Prikazana cijena odgovara cijeni za jednog agenta mjesečno.
$25-$40/mjesečno/agent Cjenovni rang dostupnih tarifa. Sve se tarife naplaćuju mjesečno u američkim dolarima. Prikazana cijena odgovara cijeni za jednog agenta mjesečno.
$25-$40/mjesečno/agent Cjenovni rang dostupnih tarifa. Sve se tarife naplaćuju mjesečno u američkim dolarima. Prikazana cijena odgovara cijeni za jednog agenta mjesečno.
Instagram
Integracija za Instagram koja dohvaća sve komentare i spominjanja i pretvara ih u zahtjeve za podršku. Integracija također omogućuje korisnicima odgovaranje na sve komentare i spominjanja iz softvera za pružanje korisničke podrške preko društvenih mreža.
LiveAgent nudi integraciju za Instagram.
Zendesk ne nudi integraciju za Instagram.
Zoho Desk ne nudi integraciju za Instagram.
Groove ne nudi integraciju za Instagram.
Help Scout ne nudi integraciju za Instagram.
Facebook
Integracija za Facebook koja dohvaća sve komentare i spominjanja i pretvara ih u zahtjeve za podršku. Integracija također omogućuje korisnicima odgovaranje na sve komentare i spominjanja iz softvera za pružanje korisničke podrške preko društvenih mreža.
LiveAgent nudi integraciju za Facebook.
Zendesk nudi integraciju za Facebook.
Zoho Desk nudi integraciju za Facebook.
Groove nudi integraciju za Facebook.
Help Scout nudi integraciju za Facebook.
Messenger
Integracija za Facebook Messenger koja dohvaća sve izravne poruke i pretvara ih u zahtjeve za podršku. Integracija također omogućuje korisnicima odgovaranje na izravne poruke iz softvera za pružanje korisničke podrške preko društvenih mreža.
LiveAgent nudi integraciju za Facebook Messenger.
Zendesk nudi integraciju za Facebook Messenger.
Zoho Desk ne nudi integraciju za Facebook Messenger.
Groove nudi integraciju za Facebook Messenger.
nije navedeno
Twitter
Integracija za Twitter koja dohvaća sve komentare i spominjanja i pretvara ih u zahtjeve za podršku. Integracija također omogućuje korisnicima odgovaranje na sve komentare i spominjanja iz softvera za pružanje korisničke podrške preko društvenih mreža.
LiveAgent nudi integraciju za Twitter.
Zendesk nudi integraciju za Twitter.
Zoho Desk nudi integraciju za Twitter.
Groove nudi integraciju za Twitter.
Help Scout ne nudi integraciju za Twitter.
Whatsapp
Integracija za Whatsapp koja dohvaća sve komentare i spominjanja i pretvara ih u zahtjeve za podršku. Integracija također omogućuje korisnicima odgovaranje na sve komentare i spominjanja iz softvera za pružanje korisničke podrške preko društvenih mreža.
Dolazi uskoro LiveAgent nudi integraciju za WhatsApp.
Zendesk nudi integraciju za Whatsapp.
Zoho Desk ne nudi integraciju za Whatsap.
Groove ne nudi integraciju za Whatsapp.
Help Scout ne nudi integraciju za Whatsapp.
Viber
Integracija za Viber koja dohvaća sve komentare i spominjanja i pretvara ih u zahtjeve za podršku. Integracija također omogućuje korisnicima odgovaranje na sve komentare i spominjanja iz softvera za pružanje korisničke podrške preko društvenih mreža.
LiveAgent nudi integraciju za Viber.
Zendesk ne nudi integraciju za Viber.
Zoho Desk ne nudi integraciju za Viber.
Groove ne nudi integraciju za Viber.
Help Scout ne nudi integraciju za Viber.
Praćenje komunikacije
Pratite ponašanje posjetitelja svoje web stranice. Pogledajte koliko dugo pregledavaju vašu stranicu i na kojoj su stranici.
LiveAgent nudi praćenje komunikacije.
Zendesk nudi praćenje komunikacije.
Zoho Desk nudi praćenje komunikacije.
Groove nudi praćenje komunikacije.
Help Scout nudi praćenje komunikacije.
Komunikacija na više kanala
Povezuje se s nekoliko linija komunikacije (kao što su e-pošta, čavrljanje uživo, pozivni centar i društvene mreže) kako bi usmjerio sve poruke i omogućio agentima da odgovaraju na njih iz softvera za korisničku službu preko društvenih mreža.
LiveAgent podržava komunikaciju na više kanala.
Zendesk podržava komunikaciju na više kanala.
Zoho Desk podržava komunikaciju na više kanala.
Groove podržava komunikaciju na više kanala.
Help Scout podržava komunikaciju na više kanala.
Automatizirano preusmjeravanje
Automatizirano preusmjeravanje zahtjeva za podršku u određene odjele i agentima na temelju unaprijed određenih uvjeta.
LiveAgent nudi automatizirano preusmjeravanje zahtjeva za podršku.
Zendesk nudi automatizirano preusmjeravanje zahtjeva za podršku.
Ograničeno Zoho Desk nudi ograničen broj (do 5, 15 ili 30) pravila automatiziranog preusmjeravanja zahtjeva za podršku ovisno o cijeni tarife.
Groove ne nudi automatizirano preusmjeravanje zahtjeva za podršku.
Help Scout nudi automatizirano preusmjeravanje zahtjeva za podršku.
Mjerenje učinkovitosti
Omogućava korisnicima stvaranje izvještaja o učinkovitosti prema kanalu, odjelu i agentu.
LiveAgent nudi mjerenje učinkovitosti.
Zendesk nudi mjerenje učinkovitosti.
Zoho Desk nudi mjerenje učinkovitosti.
Groove nudi mjerenje učinkovitosti.
Help Scout nudi mjerenje učinkovitosti.
Upravljanje grupama
Omogućava agentima kreiranje grupa za kontakt za segmentaciju za marketing i prodaju.
LiveAgent nudi upravljanje grupama.
Zendesk nudi upravljanje grupama.
Zoho Desk ne nudi upravljanje grupama.
Groove ne nudi upravljanje grupama.
Help Scout ne nudi upravljanje grupama.
Označavanje na društvenim mrežama
Omogućava agentima označavanje kupaca kada odgovaraju na njihove upite preko društvenih mreža preko softvera za korisničku podršku za društvene mreže.
LiveAgent nudi označavanje na društvenim mrežama.
Zendesk nudi označavanje na društvenim mrežama.
Zoho Desk ne nudi označavanje na društvenim mrežama.
Groove nudi označavanje na društvenim mrežama.
Help Scout ne nudi označavanje na društvenim mrežama.
Praćenje brenda
Omogućava korisnicima praćenje određenih ključnih riječi na Twitteru slanjem svakog Tweeta koji sadrži ključnu riječ u softver u obliku zahtjeva za podršku.
LiveAgent nudi praćenje brenda.
Zendesk ne nudi praćenje brenda.
Zoho Desk ne nudi praćenje brenda.
Groove ne nudi praćenje brenda.
Help Scout ne nudi praćenje brenda.
Suradnja
Omogućava agentima zajednički rad kako bi rješavali zahtjeve za podršku.
LiveAgent podržava suradnju.
Zendesk podržava suradnju.
Ograničeno Zoho Desk značajke za suradnju su ograničene na tarife za profesionalce i kompanije.
Groove podržava suradnju.
Help Scout podržava suradnju.
Upravljanje s više računa
Omogućava korisnicima povezivanje nekoliko računa društvenih mreža (na primjer, dva računa s Facebooka ili tri računa s Twitter) sa softverom korisničke službe preko društvenih mreža.
LiveAgent podržava upravljanje s više računa.
Zendesk ne podržava upravljanje s više računa.
Ograničeno Ograničen broj računa e-pošte, widgeta za povratne informacije, obrazaca za web i računa društvenih mreža može biti spojen sa sustavom Zoho Desk.
Groove podržava upravljanje s više računa.
Help Scout ne podržava upravljanje s više računa.
Izvještavanje/Analitika
Analitička upravljačka ploča koja vam omogućava stvaranje izvještaja o učinkovitosti.
LiveAgent nudi izvještavanje/analitiku.
Zendesk nudi izvještavanje/analitiku.
Ograničeno U sustavu Zoho Desk pristup do upravljačke ploče za izvještavanje/analitiku ograničen je u svim tarifama u tarifi Enterprise.
Groove nudi izvještavanje/analitiku.
Help Scout nudi izvještavanje/analitiku.

Vjeruje nam više od 30.000 tvrtki i 150 milijuna krajnjih korisnika

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Faceboo, Twitter, Instagram and Viber social network logos

Poboljšajte svoj ugled na društvenim mrežama

Budite brend o kojem svi govore! Poboljšajte preporuke preko usmene predaje i povećajte prodaju pružanjem odlične korisničke podrške putem društvenih mreža. Počnite pokazivati svoju jaku online prisutnost pomoću naše alternative za službe za korisnike društvenih mreža već danas!

Odgovorite na svaki komentar, poruku i spominjanje

Alternative za službe za korisnike društvenih mreža su vaše tajno oružje za organizaciju i jasnost na različitim društvenim mrežama. Usmjerite svaku poruku, komentar i spominjanje u jedinstvenu objedinjenu upravljačku ploču kako biste osigurali da ste odgovorili na sve poruke. Besprijekorna usluga vas čeka!

Universal-Inbox-feature-LiveAgent

Naše integracije društvenih mreža sadrže

Povećajte prodaju pomoću poruka preko Vibera

Komunicirajte s korisnicima preko Vibera i povećajte prodaju! Jednostavno odgovarajte na poruke o prodaji, promocijama i posebnim ponudama.

Nadgledajte svoje konkurente

Iskoristite naše alate za osluškivanje društvenih mreža koji vam omogućavaju nadzor jedinstvenih ključnih riječi. Zanima vas što se govori o vašim konkurentima? Jednostavno ih nadzirite ih na Twitteru zahvaljujući našoj alternativi za službe za korisnike društvenih mreža.

Live chat templates

Ugasite požar prije nego postane prekasno

Navlače vas uznemireni korisnici? Reagirajte prije nego bude prekasno i prije nego vas otkažu! Nadzirite sva spominjanja svog poslovanja/brenda na Twitteru (čak i kada niste izravno označeni) i pridružite se razgovoru. Počnite ispravljati nedostatke već danas!

Uživajte u vrhunskoj sigurnosti

Dijeljenje informacija za prijavu je stvar prošlosti! Osnažite svoje agente podrške pomoću dijeljenog stolnog računala za agente koji im omogućava suradnju i odgovaranje na pitanja s društvenih mreža bez potrebe da se prijave u svaku pojedinu platformu.

Security lock and badge
Performance report by LiveAgent

Uklonite nered i poboljšajte produktivnost

Poboljšajte produktivnost svog tima preko 35 % pomoću alternativa za službe za korisnike društvenih mreža. Uklonite ometanja koja sažeci sadržaja na Instagramu, Twitteru i Facebook predstavljaju odgovaranjem na sve poruke i obavijesti sa svog stolnog računala za agente. Podravite se s memeovima i beskonačnim pregledavanjem!

Učite iz razgovora zahtjeva za podršku koji imaju kontekst

Ne vidite širu sliku? Alternative za službe za korisnike društvenih mreža vam omogućavaju da uvijek budete u toku! Pratite put rješavanja svakog korisničkog problema preko čavrljanja uživo, društvenih mreža, e-pošte ili telefona u jednom razgovoru zahtjeva za podršku. Tako je jednostavno!

LiveAgent helpdesk tour
LiveAgent CRM integrations

Pružajte brze i personalizirane odgovore

Iskoristite napredne značajke koje nude alternative za službu za korisnike društvenih mreža kao što su ugrađeni CRM ili unaprijed pripremljene poruke. Uštedite do 15 sati svaki tjedan tako da imate sve korisničke informacije kod sebe i pripremljene odgovore.

Pružajte odličnu uslugu u pokretu

Moderna vremena zahtijevaju moderna rješenja. Odgovarajte na upite s društvenih mreža u pokretu pomoću naše mobilne aplikacije koja je dostupna na Google Play i App Store.

LiveAgent Mobile App
Customer service templates

Rasteretite se od dosadnih zadataka

Alternative za službe za korisnike društvenih mreža nude bogate mogućnosti automatizacije. Automatizirajte dosadne zadatke koji se ponavljaju kao što je praćanje i dodjela zadataka ili oznaka i ostalo. Mogućnosti su beskonačne.

Učite, poboljšavajte, nadvladajte

Poboljšajte svoju uslugu (kao i korisničko iskustvo koje pružate) pomoću naših značajki za analitiku i izvještavanje. Učite iz podataka u stvarnom vremenu i prilagodite svoju strategiju pružanja usluga prema tome.

Reports feature by LiveAgent
Live-chat-benefits-Improved-CX-with-chat-invitations

Nešto nije u redu?

Nećemo vas ostaviti na cjedilu! Tu smo za vas 24/7 i nudimo podršku na nekoliko jezika. Kontaktirajte nas preko čavrljanja uživo, e-pošte ili preko telefona u bilo kojem trenutku.

Zašto je LiveAgent najbolja alternativa za službe za korisnike društvenih mreža?

Uštedite više s LiveAgentom

Saznajte koliko možete uštedjeti na značajkama službe za pomoć na društvenim mrežama uz našu zgodnu usporedbu cijena za LiveAgent i njegove konkurente.

Naši korisnici to kažu najbolje

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.

  • Centar jezika Antalya Consulting

    Rustem Gimaev

    Centar jezika Antalya Consulting

    Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

FAQ

Zašto biste se odlučili za LiveAgent kao alternativu softveru za podršku na društvenim mrežama?

S LiveAgent-om imate kontrolu nad podrškom na društvenim mrežama. Naše rješenje temeljeno na oblaku pruža vam help desk koji je jednostavan za korištenje i upravljanje. Cijene su jednostavne, a plaćate samo ono što koristite. Možete dodavati, mijenjati ili brisati agente i usluge.

Koje značajke društvenih mreža nudi LiveAgent?

LiveAgent nudi mnoštvo značajki društvenih mreža, kao što su Facebook integracija, Viber integracija, WhatsApp integracija, Instagram integracija i Twitter integracija.

Related Articles to Help desk alternative za društvene medije
Želite li prijeći s Helpshifta na drugi softver za pružanje korisničke podrške? Pogledajte LiveAgent i saznajte da li je pravi izbor za Vas.

Tražite li alternativu za Helpshift?

LiveAgent je alat za komunikaciju s klijentima koji je pohvaljen od strane mnogih korisnika zbog ubrzavanja komunikacije, poboljšanja korisničke službe te stimuliranja agenata za pružanje bolje i brže podrške. Korisnici su također izrazili zadovoljstvo cijenom i funkcionalnošću LiveAgent-a, uz porast stope konverzije i zadovoljstva korisnika. Mnogi korisnici preporučuju LiveAgent kao vrlo dobro rješenje za podršku, komunikaciju i povećanje prodaje.

Tražite drugo rješenje za Gist? Provjerite LiveAgent i pogledajte sve prednosti. Započnite svoje besplatno probno razdoblje danas i pružite bolju korisničku podršku.

Tražite alternativu za Gist?

Tvrtke prelaze na LiveAgent zbog poboljšanja korisničkog zadovoljstva, povećanja produktivnosti, obilja značajki i mogućnosti pružanja telefonske podrške. LiveAgent olakšava uspostavljanje virtualnog pozivnog centra bez posredovanja treće strane.

Tražite pravu alternativu za osTicket? Usporedite odmah LiveAgent i osTicket te pronađite bolji softver za korisničku podršku već danas.

Tražite osTicket alternativu?

LiveAgent je alat za komunikaciju s klijentima koji povećava zadovoljstvo korisnika i prodaju. Korisnici imaju pozitivno iskustvo s podrškom i vremena odziva se poboljšalo za 60%. Stopa konverzije kupaca je porasla za 325% nakon aktivne upotrebe LiveAgent-a. Alat se jednostavno koristi i poboljšava produktivnost. Preporučuje se svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.

Liveagent je vrhunsko višekanalno rješenje za vašu tvrtku. Iskoristite 175+ funkcionalnosti i 40+ integracija te sjajne alate već danas.

Tražite alternativu za Customerly?

LiveAgent je sve popularniji među tvrtkama zbog svoje pristupačne cijene, napredne automatizacije i mogućnosti integracije. Mnogi korisnici prelaze na LiveAgent nakon iskustva s drugim rješenjima poput Zendesk ili Freshdesk. LiveAgent nudi alat za podršku koji je jednostavan za korištenje, podržava e-poštu, datoteke, chat uživo i proračunske tablice te ima sjajan tim za podršku.

Helpcrunch Alternativa 2

Helpcrunch Alternativa 2

LiveAgent nudi softver za korisničku službu, VoIP telefonske sustave te mnoge druge funkcionalnosti. Nude i podršku i obilazak sustava. LiveAgent je tvrtka koja je osvojila nagrade i certifikate, ima recenzije korisnika i partnerske programe. Također nude blog, rječnik, akademiju i webinare. Tvrtka je stekla povjerenje korisnika diljem svijeta.

Tražite Groove alternativu? LiveAgent je savršeno help-desk rješenje s više od 179 značajki i preko 40 integracija.

Tražite Groove alternativu?

Korisnici su isprobali razne platforme za podršku poput Zendesk, Freshdesk, i LiveZilla te zaključili da najbolje rješenje nudi LiveAgent zbog njegovih dobro osmišljenih modula, mobilne podrške, pristupačnosti, velike podrške, i značajki. Iako je Zendesk popularan, Live Agent nudi bolju funkcionalnost i podršku za korisnike, uz pristupačnu cijenu i neograničen broj zamjenskih e-adresa.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo