Bezbroj načina za poboljšanje s
jednim alatom

Povećajte prodaju uz pomoć LiveAgent-a.

  • ✓ Bez troškova postavljanja    
  • ✓ Korisnička služba 24/7    
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Zapeli ste? Povećajte prodaju s LiveAgent-om!

Zadovoljstvo korisnika je blisko povezano sa zadržavanjem, vjernošću i prodajama. Ako želite povećati prodaju, najbolja stvar koju možete uraditi je kreirati klijento-centričnu kulturu unutar svog poduzeća.

Što više težite zadovoljavanju svojih klijenata, to će bolje vaše poduzeće funkcionirati kada pričamo o zaradi. Kako? Nastavite čitati i saznat ćete!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Zapeli ste? Povećajte prodaju s LiveAgent-om!
Slido green logo
Strategies to increase sales

Najbolje strategije za povećanje prodaje

Povećanje prodaje se radi fokusom na vaše klijente. Osigurajte da vaša kompanija:

Najbolje strategije za povećanje prodaje - App - Uploads - 2020 - 08 - Value To Customers.svg Pruža vrijednost klijentima

Najbolje strategije za povećanje prodaje Smanjuje napore klijenata

Najbolje strategije za povećanje prodaje Pruža brzu i personaliziranu uslugu

Povećajte prodaju s pravim alatima

Uz softver korisničke podrške kao što je LiveAgent, poboljšanje vaše korisničke usluge, zadržavanja, vjernosti i prodaja će biti lakše no ikad. Zašto?

LiveAgent nudi preko 180 naprednih značajki za korisničku podršku i preko 100 integracija koje će vam pomoći pružiti najbolju moguću uslugu.

Right tools to increase sales

Zašto se trebate fokusirati na poboljšanje korisničke službe u svrhu povećanja prodaje?

Definition of good customer service

Dobra usluga se traži i očekuje

Klijenti očekuju besprijekornu uslugu. Ako je kompanije ne pruže, klijenti ih napuste. Zapravo, američke kompanije gube više od $62 milijarde godišnje zbog loše korisničke službe.

Bad service spreads like a wildfire

Negativne recenzije se šire kao požar

Amerikanci u prosjeku kažu 15 ljudi da su imali loše iskustvo s uslugom, a 11 ljudi ako su imali dobro iskustvo.

Empower customers with self-service

Poanta je u smanjivanju napora klijenata

74% ljudi će vjerojatno promijeniti brend ako smatraju da je proces kupnje previše težak.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers

Dobivanje novih klijenata je skupo

Između 5 i 25 puta je skuplje dobiti novog klijenta nego zadržati starog.

Sretni kupci su najbolji kupci

Mi nudimo potpomognute usluge migracije s većine najpopularnijih rješenja korisničke službe.

Sretni kupci su najbolji kupci

LiveAgent značajke koje vam pomažu povećati prodaju

Email ticketing

Tiketing sustav s hibridnim tijekovima tiketa

Uz LiveAgent, vaši emailovi, chatovi, pozivi, spominjanja na društvenim medijima i tiketi s ostalih kanala će svi završiti u jednoj univerzalnoj ulaznoj pošti.

Interni i eksterni live chat u realnom vremenu

Live chat podrška je ključni sastojak povećanja prodaje, jer pomaže poduzećima konvertirati posjetitelje web stranice u klijente koji plaćaju.

The fastest live chat on the market
Professional built-in call center software

Virtualni ugrađeni pozivni centar

Izgradite virtualni pozivni centar kao dio vašeg višekanalnog rješenja korisničke službe. LiveAgent centralizira telefonske pozive s vaše web stranice na jedno mjesto.

Podrška na društvenim medijima

Integrirajte svoje profile društvenih medija u LiveAgent i odgovarajte na komentare, privatne poruke ili tvitove izravno iz vašeg računa.

Social medias integrated into the help desk software
Podrška na društvenim medijima

Automatizacija i standardni odgovori

Iskoristite pravila automatizacije i standardne odgovore kako bi ubrzali dosadne zadatke. Uštedite i do 15 sati svaki tjedan koristeći LiveAgent-ove značajke automatizacije.

Automatizacija i standardni odgovori

Graditelj baze znanja

Izgradite više internih i eksternih baza znanja kao dio svog samoposlužnog rješenja. Kreirajte FAQ, forume, sandučiće za povratne informacije i prijedloge i još više.

Web icon

Upravljačka ploča za analizu podataka i izvještaje

Vidite tko ima interakcije s vašom kompanijom i nadzirite usluge koje primaju. Vidite korištenje, statistike, procijenite izvješća izvedbe i učite od ocjena korisničkog zadovoljstva.

Razlozi zašto kompanije prelaze na LiveAgent

  • Razlozi zašto kompanije prelaze na LiveAgent

    “Tako je bogat funkcijama i nadmašio je moju petogodišnju pretplatu na zendesk. Stoga sam se prebacio. Vrlo dobra vrijednost za mene kao vlasnika male tvrtke.” Albert

  • Razlozi zašto kompanije prelaze na LiveAgent

    Prvo sam isprobao Zendesk, ali nakon višesatne konfiguracije i razumijevanja modela cijena shvatio sam da to nije za mene. Umjesto toga počeo sam koristiti LiveAgent i moram reći da sam zasad vrlo zadovoljan. Sustav je dobio točno onu količinu konfiguracije koju želim i još nisam pronašao nešto što nije moguće učiniti. Sama podrška je sjajna i obično će na Vaša pitanja odgovoriti u nekoliko minuta.”Erik

  • Razlozi zašto kompanije prelaze na LiveAgent

    “Prešli smo na LiveAgent iz ZenDesk-a … i više se nećemo vratiti … Nevjerojatno pristupačna cijena i uvijek korisni tim za podršku koji su nam spremni pomoći 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Drugo, napredna razina automatizacije koja je doslovno zamijenila našu potrebu za Zapier-om jer postoji dobra količina integracija. Osim toga, oni također daju toliko zamjenskih e-adresa da bi se sve to vrlo lako povezalo.” Aaron

  • Razlozi zašto kompanije prelaze na LiveAgent

    “Mi i naši klijenti neprestano smo imali problema sa ZenDeskom, ali nakon razmatranja različitih opcija, izabrali smo LiveAgent na temelju korisničkih recenzija i njegove cijene.” Adam

  • Razlozi zašto kompanije prelaze na LiveAgent

    “Godinama sam koristio ZenDesk i bio sam umoran od ovih e-adresa u stilu tikete i da ne mogu priložiti datoteke svojim e-porukama, već samo slati veze. Ono što mi se sviđa u LiveAgentu: šalje e-poštu (ne tikete), mogu priložiti datoteke, organizirati protok e-pošte lakše nego u ZenDesk-u, mogu ćaskati i upravljati e-poštom iz istog prozora. Također, LiveAgent podržava proračunske tablice u svojim e-porukama i ima sjajan tim za podršku. Vlad

  • Razlozi zašto kompanije prelaze na LiveAgent

    “Prešli smo na ovaj sustav nakon mnogo godina korištenja ZenDesk-a. Funkcionalnost je sjajna: obrasci za kontakt, chat uživo, baze podataka, integracija s društvenim mrežama – sve u jednoj usluzi i svi su ti moduli dobro osmišljeni i kompetentno međusobno komuniciraju. Svidjelo mi se što usluga stabilno radi čak i na mobilnim platformama (nakon ZenDesk-a ovo nam je ogroman plus).” Olga

  • Razlozi zašto kompanije prelaze na LiveAgent

    “Isprobao sam razna rješenja, uključujući Zendesk, Freshdesk i još mnogo toga. Zatim sam pronašao LiveAgent. Izvrstan alat, dobra vrijednost za novac, jednostavna uporaba, velika podrška i pomoć pri implementaciji. I sada je, nakon nekoliko godina korištenja, i dalje najbolji izbor za alat za podršku koji smo mogli učiniti. ” Michal

  • Razlozi zašto kompanije prelaze na LiveAgent

    “I ranije sam koristio mnoge druge sustave za pomoć, kao što su LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent ih je pobijedio u svakom pogledu zbog cijene, značajki, korisničke podrške i značajki za mobilni telefon.” Harrison

Što čini LiveAgent pravim alatom za povećanje prodaje?

Most reviewed and number 1

Najviše puta ocijenjen i najbolje ocijenjen

LiveAgent je najviše puta ocijenjen i najbolje ocijenjen softver korisničke podrške za mala poduzeća u 2019 – 2020

Preferred by 21k businesses

Preferira ga 21 tisuća poduzeća

Preko 21.000 poduzeća u raznim industrijama je izabralo LiveAgent za potrebe svoje korisničke podrške.

Packed with features

Dolazi sa 180+ značajki

Sa 180+ značajki, 40+ integracija i bezbrojnim prilagodbama, ovaj alat se lako prilagođava potrebama vašeg poslovanja.

Cloud based and secure help desk

Cloud-based i siguran

Potpuno cloud-based, siguran, lak za postaviti i koristiti. Započnite koristiti LiveAgent u par minuta.

Transparentne i povoljne cijene

Uzmite naše profesionalno rješenje za korisničku podršku po fiksnoj mjesečnoj cijeni, bez skrivenih troškova ili dugoročnog obvezivanja. Prijavite se za 14-dnevni besplatni probni period i dobijte puni pristup svim dostupnim značajkama.

Što čekate? Povećajte prodaju već danas!

Package Name

Tiket+chat

Idealno za mala i srednja poduzeća

$29 /mj
Package Name

Sve uključeno

Idealno za poduzeća svih veličina i velike korporacije

$39 /mj

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

FAQ

Što je dobro povećanje prodaje?

Dobro povećanje prodaje ovisi o veličini vaše kompanije. Generalno, povećanje prodaje od 5 do 10% je prilično dobro.

Kako LiveAgent može pomoći u povećanju prodaje?

LiveAgent-ov softver korisničke podrške pomaže kompanijama u povećanju prodaje pružajući odlučnu korisničku podršku. Pošto agenti rade iz jednog sučelja, mogu brzo odgovarati na upite klijenata. Dakle, mogu smanjiti bespotrebno vrijeme čekanja.

Koje su ostale poslovne prednosti LiveAgent-a?

LiveAgent-ovo rješenje korisničke službe povećava zadovoljstvo kupaca, zadržavanje klijenata, štedi vrijeme i smanjuje troškove povezane s korisničkom podrškom.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo