Omogućite svojim kupcima da zatraže automatski povratni poziv ako je linija zauzeta, ako nema dostupnih agenti ili ako ih jednostavno žele da ih nazovete kasnije.
Naš sustav povratnog poziva čuva korisnikovo mjesto u redu i kada dođe njihov red, sustav ih automatski poziva.
Poboljšajte korisničko iskustvo s našim softverom za povratni poziv.
Završavanjem registracije, ja prihvaćam uvjeti korištenja i Politika privatnosti.
Softver call centra LiveAgent nudi funkciju povratnog poziva kao dio svog IVR-a (interaktivnog glasovnog odgovor a). Umjesto čekanja, vaši kupci sada mogu zatražiti povratni poziv pritiskom na gumb.
Nema potrebe čekati ili brinuti da će izgubiti mjesto u redu. LiveAgent automatski će nazvati kupca kad dođe njihov red.
Uz funkcionalnost povratnog poziva, vaši agenti neće morati ručno nadzirati tražene povratne pozive. Ugrađena funkcija ACD ( automatska raspodjela poziva ) funkcionira sinkronizirano s našim moćnim IVR sustavom kako bi se automatski spremili broj pozivatelja i smjestiti ga u red, tu su i funkcionalnost automatskog biranja broja pozivatelja i dodjeljivanja poziva odgovarajućem agentu.
Dajte svojim kupcima mogućnost povratnog poziva od vašeg kontakt centra, umjesto da čekaju. Uvažavajući njihovo vrijeme, smanjit ćete stope napuštanja poziva i ostvariti povećanje broja korisnika.
Kupci očekuju ugodno iskustvo svaki put kad se obrate korisničkoj podršci. Pružajući im mogućnost automatskog povratnog poziva, možete im pružiti besprijekorno uslužno iskustvo. Smanjite napore kupaca već danas, istovremeno poboljšavajući zadovoljstvo kupaca i vjernost vašoj marki.
Kako biste započeli koristiti uslugu automatskog povratnog poziva, jednostavno stvorite IVR skriptu koja uključuje opciju povratnog poziva.
Prijavite se na svoj LiveAgent račun i kliknite Konfiguracija, zatim Poziv, a zatim Brojevi. Kliknite “Uredi postojeće brojeve” i odaberite IVR.
Kliknite “Dodaj zapis” i prenesite svoje unaprijed snimljene IVR poruke ili snimite nove.
Create your IVR script. Pratite korake prikazane u vodiču na našoj bazi znanja.
Inicirajte poziv kako bi testirali funkcionalnost povratnih poziva. Pratite IVR upute te kliknite na broj za povratni poziv.
Povratni pozivi u call centar softveru su isplativo rješenje za tvrtke svih veličina. Uz automatske povratne pozive, biti će potrebno manje agenata kontaktnog centra za odgovaranje na pozive jer opseg poziva neće biti tako velik.
Ne propustite potencijalne mogućnosti prodaje samo zato što vaši kupci ne mogu stupiti u kontakt s vama. Uz automatske povratne pozive, manje je vjerojatno da će vaši kupci biti frustrirani i odustati od telefonskih poziva. Dajući im priliku da zatraže automatski povratni poziv, možete generirati više prodaje i istovremeno poboljšati zadovoljstvo kupaca.
Prikupite više uvida o usluzi koju pružate. Naše robusne značajke izvješćivanja prikazuju statistiku vašeg virtualnog pozivnog centra, uključujući propuštene i odgovorene pozive, trajanje poziva, dodijeljene agente i više.
U LiveAgent kontakt centru postoji bezbroj mogućnosti izvještavanja. Segmentirajte podatke po danu, tjednu, mjesecu ili prilagođenom datumskom rasponu i stvorite grafikon koji najbolje odgovara vašim potrebama. Što ste više upućeni u uslugu koju pružate to više možete poboljšati i povećati zadovoljstvo i lojalnost kupaca.
Funkcija automatskog povratnog poziva drži mjesto vašeg kupca u redu. Mogu prekinuti vezu sa znanjem da je njihov broj zadržan, a mjesto u redu sigurno i da im je povratni poziv osiguran.
Softver našeg kontakt centra nudi višekanalno agentsko sučelje. Uz LiveAgent, agenti vašeg kontakt centra mogu pristupiti svim upitima s različitih kanala (društveni mediji, chat, e-mail, telefon) u jednom sučelju.
Postavite automatizacijska pravila kako biste poboljšali produktivnost i tijek rada svog agenta. Pravila automatizacije mogu se koristiti za automatsko slanje naknadnih e-mailova, dodavanje oznaka (povratnog poziva) u tickete i još mnogo toga.
LiveAgent-ov Softver za povratni poziv call centra opremljen je ADP funkcionalnošću kako bi se osigurali neometano preusmjeravanje poziva i vrhunsko korisničko iskustvo. Naša značajka ADP-a automatski usmjerava pozivatelje do najprikladnijeg agenta/odjela na temelju dostupnosti, prioriteta ili slučajnog dodjeljivanja.
Naš internetski pozivni centar opremljen je snažnim IVR sustavom koji je spreman za izvršavanje složenog IVR-a stabla. IVR sustav je dovoljno jednostavan za upotrebu za početnike, ali dovoljno robustan da zadovolji profesionalne potrebe call centra.
Sustav automatskog povratnog poziva LiveAgent-a odrađuje sav težak rad, osiguravajući da agenti mogu i dalje odgovarati na pozive bez ikakvih prekida. Kada kupac zatraži povratni poziv i dođe na čelo reda poziva, sustav će automatski nazvati njihov broj i povezati ga s odgovarajućim agentom kontakt centra.
Softver pozivnog centra LiveAgent automatski bilježi svaki dolazni i odlazni poziv. Sustav može pohraniti neograničen broj snimaka poziva koji se mogu koristiti za osiguranje kvalitete, obuku ili u pravne svrhe.
LiveAgent-ov hibridni prikaz ticketa osigurava da agenti kontakt centra mogu pratiti putovanje klijenta u rješavanju problema na više kanala, a da pritom ostanu u istom ticketu. Hibridni tokovi ticketa pomažu agentima u pružanju pronicljivih i personaliziranih odgovora koji pomažu u poboljšanju zadovoljstva i lojalnosti kupaca.
Uz cjeloviti softver pozivnog centra, LiveAgent pruža sve što vam treba za pružanje korisničke podrške.
Povežite sve svoje račune društvenih mreža s softverom našeg kontakt centra kako biste poboljšali produktivnost agenata i zaštitili podatke svojih kupaca. LiveAgent help desk sustav integrira se s Instagramom, Twitterom, Facebookom, Facebook Messengerom i Viberom.
LiveAgent help desk može se pohvaliti najbržim widgetom za live chat na tržištu. Uživajte u naprednim značajkama kao što su proaktivne pozivnice za chat, izvanmrežni obrasci, obrasci prije chata, kao i prikaz tipkanja u stvarnom vremenu koji vam omogućuje uvid u što kupac upisuje u prozor za chat prije nego što pritisne “Pošalji”. Mogućnosti live chat-a u kombinaciji s LiveAgent kontakt centrom pomoći će vam da istovremeno poboljšate angažman kupaca, povećate prodaju i povećate zadovoljstvo kupaca.
Usmjerite sve upite kupaca u centraliziranu radnu površinu agenta s našim ticketing softverom. Dodijelite tickete različitim odjelima i agentima i organizirajte svaki upit prema oznakama, prioritetu ili datumu primitka. Pregledajte putovanje svakog kupca u rješavanju problema od početka do kraja, na različitim kanalima podrške pomoću našeg hibridnog toka ticketa.
Stvorite i stilizirajte svoju vlastitu bazu znanja koristeći naš WYSIWYG(ono što vidite, to i dobijete) editor. Poboljšajte zadovoljstvo kupaca pružajući svojim kupcima alate za samopomoć, poput članaka s uputama, česta pitanja ili forume zajednice.
Softver internetskog pozivnog centra LiveAgent nudi mnogo više od samih povratnih poziva.
LiveAgent-ov help desk softver sadrži preko 200 korisnih značajki koje će vam pomoći da pojednostavite tijek posla svojih agenata i uklonite nagađanja iz korisničke službe. Poboljšajte performanse svojih agenta s LiveAgent-om već danas.
Softver našeg kontakt centra dizajniran je na način kako bi dobro funkcionirao s ostalim aplikacijama. Integrirajte svoje favorite s našim softverom call centra kako biste postigli maksimalnu učinkovitost agenta, kao i holistički pregled profila svakog kupca, zajedno s prethodnim kupnjama i interakcijama s vašom tvrtkom.
Naš glavni cilj je vaš uspjeh. Korisnička podrška LiveAgent-a dostupna je 24/7, 365 dana u godini na više komunikacijskih kanala, uključujući Twitter, Facebook, Instagram, e-mail, live chat, naš korisnički portal ili telefon. Javite nam se kad god nas zatrebate, rado ćemo vam pomoći. Također, nudimo podršku na više jezika, ako vam zatreba.
Softver za povratni poziv izgrađen je imajući na umu fleksibilnost, skalabilnost i timsku suradnju. Budući kako svako poduzeće (bez obzira na njegovu veličinu ili djelatnost u kojoj djeluje) ima različite potrebe, naš je kontakt centar u potpunosti prilagodljiv.
Naš softver se može prilagoditi za operacije bilo koje veličine i bilo koje svrhe, bilo da je vaš kontaktni centar specijaliziran za dolaznu korisničku uslugu, odlaznu prodaju ili oboje. Naši profesionalni savjetnici ili tehničko osoblje mogu vam pomoći u stvaranju najučinkovitijeg softverskog rješenja koje odgovara vašim potrebama.
Bilo da ste u zdravstvu, ugostiteljstvu, SaaS-u, automobilskoj industriji, e-trgovini ili obrazovnoj industriji, LiveAgent možete prilagoditi kako bi odgovarao vašim potrebama.
LiveAgent softver za kontakt centar je usklađen s GDPR-om, Google OAuth Verified, HTTPS šifriran i pohranjuje podatke u Tier-III+ ili IV ili PCI DSS, SSAE-16, ili ISO 27001 certificiranim objektima.
Softver call centra LiveAgent potpuno se temelji na oblaku. Koristite snažne značajke automatskog povratnog poziva s lakoćom svaki dan.
Naš omnichannel call centar osvojio je preko 20 nagrada samo u 2020. godini, zahvaljujući svojim višekanalnim mogućnostima, moćnom izvornom CRM-u i naprednim CRM-u integracijama. Otkrijte kako LiveAgent danas stvara neprimjetne prijelaze s jednog kanala na drugi.
Softver call centra LiveAgent nudi se u besplatnom paketu. Nudimo besplatni softver pozivnog centra, kao i naprednu verziju koja se plaća, uključujući automatske povratne pozive. Naš programski paket za plaćeni call centar nudi se po pristupačnoj cijeni. Platite manje i ostvarite veću vrijednost s LiveAgent-om već danas.
Dajte svojim kupcima mogućnost da vas kontaktiraju putem kanala za podršku koji preferiraju. Bilo putem chata, e-maila, telefona, videa, društvenih mreža ili web chata, LiveAgent je spreman pružiti besprijekorno višekanalno korisničko iskustvo koje vaši klijenti očekuju.
Pružite visoko personaliziranu i stručnu pomoć s našim sustavom povratnog poziva i uživajte u poboljšanim dugotrajnim odnosima s kupcima, većem zadovoljstvu kupaca, poboljšanoj lojalnosti kupaca i više prodajnih mogućnosti.
Razmislite o našem nagrađivanom omnichannel softveru za povratne pozive. Testirajte naše moćne IVR i CRM integracije kako biste otkrili kako možete pružiti besprijekorna korisnička iskustva na svim uslužnim kanalima. Zatražite demonstraciju ili pokrenite besplatno 14-dnevno probno razdoblje kako biste vidjeli sve što nudi LiveAgent softver call centra.
Roman Bosch
Partly
Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.
Viviane Carter
CSI Products
Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.
Christian Lange
Lucky-Bike
Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.
Jens Malmqvist
Projure
Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.
Catana Alexandru
Websignal
Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!
Sissy Böttcher
Study Portals
Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...
Peter Koning
TypoAssassin
Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom
Aranzazu F
Factorchic
Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...
Martin Drugaj
Atomer
Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.
Ivan Golubović
AVMarket
To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.
Rustem Gimaev
Centar jezika Antalya Consulting
Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.
Alexandra Danišová
Nay
MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.
David Chandler
Volterman
Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.
Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!
DEMO ZNAČAJKI ZA IVR I POVRATNE POZIVE
IVR i značajka za povratni poziv pomažu poduzećima optimizirati korisničku podršku automatskim odgovorima na pozive i smanjenjem čekanja.
Pozivni centar za dolazne pozive
Pozivni centar za dolazne pozive je centar koji se bavi primanjem i obradom dolaznih telefonskih poziva korisnika. Pruža razne usluge kao što su podrška za korisnike, rješavanje problema i prijem narudžbi. Telefon je i dalje najčešće korišten kanal za korisničku uslugu.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma