Što je korisničko iskustvo?
Sve interakcije koje korisnici imaju s tvrtkom i njenim uslugama/proizvodima nazivaju se korisničko iskustvo ili CX drugim riječima. Počinje kada kupac počne poslovati s tvrtkom.
CX je pružanje učinkovitog, upotrebljivog i zadovoljavajućeg iskustva. Glavni je faktor pružiti ga svakom kupcu, svaki put i svugdje. Radi se o nadilaženju očekivanja kupaca, pomoći im i brizi za kupce. To je poput partnerstva i svako iskustvo ima utjecaj na to. Uložite u CX i to će povećati vašu prodaju i prihode.
Every contact we have with the customer influences whether they will come back. We have to be great every time or we'll lose them.ú>
Koje su prednosti dobrog korisničkog iskustva?
- vjerni kupci
- novi kupci
- veći prihod
- angažman korisnika
- zadržavanje kupaca
Zašto je korisničko iskustvo toliko važno?
Prema
Drugi faktor koji se spominje u studiji o poslovnim pregledima Harvarda bila je lojalnost kupaca. Pokazalo se da dobar CX daje 74% šanse da zadrži kupca sljedeće godine. No, siromašni CX napušta tvrtku s 43% šanse zadržati kupca sljedeće godine.
Kako poboljšati svoj CX pomoću softvera za korisničku podršku?
Softver za korisničku podršku, poput
Značajke LiveAgent koje poboljšavaju CX:
- Knowledge Base articles (Self-service portal)
- Pozivni centar, e -pošta, društveni mediji, LiveChat
- Pripremljeni odgovori
- Automatska distribucija karata
- Praćenje vremena
- Odjeli
- Pregled analitike
- Višekanalno prikupljanje podataka
- Mobilni pregled upita kupaca
Saznajte više o svim
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer experience with a 14-day free trial right away!
Frequently asked questions
Što znači izraz korisničko iskustvo?
Korisničko iskustvo (ili CX) odnosi se na sve interakcije između kupca i tvrtke. Uključuje i iskustvo vezano za tehničku stranu, kao i, na primjer, iskustva u vezi s kontaktom s predstavnikom određene marke, tj. Korisničkom službom.
Koji su stupovi korisničkog iskustva?
Postoji šest glavnih stupova korisničkog iskustva. Prvi je personalizacija, odnosno usredotočenje na kupca kako bi s njim stvorio emocionalnu vezu. Drugi stup je poštenje koje se temelji na međusobnom povjerenju i vjerodostojnosti. Treći stup su očekivanja. Ovdje je važno biti svjestan što kupci očekuju i što učiniti kako bi ih premašili. Drugi temelj preuzima odgovornost za pronalaženje rješenja problema. Sljedeća točka je mogućnost pojednostavljenja korisničke usluge što je više moguće, na što bi kupac trebao uložiti što manje vremena i truda. Posljednji stup je empatija, tj. Stvaranje individualnih odnosa s klijentima na temelju konteksta situacije.
Kako poboljšati korisničko iskustvo?
Kako biste poboljšali korisničko iskustvo, prvo što trebate učiniti je razumjeti korisnika, staviti se na njegovo mjesto i zapitati se: što možemo poboljšati kako bismo ga poboljšali? Jednako važna točka je izvrsna usluga korisnicima, koja će vam omogućiti učinkovito rješavanje problema kupaca, a također će vam dati priliku da ih slušate u stvarnom vremenu. Oslanjanje na redovite povratne informacije kupaca način je poboljšanja korisničkog iskustva.