Bezbroj načina za poboljšanje s
jednim alatom

Povećajte prodaju uz pomoć LiveAgent-a.

  • ✓ Bez troškova postavljanja    
  • ✓ Korisnička služba 24/7    
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Zapeli ste? Povećajte prodaju s LiveAgent-om!

Zadovoljstvo korisnika je blisko povezano sa zadržavanjem, vjernošću i prodajama. Ako želite povećati prodaju, najbolja stvar koju možete uraditi je kreirati klijento-centričnu kulturu unutar svog poduzeća.

Što više težite zadovoljavanju svojih klijenata, to će bolje vaše poduzeće funkcionirati kada pričamo o zaradi. Kako? Nastavite čitati i saznat ćete!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Strategies to increase sales

Najbolje strategije za povećanje prodaje

Povećanje prodaje se radi fokusom na vaše klijente. Osigurajte da vaša kompanija:

 Pruža vrijednost klijentima

Smanjuje napore klijenata

Pruža brzu i personaliziranu uslugu

Povećajte prodaju s pravim alatima

Uz softver korisničke podrške kao što je LiveAgent, poboljšanje vaše korisničke usluge, zadržavanja, vjernosti i prodaja će biti lakše no ikad. Zašto?

LiveAgent nudi preko 180 naprednih značajki za korisničku podršku i preko 100 integracija koje će vam pomoći pružiti najbolju moguću uslugu.

Right tools to increase sales

Zašto se trebate fokusirati na poboljšanje korisničke službe u svrhu povećanja prodaje?

Definition of good customer service

Dobra usluga se traži i očekuje

Klijenti očekuju besprijekornu uslugu. Ako je kompanije ne pruže, klijenti ih napuste. Zapravo, američke kompanije gube više od $62 milijarde godišnje zbog loše korisničke službe.

Bad service spreads like a wildfire

Negativne recenzije se šire kao požar

Amerikanci u prosjeku kažu 15 ljudi da su imali loše iskustvo s uslugom, a 11 ljudi ako su imali dobro iskustvo.

Empower customers with self-service

Poanta je u smanjivanju napora klijenata

74% ljudi će vjerojatno promijeniti brend ako smatraju da je proces kupnje previše težak.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers

Dobivanje novih klijenata je skupo

Između 5 i 25 puta je skuplje dobiti novog klijenta nego zadržati starog.

Sretni kupci su najbolji kupci

Mi nudimo potpomognute usluge migracije s većine najpopularnijih rješenja korisničke službe.

LiveAgent značajke koje vam pomažu povećati prodaju

Email ticketing

Tiketing sustav s hibridnim tijekovima tiketa

Uz LiveAgent, vaši emailovi, chatovi, pozivi, spominjanja na društvenim medijima i tiketi s ostalih kanala će svi završiti u jednoj univerzalnoj ulaznoj pošti.

Interni i eksterni live chat u realnom vremenu

Live chat podrška je ključni sastojak povećanja prodaje, jer pomaže poduzećima konvertirati posjetitelje web stranice u klijente koji plaćaju.

The fastest live chat on the market
Professional built-in call center software

Virtualni ugrađeni pozivni centar

Izgradite virtualni pozivni centar kao dio vašeg višekanalnog rješenja korisničke službe. LiveAgent centralizira telefonske pozive s vaše web stranice na jedno mjesto.

Podrška na društvenim medijima

Integrirajte svoje profile društvenih medija u LiveAgent i odgovarajte na komentare, privatne poruke ili tvitove izravno iz vašeg računa.

Social medias integrated into the help desk software

Automatizacija i standardni odgovori

Iskoristite pravila automatizacije i standardne odgovore kako bi ubrzali dosadne zadatke. Uštedite i do 15 sati svaki tjedan koristeći LiveAgent-ove značajke automatizacije.

Graditelj baze znanja

Izgradite više internih i eksternih baza znanja kao dio svog samoposlužnog rješenja. Kreirajte FAQ, forume, sandučiće za povratne informacije i prijedloge i još više.

Web icon

Upravljačka ploča za analizu podataka i izvještaje

Vidite tko ima interakcije s vašom kompanijom i nadzirite usluge koje primaju. Vidite korištenje, statistike, procijenite izvješća izvedbe i učite od ocjena korisničkog zadovoljstva.

Razlozi zašto kompanije prelaze na LiveAgent

  • “Tako je bogat funkcijama i nadmašio je moju petogodišnju pretplatu na zendesk. Stoga sam se prebacio. Vrlo dobra vrijednost za mene kao vlasnika male tvrtke.” Albert

  • Prvo sam isprobao Zendesk, ali nakon višesatne konfiguracije i razumijevanja modela cijena shvatio sam da to nije za mene. Umjesto toga počeo sam koristiti LiveAgent i moram reći da sam zasad vrlo zadovoljan. Sustav je dobio točno onu količinu konfiguracije koju želim i još nisam pronašao nešto što nije moguće učiniti. Sama podrška je sjajna i obično će na Vaša pitanja odgovoriti u nekoliko minuta.”Erik

  • “Prešli smo na LiveAgent iz ZenDesk-a … i više se nećemo vratiti … Nevjerojatno pristupačna cijena i uvijek korisni tim za podršku koji su nam spremni pomoći 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Drugo, napredna razina automatizacije koja je doslovno zamijenila našu potrebu za Zapier-om jer postoji dobra količina integracija. Osim toga, oni također daju toliko zamjenskih e-adresa da bi se sve to vrlo lako povezalo.” Aaron

  • “Mi i naši klijenti neprestano smo imali problema sa ZenDeskom, ali nakon razmatranja različitih opcija, izabrali smo LiveAgent na temelju korisničkih recenzija i njegove cijene.” Adam

  • “Godinama sam koristio ZenDesk i bio sam umoran od ovih e-adresa u stilu tikete i da ne mogu priložiti datoteke svojim e-porukama, već samo slati veze. Ono što mi se sviđa u LiveAgentu: šalje e-poštu (ne tikete), mogu priložiti datoteke, organizirati protok e-pošte lakše nego u ZenDesk-u, mogu ćaskati i upravljati e-poštom iz istog prozora. Također, LiveAgent podržava proračunske tablice u svojim e-porukama i ima sjajan tim za podršku. Vlad

  • “Prešli smo na ovaj sustav nakon mnogo godina korištenja ZenDesk-a. Funkcionalnost je sjajna: obrasci za kontakt, chat uživo, baze podataka, integracija s društvenim mrežama – sve u jednoj usluzi i svi su ti moduli dobro osmišljeni i kompetentno međusobno komuniciraju. Svidjelo mi se što usluga stabilno radi čak i na mobilnim platformama (nakon ZenDesk-a ovo nam je ogroman plus).” Olga

  • “Isprobao sam razna rješenja, uključujući Zendesk, Freshdesk i još mnogo toga. Zatim sam pronašao LiveAgent. Izvrstan alat, dobra vrijednost za novac, jednostavna uporaba, velika podrška i pomoć pri implementaciji. I sada je, nakon nekoliko godina korištenja, i dalje najbolji izbor za alat za podršku koji smo mogli učiniti. ” Michal

  • “I ranije sam koristio mnoge druge sustave za pomoć, kao što su LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent ih je pobijedio u svakom pogledu zbog cijene, značajki, korisničke podrške i značajki za mobilni telefon.” Harrison

Što čini LiveAgent pravim alatom za povećanje prodaje?

Most reviewed and number 1

Najviše puta ocijenjen i najbolje ocijenjen

LiveAgent je najviše puta ocijenjen i najbolje ocijenjen softver korisničke podrške za mala poduzeća u 2019 – 2020

Preferred by 21k businesses

Preferira ga 21 tisuća poduzeća

Preko 21.000 poduzeća u raznim industrijama je izabralo LiveAgent za potrebe svoje korisničke podrške.

Packed with features

Dolazi sa 180+ značajki

Sa 180+ značajki, 40+ integracija i bezbrojnim prilagodbama, ovaj alat se lako prilagođava potrebama vašeg poslovanja.

Cloud based and secure help desk

Cloud-based i siguran

Potpuno cloud-based, siguran, lak za postaviti i koristiti. Započnite koristiti LiveAgent u par minuta.

Transparentne i povoljne cijene

Uzmite naše profesionalno rješenje za korisničku podršku po fiksnoj mjesečnoj cijeni, bez skrivenih troškova ili dugoročnog obvezivanja. Prijavite se za 14-dnevni besplatni probni period i dobijte puni pristup svim dostupnim značajkama.

Što čekate? Povećajte prodaju već danas!

Package Name

Tiket+chat

Idealno za mala i srednja poduzeća

$29 /mj
Package Name

Sve uključeno

Idealno za poduzeća svih veličina i velike korporacije

$39 /mj

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

FAQ

Što je dobro povećanje prodaje?

Dobro povećanje prodaje ovisi o veličini vaše kompanije. Generalno, povećanje prodaje od 5 do 10% je prilično dobro.

Kako LiveAgent može pomoći u povećanju prodaje?

LiveAgent-ov softver korisničke podrške pomaže kompanijama u povećanju prodaje pružajući odlučnu korisničku podršku. Pošto agenti rade iz jednog sučelja, mogu brzo odgovarati na upite klijenata. Dakle, mogu smanjiti bespotrebno vrijeme čekanja.

Koje su ostale poslovne prednosti LiveAgent-a?

LiveAgent-ovo rješenje korisničke službe povećava zadovoljstvo kupaca, zadržavanje klijenata, štedi vrijeme i smanjuje troškove povezane s korisničkom podrškom.

Related Articles to Povećajte prodaju
Izvanredna korisnička podrška može biti ključna strategija za povećanje prodaje, prihoda i zadovoljstva korisnika. Predstavnici korisničke podrške moraju imati odlično znanje.

Izvanredna korisnička podrška

Izvanredna korisnička podrška je ključna za poslovni uspjeh. Agenti moraju posjedovati izvrsno znanje o proizvodima, razumijeti korisničke potrebe i ponuditi različite kanale komunikacije. LiveAgent je softver koji poboljšava korisničku podršku. Tvrtke trebaju izvanrednu korisničku podršku kako bi povećale konverziju i profit, a korisnici smatraju da je učinkovito rješavanje problema ključno. Postoji deset primjera predložaka odgovora kako bi se poboljšalo zadovoljstvo korisnika.

Više od 60% poruka s naredbama poslano je putem internih poruka umjesto emaila u klijentskim radnim okruženjima. Također, tekst sadrži statistike i trendove za društvene medije, korisnički portal i chat, te softvere za korisničku službu. LiveAgent nudi podršku putem svoje platforme.

Izvještaj o mjerilima korisničke službe

Kvaliteta proizvoda i cijene nisu ključni faktori u odluci o kupovini, već dobra korisnička usluga i iskustvo. Za izdržavanje u zasićenom tržištu, poduzeća moraju ispunjavati očekivanja klijenata kroz primjenu klijentocentričnog pristupa i mjerenje metrika korisničke službe. Društveni mediji, samoposluživanje, pozivni centri i tiketiranje su važni faktori u korisničkoj podršci. Live chat i preferirani kanali su također bitni. Organiziran i informiran tim korisničke podrške može značajno utjecati na ugled i vjernost klijenata.

Zadržite svoje klijente, ostvarite pozitivno iskustvo s korisnicima i povećajte svoju prodaju. Ovakvo poslovanje naziva se usluga usmjerena na korisnika.

Usredotočenost na korisnika

Pristup usmjeren na korisnika je poslovna strategija koja stavlja kupca u središte, na prvom mjestu u interesu marke, za izgradnju pozitivnog iskustva i dugoročnih odnosa. Temelj pristupa orijentiranog na korisnika trebao bi biti pružanje sveobuhvatne korisničke usluge, prilagođenih procesa za jednostavnu kupovinu. Svaka tvrtka trebala bi biti orijentirana na kupca radi veće dobiti i izgradnje lojalnih odnosa s klijentima.

Nutricia nudi široku paletu napredne medicinske hrane i prehrambenih proizvoda za dojenčad i malu djecu više od 100 godina. Saznajte više.

Nutricia | LiveAgent

LiveAgent je softver za korisničku službu i upravljanje pitanjima korisnika koji uključuje funkcionalnosti integracije, obilazak, podršku portalom, prebacivanje podataka, status sustava i zapis izmjena. Osim toga, LiveAgent nudi podršku i resurse poput bloga, rječnika, akademije, webinara i kalkulatora troškova. Također se nudu mogućnost affiliate programa i partnerstva. Kontakti za prodaju su dostupni putem telefona i društvenih mreža. Nakon registracije, LiveAgent izrađuje LiveAgent upravljačku ploču i šalje podatke za prijavu korisniku putem e-pošte.

Razvijanje dobrih odnosa s kupcima kroz interakciju može igrati ključnu ulogu u određivanju položaja vašeg branda na tržištu.

Uvod u interakcije s kupcima

Vještine i bonton interakcije s kupcima imaju ključnu ulogu u uspješnom poslovanju. Tvrtke obučavaju svoje djelatnike za učinkovitu komunikaciju, pokazivanje zahvalnosti prema kupcima te ispoljavanje empatije. Inovativni načini interakcije s kupcima, poput kreativnih ponuda i upotrebe softvera za upravljanje interakcijom s kupcima, također mogu biti korisni. Ciklus interakcije s kupcem počinje od prvog kontakta i nastavlja se kroz razvijanje odnosa. Softveri poput LiveAgent-a koriste mobilne aplikacije, automatizaciju i hibridne tokove tiketa kako bi olakšali upravljanje interakcijom s kupcima. Važno je da tvrtke razumiju zahtjeve svojih kupaca kako bi izgradile snažnu vezu s njima i povećale njihovu životnu vrijednost.

Povećajte zadovoljstvo kupaca s LiveAgent-om i ugrađenim alatom za mjerenje zadovoljstva kupaca - Nicereply.

Jesu li vaši korisnici zadovoljni s vašom korisničkom uslugom?

Širok spektar značajki (uključujući automatizirano usmjeravanje ticketa, upravljanje SLA, mogućnosti timske suradnje i trenutni pristup sveobuhvatnim informacijama o kupcima) omogućuju brzu i personaliziranu podršku, povećavajući ocjenu zadovoljstva kupaca. Ove značajke povećavaju učinkovitost tima za podršku.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo