Kako rasti i razvijati se u poslovanju je česta rasprava među poduzetnicima. Strategija rasta možda podsjeća na uspješno poduzetništvo izvana, ali strategija poslovnog razvoja je ona koja povećava efikasnost i donosi profit. Efektivnost komunikacije korisničke službe je odlučujuća komponenta u razvojnoj poslovnoj strategiji.
Komunikacija s klijentima poprima puno oblika, što zavisi od vanjskih i unutarnjih čimbenika. Oba ova tipa komunikacije trebaju operativni sustav za poruke.
Idealno i povoljno rješenje koje pruža jedan od najboljih ROI-a za bilo koji pothvat je live chat softver.
Kako to?
Nastavite čitati da saznate.
Povijest live chata je počela desetljećima prije, ali je smatran samo pomoćnim alatom. Zadnjih par godina dokazao je potencijal za marketing, prodaju i konverziju te je sada prepoznat kao važan dio modernog poslovanja. Više se ne smatra samo preduvjetom nego je i ono što klijent očekuje od svoje korisničke podrške.
Dakle, što je live chat softver i kako izgleda?
Live chat je mala interaktivna ikona, obično u obliku gumba ugrađenog u web stranicu, obično u donjem desnom kutu. Svrha live chata je da pomogne u bilo kojem upitu web posjetitelja u realnom vremenu.
Sve live chat značajke mogu biti prilagođene, uključujući gumb. Održavanje dosljedne slike i stila vašeg brenda je bitan dio kompanijine online reputacije.
Možete izabrati već napravljeni dizajn iz galerije chat gumba,
njegovu poziciju i animaciju,
ili možete kreirati novi chat gumb unošenjem svog koda.
S live chatom, možete početi vaš razgovor s klijentom u chat prozoru, nastaviti s video chatom ili prikvačiti i slati dokumente, sve u jednom sučelju.
Ono što čini LiveAgent-ov chat softver personaliziranim iskustvom je činjenica da je upravljan ljudskim predstavnikom umjesto chatbota. Jednostavnim predstavljanjem svojim imenom, agenti mogu uvjeriti klijente da im stvarna osoba odgovara na upite.
Sudeći po istraživanjima, iako chatbotovima raste popularnost, 54% online potrošača u SAD-u očekuje da interakcija s chatbotovima negativno utječe na njihovu kvalitetu života.
Zajedno s ekspanzijom i inovacijama u tehnologiji, korisničke službe su pod pritiskom prilagodbe. Live chat je najdraži komunikacijski kanal milenijalaca, ali to ne znači da nema šire implikacije i da ne može zadovoljiti potrebe ostatka populacije.
Na primjer, mobilni korisnici će teže postati klijenti ako, nakon pregleda stranice, moraju obaviti poziv ili poslati email ako žele pomoć.
Neispunjavanje zahtjeva korisnika za boljom uslugom će rezultirati s visokom stopom odbijanja i negativnim komentarima. Telefon i email neće uskoro biti potpuno zamijenjeni, ali dodavanje live chata na vašu stranicu može donijeti još pozitivniji učinak za vaš poduzetnički pothvat.
Standardni komunikacijski kanali kao što su telefon i email imaju određena ograničenja. Mogućnosti live chata proširuju ulogu komunikacijskog kanala s reaktivne na proaktivnu podršku i omogućavaju ugodnu podršku za korisnike.
Sažetak koristi za poduzetnike
In contrast to phone or email, live chat agents‘ can handle multiple chats simultaneously. To not overload your support and keep the service efficient, admins can set up the number of active chats and the max limit on the queue in the setting.
Umjesto nasumične dodjele, što se događa kod telefonske ili email podrške, chat distribucija postavlja automatsko usmjeravanje chata prema točnom odjelu, timu ili određenom agentu.
Tri predefinirane opcije za rutu, temeljene na vještini, su garancija da će svaki klijent dobiti točnu podršku za svaki upit.
Zahvaljujući našem sustavu hibridnog tiketinga, svaka chat sesija ili poruka se konvertira u tikete i sprema u univerzalnoj dijeljenoj ulaznoj pošti. Osnaženi ugrađenim CRM-om, agenti mogu pristupiti povijesti interakcije i ne gubiti vrijeme gledajući u bilješke ili emailove. Sve potrebne informacije su organizirane, spremne i dostupne u svako vrijeme.
One of the most essential and multipurpose features, proactive chat invitation, is a timed pop-up message that appears on a website as a customized invitation or introduction. Through monitoring the current URL of live chat visitors, you can reach out and offer a helping hand. Agents can create single or multiple invitations or turn them off entirely if all the agents are engaged with other chats.
To provide an even more personal touch to your customer service, utilize video and chat simultaneously. Set it up in the same manner as the chat button by placing the live chat video button on your website’s specific pages.
Strategija rasta neće polučiti rezultate bet dobre liste klijenata i potencijalnih kupaca. Implementacijom obrasca za kontakt možete prikupiti i dobiti kontakt informacije o vašim potencijalnim klijentima, kao što su ime, email adresa ili telefonski broj. Možete pronaći više dizajna u galeriji.
Agenti mogu prilagoditi svoj tijek rada ručnim dodavanjem oznaka za pojedine riječi ili fraze, ili prepustiti sustavu da to automatski odradi za svaku primljenu poruku.
Dozvoljava unos teksta i povratne informacije od klijenta, kao i rangiranje efikasnosti agenta, cjelokupno zadovoljstvo chat sesijom,
or the option to share a transcript of the chat conversation.
Agenti koji obavljaju chat sesije moraju imati određene kvalitete i vještine te se držati pravila i smjernica chat bontona.
To se može postići treningom ali agenti sami po sebi mogu koristiti određene značajke live chata za pružanje odlične korisničke usluge.
Kako bi se pripremili za chat, agenti mogu pronaći informacije o web posjetiteljima, kao što je njihova IP adresa, država ili lokacija, koje stranice pregledavaju ili koliko vremena troše tamo. Za proaktivniji pristup, vaši agenti mogu kombinirati te značajke s proaktivnim chat pozivnicama i unaprijed pripremiti chat predloške.
Na temelju nadzora, live chat vam omogućuje slanje personaliziranih pozdrava ili poruka dobrodošlice na preferiranom jeziku klijenta koristećijezično prilagodljive widgete.
Tijekom chat razgovora, agent može promatrati što klijent tipka i pripremiti odgovor prije nego klijent pošalje pitanje. Ova značajka je neobavezna, ali je prijeko potrebna svakom agentu koji želi biti korak unaprijed u odnosu na klijenta.
Standardni odgovori ubrzavaju vrijeme odgovaranja koristeći spremljene i predefinirane kratke tekstualne replike na najčešća pitanja. Mogu se prilagoditi i koristiti od strane raznih odjela zbog usklađenosti odgovaranja za cijelo poduzeće.
Iako se chat koristi primarno za vanjske svrhe, agenti mogu imati koristi i od internog chata. Interni chat poboljšava timski rad i angažman u odjelima.
Kako bi dobili uvid u izvedbe korisničke službe, live chat podržava izvještaje korisničke službe.
Na temelju tih izvještaja, timovi ili pojedini agenti mogu biti nagrađeni ili njihova razina vještina biti postavljena kao dio gamifikacije korisničke službe
Puno kompanija nije sklono implementaciji live chata zbog vjerovanja da je to teško integrirati. Istina je suprotna. Ne morate imati nikakvo iskustvo u kodiranju ili biti vješt programer kako biste integrirali live chat na vašu web stranicu.
Integracija live chat gumba na vašu web stranicu je brza i jednostavna. Kada se prijavite i dobijete pristup na vaš LiveAgent račun, sve što morate uraditi je kopirati i zalijepiti kratki HTML kod.
That’s it—no need to download any additional software. However, If you wish to integrate with third-party software, apps, or WordPress plugins to enhance your customer service experience, it is fully supported through Native or Zapier integrations.
Zaštita podataka i kibersigurnost vašeg posla i klijenata je glavni prioritet svakog poduzetnika koji želi biti smatran pouzdanim i vjerodostojnim te privući vjernu bazu klijenata. LiveAgent-ove kombinirane sigurnosne značajke pružaju sigurnost i zaštitu svih vaših klijenata.
Ovo su neke od značajki za sigurnost koje LiveAgent nudi:
If you want to learn more about the live chat software, head over to our academy page for additional information, check out our customer support portal.
Live chat nije jedini potrebni alat za vašu viziju klijentocentričnog i profitabilnog poslovanja. Privlačenje i pokretanje klijenata preko više kanala je ključ dobivanja koristi, prihoda i prednosti nad konkurencijom.
Live chat je samo dio kompleksnog sustava korisničke podrške koji uključuje tiketing, pozivni centar, vođenje društvenih medija i mnogo više.
Potpuno help desk rješenje i njegove značajke omogućavaju vašoj korisničkoj podršci da postignu veću produktivnost i izvanredne rezultate.
Live chat software is one of the best ROI communication solutions for enterprises. It is a web-based tool for instant messaging between the business and the customers
Any sized enterprise will find live chat features to be user-friendly and efficient for marketing, sales, conversion, and retention strategies. The core features are: Universal inbox, Proactive chat invitation, Video chat, Contact form, Tags, The post-chat survey
Agents must follow the rules of chat etiquette in order to deliver a positive experience. For that reason, they can utilize features such as Monitoring online visitors, Multi-language chat, Real-time typing-view, Canned responses, or Internal chat. The managers can observe the performance report of each agent and implement gamification for rewarding agents for their performance
After receiving login details for your LiveAgent account, you can integrate the live chat button on your website by copying and pasting a short HTML code. No additional software is required, but additional integrations are supported.
LiveAgent provides combined security features for the safety and security of all its clients and subscribers: BAN IPs, 2-step verification, HTTPS Encryption, Multiple Data Centers, GDPR, API security
Softver za dolazne pozive call centra
Softver pozivnog centra ima stotine značajki koje mogu transformirati tijek korisničke službe i poboljšati zadovoljstvo kupaca, povećati prodaju te povećati produktivnost agenata. Kako bi unaprijedili call centar za dolazne pozive, potrebno je pružiti odgovarajući trening agentima, dati im prave alate za rad te motivirati ih nagradama i poticanjem novih ideja. Call centar za dolazne pozive znači da poduzeće prima pozive od već postojećih kupaca, a radi s njima kao služba za korisnike ili tehnička podrška.
Softver za pomoć obrazovnim i nevladinim organizacijama
Modernizirajte korisničku podršku svoje institucije uz pristupačnu i pametnu organizaciju te korisnu internetsku prisutnost usmjerenu na kupce. Potencijalne učenike i roditelje privucite uz chat uživo, a nove donatore uz modernu razmišljajuću strategiju. Sretne korisnike najbolji su korisnici, a mi nudimo recepcionarske usluge migracije iz popularnih help desk rješenja. Saznajte detaljnije.
Jesu li vaši korisnici zadovoljni s vašom korisničkom uslugom?
Širok spektar značajki (uključujući automatizirano usmjeravanje ticketa, upravljanje SLA, mogućnosti timske suradnje i trenutni pristup sveobuhvatnim informacijama o kupcima) omogućuju brzu i personaliziranu podršku, povećavajući ocjenu zadovoljstva kupaca. Ove značajke povećavaju učinkovitost tima za podršku.
Live chat softver može biti koristan za razne agencije poput agencija za oglašavanje, digitalnih agencija, promocijskih agencija, agencija za društvene mreže i ABM agencija. Omogućuje praćenje i izvještavanje, višejezičnost, offline obrasce i ankete nakon chata. Live chat može poboljšati stopu konverzije i pružiti personalizirani pristup. Može se integrirati s društvenim mrežama i pružiti proaktivnu podršku. Odnosi s javnošću također mogu profitirati od korištenja live chata.
Zahvaljujemo vam na registraciji na LiveAgent.
Poslati ćemo vam poruku na vašu e-mail adresu koja sadrži vaše podatke za prijavu čim vaš račun bude instaliran.
Ukoliko pričekate ovdje nekoliko minuta, čim instalacija završi moći će te pristupiti vašem računu izravno odavde.
Kada proces bude gotov, poslati ćemo vam vaše podatke za prijavu u inbox.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma