Softver za telemarketing

Što je softver za telemarketing?

To je alat koji čini telemarketing učinkovitijim. On vam omogućuje da kontaktirate velik broj ljudi u malo vremena.

Vaše softversko rješenje za telemarketing treba vrlo pouzdan sustav za pozivanje koji se lako automatizira. Bez pouzdanosti, vaši prodajni predstavnici će provoditi vrijeme tražeći pomoć od IT odjela, umjesto da pokušavaju doprijeti do potencijalnih klijenata. Dalje, mobilna tehnologija je ključna jer vaši prodajni predstavnici trebaju raditi od kuće i posjećivati klijente.

Koje su glavne značajke softvera za telemarketing?

Obrazujte se o glavnim značajkama koje su ponuđene. Za veće timove koji trebaju obavljati ogroman broj telemarketinških poziva, provjerite LiveAgent-ov softver za pozivni centar. Možete ga postaviti za 5 minuta bez kupovine posebne opreme.

Ključne značajke alata za telemarketing

  • dialer – Ova značajka ima više naziva, na primjer power dialer, prediktivni dialer, automarski birač i progresivni birač. On ubrzava proces odlaznih poziva. Vaši prodajni agenti mogu fokusirati svoje napore u razgovor s mogućim klijentima, umjesto na unošenje telefonskih brojeva.

  • proces biranja broja – Dobar proces biranja broja znači da možete učitati popis kontakta i brzo početi s odlaznim pozivima.

  • prilagodljivi modovi biranja brojeva – Svaka odgoda u telemarketingu vas košta potencijalnih prodaja u pozivnom centru za odlazne pozive. Stoga, izaberite softversko rješenje za telemarketing koje podržava prilagodljive modove biranja brojeva. Ta mogućnost znači da možete brzo preskočiti pozive na koje nema odgovor i pozive koji su zauzeti te se prebaciti na iduću osobu na vašem popisu za kontakt.

  • glasovne poruke – Signal za zauzetu liniju i odbijanje javljanja na odlazne pozive su stalni izazovi svake telemarketinške operacije. Zato vaše softversko rješenje za telemarketing treba olakšati ostavljanje glasovnih poruka po utvrđenoj skripti.

  • IVR – Razmislite o korištenju sustava za interaktivni glasovni odgovor kako bi usmjerili klijente prema vašim agentima prodaje.

  • govorno emitiranje – Vaši prodajni agenti mogu zatražiti mogućnost kontaktiranja više potencijalnih klijenata odjednom. Kako bi to ispunili, izaberite sustav s emitiranjem glasa.

LiveAgent-ove značajke pozivnog centra

Koje su prednosti i nedostaci softvera za telemarketing?

Iako učinkovit softver za telemarketing poboljšava vaše telemarketinško poslovanje, nijedan softver nije bez mana. Pogledajmo neke od prednosti i ograničenja softvera za telemarketing:

  • putovanje klijenta – Osnovni telemarketinški softver za odlazne pozive može biti učinkovit u početku poziva. Ako prodajni tim može obaviti prodaju u jednom pozivu, obična softverska aplikacija može biti prikladna. Međutim, većina klijenata će imati kompleksnije klijentsko putovanje. Na primjer, klijenti u vašoj industriji mogu očekivati personaliziranu uslugu. U tom slučaju, trebat ćete izabrati telemarketinški softver koji može upravljati s više poziva.

  • interakcije s klijentima – Kako bi spriječili gubitak klijenata, vaš softver bi se trebao integrirati s CRM-om temeljenim na cloudu, kao što su SugarCRM, Vtiger CRM, Agile CRM ili Pipedrive. Praćenjem svih interakcija s klijentima vaši prodajni agenti se mogu pozvati na prijašnje interakcije. Neki softveri za telemarketing se ne integriraju s CRM-om, što može značiti lošiju izvedbu vašeg prodajnog tima.

  • alati za upravljanje – Morate pružiti obuku vašim prodajnim predstavnicima. Možda ćete trebati pružiti im obuku za cijeli proces prodaje. Također trebate pratiti osnovne brojeve kao što su stope kontaktiranja, odlazni pozivi i dolazni pozivi. Izaberite softver koji ima napredno izvještavanje.

  • video podrška – Neki klijenti mogu reagirati bolje na video strategije angažmana klijenata, kao što su personalizirana videa.

  • maksimizirajte radnike plaćene po satu – Neke kompanije se pouzdaju u radnike plaćene po satu za vođenje svojih odlaznih kampanja.

Postavke distribucije poziva u softveru za kontakt centar - LiveAgent

Ograničenja

Odličan softver sam od sebe ne može jamčiti uspjeh odlaznih kampanja. Više faktora koji nemaju veze sa softverom utječu na to hoće li vaša kompanija imati uspjeha s telemarketinškim kampanjama.

  • prodajna obuka – Za najbolje rezultate, omogućite obuku za telemarketinški tim, na primjer skripte za ispunjavanje ciljeva. Sam po sebi, softver za telemarketing ne može zamijeniti dobro osmišljenu obuku u tehnikama telemarketinga. Loša obuka također znači da će odlazak zaposlenika biti velik.

  • korisnička podrška – Sav posao vašeg tima za odlazne prodaje neće vrijediti ništa ako vam sustav padne. Izbor enterprise kontakt centra za upravljanje vašim pozivima može minimizirati vjerojatnost da se to dogodi.

  • email marketing – Relativno malo sustava za telemarketing nudi email predloške i potpune značajke za email marketing. Ako vaša poslovna strategija ima naglasak na izravni marketing putem emaila, trebat ćete softversku platformu za rješavanje dolaznih poziva.

  • veličina poduzeća – Postoji značajna razlika između male kompanije s pet agenata prodaje i velikih organizacija. Veće kompanije koje provode telemarketinške kampanje na širem području trebaju drugačiji softver.

LiveAgent upravljačka ploča - upravljajte agentima pozivnog centra

Kako implementirati softver za telemarketing?

Točan proces implementacije softvera za telemarketing zavisi od kompanije do kompanije. U ovom primjeru ćemo pretpostaviti da vaša kompanija ima dva tima za odlazne prodaje. Vaši prodavači dobro sklapaju dogovore, ali trebate više potencijalnih kupaca. Kako bi riješili taj problem, odlučili ste osnovati namjensti tim za telemarketing.

Vaš prvi korak je da razmislite o vašem cjelokupnom prodajnom procesu.

  • stopa kontaktiranja – Zatražite od vaših agenata da procijene vlastiti uspjeh u dopiranju do potencijalnih klijenata putem telefona.

  • inbound leads – Dolazni potencijalni klijenti. Potvrdite broj dolaznih potencijalnih klijenata koje je vaša kompanija dobila prošli mjesec putem telefonskih poziva. Prikupite informacije o broju dolaznih i odlaznih poziva. Kada prikupite te podatke, usporedite vašu kompaniju s drugim kompanijama u telemarketinškoj industriji. Na primjer, prosječno trajanje poziva je 4 minute, sudeći po podacima koje je prikupio Finances Online. To znači da bi vaši zaposlenici trebali moći imati 10-15 razgovora po satu.

  • moćni prodajni alati – Napravite listu ostalih prodajnih alata koji su dostupni timu za telemarketing. Započnite s tehnologijama kao što su upravljanje vezama s klijentima (CRM), mobilni telefoni i vaš cloud telefonski sustav. Dodatno, razmislite kako tehnike vaših zaposlenika pridonose vašem poslovanju. Na primjer, možete prepoznati najbolje email potpise i ohrabriti druge zaposlenike da sukladno ažuriraju svoje potpise.

LiveAgent CRM integracije

Lansirajte pilot projekt s timom za telemarketing

Kada izaberete softver za telemarketing, razmislite o korištenju probne verzije. Ovo su neke određene značajke na koje trebate obratiti pažnju.

  • birač brojeva – Pitajte vaš prodajni tim koliko dobro funkcionira birač telefonskih brojeva.

  • telefonski hardver – Pitajte svoje zaposlenike o telefonskom hardveru. Obratite pažnju na sustave koji uzrokuju neugodne pauze. Odgode i duge pauze mogu obeshrabriti klijente.

  • tijek svakodnevnih prodaja – Važno je fokusirati se na odlazne pozive i imati što više konverzacija s klijentima kada je u pitanju cold calling. Na primjer, softver bi to trebao olakšati ako očekujete da vaši zaposlenici obavljaju 100 cold callova dnevno.

  • podrška za kampanje odlaznih poziva – Softver bi se trebao moći nositi s većim brojem istovremenih poziva. Ako sustav ne funkcionira pri većoj količini poziva, možda vam treba drugi sustav.

Set up your call center in 5 minutes

LiveAgent's call center software solution allows your agents to deal with all customer support calls effectively. Curious about all the opportunities?

Frequently asked questions

Što je softver za telemarketing?

Softver za telemarketing značajno poboljšava vaše telemarketinške napore. Umjesto oslanjanja na staromodne metode, vaši prodajni predstavnici mogu koristiti softver za telemarketing kako bi ostvarili veći broj poziva i obratili veću pažnju na potrebe klijenata. Korištenje pouzdanog softvera za telemarketing olakšava teret vaših prodajnih predstavnika.

Koje su glavne značajke softvera za telemarketing?

Ključne značajke softvera za telemarketing su fokusirane na telefonske pozive. Na primjer, potražite dialer koji brzo bira telefonske brojeve, tako da s vremenom možete poboljšati svoju stopu kontakta. Druge važne značajke uključuju napredno izvještavanje i intuitivno sučelje kako bi se smanjio odlazak zaposlenika.

Koje su prednosti i nedostaci softvera za telemarketing?

Glavne prednosti softvera za telemarketing su u povećanju broja poziva po satu. To znači da možete provoditi telemarketinške kampanje na većem području koristeći manje zaposlenika. Nadalje, značajke izvještavanja olakšavaju upraviteljima praćenje broja odlaznih i dolaznih poziva. Ograničenja softvera za telemarketing uključuju nekoliko točaka. Softver sam po sebi ne omogućava prilagođenu obuku za tehnike telemarketinga. Kao dodatak, softver za telemarketing se ne integrira uvijek baš najbolje s ostalim alatima (npr. alatima za email marketing).

Kako implementirati softver za telemarketing?

Najbolji način implementacije softvera je provođenje malog pilot pokusa. Nakon nekoliko tjedana provođenja pokusa, prikupite povratne informacije. Pitajte prodajni tim o utjecanju na njihov svakodnevni tijek rada. Ako postoji napredak u stopi kontaktiranja, možda ste našli pravi softver za telemarketing za vaše potrebe.

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo