Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Proaktivni predlošci za chat

Reaktivna korisnička služba bila je uobičajena godinama, međutim, sve je više tvrtki koje usvajaju proaktivniji pristup, koji se pokazao vrlo učinkovitim. Zapravo, BT-ovo istraživanje je pokazalo da se 78% potrošača sviđa kad organizacije primijete da imaju poteškoća s web mjestom/ispunjavanjem narudžbe i izravno ih kontaktiraju kako bi pokušali pomoći. Tu dolaze proaktivne pozivnice za chat. Zasnovane na trigerima, visoko personalizirane i savršeno tempirane proaktivne pozivnice za chat mogu poboljšati korisničko iskustvo, osigurati zadovoljstvo kupaca i pružiti više mogućnosti prodaje.

Chat invitation gallery
Proactive chat example

Što je proaktivni chat?

Za razliku od reaktivnih chatova, proaktivne chatove pokreće tvrtka (bilo ručno ili automatski). Automatizirane proaktivne pozivnice za chat mogu se pokrenuti na temelju određenih podataka o posjetiteljima, unaprijed definiranih pravila i različitih mjernih podataka ponašanja, poput trenutne stranice koju pregledavaju, broja posjeta vašoj web lokaciji, vremena koje su proveli proveo pregledavajući vašu web stranicu i još mnogo toga.

Kada se strateški koristi, proaktivni chat može pomoći u izgradnji povjerenja kod posjetitelja koji su tu po prvi puta, povećati angažman korisnika i povećati zadovoljstvo kupaca (prema jednoj studiji, 94 % kupaca koji su proaktivno pozvani na razgovor bili su donekle ili vrlo zadovoljni iskustvom), spriječiti napuštanje košarice, smanjiti stopu napuštanja početne stranice, povećati stope pretvorbe i povećati prosječne vrijednosti narudžbe.

proactive Chat invitation
Proactive chat invitation gallery

Najbolji primjeri iz prakse za proaktivni chat

  • Dajte posjetiteljima malo vremena da se razgledaju prije nego što ih pozovete na razgovor – postavite pravo vrijeme na temelju prosječnog vremena provedenog na svakoj stranici.
  • Olakšajte posjetiteljima da prihvate ili odbiju proaktivni poziv na chat kako bi se osigurali da osjećaju kontrolu nad svojim iskustvom chata.
  • Nemojte slati više pozivnica za chat tijekom iste sesije pregledavanja – pogotovo nakon što je posjetitelj već jednom odbio vašu pozivnicu.
  • Nemojte omogućiti proaktivni chat na svakoj stranici, što može samo iritirati vaše posjetitelje – umjesto toga ciljajte strateške stranice (kao što su stranice s proizvodima/cijenama/naplatama).
  • Izbjegavajte preopćenite poruke. Neka vaše proaktivne pozivnice za chat budu prilagođene, specifične i relevantne za stranicu na kojoj se pojavljuju.
Proaktivni predlošci za chat

Proaktivni predlošci chata za različite scenarije

Proaktivne pozivnice za chat za prvi put posjetitelje

Proaktivne pozivnice za chat za povratne posjetitelje

Proaktivne pozivnice za chat za neodlučne posjetitelje

Proaktivne pozivnice za chat za stranice proizvoda

Proaktivne pozivnice za chat za stranice s cijenama

Proaktivne pozivnice za chat za stranice za naplatu

Proaktivne pozivnice za chat za stranice s velikom stopom napuštanja početne stranice

Proaktivne pozivnice za chat za stranice s čestim pitanjima

Proaktivne pozivnice za chat za mogućnosti unakrsne prodaje/uvećane prodaje

Primjeri proaktivnih pozivnica za chat za industriju

Često postavljana pitanja

Što biste trebali uključiti u proaktivnu pozivnicu za chat uživo?

Kada započnete razgovor, želite od kupca prikupiti informacije koje će vam pomoći da brzo riješite problem kupca. Kada započnete chat, morat ćete pitati kupca o njihovom izdanju, podacima o narudžbi itd. Bez obzira na informacije koje dobijete, zabilježite ih kako biste ih mogli koristiti za rješavanje kupčeve zabrinutosti.

Kako odgovoriti ljutitom kupcu putem chata uživo?

Da biste odgovorili ljutitom kupcu, zaustavite se da biste se smirili, a zatim napišite odgovor koji se usredotočuje na rješenje. Štoviše, svakako objasnite sve korake koje ste poduzeli da biste riješili njihov problem.

Koliko bi duga trebala biti proaktivna pozivnica za chat uživo?

Proaktivni poziv za chat uživo trebao bi biti sažet i jednostavan za razumijevanje.
Dakle, trebao bi biti između 1 i 2 rečenice.

Take advantage of our free 14-day trial.

Test all that LiveAgent has to offer, including our smart proactive live chat invitations. Deploy them based on specific action-based triggers and engage your customers today.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “What should you include in the proactive live chat invitation?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “When you initiate a chat, you want to gather information from the customer that will help you solve the customer’s problem quickly. When you initiate a chat, you’ll want to ask the customer about their issue, order information, etc. Whatever information you obtain, take note of it so you can use it to address the customer’s concern.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How to respond to an angry customer through live chat?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “To respond to an angry customer, pause to calm down, then write an answer that focuses on the solution. Moreover, make sure to explain any steps you took to resolve their problem.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How long should a proactive live chat invitation be?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “A proactive live chat invitation should be concise and easy to understand. Thus, it should be between 1 and 2 sentences.” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo