Što je povratni poziv korisničke službe?
Funkcija povratnog poziva korisničke službe je IVR (interaktivni glasovni odgovor) značajka softvera pozivnog centra. U biti, to je automatizirani povratni poziv koji u potpunosti obavlja softver pozivnog centra.
Zašto korisnici traže povratne pozive?
Korisnici traže povratne pozive iz tri glavna razloga:
- Ne žele čekati
- Linija je zauzeta / red čekanja je predug
- Nema dostupnih agenata koji bi mogli preuzeti poziv (na primjer, izvan radnog vremena)
Kako se vrši automatizirani povratni poziv?
Obično, kada korisnik zatraži povratni poziv, poziv se odmah prekida. Međutim, sustav zadržava telefonski broj pozivatelja i mjesto u redu poziva. Kad taj telefonski broj dođe na red, sustav automatski bira zadržani telefonski broj i povezuje pozivatelja s određenim agentom kontaktnog centra.
Zašto su povratni pozivi korisna funkcija?
Povratni pozivi su korisni jer mogu:
- Povećati zadovoljstvo kupaca
- Smanjiti trud kupaca
- Smanjiti broj napuštenih poziva
- Skratiti redove poziva
- Više prodajnih mogućnosti
- Povećati produktivnost agenata
- Bolji uvid u rad call centra
Kako možete implementirati funkciju u LiveAgent?
Da biste počeli koristiti funkciju IVR povratnog poziva, trebate povezati VoIP telefonski broj sa svojim LiveAgent računom. Nakon što se poveže, trebate izraditi IVR skriptu i učitati IVR poruke. Da biste vidjeli potpuni vodič za postavljanje IVR-a, pogledajte ovaj članak.
Zatim morate dodati skriptu povratnog poziva u svoju IVR skriptu slijedeći ovaj vodič. Kada završite, kliknite Spremi i testirajte funkciju pozivom na telefonski broj koji je integriran s vašim LiveAgent računom.
Slušajte upute iz IVR izbornika i pritisnite željeni broj tipkovnice (kao što je „Pritisnite 4 kako biste zatražili povratni poziv). Poziv bi trebao biti odmah prekinut i trebao bi zvoniti unutar vaše nadzorne ploče LiveAgent sve dok agent ne preuzme poziv. Nakon što ga preuzme, LiveAgent će automatski ponovno pozvati vaš broj, stvarajući automatizirani povratni poziv.
Nakon što ste saznali više o povratnim pozivima, možda vas zanima kako zapravo funkcionira automatski povratni poziv. Otkrijte kako ova funkcionalnost može povećati zadovoljstvo korisnika i smanjiti stopu napuštenih poziva. Također, možete istražiti načine kako poboljšati rješavanje poziva. Naučite zašto je to važan KPI i kako mjeriti njegovu učinkovitost.
Pozivni centar za odlazne pozive
Ne znate razliku između dolaznog i odlaznog pozivnog centra? Saznajte razliku i saznajte više o ključnim značajkama pozivnog centra za odlazne pozive.
Poboljšajte zadovoljstvo sa softverom za povratne pozive
Softver za povratne pozive od LiveAgent-a je sveobuhvatna opcija koja uključuje i pozivni centar. Naše rješenje za povratne pozive ima sve potrebne značajke. Isprobajte ga besplatno.