Softver za telemarketing

Što je softver za telemarketing?

To je alat koji čini telemarketing učinkovitijim. On vam omogućuje da kontaktirate velik broj ljudi u malo vremena.

Vaše softversko rješenje za telemarketing treba vrlo pouzdan sustav za pozivanje koji se lako automatizira. Bez pouzdanosti, vaši prodajni predstavnici će provoditi vrijeme tražeći pomoć od IT odjela, umjesto da pokušavaju doprijeti do potencijalnih klijenata. Dalje, mobilna tehnologija je ključna jer vaši prodajni predstavnici trebaju raditi od kuće i posjećivati klijente. I treće, softver sa značajkama za napredno praćenje poziva može pružiti ključne podatke koji vam pomažu poboljšati vaše napore pri ciljanju.

Koje su glavne značajke softvera za telemarketing?

Obrazujte se o glavnim značajkama koje su ponuđene. Za veće timove koji trebaju obavljati ogroman broj telemarketinških poziva, provjerite LiveAgent-ov softver za pozivni centar. Možete ga postaviti za 5 minuta bez kupovine posebne opreme.

Ključne značajke alata za telemarketing

  • dialer – Ova značajka ima više imena, kao što su power dialer, prediktivni birač brojeva, auto dialer i progresivni birač brojeva. Ona ubrzava proces odlaznih poziva. Vaši prodajni agenti mogu fokusirati svoj trud u razgovor s perspektivnim klijentima, umjesto na unošenje telefonskih brojeva.

  • proces biranja – Dobar proces biranja znači da možete učitati popis kontakta i brzo započeti s odlaznim pozivima.

  • prilagodljivi modovi biranja – Svaka odgoda pri telemarketingu vas košta potencijalnih prodaja u centru za odlazne pozive. Stoga, izaberite softversko rješenje za telemarketing koje podržava prilagodljive modove biranja. Ova mogućnost znači da možete brzo preskočiti signale koji su zauzeti ili ne odgovaraju i prebaciti se na sljedeću osobu na popisu kontakta.

  • glasovne poruke – Zauzeti signali i otpor prema odgovaranju na pozive su neprestani izazovi u svakoj telemarketinškoj operaciji. Zato bi vaše softversko rješenje za telemarketing trebalo olakšati korištenje skripti i  ostavljanje glasovnih poruka.

  • IVR – Razmislite o korištenju sustava za interaktivni glasovni odgovor kako bi usmjerili klijente na vaše prodajne agente.

  • govorno emitiranje – Vaši prodajni agenti mogu zatražiti mogućnost kontaktiranja više perspektivnih klijenata odjednom. Kako bi ispunili ovu potrebu, izaberite sustav s govornim emitiranjem.

LiveAgent-ove značajke pozivnog centra

Koje su prednosti i nedostaci softvera za telemarketing?

Iako učinkovit softver za telemarketing poboljšava vaše telemarketinško poslovanje, nijedan softver nije bez mana. Pogledajmo neke od prednosti i ograničenja softvera za telemarketing:

  • putovanje klijenta – Osnovni telemarketinški softver za odlazne pozive može biti učinkovit za početak poziva. Ako prodajni tim može obaviti prodaju u jednom pozivu, osnovna softverska aplikacija može proći. Međutim, većina klijenata će imati kompleksnije putovanje klijenta. Na primjer, klijenti u vašoj industriji mogu očekivati personaliziranu uslugu. U tom slučaju, trebat ćete izabrati softver za telemarketing koji je sposoban za upravljanje s više poziva.

  • interakcije s klijentima – Kako bi izbjegli gubitak klijenata, vaš sustav bi se trebao integrirati s cloud-based CRM-om kao što je SugarCRM, Vtiger CRM, Agile CRM ili Pipedrive. Praćenjem svih interakcija s klijentima, vaši agenti se mogu pozvati na prethodne interakcije. Neki telemarketinški sofveri se ne integriraju s CRM-om, što znači da izvedba vašeg prodajnog tima može patiti.

  • alati za upravljanje – Trebate pružiti obuku vašim predstavnicima. Možda ćete trebati omogućiti obuku o cijelom procesu prodaje. Također trebate pratiti osnovne brojeve kao što su stope kontakta, odlazni pozivi i dolazni pozivi. Izaberite softver koji uključuje napredno izvještavanje.

  • video podrška – Neki klijenti mogu bolje reagirati na video strategije angažmana klijenata kao što su personalizirana videa.

  • maksimiziranje radnika na satnicu – Neke kompanije se oslanjaju na radnike na satnicu za vođenje odlaznih kampanja.

Postavke distribucije poziva u softveru za kontakt centar - LiveAgent

Ograničenja

Odličan softver sam od sebe ne može jamčiti uspjeh odlaznih kampanja. Više faktora koji nemaju veze sa softverom utječu na to hoće li vaša kompanija imati uspjeha s telemarketinškim kampanjama.

  • obuka za prodaju – Za bolje rezultate, omogućite obuku za telemarketinški tim, kao što su skripte za rješavanje ciljeva. Sam od sebe, softver za telemarketing ne može zamijeniti dobro dizajniranu obuku za tehnike telemarketinga. Loša obuka također znači da će stopa odlaska zaposlenika biti visoka.

  • korisnička podrška – Rad vašeg tima za odlazne prodaje će biti blokiran ako vaš sustav padne. Izbor enterprise kontakt centra za upravljanje vašim pozivima može minimizirati ograničenje.

  • email marketing – Relativno mali broj telemarketinških sustava nudi email predloške i potpune značajke za email marketing. Ako vaša poslovna strategija ima naglasak na emailove za izravni marketing, trebat ćete softversku platformu za rješavanje dolaznih poziva.

  • veličina poduzeća – Značajna je razlika između male kompanije s pet prodajnih agenata i velike organizacije. Veće kompanije koje provode telemarketinške kampanje na razini države trebaju različit softver.

LiveAgent upravljačka ploča - upravljajte agentima pozivnog centra

Kako implementirati softver za telemarketing?

Točan proces implementacije softvera za telemarketing zavisi od kompanije do kompanije. U ovom primjeru ćemo pretpostaviti da vaša kompanija ima dva tima za odlazne prodaje. Vaši prodavači dobro sklapaju dogovore, ali trebate više potencijalnih kupaca. Kako bi riješili taj problem, odlučili ste osnovati namjensti tim za telemarketing.

Vaš prvi korak je da razmislite o vašem cjelokupnom prodajnom procesu.

  • stopa kontakta – Zatražite od vaših prodajnih agenata da procijene vlastiti uspjeh u dopiranju do potencijalnih klijenata putem telefona.

  • dolazni potencijalni klijenti – Potvrdite broj dolaznih potencijalnih klijenata koji su došli u kompaniju zadnji mjesec. Prikupite informacije o broju dolaznih i odlaznih poziva. Kada ste prikupili te podatke, usporedite vašu kompaniju s ostalima u telemarketinškoj industriji. Na primjer, prosječno vrijeme trajanja je 4 minute, sudeći po podacima prijavljenima od Finances Online. To znači da bi vaši zaposlenici trebali moći imati 10-15 razgovora po satu.

  • moćni prodajni alati – Napravite popis ostalih prodajnih alata dostupnih telemarketinškom timu. Započnite s tehnologijom kao što je upravljanje vezama s klijentima (CRM), mobilni telefoni i vaš cloud telefonski sustav. Dodatno, razmislite kako tehnike vaših zaposlenika mogu doprinijeti vašem poduzeću. Na primjer, možete identificirati najbolje email popise i ohrabriti druge zaposlenike da sukladno ažuriraju svoje potpise.

LiveAgent CRM integracije

Lansirajte pilot projekt s timom za telemarketing

Kada izaberete softver za telemarketing, razmislite o korištenju probne verzije. Ovo su neke određene značajke na koje trebate obratiti pažnju.

  • telefonski birač (dialer) – Pitajte vaš prodajni tim koliko dobro telefonski birač radi.

  • telefonski hardver – Pitajte vaše zaposlenike o telefonskom hardveru. Pripazite na sustave koji uzrokuju neugodne pauze. Odgode i duge pauze mogu obeshrabriti klijente.

  • tijek dnevnih prodaja – Kod cold callinga, ključno je fokusirati se na odlazno biranje brojeva i što više razgovora s klijentima. Na primjer, softver bi to trebao olakšati ako očekujete od radnika na satnicu da naprave 100 cold call poziva dnevno.

  • podrška za kampanje za odlazne pozive – Softver bi se trebao moći nositi s većim brojem poziva istovremeno. Ako sustav ne funkcionira na većoj količini poziva, možda trebate izabrati drugačiji sustav.

Set up your call center in 5 minutes

LiveAgent's call center software solution allows your agents to deal with all customer support calls effectively. Curious about all the opportunities?

Frequently asked questions

Što je softver za telemarketing?

Softver za telemarketing značajno poboljšava vaše telemarketinške napore. Umjesto oslanjanja na staromodne metode, vaši prodajni predstavnici mogu koristiti softver za telemarketing kako bi ostvarili veći broj poziva i obratili veću pažnju na potrebe klijenata. Korištenje pouzdanog softvera za telemarketing olakšava teret vaših prodajnih predstavnika.

Koje su glavne značajke softvera za telemarketing?

Ključne značajke softvera za telemarketing su fokusirane na telefonske pozive. Na primjer, potražite dialer koji brzo bira telefonske brojeve, tako da s vremenom možete poboljšati svoju stopu kontakta. Druge važne značajke uključuju napredno izvještavanje i intuitivno sučelje kako bi se smanjio odlazak zaposlenika.

Koje su prednosti i nedostaci softvera za telemarketing?

Glavne prednosti softvera za telemarketing su u povećanju broja poziva po satu. To znači da možete provoditi telemarketinške kampanje na većem području koristeći manje zaposlenika. Nadalje, značajke izvještavanja olakšavaju upraviteljima praćenje broja odlaznih i dolaznih poziva. Ograničenja softvera za telemarketing uključuju nekoliko točaka. Softver sam po sebi ne omogućava prilagođenu obuku za tehnike telemarketinga. Kao dodatak, softver za telemarketing se ne integrira uvijek baš najbolje s ostalim alatima (npr. alatima za email marketing).

Kako implementirati softver za telemarketing?

Najbolji način implementacije softvera je provođenje malog pilot pokusa. Nakon nekoliko tjedana provođenja pokusa, prikupite povratne informacije. Pitajte prodajni tim o utjecanju na njihov svakodnevni tijek rada. Ako postoji napredak u stopi kontaktiranja, možda ste našli pravi softver za telemarketing za vaše potrebe.

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo