Automatski povratni pozivi za vaše korisnike

Omogućite svojim kupcima da zatraže automatski povratni poziv ako je linija zauzeta, ako nema dostupnih agenti ili ako ih jednostavno žele da ih nazovete kasnije.

Naš sustav povratnog poziva čuva korisnikovo mjesto u redu i kada dođe njihov red, sustav ih automatski poziva.

Poboljšajte korisničko iskustvo s našim softverom za povratni poziv.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent | Live Agent03:38Youtube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent
Live Agent

Call cenat softver s pametnom funkcionalnošću povratnih poziva

Softver call centra LiveAgent nudi funkciju povratnog poziva kao dio svog IVR-a (interaktivnog glasovnog odgovor a). Umjesto čekanja, vaši kupci sada mogu zatražiti povratni poziv pritiskom na gumb.

Nema potrebe čekati ili brinuti da će izgubiti mjesto u redu. LiveAgent automatski će nazvati kupca kad dođe njihov red.

Prednosti automatskih povratnih poziva

Uz funkcionalnost povratnog poziva, vaši agenti neće morati ručno nadzirati tražene povratne pozive. Ugrađena funkcija ACD ( automatska raspodjela poziva ) funkcionira sinkronizirano s našim moćnim IVR sustavom kako bi se automatski spremili broj pozivatelja i smjestiti ga u red, tu su i funkcionalnost automatskog biranja broja pozivatelja i dodjeljivanja poziva odgovarajućem agentu.

Business woman walking and holding a mobile phone

Dajte svojim kupcima mogućnost povratnog poziva od vašeg kontakt centra, umjesto da čekaju. Uvažavajući njihovo vrijeme, smanjit ćete stope napuštanja poziva i ostvariti povećanje broja korisnika.

Definition of good customer service

Kupci očekuju ugodno iskustvo svaki put kad se obrate korisničkoj podršci. Pružajući im mogućnost automatskog povratnog poziva, možete im pružiti besprijekorno uslužno iskustvo. Smanjite napore kupaca već danas, istovremeno poboljšavajući zadovoljstvo kupaca i vjernost vašoj marki.

Kako funkcioniraju automatski povratni pozivi?

Kako biste započeli koristiti uslugu automatskog povratnog poziva, jednostavno stvorite IVR skriptu koja uključuje opciju povratnog poziva.

Customer support agent chatting live with client

Povoljan call centar softver s povratnim pozivima

Povratni pozivi u call centar softveru su isplativo rješenje za tvrtke svih veličina. Uz automatske povratne pozive, biti će potrebno manje agenata kontaktnog centra za odgovaranje na pozive jer opseg poziva neće biti tako velik.

Automatski povratni pozivi stvaraju više prilika za prodaju

Ne propustite potencijalne mogućnosti prodaje samo zato što vaši kupci ne mogu stupiti u kontakt s vama. Uz automatske povratne pozive, manje je vjerojatno da će vaši kupci biti frustrirani i odustati od telefonskih poziva. Dajući im priliku da zatraže automatski povratni poziv, možete generirati više prodaje i istovremeno poboljšati zadovoljstvo kupaca.

Customer service automated callback by LiveAgent
Unlimited call recordings in LiveAgent's call center software

Bolji uvid u statistiku korištenja

Prikupite više uvida o usluzi koju pružate. Naše robusne značajke izvješćivanja prikazuju statistiku vašeg virtualnog pozivnog centra, uključujući propuštene i odgovorene pozive, trajanje poziva, dodijeljene agente i više.

U LiveAgent kontakt centru postoji bezbroj mogućnosti izvještavanja. Segmentirajte podatke po danu, tjednu, mjesecu ili prilagođenom datumskom rasponu i stvorite grafikon koji najbolje odgovara vašim potrebama. Što ste više upućeni u uslugu koju pružate to više možete poboljšati i povećati zadovoljstvo i lojalnost kupaca.

Funkcionalnosti softvera za povratne pozive

Customer service automated callback by LiveAgent

Funkcija automatskog povratnog poziva drži mjesto vašeg kupca u redu. Mogu prekinuti vezu sa znanjem da je njihov broj zadržan, a mjesto u redu sigurno i da im je povratni poziv osiguran.

Live chat for business by LiveAgent

Višekanalno agentsko sučelje

Softver našeg kontakt centra nudi višekanalno agentsko sučelje. Uz LiveAgent, agenti vašeg kontakt centra mogu pristupiti svim upitima s različitih kanala (društveni mediji, chat, e-mail, telefon) u jednom sučelju.

LiveAgent Time Rules Overview

Postavite automatizacijska pravila kako biste poboljšali produktivnost i tijek rada svog agenta. Pravila automatizacije mogu se koristiti za automatsko slanje naknadnih e-mailova, dodavanje oznaka (povratnog poziva) u tickete i još mnogo toga.

Call routing in LiveAgent

LiveAgent-ov Softver za povratni poziv call centra opremljen je ADP funkcionalnošću kako bi se osigurali neometano preusmjeravanje poziva i vrhunsko korisničko iskustvo. Naša značajka ADP-a automatski usmjerava pozivatelje do najprikladnijeg agenta/odjela na temelju dostupnosti, prioriteta ili slučajnog dodjeljivanja.

Naš internetski pozivni centar opremljen je snažnim IVR sustavom koji je spreman za izvršavanje složenog IVR-a stabla. IVR sustav je dovoljno jednostavan za upotrebu za početnike, ali dovoljno robustan da zadovolji profesionalne potrebe call centra.

Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Sustav automatskog povratnog poziva LiveAgent-a odrađuje sav težak rad, osiguravajući da agenti mogu i dalje odgovarati na pozive bez ikakvih prekida. Kada kupac zatraži povratni poziv i dođe na čelo reda poziva, sustav će automatski nazvati njihov broj i povezati ga s odgovarajućim agentom kontakt centra.

Call recording by LiveAgent

Softver pozivnog centra LiveAgent automatski bilježi svaki dolazni i odlazni poziv. Sustav može pohraniti neograničen broj snimaka poziva koji se mogu koristiti za osiguranje kvalitete, obuku ili u pravne svrhe.

LiveAgent's Ticket Customer insights - CRM

LiveAgent-ov hibridni prikaz ticketa osigurava da agenti kontakt centra mogu pratiti putovanje klijenta u rješavanju problema na više kanala, a da pritom ostanu u istom ticketu. Hibridni tokovi ticketa pomažu agentima u pružanju pronicljivih i personaliziranih odgovora koji pomažu u poboljšanju zadovoljstva i lojalnosti kupaca.

Pogledajte što automatski povratni pozivi mogu učinit za vas

Uživajte u besplatnoj 14-dnevnoj probnoj verziji LiveAgent-a kako biste vidjeli što naše rješenje virtualnog web call centra može učiniti za vaše poslovanje i timove za korisničku podršku, prodaju i marketing.

3,000+ recenzija Capterra GetApp G2 Crowd

Nudimo više od samog softvera za povratne pozive

Uz cjeloviti softver pozivnog centra, LiveAgent pruža sve što vam treba za pružanje korisničke podrške.

LiveAgent helpdesk tour

Povežite sve svoje račune društvenih mreža s softverom našeg kontakt centra kako biste poboljšali produktivnost agenata i zaštitili podatke svojih kupaca. LiveAgent help desk sustav integrira se s Instagramom, Twitterom, Facebookom, Facebook Messengerom i Viberom.

Proactive chat invitation in LiveAgent

LiveAgent help desk može se pohvaliti najbržim widgetom za live chat na tržištu. Uživajte u naprednim značajkama kao što su proaktivne pozivnice za chat, izvanmrežni obrasci, obrasci prije chata, kao i prikaz tipkanja u stvarnom vremenu koji vam omogućuje uvid u što kupac upisuje u prozor za chat prije nego što pritisne “Pošalji”. Mogućnosti live chat-a u kombinaciji s LiveAgent kontakt centrom pomoći će vam da istovremeno poboljšate angažman kupaca, povećate prodaju i povećate zadovoljstvo kupaca.

LiveAgent helpdesk tour

Usmjerite sve upite kupaca u centraliziranu radnu površinu agenta s našim ticketing softverom. Dodijelite tickete različitim odjelima i agentima i organizirajte svaki upit prema oznakama, prioritetu ili datumu primitka. Pregledajte putovanje svakog kupca u rješavanju problema od početka do kraja, na različitim kanalima podrške pomoću našeg hibridnog toka ticketa.

LiveAgent - What is knowledge base software?

Stvorite i stilizirajte svoju vlastitu bazu znanja koristeći naš WYSIWYG(ono što vidite, to i dobijete) editor. Poboljšajte zadovoljstvo kupaca pružajući svojim kupcima alate za samopomoć, poput članaka s uputama, česta pitanja ili forume zajednice.

Izvucite najviše iz našeg sustava za povratne pozive

Softver internetskog pozivnog centra LiveAgent nudi mnogo više od samih povratnih poziva.

Person drafting the integration flow

LiveAgent-ov help desk softver sadrži preko 200 korisnih značajki koje će vam pomoći da pojednostavite tijek posla svojih agenata i uklonite nagađanja iz korisničke službe. Poboljšajte performanse svojih agenta s LiveAgent-om već danas.

Android and iOS mobile apps of LiveAgent

Softver našeg kontakt centra dizajniran je na način kako bi dobro funkcionirao s ostalim aplikacijama. Integrirajte svoje favorite s našim softverom call centra kako biste postigli maksimalnu učinkovitost agenta, kao i holistički pregled profila svakog kupca, zajedno s prethodnim kupnjama i interakcijama s vašom tvrtkom.

Person speaking multiple languages

Naš glavni cilj je vaš uspjeh. Korisnička podrška LiveAgent-a dostupna je 24/7, 365 dana u godini na više komunikacijskih kanala, uključujući Twitter, Facebook, Instagram, e-mail, live chat, naš korisnički portal ili telefon. Javite nam se kad god nas zatrebate, rado ćemo vam pomoći. Također, nudimo podršku na više jezika, ako vam zatreba.

Agents building customer support portal

Neograničene opcije prilagodbe

Softver za povratni poziv izgrađen je imajući na umu fleksibilnost, skalabilnost i timsku suradnju. Budući kako svako poduzeće (bez obzira na njegovu veličinu ili djelatnost u kojoj djeluje) ima različite potrebe, naš je kontakt centar u potpunosti prilagodljiv.

Naš softver se može prilagoditi za operacije bilo koje veličine i bilo koje svrhe, bilo da je vaš kontaktni centar specijaliziran za dolaznu korisničku uslugu, odlaznu prodaju ili oboje. Naši profesionalni savjetnici ili tehničko osoblje mogu vam pomoći u stvaranju najučinkovitijeg softverskog rješenja koje odgovara vašim potrebama.

Bilo da ste u zdravstvu, ugostiteljstvu, SaaS-u, automobilskoj industriji, e-trgovini ili obrazovnoj industriji, LiveAgent možete prilagoditi kako bi odgovarao vašim potrebama.

LiveAgent-ov napredni, jednostavan za korištenje i povoljan sustav za povratne pozive

Security lock and badge

LiveAgent softver za kontakt centar je usklađen s GDPR-om, Google OAuth Verified, HTTPS šifriran i pohranjuje podatke u Tier-III+ ili IV ili PCI DSS, SSAE-16, ili ISO 27001 certificiranim objektima.

Person organizing information into tickets

Softver call centra LiveAgent potpuno se temelji na oblaku. Koristite snažne značajke automatskog povratnog poziva s lakoćom svaki dan.

Woman holding PlayStation gaming controller in hands

Naš omnichannel call centar osvojio je preko 20 nagrada samo u 2020. godini, zahvaljujući svojim višekanalnim mogućnostima, moćnom izvornom CRM-u i naprednim CRM-u integracijama. Otkrijte kako LiveAgent danas stvara neprimjetne prijelaze s jednog kanala na drugi.

Customer support agent chatting live with client

Softver call centra LiveAgent nudi se u besplatnom paketu. Nudimo besplatni softver pozivnog centra, kao i naprednu verziju koja se plaća, uključujući automatske povratne pozive. Naš programski paket za plaćeni call centar nudi se po pristupačnoj cijeni. Platite manje i ostvarite veću vrijednost s LiveAgent-om već danas.

Pružite personalizirano iskustvo

Dajte svojim kupcima mogućnost da vas kontaktiraju putem kanala za podršku koji preferiraju. Bilo putem chata, e-maila, telefona, videa, društvenih mreža ili web chata, LiveAgent je spreman pružiti besprijekorno višekanalno korisničko iskustvo koje vaši klijenti očekuju.

Pružite visoko personaliziranu i stručnu pomoć s našim sustavom povratnog poziva i uživajte u poboljšanim dugotrajnim odnosima s kupcima, većem zadovoljstvu kupaca, poboljšanoj lojalnosti kupaca i više prodajnih mogućnosti.

LiveAgent CRM integrations
Live chat for business by LiveAgent

Pružite neusporedivu uslugu putem LiveAgent-ovog softvera za povratne pozive

Razmislite o našem nagrađivanom omnichannel softveru za povratne pozive. Testirajte naše moćne IVR i CRM integracije kako biste otkrili kako možete pružiti besprijekorna korisnička iskustva na svim uslužnim kanalima. Zatražite demonstraciju ili pokrenite besplatno 14-dnevno probno razdoblje kako biste vidjeli sve što nudi LiveAgent softver call centra.

Što misle naši korisnici?

Related Articles to Softver za povratne pozive
Chat korisničke službe pruža chat u stvarnom vremenu za klijente za razgovor s predstavnicima korisnika. To je jedan od alata za najbržu komunikaciju.

Chat usluga

Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!

Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.

LiveAgent | Softver pozivnog centra u vašem helpdesku

Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.

Razumijevanje vaših kupaca, koje se temelji na njihovom ponašanju, njihovim sklonostima, njihovom iskustvu s vašom tvrtkom, koje su koristili za donošenje odluka.

Uvidi u korisnike

Uvidi u korisnike su ključni za bolje razumijevanje potreba kupaca i izgradnju dugoročnih odnosa te usmjeravanje marketinških i prodajnih aktivnosti. Implementirajte ih za uspjeh tvrtke.

Zadovoljstvo kupaca je stupanj zadovoljstva proizvodima, uslugama ili brigom o korisnicima. To je situacija kada je kupac zadovoljan s tvrtkom.

Zadovoljstvo kupaca

LiveAgent nudi razne softvere za korisničku službu, VoIP telefonske sustave i druge funkcionalnosti. Zadovoljstvo kupaca je ključno, a može se poboljšati kroz odličnu korisničku podršku i uspostavu odnosa s kupcem. Try LiveAgent!

Tehnika bihevioralnog dizajna uključuje razumijevanje ponašanja ljudi i identifikaciju psiholoških sklonosti kako bi se stvorile značajne promjene u ponašanju proizvoda i usluga. To može poboljšati učinkovitost i potaknuti inovacije u raznim industrijama.

Ne slušajte vaše klijente – umjesto toga, uradite ovo | Kristen Berman | TEDxBerlin

Tehnika bihevioralnog dizajna uključuje razumijevanje ponašanja ljudi i identifikaciju psiholoških sklonosti kako bi se stvorile značajne promjene u ponašanju proizvoda i usluga. To može poboljšati učinkovitost i potaknuti inovacije u raznim industrijama.

Kad je riječ o upravljanju poslovnim odnosima, softver za odnose s kupcima osmišljen je za analizu i upravljanje informacijama. CRM je jedan od LiveAgent alata.

CRM softver

CRM softver omogućuje lak pristup podacima svakom zaposleniku, upravljanje kontaktima, dokumentima i ponudama te integraciju e-pošte. Najbolje prakse uključuju odabir pravog softvera, osposobljavanje zaposlenika i korištenje automatizacije. Važno je provjeriti jesu li svi potrebni podaci i informacije u CRM-u.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x