Live chat za poduzeća

Zadivite vaše klijente i povećajte njihovo zadovoljstvo
  • ✓ Bez troškova postavljanja   
  • ✓ Korisnička služba 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica vam nije potrebna    
  • ✓ Otkažite bilo kad
Animacija zaglavlja
Helpdesk softver

Kako rasti i razvijati se u poslovanju je česta rasprava među poduzetnicima. Strategija rasta možda podsjeća na uspješno poduzetništvo izvana, ali strategija poslovnog razvoja je ona koja povećava efikasnost i donosi profit. Efektivnost komunikacije korisničke službe je odlučujuća komponenta u razvojnoj poslovnoj strategiji.

Komunikacija s klijentima poprima puno oblika, što zavisi od vanjskih i unutarnjih čimbenika. Oba ova tipa komunikacije trebaju operativni sustav za poruke.

Idealno i povoljno rješenje koje pruža jedan od najboljih ROI-a za bilo koji pothvat je live chat softver.

Kako to?

Nastavite čitati da saznate.

Što je live chat softver?

Povijest live chata je počela desetljećima prije, ali je smatran samo pomoćnim alatom. Zadnjih par godina dokazao je potencijal za marketing, prodaju i konverziju te je sada prepoznat kao važan dio modernog poslovanja. Više se ne smatra samo preduvjetom nego je i ono što klijent očekuje od svoje korisničke podrške.

Dakle, što je live chat softver i kako izgleda?

LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Live chat je mala interaktivna ikona, obično u obliku gumba ugrađenog u web stranicu, obično u donjem desnom kutu. Svrha live chata je da pomogne u bilo kojem upitu web posjetitelja u realnom vremenu.

Primjer live chat gumba za poduzetnike

Sve live chat značajke mogu biti prilagođene, uključujući gumb. Održavanje dosljedne slike i stila vašeg brenda je bitan dio kompanijine online reputacije.

Možete izabrati već napravljeni dizajn iz galerije chat gumba,

Chat gumb galerija
Primjer chat gumb galerije

njegovu poziciju i animaciju,

Chat Button Animations | www.liveagent.com | Live Agent00:46Youtube video: Chat Button Animations | www.liveagent.com
Live Agent

ili možete kreirati novi chat gumb unošenjem svog koda.

Kako-kreirati-chat-dugme-u-LiveAgent-u
Primjer kreiranja chat gumba

S live chatom, možete početi vaš razgovor s klijentom u chat prozoru, nastaviti s video chatom ili prikvačiti i slati dokumente, sve u jednom sučelju.

Ono što čini LiveAgent-ov chat softver personaliziranim iskustvom je činjenica da je upravljan ljudskim predstavnikom umjesto chatbota. Jednostavnim predstavljanjem svojim imenom, agenti mogu uvjeriti klijente da im stvarna osoba odgovara na upite.

Primjer poduzetničkog live chat razgovora

Sudeći po istraživanjima, iako chatbotovima raste popularnost, 54% online potrošača u SAD-u očekuje da interakcija s chatbotovima negativno utječe na njihovu kvalitetu života.

Koje su prednosti korištenja live chata za poduzetnike u odnosu na telefonsku ili email podršku?

Zajedno s ekspanzijom i inovacijama u tehnologiji, korisničke službe su pod pritiskom prilagodbe. Live chat je najdraži komunikacijski kanal milenijalaca, ali to ne znači da nema šire implikacije i da ne može zadovoljiti potrebe ostatka populacije.

Na primjer, mobilni korisnici će teže postati klijenti ako, nakon pregleda stranice, moraju obaviti poziv ili poslati email ako žele pomoć.

Neispunjavanje zahtjeva korisnika za boljom uslugom će rezultirati s visokom stopom odbijanja i negativnim komentarima. Telefon i email neće uskoro biti potpuno zamijenjeni, ali dodavanje live chata na vašu stranicu može donijeti još pozitivniji učinak za vaš poduzetnički pothvat.

Standardni komunikacijski kanali kao što su telefon i email imaju određena ograničenja. Mogućnosti live chata proširuju ulogu komunikacijskog kanala s reaktivne na proaktivnu podršku i omogućavaju ugodnu podršku za korisnike.

Sažetak koristi za poduzetnike

  • Skraćeno vrijeme čekanja
  • Najmanji napor za klijente
  • Smanjena količina dolaznih poruka
  • Povećana posvećenost
Benefits of Live Chat and How to Use It | Live Agent05:52Youtube video: Benefits of Live Chat and How to Use It
Live Agent

In contrast to phone or email, live chat agents‘ can handle multiple chats simultaneously. To not overload your support and keep the service efficient, admins can set up the number of active chats and the max limit on the queue in the setting. 

Umjesto nasumične dodjele, što se događa kod telefonske ili email podrške, chat distribucija postavlja automatsko usmjeravanje chata prema točnom odjelu, timu ili određenom agentu.

Tri predefinirane opcije za rutu, temeljene na vještini, su garancija da će svaki klijent dobiti točnu podršku za svaki upit.

  • Nasumična dodjela
  • Zazvoni svima
  • Maksimalna upotreba

Koje još live chat značajke poduzetnički pothvati mogu koristiti u njihovoj strategiji korisničke podrške?

When you serve the customer better, they always return on your investment.

Kara Parlin – Writer, editor, and content strategist

Zahvaljujući našem sustavu hibridnog tiketinga, svaka chat sesija ili poruka se konvertira u tikete i sprema u univerzalnoj dijeljenoj ulaznoj pošti. Osnaženi ugrađenim CRM-om, agenti mogu pristupiti povijesti interakcije i ne gubiti vrijeme gledajući u bilješke ili emailove. Sve potrebne informacije su organizirane, spremne i dostupne u svako vrijeme.

One of the most essential and multipurpose features, proactive chat invitation, is a timed pop-up message that appears on a website as a customized invitation or introduction. Through monitoring the current URL of live chat visitors, you can reach out and offer a helping hand. Agents can create single or multiple invitations or turn them off entirely if all the agents are engaged with other chats. 

Primjer poduzetničkog proaktivnog poziva na chat

To provide an even more personal touch to your customer service, utilize video and chat simultaneously. Set it up in the same manner as the chat button by placing the live chat video button on your website’s specific pages.

Video chat u realnom vremenu, baziran na pregledniku
Primjer video chata

Strategija rasta neće polučiti rezultate bet dobre liste klijenata i potencijalnih kupaca. Implementacijom obrasca za kontakt možete prikupiti i dobiti kontakt informacije o vašim potencijalnim klijentima, kao što su ime, email adresa ili telefonski broj. Možete pronaći više dizajna u galeriji.

Primjer poduzetničkog obrasca za kontakt

Agenti mogu prilagoditi svoj tijek rada ručnim dodavanjem oznaka za pojedine riječi ili fraze, ili prepustiti sustavu da to automatski odradi za svaku primljenu poruku.

Tags-Feature-LiveAgent
Primjer oznaka

Dozvoljava unos teksta i povratne informacije od klijenta, kao i rangiranje efikasnosti agenta, cjelokupno zadovoljstvo chat sesijom,

Primjer poduzetničkog prozorčića za rangiranje agenta

or the option to share a transcript of the chat conversation.

Primjer poduzetničke ankete poslije chata

Koje su smjernice za agente kada su na live chatu?

Agenti koji obavljaju chat sesije moraju imati određene kvalitete i vještine te se držati pravila i smjernica chat bontona.

Etiquette in Live Customer Support | Live Agent01:13Youtube video: Etiquette in Live Customer Support
Live Agent

To se može postići treningom ali agenti sami po sebi mogu koristiti određene značajke live chata za pružanje odlične korisničke usluge.

Kako bi se pripremili za chat, agenti mogu pronaći informacije o web posjetiteljima, kao što je njihova IP adresa, država ili lokacija, koje stranice pregledavaju ili koliko vremena troše tamo. Za proaktivniji pristup, vaši agenti mogu kombinirati te značajke s proaktivnim chat pozivnicama i unaprijed pripremiti chat predloške.

Website visitor tracking feature in Help desk software - LiveAgent

Na temelju nadzora, live chat vam omogućuje slanje personaliziranih pozdrava ili poruka dobrodošlice na preferiranom jeziku klijenta koristećijezično prilagodljive widgete.

Tijekom chat razgovora, agent može promatrati što klijent tipka i pripremiti odgovor prije nego klijent pošalje pitanje. Ova značajka je neobavezna, ali je prijeko potrebna svakom agentu koji želi biti korak unaprijed u odnosu na klijenta.

Chat u realnom vremenu
Primjer pregleda tipkanja u realnom vremenu

Standardni odgovori ubrzavaju vrijeme odgovaranja koristeći spremljene i predefinirane kratke tekstualne replike na najčešća pitanja. Mogu se prilagoditi i koristiti od strane raznih odjela zbog usklađenosti odgovaranja za cijelo poduzeće.

Standardne poruke
Primjer standardnih odgovora

Iako se chat koristi primarno za vanjske svrhe, agenti mogu imati koristi i od internog chata. Interni chat poboljšava timski rad i angažman u odjelima.

Interni chat
Primjer internog chata

Kako bi dobili uvid u izvedbe korisničke službe, live chat podržava izvještaje korisničke službe.

Na temelju tih izvještaja, timovi ili pojedini agenti mogu biti nagrađeni ili njihova razina vještina biti postavljena kao dio gamifikacije korisničke službe

Kako integrirati live chat softver na vašu web stranicu?

Puno kompanija nije sklono implementaciji live chata zbog vjerovanja da je to teško integrirati. Istina je suprotna. Ne morate imati nikakvo iskustvo u kodiranju ili biti vješt programer kako biste integrirali live chat na vašu web stranicu.

Integracija live chat gumba na vašu web stranicu je brza i jednostavna. Kada se prijavite i dobijete pristup na vaš LiveAgent račun, sve što morate uraditi je kopirati i zalijepiti kratki HTML kod.

That’s it—no need to download any additional software. However, If you wish to integrate with third-party software, apps, or WordPress plugins to enhance your customer service experience, it is fully supported through Native or Zapier integrations.

Koliko je live chat siguran?

Zaštita podataka i kibersigurnost vašeg posla i klijenata je glavni prioritet svakog poduzetnika koji želi biti smatran pouzdanim i vjerodostojnim te privući vjernu bazu klijenata. LiveAgent-ove kombinirane sigurnosne značajke pružaju sigurnost i zaštitu svih vaših klijenata.

Ovo su neke od značajki za sigurnost koje LiveAgent nudi:

Izvori znanja

If you want to learn more about the live chat software, head over to our academy page for additional information, check out our customer support portal.

Live chat kao dio višekanalnog sustava podrške

Live chat nije jedini potrebni alat za vašu viziju klijentocentričnog i profitabilnog poslovanja. Privlačenje i pokretanje klijenata preko više kanala je ključ dobivanja koristi, prihoda i prednosti nad konkurencijom.

Live chat je samo dio kompleksnog  sustava korisničke podrške koji uključuje tiketingpozivni centarvođenje društvenih medija i mnogo više.

Potpuno help desk rješenje i njegove značajke omogućavaju vašoj korisničkoj podršci da postignu veću produktivnost i izvanredne rezultate.

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

FAQ

What is live chat software?

Live chat software is one of the best ROI communication solutions for enterprises. It is a web-based tool for instant messaging between the business and the customers

What are the benefits of using live chat for Enterprise businesses over the phone or email support?

In comparison with a phone or email support, live chat delivers - reduced average waiting time, lowest-customer effort, decreased volume of incoming messages, and increased engagement

What other features of live chat can Enterprise businesses utilize in their customer support strategy?

Any sized enterprise will find live chat features to be user-friendly and efficient for marketing, sales, conversion, and retention strategies. The core features are: Universal inbox, Proactive chat invitation, Video chat, Contact form, Tags, The post-chat survey

What are the guidelines for agents operating live chat?

Agents must follow the rules of chat etiquette in order to deliver a positive experience. For that reason, they can utilize features such as Monitoring online visitors, Multi-language chat, Real-time typing-view, Canned responses, or Internal chat. The managers can observe the performance report of each agent and implement gamification for rewarding agents for their performance

How to integrate live chat software into your website?

After receiving login details for your LiveAgent account, you can integrate the live chat button on your website by copying and pasting a short HTML code. No additional software is required, but additional integrations are supported.

How secure is live chat?

LiveAgent provides combined security features for the safety and security of all its clients and subscribers: BAN IPs, 2-step verification, HTTPS Encryption, Multiple Data Centers, GDPR, API security

Istraživanje pokazuje kako 39% potrošača više voli podršku putem telefona u odnosu na druge komunikacijske kanale. Pomoću liveagent-a možete postaviti virtualni pozivni centar u vašem help desk-u. Jednostavno upravljajte dolaznom komunikacijom s kupcima, poboljšajte performanse tima za podršku i generirajte više prodaje.

Softver za dolazne pozive call centra

Softver pozivnog centra ima stotine značajki koje mogu transformirati tijek korisničke službe i poboljšati zadovoljstvo kupaca, povećati prodaju te povećati produktivnost agenata. Kako bi unaprijedili call centar za dolazne pozive, potrebno je pružiti odgovarajući trening agentima, dati im prave alate za rad te motivirati ih nagradama i poticanjem novih ideja. Call centar za dolazne pozive znači da poduzeće prima pozive od već postojećih kupaca, a radi s njima kao služba za korisnike ili tehnička podrška.

Obrazovanje i nevladine organizacije obično žele izgraditi snažne osobne odnose, jer u njima djeluju. Međutim, dobra je ideja da pokrivaju svoje osobne aktivnosti LiveAgentom kako bi uštedjeli svoje operativne vremenske resurse.

Softver za pomoć obrazovnim i nevladinim organizacijama

Modernizirajte korisničku podršku svoje institucije uz pristupačnu i pametnu organizaciju te korisnu internetsku prisutnost usmjerenu na kupce. Potencijalne učenike i roditelje privucite uz chat uživo, a nove donatore uz modernu razmišljajuću strategiju. Sretne korisnike najbolji su korisnici, a mi nudimo recepcionarske usluge migracije iz popularnih help desk rješenja. Saznajte detaljnije.

Povećajte zadovoljstvo kupaca s LiveAgent-om i ugrađenim alatom za mjerenje zadovoljstva kupaca - Nicereply.

Jesu li vaši korisnici zadovoljni s vašom korisničkom uslugom?

Širok spektar značajki (uključujući automatizirano usmjeravanje ticketa, upravljanje SLA, mogućnosti timske suradnje i trenutni pristup sveobuhvatnim informacijama o kupcima) omogućuju brzu i personaliziranu podršku, povećavajući ocjenu zadovoljstva kupaca. Ove značajke povećavaju učinkovitost tima za podršku.

Privucite pažnju klijentele vaše agencije i pružite instant podršku posjetiteljima vaše web stranice s najbržim live chat softverom na tržištu.

Live chat softver za agencije

Live chat softver može biti koristan za razne agencije poput agencija za oglašavanje, digitalnih agencija, promocijskih agencija, agencija za društvene mreže i ABM agencija. Omogućuje praćenje i izvještavanje, višejezičnost, offline obrasce i ankete nakon chata. Live chat može poboljšati stopu konverzije i pružiti personalizirani pristup. Može se integrirati s društvenim mrežama i pružiti proaktivnu podršku. Odnosi s javnošću također mogu profitirati od korištenja live chata.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo