Poboljšajte zadovoljstvo sa softverom za povratne pozive

Pokažite svojim kupcima da cijenite njihovo vrijeme s automatiziranim softverom za povratne pozive.

  • ✓ Bez naknade za postavljanje
  • ✓ Korisnička služba 24/7
  • ✓ Kreditna kartica nije potrebna
  • ✓ Otkazivanje u bilo kojem trenutku
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Automatski povratni pozivi za vaše korisnike

Omogućite svojim kupcima da zatraže automatski povratni poziv ako je linija zauzeta, ako nema dostupnih agenata koji bi odgovorili na poziv ili ako jednostavno žele da ih nazovete kasnije.
 
Naš sustav za povratne pozive rezervira korisniku mjesto u redu čekanja, a kada isti dođe na red, sustav će ga automatski nazvati.
 
Poboljšajte korisničko iskustvo s našim softverom za povratne pozive.
  • GetApp Category Leader 2024 badge
IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent | Live Agent03:38Youtube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent
Live Agent

Softver za pozivni centar s pametnom funkcionalnošću povratnih poziva

Softver za pozivni centar od LiveAgent-a nudi funkciju povratnog poziva kao dio svog IVR-a (interaktivnog glasovnog odgovora). Umjesto čekanja na liniji, vaši kupci sada mogu zatražiti da ih povratno nazovete pritiskom na gumb.

Ne trebaju čekati niti brinuti da će izgubiti svoje mjesto u redu. LiveAgent će automatski nazvati kupca kada dođe na red.

Prednosti softvera za povratne pozive

Empower customers with self-service

S redom čekanja za povratne pozive u pozivnom centru LiveAgent-a, vaši agenti neće morati ručno nadzirati tražene povratne pozive. Ugrađena funkcija ACD (automatska distribucija poziva) sinkronizirana je s našim moćnim IVR sustavom kako bi se automatski spremili broj pozivatelja i pozicija u redu čekanja. Dostupna je i funkcionalnost automatskog biranja broja pozivatelja i dodjeljivanja poziva odgovarajućem agentu.

Business woman walking and holding a mobile phone

Omogućite svojim korisnicima opciju primanja povratnog poziva od strane vašeg kontakt centra umjesto čekanja na liniji. Time pokazujete da cijenite njihovo vrijeme, čime možete smanjiti stopu napuštanja poziva i ostvariti sveukupni porast korisničkog zadovoljstva.

Definition of good customer service

Kupci očekuju ugodno iskustvo svaki put kad se obrate korisničkoj podršci. Dajući im mogućnost automatskog povratnog poziva, možete im pružiti besprijekorno korisničko iskustvo. Smanjite napore kupaca već danas, istovremeno poboljšavajući korisničko zadovoljstvo i lojalnost vašem brandu.

Kako funkcioniraju automatski povratni pozivi?

Kako biste počeli koristiti uslugu automatskog povratnog poziva, jednostavno stvorite IVR skriptu koja uključuje opciju povratnog poziva.

Customer support agent chatting live with client

Pristupačan softver za pozivni centar s funkcijom povratnih poziva

Softver za pozivni centar s funkcijom povratnih poziva troškovno je učinkovito rješenje za tvrtke svih veličina. Uz automatske povratne pozive, smanjit će se opseg poziva i manje agenata će morati odgovarati na njih.

Automatski povratni pozivi stvaraju više prilika za prodaju

Ne propustite potencijalne mogućnosti prodaje samo zato što vaši kupci ne mogu stupiti u kontakt s vama. Uz automatske povratne pozive, manje je vjerojatno da će vaši kupci biti frustrirani i odustati od telefonskih poziva. Dajući im priliku da zatraže automatski povratni poziv, možete generirati više prodaja i istovremeno poboljšati zadovoljstvo kupaca.

Customer service automated callback by LiveAgent
Unlimited call recordings in LiveAgent's call center software

Bolji uvid u statistiku korištenja

Prikupite više uvida o usluzi koju pružate. Naše robusne značajke izvješćivanja prikazuju statistiku vašeg virtualnog pozivnog centra, uključujući propuštene i primljene pozive, trajanje poziva, dodijeljene agente i više toga.

Softver za kontakt centar od LiveAgent-a nudi bezbroj mogućnosti izvješćivanja. Segmentirajte podatke po danu, tjednu, mjesecu ili prilagođenom datumskom rasponu i stvorite grafikon koji najbolje odgovara vašim potrebama. Što bolje poznajete uslugu koju pružate, tim više možete poboljšati i povećati zadovoljstvo i lojalnost kupaca.

Funkcionalnosti softvera za povratne pozive

Customer service automated callback by LiveAgent

Funkcija automatskog povratnog poziva čuva mjesto vašeg kupca u redu. Kupac može prekinuti poziv znajući da je njegov broj zabilježen, mjesto u redu sigurno, a povratni poziv zajamčen.

Live chat for business by LiveAgent

Softver našeg kontakt centra nudi objedinjenu višekanalnu radnu površinu za agente. Uz LiveAgent, agenti vašeg kontakt centra mogu pristupiti svim upitima s različitih kanala (društvene mreže, chat, e-pošta, telefon) putem jednog sučelja.

LiveAgent Time Rules Overview

Postavite automatizacijska pravila kako biste poboljšali produktivnost i tijek rada svojih agenata. Automatizacijska pravila mogu se koristiti za automatsko slanje popratnih e-poruka, dodavanje oznaka (povratnog poziva) u tikete i još mnogo toga.

Call routing in LiveAgent

LiveAgent-ov softver za pozivni centar s povratnim pozivima opremljen je ADP funkcionalnošću kako bi se osiguralo neometano preusmjeravanje poziva i vrhunsko korisničko iskustvo. Naša značajka ADP-a automatski usmjerava pozivatelje do najprikladnijeg agenta/odjela na temelju dostupnosti, prioriteta ili nasumičnog dodjeljivanja.

IVR

Naš internetski pozivni centar opremljen je moćnim IVR sustavom koji je spreman za izvršavanje složenih IVR-a stabala. IVR sustav je dovoljno jednostavan da ga mogu koristiti početnici, ali i dovoljno robustan da zadovolji profesionalne potrebe pozivnog centra.

Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Automatski sustav za povratne pozive od LiveAgent-a odrađuje sav težak posao, osiguravajući da agenti mogu i dalje odgovarati na pozive bez ikakvih prekida. Kada kupac zatraži povratni poziv i dođe na red, sustav će automatski nazvati njegov broj i povezati ga s odgovarajućim agentom kontakt centra.

Call recording by LiveAgent

Softver za pozivni centar od LiveAgent-a automatski bilježi svaki dolazni i odlazni poziv. Sustav može pohraniti neograničen broj snimki poziva koje se mogu koristiti za osiguranje kvalitete, obuku ili u pravne svrhe.

LiveAgent's Ticket Customer insights - CRM

LiveAgent-ov hibridni prikaz tiketa osigurava da agenti kontakt centra prate proces rješavanja problema klijenta na više kanala i pritom ostanu u istom tiketu. Hibridni tokovi tiketa pomažu agentima u pružanju pronicljivih i personaliziranih odgovora koji pomažu u poboljšanju zadovoljstva i lojalnosti kupaca.

Pogledajte što automatizirani softver za povratne pozive može učiniti za vas

Uživajte u besplatnom 30-dnevnom probnom razdoblju LiveAgent-a kako biste vidjeli što naš virtualni pozivni centar može učiniti za vaše poslovanje, korisničku podršku, prodaju i marketing.

3,000+ recenzija Capterra GetApp G2 Crowd

Nudimo puno više od automatiziranog softvera za povratne pozive

Uz potpuno opremljeni softver za pozivni centar, LiveAgent ima sve što vam treba za pružanje korisničke podrške.

LiveAgent helpdesk tour

Povežite sve račune društvenih mreža s našim softverom kontakt centra kako biste poboljšali produktivnost agenata i zaštitili podatke svojih kupaca. Help desk softver od LiveAgent-a integrira se s Instagramom, Twitterom, Facebookom, Facebook Messengerom i Viberom.

Proactive chat invitation in LiveAgent

Help desk softver od LiveAgent-a može se pohvaliti najbržim widgetom za chat uživo na tržištu. Uživajte u naprednim značajkama kao što su proaktivne pozivnice za chat, izvanmrežni obrasci, obrasci prije chata, kao i prikaz tipkanja u stvarnom vremenu koji vam omogućuje pregled teksta koji kupac upisuje u prozor za chat prije nego što pritisne “Pošalji”. Mogućnosti chata uživo u kombinaciji s LiveAgent kontakt centrom pomoći će vam da istovremeno poboljšate angažman korisnika, povećate prodaju i ojačate zadovoljstvo kupaca.

LiveAgent helpdesk tour

Usmjerite sve upite kupaca u centraliziranu radnu površinu agenata s našim softverom za tiketiranje. Dodijelite tikete različitim odjelima i agentima i organizirajte svaki upit prema oznakama, prioritetu ili datumu primitka. Pregledajte putovanje svakog kupca u rješavanju problema od početka do kraja, na različitim kanalima podrške pomoću našeg hibridnog tijeka tiketa.

LiveAgent - What is knowledge base software?

Stvorite i stilizirajte svoju vlastitu bazu znanja koristeći naš uređivač WYSIWYG (ono što vidite, to i dobivate). Poboljšajte zadovoljstvo svojih kupaca pružajući im alate za samopomoć, poput članaka s uputama, čestih pitanja ili foruma zajednice.

Izvucite maksimum iz našeg rješenja za povratne pozive s redom čekanja

Softver za pozivni centar od LiveAgent-a baziran je na internetu i nudi mnogo više od povratnih poziva s funkcijom reda čekanja.

Person drafting the integration flow

Help desk softver od LiveAgent-a sadrži više od 200 korisnih značajki koje će vam pomoći da pojednostavite tijek rada svojih agenata i uklonite nagađanja iz korisničke službe. Poboljšajte performanse svojih agenata s LiveAgent-om već danas.

Android and iOS mobile apps of LiveAgent

Naš softver za kontakt centar dizajniran je kako bi dobro funkcionirao s ostalim aplikacijama. Integrirajte svoje favorite s našim softverom za pozivni centar kako biste ostvarili maksimalnu učinkovitost agenata i dobili potpuni pregled profila svakog kupca, uključujući prethodne kupnje i interakcije s vašom tvrtkom.

Person speaking multiple languages

Naš glavni cilj je vaš uspjeh. Korisnička podrška LiveAgent-a dostupna je 24/7, 365 dana u godini na više komunikacijskih kanala, uključujući Twitter, Facebook, Instagram, e-poštu, chat uživo, korisnički portal ili telefon. Javite nam se kad god nas zatrebate i rado ćemo vam pomoći. Također, nudimo podršku na više jezika, ako vam zatreba.

Agents building customer support portal

Neograničene opcije prilagodbe

Softver za povratne pozive od LiveAgent-a izrađen je imajući na umu fleksibilnost, skalabilnost i timsku suradnju. Budući da svako poduzeće (bez obzira na njegovu veličinu ili djelatnost u kojoj posluje) ima različite potrebe, naš je kontakt centar u potpunosti prilagodljiv.

Naš softver se može prilagoditi za radnje svih razmjera i bilo koje svrhe, bilo da je vaš kontakt centar specijaliziran za dolaznu korisničku uslugu, odlaznu prodaju ili oboje. Naši profesionalni savjetnici ili tehničko osoblje mogu vam pomoći u stvaranju najučinkovitijeg softverskog rješenja koje odgovara vašim potrebama.

Bilo da ste u zdravstvu, ugostiteljstvu, SaaS-u, automobilskoj industriji, e-trgovini ili obrazovnoj industriji, LiveAgent se može prilagoditi kako bi odgovarao vašim potrebama.

Napredno, povoljno i jednostavno rješenje za povratne pozive s redom čekanja od LiveAgent-a

Security lock and badge

Softver za kontakt centar od LiveAgent-a je usklađen s GDPR-om, Google OAuth verificiran, HTTPS šifriran i pohranjuje korisničke podatke u Tier-III+ ili IV ili PCI DSS, SSAE-16, ili ISO 27001 certificiranim objektima.

Person organizing information into tickets

Softver za pozivni centar od LiveAgent-a u potpunosti se temelji na oblaku. Jednostavno pristupite moćnim značajkama automatskih povratnih poziva u kontakt centru na dnevnoj bazi.

Woman holding PlayStation gaming controller in hands

Naš višekanalni softver za pozivni centar osvojio je više od 20 nagrada samo u 2020. godini, a to može zahvaliti svojim višekanalnim sposobnostima, moćnom izvornom CRM-u i naprednim CRM integracijama. Otkrijte kako se LiveAgent jednostavno prebacuje s jednog kanala na drugi već danas.

Customer support agent chatting live with client

Softver za pozivni centar od LiveAgent-a dostupan je u besplatnom cjenovnom modelu. Nudimo besplatan softver pozivnog centra, kao i naprednu verziju koja se plaća i uključuje automatske povratne pozive. Naš cjenovni plan za softver pozivnog centra dolazi po pristupačnoj cijeni. Platite manje i ostvarite veću vrijednost s LiveAgent-om već danas.

Pružite personalizirana iskustva

Pružite svojim kupcima mogućnost da vas kontaktiraju putem kanala za podršku koji preferiraju. Bilo putem chata, e-pošte, telefona, videa, društvenih mreža ili internetskog chata, LiveAgent je spreman osigurati besprijekorno višekanalno korisničko iskustvo koje vaši klijenti očekuju.

Pružite iznimno personaliziranu, stručnu i kontekstualnu pomoć s našim sustavom za povratne pozive i uživajte u poboljšanim dugotrajnim odnosima s kupcima, većem zadovoljstvu korisnika, poboljšanoj lojalnosti kupaca i više prodajnih prilika.

LiveAgent CRM integrations
Live chat for business by LiveAgent

Pružite neusporedivu uslugu putem LiveAgent-ovog softvera za povratne pozive

Razmislite o našem nagrađivanom višekanalnom softveru za povratne pozive. Testirajte naše moćne IVR i CRM integracije kako biste otkrili kako možete pružiti besprijekorna korisnička iskustva na svim uslužnim kanalima. Zatražite demonstraciju ili pokrenite besplatno 30-dnevno probno razdoblje kako biste vidjeli što sve nudi softver za pozivni centar od LiveAgent-a.

Related Articles to Softver za povratne pozive
Chat korisničke službe pruža chat u stvarnom vremenu za klijente za razgovor s predstavnicima korisnika. To je jedan od alata za najbržu komunikaciju.

Chat usluga

Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!

Razumijevanje vaših kupaca, koje se temelji na njihovom ponašanju, njihovim sklonostima, njihovom iskustvu s vašom tvrtkom, koje su koristili za donošenje odluka.

Uvidi u korisnike

Uvidi u korisnike su ključni za bolje razumijevanje potreba kupaca i izgradnju dugoročnih odnosa te usmjeravanje marketinških i prodajnih aktivnosti. Implementirajte ih za uspjeh tvrtke.

Zadovoljstvo kupaca je stupanj zadovoljstva proizvodima, uslugama ili brigom o korisnicima. To je situacija kada je kupac zadovoljan s tvrtkom.

Zadovoljstvo kupaca

LiveAgent nudi razne softvere za korisničku službu, VoIP telefonske sustave i druge funkcionalnosti. Zadovoljstvo kupaca je ključno, a može se poboljšati kroz odličnu korisničku podršku i uspostavu odnosa s kupcem. Try LiveAgent!

Kad je riječ o upravljanju poslovnim odnosima, softver za odnose s kupcima osmišljen je za analizu i upravljanje informacijama. CRM je jedan od LiveAgent alata.

CRM softver

CRM softver omogućuje lak pristup podacima svakom zaposleniku, upravljanje kontaktima, dokumentima i ponudama te integraciju e-pošte. Najbolje prakse uključuju odabir pravog softvera, osposobljavanje zaposlenika i korištenje automatizacije. Važno je provjeriti jesu li svi potrebni podaci i informacije u CRM-u.

Korištenje ComMeeTT VoIP broja s našim LiveAgent rješenjem nikad nije bilo lakše. Pogledajte naš članak kako bi saznali više.

ComMeeTT

ComMeeTT je VoIP platforma za operatere s visokom kvalitetom usluge i podrškom. Integracija s LiveAgent-om je besplatna. Pruža mobilnost, rad na daljinu i druge poslovne svrhe telefonije. Besplatna integracija s LiveAgent-om omogućuje lakše korištenje.

Upravljačka ploča pomaže agentima da budu u toku s najvažnijim informacijama u tvrtki. Obratite nam se za više detalja.

Upravljačka ploča

Upravljačka ploča u LiveAgentu pruža poslovnu inteligenciju i omogućuje praćenje trendova i isključivanje pogrešaka. Dostupni su demo pozivi za isprobavanje.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x