Usidravanje prozora za chat

Što je Usidravanje prozora za chat?

To je jednostavno gumb za chat koji je usidren sa strane. Prozor za chat može se usidriti s lijeve ili desne strane web stranice.

Posjetitelji mogu minimizirati prozor za chat. Obavijest: “Nova nepročitana poruka” prikazuje se kada agent pošalje chat poruku i prozor za chat bude minimiziran.

Kako funkcionira usidravanje prozora za chat?

Youtube video: Docked Chat Window | www.liveagent.com

Poslovne koristi:

  • Bolje korisničko iskustvo
  • Glatki tijek rada službe za korisnike
  • Poboljšano zadovoljstvo kupaca

Prozor za chat – Prilagodljive opcije u LiveAgent-u:

  • Poruka dobrodošlice
  • Sakrij poruku dobrodošlice
  • Ponovno sakrij gumb za početak chata
  • Omogućavanje ostavljanja poruka izvan mreže
  • Stil
  • Veličina
  • Boje
  • Naslov
  • Z-indeks
  • Prilagođeni CSS

Niste ljubitelj usidravanja chat prozora?

Nema problema, LiveAgent također nudi mogućnost stvaranja skočnog prozora.

Get a chat button for FREE!

LiveAgent is a customer service software that also includes live chat. Try it out and discover all the features, including Chat window docking.

Dodatni savjeti:

Gumb za chat poboljšanje je za vaše agente, web stranicu i u konačnici za vaše kupce. Ali, pogrešno postavljanje može biti kontraproduktivno. Poznato je da kupci cijene podršku putem chata uživo jer je to brz i učinkovit način komunikacije s korisničkom podrškom.

Međutim, pojavljivanje dosadnog gumba koji se pojavljuje u pogrešno vrijeme i na pogrešnom mjestu može navesti kupca da odabere konkurentsku umjesto vaše web stranice. Da, korisničko iskustvo (UX) može odlučiti hoće li kupac odabrati vašu tvrtku u odnosu na konkurenciju. Da bismo to spriječili, imamo dva važna savjeta koji će vam pomoći da spriječite ovu situaciju.

Vrijeme

LiveAgent omogućuje vam postavljanje određenog vremena nakon kojeg se prozor za chat prikazuje na vašoj web stranici. Nužno je pustiti kupca da neko vrijeme pregledava web stranicu. Opće je pravilo oko 3 sekunde.

Postavljanje

Kao što smo već rekli, postavljanje je presudno. Općenito se gumb za chat nalazi u donjem desnom kutu web stranice. Kupci su na to navikli i sasvim je prirodno tamo pretraživati ​​jer većina ljudi čita slijeva udesno. Ako još uvijek niste sigurni oko pozicije, jednostavno ju isprobajte i pogledajte.

Resursi iz baze znanja:

Ako želite implementirati gumb za chat, slijedite ovaj vodič.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Resursi iz baze znanja:
Slido green logo

    Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

    ×
    Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

    Dostupni smo na više datuma

    Dogovorite demo