Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Automatski povratni pozivi za vaše korisnike

Omogućite svojim kupcima da zatraže automatski povratni poziv ako je linija zauzeta, ako nema dostupnih agenti ili ako ih jednostavno žele da ih nazovete kasnije.

Naš sustav povratnog poziva čuva korisnikovo mjesto u redu i kada dođe njihov red, sustav ih automatski poziva.

Poboljšajte korisničko iskustvo s našim softverom za povratni poziv.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Call cenat softver s pametnom funkcionalnošću povratnih poziva

Softver call centra LiveAgent nudi funkciju povratnog poziva kao dio svog IVR-a (interaktivnog glasovnog odgovor a). Umjesto čekanja, vaši kupci sada mogu zatražiti povratni poziv pritiskom na gumb.

Nema potrebe čekati ili brinuti da će izgubiti mjesto u redu. LiveAgent automatski će nazvati kupca kad dođe njihov red.

Prednosti automatskih povratnih poziva

Softver za povratne pozive

Uz funkcionalnost povratnog poziva, vaši agenti neće morati ručno nadzirati tražene povratne pozive. Ugrađena funkcija ACD ( automatska raspodjela poziva ) funkcionira sinkronizirano s našim moćnim IVR sustavom kako bi se automatski spremili broj pozivatelja i smjestiti ga u red, tu su i funkcionalnost automatskog biranja broja pozivatelja i dodjeljivanja poziva odgovarajućem agentu.

Business woman walking and holding a mobile phone

Dajte svojim kupcima mogućnost povratnog poziva od vašeg kontakt centra, umjesto da čekaju. Uvažavajući njihovo vrijeme, smanjit ćete stope napuštanja poziva i ostvariti povećanje broja korisnika.

Definition of good customer service

Kupci očekuju ugodno iskustvo svaki put kad se obrate korisničkoj podršci. Pružajući im mogućnost automatskog povratnog poziva, možete im pružiti besprijekorno uslužno iskustvo. Smanjite napore kupaca već danas, istovremeno poboljšavajući zadovoljstvo kupaca i vjernost vašoj marki.

Kako funkcioniraju automatski povratni pozivi?

Kako biste započeli koristiti uslugu automatskog povratnog poziva, jednostavno stvorite IVR skriptu koja uključuje opciju povratnog poziva.

Customer support agent chatting live with client

Povoljan call centar softver s povratnim pozivima

Povratni pozivi u call centar softveru su isplativo rješenje za tvrtke svih veličina. Uz automatske povratne pozive, biti će potrebno manje agenata kontaktnog centra za odgovaranje na pozive jer opseg poziva neće biti tako velik.

Automatski povratni pozivi stvaraju više prilika za prodaju

Ne propustite potencijalne mogućnosti prodaje samo zato što vaši kupci ne mogu stupiti u kontakt s vama. Uz automatske povratne pozive, manje je vjerojatno da će vaši kupci biti frustrirani i odustati od telefonskih poziva. Dajući im priliku da zatraže automatski povratni poziv, možete generirati više prodaje i istovremeno poboljšati zadovoljstvo kupaca.

customer service automated callback
Unlimited call recordings in LiveAgent's call center software

Bolji uvid u statistiku korištenja

Prikupite više uvida o usluzi koju pružate. Naše robusne značajke izvješćivanja prikazuju statistiku vašeg virtualnog pozivnog centra, uključujući propuštene i odgovorene pozive, trajanje poziva, dodijeljene agente i više.

U LiveAgent kontakt centru postoji bezbroj mogućnosti izvještavanja. Segmentirajte podatke po danu, tjednu, mjesecu ili prilagođenom datumskom rasponu i stvorite grafikon koji najbolje odgovara vašim potrebama. Što ste više upućeni u uslugu koju pružate to više možete poboljšati i povećati zadovoljstvo i lojalnost kupaca.

Funkcionalnosti softvera za povratne pozive

customer service automated callback

Funkcija automatskog povratnog poziva drži mjesto vašeg kupca u redu. Mogu prekinuti vezu sa znanjem da je njihov broj zadržan, a mjesto u redu sigurno i da im je povratni poziv osiguran.

Live-chat-for-business-LiveAgent

Višekanalno agentsko sučelje

Softver našeg kontakt centra nudi višekanalno agentsko sučelje. Uz LiveAgent, agenti vašeg kontakt centra mogu pristupiti svim upitima s različitih kanala (društveni mediji, chat, e-mail, telefon) u jednom sučelju.

Postavite automatizacijska pravila kako biste poboljšali produktivnost i tijek rada svog agenta. Pravila automatizacije mogu se koristiti za automatsko slanje naknadnih e-mailova, dodavanje oznaka (povratnog poziva) u tickete i još mnogo toga.

LiveAgent-ov Softver za povratni poziv call centra opremljen je ADP funkcionalnošću kako bi se osigurali neometano preusmjeravanje poziva i vrhunsko korisničko iskustvo. Naša značajka ADP-a automatski usmjerava pozivatelje do najprikladnijeg agenta/odjela na temelju dostupnosti, prioriteta ili slučajnog dodjeljivanja.

Naš internetski pozivni centar opremljen je snažnim IVR sustavom koji je spreman za izvršavanje složenog IVR-a stabla. IVR sustav je dovoljno jednostavan za upotrebu za početnike, ali dovoljno robustan da zadovolji profesionalne potrebe call centra.

Inbound and Outbound Call Center Software

Sustav automatskog povratnog poziva LiveAgent-a odrađuje sav težak rad, osiguravajući da agenti mogu i dalje odgovarati na pozive bez ikakvih prekida. Kada kupac zatraži povratni poziv i dođe na čelo reda poziva, sustav će automatski nazvati njihov broj i povezati ga s odgovarajućim agentom kontakt centra.

Softver pozivnog centra LiveAgent automatski bilježi svaki dolazni i odlazni poziv. Sustav može pohraniti neograničen broj snimaka poziva koji se mogu koristiti za osiguranje kvalitete, obuku ili u pravne svrhe.

LiveAgent-ov hibridni prikaz ticketa osigurava da agenti kontakt centra mogu pratiti putovanje klijenta u rješavanju problema na više kanala, a da pritom ostanu u istom ticketu. Hibridni tokovi ticketa pomažu agentima u pružanju pronicljivih i personaliziranih odgovora koji pomažu u poboljšanju zadovoljstva i lojalnosti kupaca.

Pogledajte što automatski povratni pozivi mogu učinit za vas

Uživajte u besplatnoj 14-dnevnoj probnoj verziji LiveAgent-a kako biste vidjeli što naše rješenje virtualnog web call centra može učiniti za vaše poslovanje i timove za korisničku podršku, prodaju i marketing.

3,000+ recenzija Trustpilot GetApp G2 Crowd

Nudimo više od samog softvera za povratne pozive

Uz cjeloviti softver pozivnog centra, LiveAgent pruža sve što vam treba za pružanje korisničke podrške.

tour 01

Povežite sve svoje račune društvenih mreža s softverom našeg kontakt centra kako biste poboljšali produktivnost agenata i zaštitili podatke svojih kupaca. LiveAgent help desk sustav integrira se s Instagramom, Twitterom, Facebookom, Facebook Messengerom i Viberom.

tour 03

LiveAgent help desk može se pohvaliti najbržim widgetom za live chat na tržištu. Uživajte u naprednim značajkama kao što su proaktivne pozivnice za chat, izvanmrežni obrasci, obrasci prije chata, kao i prikaz tipkanja u stvarnom vremenu koji vam omogućuje uvid u što kupac upisuje u prozor za chat prije nego što pritisne “Pošalji”. Mogućnosti live chat-a u kombinaciji s LiveAgent kontakt centrom pomoći će vam da istovremeno poboljšate angažman kupaca, povećate prodaju i povećate zadovoljstvo kupaca.

tour 02

Usmjerite sve upite kupaca u centraliziranu radnu površinu agenta s našim ticketing softverom. Dodijelite tickete različitim odjelima i agentima i organizirajte svaki upit prema oznakama, prioritetu ili datumu primitka. Pregledajte putovanje svakog kupca u rješavanju problema od početka do kraja, na različitim kanalima podrške pomoću našeg hibridnog toka ticketa.

What is knowledge base software

Stvorite i stilizirajte svoju vlastitu bazu znanja koristeći naš WYSIWYG(ono što vidite, to i dobijete) editor. Poboljšajte zadovoljstvo kupaca pružajući svojim kupcima alate za samopomoć, poput članaka s uputama, česta pitanja ili forume zajednice.

Izvucite najviše iz našeg sustava za povratne pozive

Softver internetskog pozivnog centra LiveAgent nudi mnogo više od samih povratnih poziva.

LiveAgent-ov help desk softver sadrži preko 200 korisnih značajki koje će vam pomoći da pojednostavite tijek posla svojih agenata i uklonite nagađanja iz korisničke službe. Poboljšajte performanse svojih agenta s LiveAgent-om već danas.

Softver našeg kontakt centra dizajniran je na način kako bi dobro funkcionirao s ostalim aplikacijama. Integrirajte svoje favorite s našim softverom call centra kako biste postigli maksimalnu učinkovitost agenta, kao i holistički pregled profila svakog kupca, zajedno s prethodnim kupnjama i interakcijama s vašom tvrtkom.

Naš glavni cilj je vaš uspjeh. Korisnička podrška LiveAgent-a dostupna je 24/7, 365 dana u godini na više komunikacijskih kanala, uključujući Twitter, Facebook, Instagram, e-mail, live chat, naš korisnički portal ili telefon. Javite nam se kad god nas zatrebate, rado ćemo vam pomoći. Također, nudimo podršku na više jezika, ako vam zatreba.

Agents building customer support portal

Neograničene opcije prilagodbe

Softver za povratni poziv izgrađen je imajući na umu fleksibilnost, skalabilnost i timsku suradnju. Budući kako svako poduzeće (bez obzira na njegovu veličinu ili djelatnost u kojoj djeluje) ima različite potrebe, naš je kontakt centar u potpunosti prilagodljiv.

Naš softver se može prilagoditi za operacije bilo koje veličine i bilo koje svrhe, bilo da je vaš kontaktni centar specijaliziran za dolaznu korisničku uslugu, odlaznu prodaju ili oboje. Naši profesionalni savjetnici ili tehničko osoblje mogu vam pomoći u stvaranju najučinkovitijeg softverskog rješenja koje odgovara vašim potrebama.

Bilo da ste u zdravstvu, ugostiteljstvu, SaaS-u, automobilskoj industriji, e-trgovini ili obrazovnoj industriji, LiveAgent možete prilagoditi kako bi odgovarao vašim potrebama.

LiveAgent-ov napredni, jednostavan za korištenje i povoljan sustav za povratne pozive

Security lock and badge

LiveAgent softver za kontakt centar je usklađen s GDPR-om, Google OAuth Verified, HTTPS šifriran i pohranjuje podatke u Tier-III+ ili IV ili PCI DSS, SSAE-16, ili ISO 27001 certificiranim objektima.

Person organizing information into tickets

Softver call centra LiveAgent potpuno se temelji na oblaku. Koristite snažne značajke automatskog povratnog poziva s lakoćom svaki dan.

Woman holding PlayStation gaming controller in hands

Naš omnichannel call centar osvojio je preko 20 nagrada samo u 2020. godini, zahvaljujući svojim višekanalnim mogućnostima, moćnom izvornom CRM-u i naprednim CRM-u integracijama. Otkrijte kako LiveAgent danas stvara neprimjetne prijelaze s jednog kanala na drugi.

Customer support agent chatting live with client

Softver call centra LiveAgent nudi se u besplatnom paketu. Nudimo besplatni softver pozivnog centra, kao i naprednu verziju koja se plaća, uključujući automatske povratne pozive. Naš programski paket za plaćeni call centar nudi se po pristupačnoj cijeni. Platite manje i ostvarite veću vrijednost s LiveAgent-om već danas.

Pružite personalizirano iskustvo

Dajte svojim kupcima mogućnost da vas kontaktiraju putem kanala za podršku koji preferiraju. Bilo putem chata, e-maila, telefona, videa, društvenih mreža ili web chata, LiveAgent je spreman pružiti besprijekorno višekanalno korisničko iskustvo koje vaši klijenti očekuju.

Pružite visoko personaliziranu i stručnu pomoć s našim sustavom povratnog poziva i uživajte u poboljšanim dugotrajnim odnosima s kupcima, većem zadovoljstvu kupaca, poboljšanoj lojalnosti kupaca i više prodajnih mogućnosti.

crm integrations
Live-chat-for-business-LiveAgent

Pružite neusporedivu uslugu putem LiveAgent-ovog softvera za povratne pozive

Razmislite o našem nagrađivanom omnichannel softveru za povratne pozive. Testirajte naše moćne IVR i CRM integracije kako biste otkrili kako možete pružiti besprijekorna korisnička iskustva na svim uslužnim kanalima. Zatražite demonstraciju ili pokrenite besplatno 14-dnevno probno razdoblje kako biste vidjeli sve što nudi LiveAgent softver call centra.

Što misle naši korisnici?

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Centar jezika Antalya Consulting

    Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.

You Will Be in Good Hands!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

FAQ

Koja je funkcija call centra?

Glavna funkcija call centra je omogućiti kupcima da nazovu tvrtke s bilo kojim pitanjem u vezi s proizvodima, pravilima, povratima, funkcionalnošću, rješavanjem problema ili povratnim informacijama.

Što je automatski povratni poziv?

Značajka automatskog povratnog poziva funkcija je računalne telefonije koja omogućava pozivateljima da zatraže povratni poziv ako je linija zauzeta, ako nema raspoloživih agenata koji će prihvatiti njihov poziv ili ako ih jednostavno žele biti nazvani kasnije.

Je li funkcionalnost automatskog povratnog poziva bitna?

Implementacija funkcije automatskog povratnog poziva u softver vašeg virtualnog pozivnog centra omogućit će vam pružanje bolje usluge za vaše klijente. Ako je značajka povratnog poziva aktivna, znači da cijenite vrijeme svog kupca, a to je ono što kupci najviše žele.

Koliko softver za povratne pozive košta?

Cijena softvera za povratni poziv varira. Međutim, funkcija povratnog poziva obično je dio all-in-one sustava. Na primjer, call centra ili help desk softvera. LiveAgent je softver za korisničku službu koji ima više od 180 značajki, uključujući funkciju povratnog poziva. Cijena cjelovitog rješenja iznosi 39 dolara mjesečno za svakog agenta.

Zašto bi trebali koristiti funkcionalnost povratnog poziva?

Funkcija povratnog poziva uglavnom se koristi u tvrtkama s velikim brojem upita. Budući kako kupci odmah žele odgovore, vaše se poslovanje mora prilagoditi. Imati funkciju povratnog poziva u vašem pozivnom centru može spriječiti loše korisničko iskustvo. Odabir softvera pozivnog centra koji uključuje funkciju povratnog poziva može poboljšati tijek posla agenata, kao i zadovoljstvo korisnika.

Kako aktivirati povratne pozive u LiveAgent-u?

Kako biste aktivirali funkciju povratnog poziva, morate ići na Konfiguracije -> Poziv -> Brojevi -> Uredi broj -> IVR -> Umetnite željenu značajku povratnog poziva -> Spremi.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo