IVR (Interaktivni glasovni odgovor)

Što je IVR?

IVR je skraćenica za Interaktivni glasovni odgovor. Interaktivni glasovni odgovor je automatizirani telefonski sustav koji komunicira s pozivateljima. IVR sustav prikuplja informacije tijekom komunikacije i odgovara izvršavanjem odgovarajuće radnje, kao što je preusmjeravanje poziva odgovarajućem agentu/odjelu ili određivanjem povratnog poziva.

Kako radi Interaktivni glasovni odgovor?

Interaktivni glasovni odgovor vam omogućava usmjeravanje poziva u odgovarajuće odjele ili agentima. Kada korisnik želi kontaktirati korisničku podršku, susrest će se s unaprijed snimljenim glasovnim upitima. Sve što trebaju uraditi je unijeti nekoliko glasovnih naredbi ili naredbi putem tipkovnice i odmah će biti preusmjereni u odgovarajući odjel vašeg tima za podršku.

Na primjer, tipično IVR stablo bi odvelo korisnika u očekivani odjela, na primjer, Odjel naplate, nakon što korisnik pritisne odgovarajući gumb na svom telefonu.

IVR stablo - LiveAgent
IVR Interaktivni glasovni odgovor

Kako to radi u LiveAgent-u?

LiveAgent sadrži sveouhvatni IVR online alat za osmišljavanje u kojem bilo tko može dizajnirati svoja IVR stabla, čak i ako nemaju tehničkog iskustva. Pogledajte video u nastavku s pojedinostima.

Youtube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent

Imate dnevne promocije ili morate postaviti obavijest u svojoj pozdravnoj poruci?

Naš savjet: Snimite sve glasovne datoteke Interaktivnog glasovnog odgovora izravno u IVR alat za dizajn u LiveAgent-u. Alat vam omogućava dizajniranje/zapisivanje svog stabla Interaktivnog glasovnog odgovora od nule, uključujući snimanje ili učitavanje vlastitih zvukovnih datoteka u stablo.

Koje funkcije ima LiveAgent IVR?

  • Funkcija povratnog poziva
  • Snimanje vlastitih poruka za Interaktivni glasovni odgovor
  • Učitavanje unaprijed snimljenih poruka
  • Određivanje prioriteta poziva
  • Preusmjeravanje u odgovarajuće odjele/agentima
Interactive Voice Response settings in LiveAgent

Zašto koristiti IVR?

IVR je dobro poznata značajka korisničke podrške koja može učiniti čuda za vašu korisničku podršku. Ako su vaši agenti preopterećeni, korisnici se ne mogu spojiti preko telefona ili ako se jednostavno želite bolje organizirati, IVR stabla vam u tome mogu pomoći. Možete ih postaviti i odmah otkriti što vam najbolje odgovara u LiveAgent-u.

Koje su koristi IVR-a?

  • Automatsko prebacivanje + neograničeni izbor
  • Povećava rješavanje pri prvom kontaktu
  • Povećava zadovoljstvo korisnika
  • Agentima štedi vrijeme i novac

Record your own IVR messages

Create a professional remote call center complete with custom IVR menu messages. Record them today for free. No credit card required.

Primjer Interaktivnog glasovnog odgovora – Prijenos među odjelima

Pogledajte IVR stabla s izborima za dva dostupna odjela. Korisnici mogu birati među odjelom Prodaje ili Tehničke podrške.

Dobar dan, dobili ste [naziv kompanije]. Molimo da odaberete jednu od sljedećih mogućnosti izbornika:

Za razgovor s predstavnikom Prodaje, pritisnite 1.

Za tehničku podršku, pritisnite 2.

Ovo štedi vrijeme i korisnika i predstavnika kompanije. Nisu potrebna dodatna prebacivanja kada korisnik odmah dobije ispravni odjel.

Osim toga, možete snimiti prilagođeni zvuk za svaki automatski prijenos među odjelima (reprodukcija). Dodajte glazbu koja će se reproducirati prije nego predstavnik odgovori na poziv (online/reprodukcija). Ako agent nije dostupan, korisnik može ostaviti glasovnu poruku (offline/glasovna poruka).

start:
  - choice:
      1:
        name: Sales department
        play: http://www.example.com/sound-sales.mp3
        do:
            - transfer:
              to: salesDep
              if:
                online:
                  - play: http://www.example.com/welcome.mp3
                  - ring
                offline:
                  - play: http://www.example.com/voicemail.mp3
                  - voicemail
      2:
        name: Technical department
        play: http://www.example.com/welcome.mp3
        do:
            - transfer:
              to: techDep
              if:
                online:
                  - ring
                offline:
                  - play: http://www.example.com/voicemail.mp3
                  - voicemail

Stvaranje profesionalnog Interaktivnog glasovnog odgovora se na početku može činiti zastrašujuće. Ne brinite, napravili smo besplatne IVR skripte koje se mogu prilagoditi kako bi vaše poslovanje moglo odmah započeti s radom.

Izvori baze znanja

Saznajte kako;

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Izvori baze znanja
Slido green logo

Frequently asked questions

Kako radi IVR?

Interaktivni glasovni odgovor vam omogućava preusmjeravanje poziva u vašem softveru pozivnog centra u odgovarajući odjel ili agentima. Drugim riječima, omogućava vašim korisnicima pozivateljima da odmah izravno dođu do odgovarajućih agenata. Na primjer, uobičajeno IVR stablo će odvesti korisnika u očekivani odjel, kao što je odjel Naplate, nakon što korisnik pritisne određeni broj na svom telefonu.

Koje funkcije ima LiveAgent IVR?

LiveAgent IVR funkcije uključuju funkciju povratnog poziva, određivanje prioriteta poziva, mogućnost snimanja svojih IVR poruka, učitavanje unaprijed snimljenih poruka i preusmjeravanje poziva u odgovarajuće odjele/agentima. 

Koje su prednosti IVR-a?

Predonosti IVR su automatski transferi, neograničeni izbori, povećano rješavanje pri prvom kontaktu, zadovoljstvo korisnika i poboljšni tok rada agenata. 

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo