Bezbroj načina za poboljšanje s
jednim alatom

Povećajte prodaju uz pomoć LiveAgent-a.

  • ✓ Bez troškova postavljanja
  • ✓ Korisnička služba 24/7
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Zapeli ste? Povećajte prodaju s LiveAgent-om!

Zadovoljstvo korisnika je blisko povezano sa zadržavanjem, vjernošću i prodajama. Ako želite povećati prodaju, najbolja stvar koju možete uraditi je kreirati klijento-centričnu kulturu unutar svog poduzeća.

Što više težite zadovoljavanju svojih klijenata, to će bolje vaše poduzeće funkcionirati kada pričamo o zaradi. Kako? Nastavite čitati i saznat ćete!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Strategies to increase sales

Najbolje strategije za povećanje prodaje

Povećanje prodaje se radi fokusom na vaše klijente. Osigurajte da vaša kompanija:

 Pruža vrijednost klijentima

Smanjuje napore klijenata

Pruža brzu i personaliziranu uslugu

Povećajte prodaju s pravim alatima

Uz softver korisničke podrške kao što je LiveAgent, poboljšanje vaše korisničke usluge, zadržavanja, vjernosti i prodaja će biti lakše no ikad. Zašto?

LiveAgent nudi preko 180 naprednih značajki za korisničku podršku i preko 100 integracija koje će vam pomoći pružiti najbolju moguću uslugu.

Right tools to increase sales

Zašto se trebate fokusirati na poboljšanje korisničke službe u svrhu povećanja prodaje?

Definition of good customer service

Dobra usluga se traži i očekuje

Klijenti očekuju besprijekornu uslugu. Ako je kompanije ne pruže, klijenti ih napuste. Zapravo, američke kompanije gube više od $62 milijarde godišnje zbog loše korisničke službe.

Bad service spreads like a wildfire

Negativne recenzije se šire kao požar

Amerikanci u prosjeku kažu 15 ljudi da su imali loše iskustvo s uslugom, a 11 ljudi ako su imali dobro iskustvo.

Empower customers with self-service

Poanta je u smanjivanju napora klijenata

74% ljudi će vjerojatno promijeniti brend ako smatraju da je proces kupnje previše težak.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers

Dobivanje novih klijenata je skupo

Između 5 i 25 puta je skuplje dobiti novog klijenta nego zadržati starog.

Sretni kupci su najbolji kupci

Mi nudimo potpomognute usluge migracije s većine najpopularnijih rješenja korisničke službe.

LiveAgent značajke koje vam pomažu povećati prodaju

Email ticketing

Tiketing sustav s hibridnim tijekovima tiketa

Uz LiveAgent, vaši emailovi, chatovi, pozivi, spominjanja na društvenim medijima i tiketi s ostalih kanala će svi završiti u jednoj univerzalnoj ulaznoj pošti.

Interni i eksterni live chat u realnom vremenu

Live chat podrška je ključni sastojak povećanja prodaje, jer pomaže poduzećima konvertirati posjetitelje web stranice u klijente koji plaćaju.

The fastest live chat on the market
Professional built-in call center software

Virtualni ugrađeni pozivni centar

Izgradite virtualni pozivni centar kao dio vašeg višekanalnog rješenja korisničke službe. LiveAgent centralizira telefonske pozive s vaše web stranice na jedno mjesto.

Podrška na društvenim medijima

Integrirajte svoje profile društvenih medija u LiveAgent i odgovarajte na komentare, privatne poruke ili tvitove izravno iz vašeg računa.

Social medias integrated into the help desk software

Automatizacija i standardni odgovori

Iskoristite pravila automatizacije i standardne odgovore kako bi ubrzali dosadne zadatke. Uštedite i do 15 sati svaki tjedan koristeći LiveAgent-ove značajke automatizacije.

Graditelj baze znanja

Izgradite više internih i eksternih baza znanja kao dio svog samoposlužnog rješenja. Kreirajte FAQ, forume, sandučiće za povratne informacije i prijedloge i još više.

Web icon

Upravljačka ploča za analizu podataka i izvještaje

Vidite tko ima interakcije s vašom kompanijom i nadzirite usluge koje primaju. Vidite korištenje, statistike, procijenite izvješća izvedbe i učite od ocjena korisničkog zadovoljstva.

Razlozi zašto kompanije prelaze na LiveAgent

Što čini LiveAgent pravim alatom za povećanje prodaje?

Most reviewed and number 1

Najviše puta ocijenjen i najbolje ocijenjen

LiveAgent je najviše puta ocijenjen i najbolje ocijenjen softver korisničke podrške za mala poduzeća u 2019 – 2020

Preferred by 21k businesses

Preferira ga 21 tisuća poduzeća

Preko 21.000 poduzeća u raznim industrijama je izabralo LiveAgent za potrebe svoje korisničke podrške.

Packed with features

Dolazi sa 180+ značajki

Sa 180+ značajki, 40+ integracija i bezbrojnim prilagodbama, ovaj alat se lako prilagođava potrebama vašeg poslovanja.

Cloud based and secure help desk

Cloud-based i siguran

Potpuno cloud-based, siguran, lak za postaviti i koristiti. Započnite koristiti LiveAgent u par minuta.

Transparentne i povoljne cijene

Uzmite naše profesionalno rješenje za korisničku podršku po fiksnoj mjesečnoj cijeni, bez skrivenih troškova ili dugoročnog obvezivanja. Prijavite se za 14-dnevni besplatni probni period i dobijte puni pristup svim dostupnim značajkama.

Što čekate? Povećajte prodaju već danas!

Package Name

Tiket+chat

Idealno za mala i srednja poduzeća

$29 /mj
Package Name

Sve uključeno

Idealno za poduzeća svih veličina i velike korporacije

$39 /mj
Related Articles to Povećajte prodaju
Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.

Kako dodati live chat u Open Cart store

Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.

Chat korisničke službe pruža chat u stvarnom vremenu za klijente za razgovor s predstavnicima korisnika. To je jedan od alata za najbržu komunikaciju.

Chat usluga

Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!

Live online chat je komunikacija između korisnika i predstavnika korisnika u stvarnom vremenu putem ugrađenog online chata.

Live online chat

LiveAgent nudi besplatan online live chat softver s brzim odgovorom i prilagodbom. Omogućuje integraciju s društvenim mrežama i poboljšanje korisničke podrške. Pruža live online chat i podršku korisnicima u stvarnom vremenu, olakšavajući rješavanje korisničkih problema.

Migracija na LiveAgent je jednostavna pomoću jednog od naših unaprijed napravljenih dodataka. LiveAgent je dostupan u 43 različita prijevoda i podržava widgete koji se mogu prilagoditi jeziku. LiveAgent nudi tarifu koja je besplatna zauvijek, kao i tri druge tarife s niskom cijenom.

Migrirajte svoje podatke u LiveAgent

LiveAgent je preferirani softver za korisničku podršku, omogućavajući 24/7 pristupačnu podršku, naprednu automatizaciju i integraciju s mnogim jezicima. Pruža značajne uštede i povrat ulaganja, te se ističe kao najbolji izbor za male i srednje tvrtke.

Monday je multifunkcionalni softver stvoren da Vam pomogne u organizaciji posla. Integrirajte Monday u LiveAgent i stvorite učinkovit tijek rada zaposlenika.

Monday

Monday je višenamjensko rješenje za poslovanja koje omogućuje upravljanje projektima, odnosima s korisnicima, oglasnim kampanjama i praćenju bug-ova. Integracija s LiveAgent-om olakšava praćenje novosti i ažuriranja. Prednost je učinkovitost bez prebacivanja između sučelja.

LiveAgent je rješenje za korisničku podršku koje povezuje više kanala u jedno sučelje. Migrirajte s Crispa na LiveAgent i počnite ostvarivati prednosti u svom polju rada.

Prebacujete se s Crispa na LIveAgent?

LiveAgent je visoko ocijenjen softver za korisničku službu koji pruža prvoklasnu podršku. Pruža uvide i savjete za poboljšanje zadovoljstva klijenata. Besplatni trial dostupan je putem e-pošte.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x