Zadovoljstvo korisnika je blisko povezano sa zadržavanjem, vjernošću i prodajama. Ako želite povećati prodaju, najbolja stvar koju možete uraditi je kreirati klijento-centričnu kulturu unutar svog poduzeća.
Što više težite zadovoljavanju svojih klijenata, to će bolje vaše poduzeće funkcionirati kada pričamo o zaradi. Kako? Nastavite čitati i saznat ćete!
Završavanjem registracije, ja prihvaćam uvjeti korištenja i Politika privatnosti.
Klijenti očekuju besprijekornu uslugu. Ako je kompanije ne pruže, klijenti ih napuste. Zapravo, američke kompanije gube više od $62 milijarde godišnje zbog loše korisničke službe.
Amerikanci u prosjeku kažu 15 ljudi da su imali loše iskustvo s uslugom, a 11 ljudi ako su imali dobro iskustvo.
74% ljudi će vjerojatno promijeniti brend ako smatraju da je proces kupnje previše težak.
Između 5 i 25 puta je skuplje dobiti novog klijenta nego zadržati starog.
Mi nudimo potpomognute usluge migracije s većine najpopularnijih rješenja korisničke službe.
Live chat podrška je ključni sastojak povećanja prodaje, jer pomaže poduzećima konvertirati posjetitelje web stranice u klijente koji plaćaju.
Izgradite virtualni pozivni centar kao dio vašeg višekanalnog rješenja korisničke službe. LiveAgent centralizira telefonske pozive s vaše web stranice na jedno mjesto.
Integrirajte svoje profile društvenih medija u LiveAgent i odgovarajte na komentare, privatne poruke ili tvitove izravno iz vašeg računa.
Iskoristite pravila automatizacije i standardne odgovore kako bi ubrzali dosadne zadatke. Uštedite i do 15 sati svaki tjedan koristeći LiveAgent-ove značajke automatizacije.
Izgradite više internih i eksternih baza znanja kao dio svog samoposlužnog rješenja. Kreirajte FAQ, forume, sandučiće za povratne informacije i prijedloge i još više.
Vidite tko ima interakcije s vašom kompanijom i nadzirite usluge koje primaju. Vidite korištenje, statistike, procijenite izvješća izvedbe i učite od ocjena korisničkog zadovoljstva.
“Tako je bogat funkcijama i nadmašio je moju petogodišnju pretplatu na zendesk. Stoga sam se prebacio. Vrlo dobra vrijednost za mene kao vlasnika male tvrtke.” Albert
Prvo sam isprobao Zendesk, ali nakon višesatne konfiguracije i razumijevanja modela cijena shvatio sam da to nije za mene. Umjesto toga počeo sam koristiti LiveAgent i moram reći da sam zasad vrlo zadovoljan. Sustav je dobio točno onu količinu konfiguracije koju želim i još nisam pronašao nešto što nije moguće učiniti. Sama podrška je sjajna i obično će na Vaša pitanja odgovoriti u nekoliko minuta.”Erik
“Prešli smo na LiveAgent iz ZenDesk-a … i više se nećemo vratiti … Nevjerojatno pristupačna cijena i uvijek korisni tim za podršku koji su nam spremni pomoći 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Drugo, napredna razina automatizacije koja je doslovno zamijenila našu potrebu za Zapier-om jer postoji dobra količina integracija. Osim toga, oni također daju toliko zamjenskih e-adresa da bi se sve to vrlo lako povezalo.” Aaron
“Mi i naši klijenti neprestano smo imali problema sa ZenDeskom, ali nakon razmatranja različitih opcija, izabrali smo LiveAgent na temelju korisničkih recenzija i njegove cijene.” Adam
“Godinama sam koristio ZenDesk i bio sam umoran od ovih e-adresa u stilu tikete i da ne mogu priložiti datoteke svojim e-porukama, već samo slati veze. Ono što mi se sviđa u LiveAgentu: šalje e-poštu (ne tikete), mogu priložiti datoteke, organizirati protok e-pošte lakše nego u ZenDesk-u, mogu ćaskati i upravljati e-poštom iz istog prozora. Također, LiveAgent podržava proračunske tablice u svojim e-porukama i ima sjajan tim za podršku. Vlad
“Prešli smo na ovaj sustav nakon mnogo godina korištenja ZenDesk-a. Funkcionalnost je sjajna: obrasci za kontakt, chat uživo, baze podataka, integracija s društvenim mrežama – sve u jednoj usluzi i svi su ti moduli dobro osmišljeni i kompetentno međusobno komuniciraju. Svidjelo mi se što usluga stabilno radi čak i na mobilnim platformama (nakon ZenDesk-a ovo nam je ogroman plus).” Olga
“Isprobao sam razna rješenja, uključujući Zendesk, Freshdesk i još mnogo toga. Zatim sam pronašao LiveAgent. Izvrstan alat, dobra vrijednost za novac, jednostavna uporaba, velika podrška i pomoć pri implementaciji. I sada je, nakon nekoliko godina korištenja, i dalje najbolji izbor za alat za podršku koji smo mogli učiniti. ” Michal
“I ranije sam koristio mnoge druge sustave za pomoć, kao što su LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent ih je pobijedio u svakom pogledu zbog cijene, značajki, korisničke podrške i značajki za mobilni telefon.” Harrison
LiveAgent je najviše puta ocijenjen i najbolje ocijenjen softver korisničke podrške za mala poduzeća u 2019 – 2020
Preko 21.000 poduzeća u raznim industrijama je izabralo LiveAgent za potrebe svoje korisničke podrške.
Sa 180+ značajki, 40+ integracija i bezbrojnim prilagodbama, ovaj alat se lako prilagođava potrebama vašeg poslovanja.
Potpuno cloud-based, siguran, lak za postaviti i koristiti. Započnite koristiti LiveAgent u par minuta.
Uzmite naše profesionalno rješenje za korisničku podršku po fiksnoj mjesečnoj cijeni, bez skrivenih troškova ili dugoročnog obvezivanja. Prijavite se za 14-dnevni besplatni probni period i dobijte puni pristup svim dostupnim značajkama.
Što čekate? Povećajte prodaju već danas!
Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma