Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Predlošci za cold sales email

Za B2B poduzeća, cold email marketing je bio i bit će jedan od najefikasnijih načina za generiranje mogućih kupaca. Dobro sastavljen, personaliziran i visoko usmjeren cold email može biti početak uspješne prodajne interakcije. Međutim, pošto je cold email vrsta emaila koji šaljete potencijalnim klijentima s kojima nemate nikakvu poveznicu – nagovoriti ih da odgovore (ili uopće otvore) cold mail može biti izazov. Navest ćemo vam najbolje prakse slanja B2B cold emailova, zajedno s popisom dokazanih naslova te 10 cold sales email predložaka koje možete koristiti za svoje odlazne email kampanje.

Predlošci za cold sales email
Save our cold sales emails as canned messages or templates to send them out with ease.

Najbolje prakse cold emailova

  • Upoznajte svoje primatelje prije nego stupite u kontakt s njima – provjerite njihove profile društvenih mreža te informacije o kompaniji i vidite odgovara li im vaša ponuda.
  • Personalizirajte svaku poruku temeljeno na dostupnim podacima – Woodpecker je otkrio da je prosječna stopa odgovora na napredni personalizirani email 17% (u usporedbi sa 7% za ne-personalizirane emailove).
  • Usredotočite se na vrijednost koju možete pružiti – objasnite kako vaš proizvod/usluga može pomoći riješiti bolne točke vašeg potencijalnog klijenta i ostvariti njegove ciljeve.
  • Neka vaš naslov bude vrlo određen i po mogućnosti kratak – kraći naslovi tipično imaju veću stopu otvaranja i neće biti skraćeni na mobilnim uređajima.
  • Završite s jasnim pozivom na akciju kako bi ohrabrili budući angažman – zatražite od njih da vas povežu s pravim osobama, obavite brzi poziv, zakažite demo i slično.

Naslovi cold emaila koji budu otvoreni

  • [Potencijalni klijent], možemo li se povezati?
  • Možete li me usmjeriti u pravom smjeru?
  • Tražim pravu osobu za kontakt u [kompanija potencijalnog klijenta]
  • Možete li mi pomoći?
  • Imate li 5 minuta, [Potencijalni klijent]?
  • Slobodni za razgovor [datum]?
  • [Zajednička poveznica] preporučuje da vam se javim
  • Pronašao sam vas preko [Preporučitelj]
  • Pitanje u vezi [cilj koji možda žele]
  • Pravite li ove greške?
  • Većina [profesionalci na koje ciljate] pravi ovu grešku
  • Mogućnost za [kompanija potencijalnog klijenta] da riješi [problem]
  • X koraka za postići [cilj koji možda žele]
  • Pomozite svom timu postići [cilj koji možda žele]
  • Mogu li vam pomoći s [ostvarenje specifičnog cilja]?
  • Imamo [bolji/pametniji/brži] način za [ostvarenje specifičnog cilja]
  • Jeste li spremni svladati [specifični izazov]?
  • Kako se nosite s [bolna točka]?
  • Jeste li razmišljali o [relevantna ponuda]?
  • Brzo rješenja za [industrija]
  • Znate li da [konkurencija potencijalnog klijenta] radi ovo?
  • X načina na koji vam možemo pomoći s [problem koji možda imaju]
  • X savjeta/ideja za [bolnu točku koju možda imaju]
  • 10x [kompanija potencijalnog klijenta] napredak u 10 minuta
  • Koliko ste zadovoljni s [Naziv kompanije] [poslovni alat koji koriste]?
  • Čestitamo – vidjeli smo vas na [top web stranica vaše industrije]

10 Cold sales email predložaka

Traženje prave osobe

Općeniti uvodni email

Brzo email predstavljanje

Pozivanje na konkurentni proizvod

Email usmjeren na vrijednost

Pristup preko zajedničke veze

Dijeljenje korisnih ideja

Email pozivnica na demo proizvoda

Potencijalni klijent s vaše web stranice

Email s personaliziranim kontaktom

Cold sales email – Najčešća pitanja

Kako sastaviti cold email za prodaju?

Cold email je kratak i prelazi na stvar odmah. Nastojte formulirati email ne dulji od 4 rečenice.

Što trebate reći u cold emailu?

Kada sastavljate cold email, trebate početi s kratkim uvodom o sebi i svom poduzeću. Nakon uvoda, trebate navesti razlog pisanja emaila. Nakon toga, trebate ponuditi rješenje ili predstavljanje svog proizvoda.

Kako kontaktirati ljude putem cold emaila?

Trebali biste imati popis adresa koji ste dobili kao rezultat vašeg istraživačkog procesa. Nemojte samo slati cold emailove na nasumične adrese. Fokusirajte se na izgradnju tople poveznice s potencijalnim kupcima. Nemojte se ustručavati slanja više emailova. Neki ljudi misle da slanje više emailova znači da ne možete uspostaviti vezu. To nije istina. Možete uspostaviti vezu iako šaljete više emailova. Ono što je važno je da imate mogućnost povezivanja s vašim potencijalnim klijentima.

Sign up for our free 14-day trial!

No credit card required. Discover all that LiveAgent has to offer -- engaging templates, a robust call center, ticketing system, and more.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kako sastaviti cold email za prodaju?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Cold email je kratak i prelazi na stvar odmah. Nastojte formulirati email ne dulji od 4 rečenice.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Što trebate reći u cold emailu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kada sastavljate cold email, trebate početi s kratkim uvodom o sebi i svom poduzeću. Nakon uvoda, trebate navesti razlog pisanja emaila. Nakon toga, trebate ponuditi rješenje ili predstavljanje svog proizvoda.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako kontaktirati ljude putem cold emaila?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Trebali biste imati popis adresa koji ste dobili kao rezultat vašeg istraživačkog procesa. Nemojte samo slati cold emailove na nasumične adrese. Fokusirajte se na izgradnju tople poveznice s potencijalnim kupcima. Nemojte se ustručavati slanja više emailova. Neki ljudi misle da slanje više emailova znači da ne možete uspostaviti vezu. To nije istina. Možete uspostaviti vezu iako šaljete više emailova. Ono što je važno je da imate mogućnost povezivanja s vašim potencijalnim klijentima.” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo