Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Live chat za poduzetnike

Impress your customers and increase their satisfaction.

  • ✓ No setup fee   
  • ✓ Customer service 24/7    
  • ✓ No credit card required    
  • ✓ Cancel any time
Used by
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Header Animation
Helpdesk software

Kako rasti i razvijati se u poslovanju je česta rasprava među poduzetnicima. Strategija rasta možda podsjeća na uspješno poduzetništvo izvana, ali strategija poslovnog razvoja je ona koja povećava efikasnost i donosi profit. Efektivnost komunikacije korisničke službe je odlučujuća komponenta u razvojnoj poslovnoj strategiji.

Komunikacija s klijentima poprima puno oblika, što zavisi od vanjskih i unutarnjih čimbenika. Oba ova tipa komunikacije trebaju operativni sustav za poruke.

Idealno i povoljno rješenje koje pruža jedan od najboljih ROI-a za bilo koji pothvat je live chat softver.

Kako to?

Nastavite čitati da saznate.

Što je live chat softver?

Povijest live chata je počela desetljećima prije, ali je smatran samo pomoćnim alatom. Zadnjih par godina dokazao je potencijal za marketing, prodaju i konverziju te je sada prepoznat kao važan dio modernog poslovanja. Više se ne smatra samo preduvjetom nego je i ono što klijent očekuje od svoje korisničke podrške.

Dakle, što je live chat softver i kako izgleda?

LiveAgent Live Chat Demo

Live chat je mala interaktivna ikona, obično u obliku gumba ugrađena u web stranicu, obično u donjem desnom kutu. Svrha live chata je pomoći posjetiteljima stranice oko njihovih upita u realnom vremenu.

Live chat za poduzetnike
Primjer live chat gumba za poduzetnike

Sve live chat značajke mogu biti prilagođene, uključujući gumb. Održavanje dosljedne slike i stila vašeg brenda je bitan dio kompanijine online reputacije.

Možete izabrati unaprijed napravljen dizajn gumba iz galerije chat gumba,

Chat gumb galerija
Primjer chat gumb galerije

njegovu poziciju i animaciju,

https://www.youtube.com/watch?v=kY1iAEJjf68

ili možete kreirati novi chat gumb unošenjem svog koda.

Kako-kreirati-chat-dugme-u-LiveAgent-u
Primjer kreiranja chat gumba

S live chatom, možete početi vaš razgovor s klijentom u chat prozoru, nastaviti s video chatom ili prikvačiti i slati dokumente, sve u jednom sučelju.

Ono što čini LiveAgent-ov chat softver personaliziranim iskustvom je činjenica da je upravljan ljudskim predstavnikom umjesto chatbota. Jednostavnim predstavljanjem svojim imenom, agenti mogu uvjeriti klijente da im stvarna osoba odgovara na upite.

Live chat za poduzetnike
Primjer poduzetničkog live chat razgovora

Sudeći prema istraživanjima, iako chatbotovi postaju popularniji, 54% online klijenata samo u SAD-u očekuje da će interakcija s chatbotovima negativno utjecati na njihovu kvalitetu života.

Koje su prednosti korištenja live chata za poduzetnike u odnosu na telefonsku ili email podršku?

Zajedno s ekspanzijom i inovacijama u tehnologiji, korisničke službe su pod pritiskom prilagodbe. Live chat je najdraži komunikacijski kanal milenijalaca, ali to ne znači da nema šire implikacije i da ne može zadovoljiti potrebe ostatka populacije.

Na primjer, mobilni korisnici će teže postati klijenti ako, nakon pregleda stranice, moraju obaviti poziv ili poslati email ako žele pomoć.

Neispunjavanje zahtjeva korisnika za boljom uslugom će rezultirati s visokom stopom odbijanja i negativnim komentarima. Telefon i email neće uskoro biti potpuno zamijenjeni, ali dodavanje live chata na vašu stranicu može donijeti još pozitivniji učinak za vaš poduzetnički pothvat.

Standardni komunikacijski kanali kao što su telefon i email imaju određena ograničenja. Mogućnosti live chata proširuju ulogu komunikacijskog kanala s reaktivne na proaktivnu podršku i omogućavaju ugodnu podršku za korisnike.

Sažetak koristi za poduzetnike

  • Skraćeno vrijeme čekanja
  • Najmanji napor za klijente
  • Smanjena količina dolaznih poruka
  • Povećana posvećenost
https://www.youtube.com/watch?v=c5FMaNBxmAk

Za razliku od telefona i emaila, live chat agenti mogu baratati s više chatova u isto vrijeme. Da ne preopteretite vašu podršku i zadržite efikasnost usluge, administratori mogu postaviti broj aktivnih chatova i maksimalno ograničenje čekanja u postavkama.

Umjesto nasumične dodjele, što zna biti slučaj s telefonskom ili email podrškom, chat distribucija automatski dodjeljuje chat točnom odjelu, timu ili određenom agentu.

Tri predefinirane opcije za rutu, temeljene na vještini, su garancija da će svaki klijent dobiti točnu podršku za svaki upit.

  • Nasumična dodjela
  • Zazvoni svima
  • Maksimalna upotreba

Koje još live chat značajke poduzetnički pothvati mogu koristiti u njihovoj strategiji korisničke podrške?

When you serve the customer better, they always return on your investment.

Kara Parlin – Writer, editor, and content strategist

Zahvaljujući našem hibridnom sustavu tiketa, svaka chat sesija ili poruka se pretvara u tiket i čuva u univerzalnoj, dijeljenoj ulaznoj pošti. Pogonjeni s ugrađenim CRM-om, agenti mogu pristupiti povijesti interakcije i ne gubiti vrijeme pregledavajući bilješke ili emailove. Sve potrebne informacije su organizirane, spremne i stalno dostupne.

Jedna od najbitnijih i višenamjenskih značajki, proaktivni poziv na chat, je vremenski određena pop-up poruka koja se pojavljuje na web stranici kao prilagođena pozivnica ili predstavljanje. Praćenjem trenutnog URL-a posjetitelja live chata, možete pristupiti i ponuditi pomoć.Agenti mogu kreirati jednu ili više pozivnica ili ih sve isključiti ako su agenti uključeni u ostale chatove.

Live chat za poduzetnike
Primjer poduzetničkog proaktivnog poziva na chat

Kako biste dali dodatni osobni dodir vašoj korisničkoj službi, istovremeno koristite video i chat. Postavite ga na isti način kao i chat gumb, stavljajući live chat video gumb na određene stranice vaše web stranice.

Video chat u realnom vremenu, baziran na pregledniku
Primjer video chata

Strategija rasta neće donijeti rezultate bez održive liste potencijalnih klijenata. Implementirajući obrazac za kontakt, možete prikupiti podatke za kontakt vaših potencijalnih klijenata, kao što su ime, email adresa ili telefonski broj. Možete pronaći više primjera dizajna u galeriji.

Live chat za poduzetnike
Primjer poduzetničkog obrasca za kontakt

Agenti mogu prilagoditi svoj tijek rada ručnim dodavanjem oznaka za pojedine riječi ili fraze, ili prepustiti sustavu da to automatski odradi za svaku primljenu poruku.

Tags-Feature-LiveAgent
Primjer oznaka

Dozvoljava unos teksta i povratne informacije od klijenta, kao i rangiranje efikasnosti agenta, cjelokupno zadovoljstvo chat sesijom,

Live chat za poduzetnike
Primjer poduzetničkog prozorčića za rangiranje agenta

ili opciju dijeljenja transkripta cijelog chat razgovora.

Live chat za poduzetnike
Primjer poduzetničke ankete poslije chata

Koje su smjernice za agente kada su na live chatu?

Agenti koji obavljaju chat sesije moraju imati određena kvalitete i vještine te se držati smjernica i pravila za chat bonton.

https://www.youtube.com/watch?v=IoGqtVXPOn0&t=2s

To se može postići treningom ali agenti sami po sebi mogu koristiti određene značajke live chata za pružanje odlične korisničke usluge.

Kao priprema za chat, agenti mogu saznati informacije o posjetiteljima stranice, kao što su njihova IP adresa, država ili lokacija, koje stranice pregledavaju ili koliko vremena provode tamo. Za proaktivniji pristup, vaši agenti mogu kombinirati te značajke s proaktivnom pozivnicom na chat i pripremiti chat predloške unaprijed.

Temeljen na nadgledanju rezultata, live chat vam omogućava slanje personaliziranih pozdrava ili poruka dobrodošlice u klijentovom preferiranom jeziku koristeći jezično prilagodljive widgete.

Tijekom chat razgovora, agent može promatrati što klijent tipka i pripremiti odgovor prije nego klijent pošalje pitanje. Ova značajka je neobavezna, ali je prijeko potrebna svakom agentu koji želi biti korak unaprijed u odnosu na klijenta.

Chat u realnom vremenu
Primjer pregleda tipkanja u realnom vremenu

Standardni odgovori ubrzavaju vrijeme odgovaranja koristeći spremljene i predefinirane kratke tekstualne replike na najčešća pitanja. Mogu se prilagoditi i koristiti od strane raznih odjela zbog usklađenosti odgovaranja za cijelo poduzeće.

Standardne poruke
Primjer standardnih odgovora

Iako se chat koristi primarno za vanjske svrhe, agenti mogu imati koristi i od internog chata. Interni chat poboljšava timski rad i angažman u odjelima.

Interni chat
Primjer internog chata

Radi dobivanja uvida u korisničku službu, live chat podržava izvješća korisničke službe.

Temeljeno na izvješćima, timovi ili pojedinačni agenti mogu biti nagrađeni ili njihova razina vještine biti postavljena kao dio gamifikacije korisničke službe.

Kako integrirati live chat softver na vašu web stranicu?

Puno kompanija nije sklono implementaciji live chata zbog vjerovanja da je to teško integrirati. Istina je suprotna. Ne morate imati nikakvo iskustvo u kodiranju ili biti vješt programer kako biste integrirali live chat na vašu web stranicu.

Integracija live chat gumba na vašu web stranicu je brza i jednostavna. Kada se prijavite i dobijete podatke za vaš LiveAgent račun, sve što morate uraditi je kopirati i zalijepiti kratki HTML kod.

To je to – ne morate skidati nikakav dodatni softver. Naravno, ako želite integrirati sa softverom treće strane, aplikacijama, ili WordPress pluginima radi poboljšanja korisničkog iskustva, to je potpuno podržano kroz Native ili Zapier integracije.

Koliko je live chat siguran?

Zaštita podataka i kibersigurnost vašeg posla i klijenata je glavni prioritet svakog poduzetnika koji želi biti smatran pouzdanim i vjerodostojnim te privući vjernu bazu klijenata. LiveAgent-ove kombinirane sigurnosne značajke pružaju sigurnost i zaštitu svih vaših klijenata.

Ovo su neke sigurnosne značajke koje LiveAgent nudi:

Izvori znanja

Ako želite saznati više o live chat softveru, produžite na našu stranicu akademije, a za dodatne informacije, provjerite naš portal za korisničku podršku,

Give it a go

Live chat kao dio višekanalnog sustava podrške

Live chat nije jedini potrebni alat za vašu viziju klijentocentričnog i profitabilnog poslovanja. Privlačenje i pokretanje klijenata preko više kanala je ključ dobivanja koristi, prihoda i prednosti nad konkurencijom.

Live chat je samo dio kompleksnog  sustava korisničke podrške koji uključuje tiketingpozivni centarvođenje društvenih medija i mnogo više.

Potpuno rješenje za korisnički sustav i njegove značajke omogućavaju vašoj korisničkoj podršci da postignu veću produktivnost i izvanredne rezultate.

https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U
Choose from our pricing plans
and start living your
entrepreneurial dream today.

FAQ

What is live chat software?

Live chat software is one of the best ROI communication solutions for enterprises. It is a web-based tool for instant messaging between the business and the customers

What are the benefits of using live chat for Enterprise businesses over the phone or email support?

In comparison with a phone or email support, live chat delivers - reduced average waiting time, lowest-customer effort, decreased volume of incoming messages, and increased engagement

What other features of live chat can Enterprise businesses utilize in their customer support strategy?

Any sized enterprise will find live chat features to be user-friendly and efficient for marketing, sales, conversion, and retention strategies. The core features are:<br /> Universal inbox<br /> Proactive chat invitation<br /> Video chat<br /> Contact form<br /> Tags<br /> The post-chat survey

What are the guidelines for agents operating live chat?

Agents must follow the rules of chat etiquette in order to deliver a positive experience. For that reason, they can utilize features such as Monitoring online visitors, Multi-language chat, Real-time typing-view, Canned responses, or Internal chat. The managers can observe the performance report of each agent and implement gamification for rewarding agents for their performance

How to integrate live chat software into your website?

After receiving login details for your LiveAgent account, you can integrate the live chat button on your website by copying and pasting a short HTML code. No additional software is required, but additional integrations are supported.

How secure is live chat?

LiveAgent provides combined security features for the safety and security of all its clients and subscribers:<br /> BAN IPs<br /> 2-step verification<br /> HTTPS Encryption<br /> Multiple Data Centers<br /> GDPR<br /> API security

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo