Što je Usidravanje prozora za chat?
To je jednostavno gumb za chat koji je usidren sa strane. Prozor za chat može se usidriti s lijeve ili desne strane web stranice.
Posjetitelji mogu minimizirati prozor za chat. Obavijest: “Nova nepročitana poruka” prikazuje se kada agent pošalje chat poruku i prozor za chat bude minimiziran.
Kako funkcionira usidravanje prozora za chat?
Poslovne koristi:
- Bolje korisničko iskustvo
- Glatki tijek rada službe za korisnike
- Poboljšano zadovoljstvo kupaca
Prozor za chat – Prilagodljive opcije u LiveAgent-u:
- Poruka dobrodošlice
- Sakrij poruku dobrodošlice
- Ponovno sakrij gumb za početak chata
- Omogućavanje ostavljanja poruka izvan mreže
- Stil
- Veličina
- Boje
- Naslov
- Z-indeks
- Prilagođeni CSS
Niste ljubitelj usidravanja chat prozora?
Nema problema, LiveAgent također nudi mogućnost stvaranja skočnog prozora.
Get a chat button for FREE!
LiveAgent is a customer service software that also includes live chat. Try it out and discover all the features, including Chat window docking.
Dodatni savjeti:
Gumb za chat poboljšanje je za vaše agente, web stranicu i u konačnici za vaše kupce. Ali, pogrešno postavljanje može biti kontraproduktivno. Poznato je da kupci cijene podršku putem chata uživo jer je to brz i učinkovit način komunikacije s korisničkom podrškom.
Međutim, pojavljivanje dosadnog gumba koji se pojavljuje u pogrešno vrijeme i na pogrešnom mjestu može navesti kupca da odabere konkurentsku umjesto vaše web stranice. Da, korisničko iskustvo (UX) može odlučiti hoće li kupac odabrati vašu tvrtku u odnosu na konkurenciju. Da bismo to spriječili, imamo dva važna savjeta koji će vam pomoći da spriječite ovu situaciju.
Vrijeme
LiveAgent omogućuje vam postavljanje određenog vremena nakon kojeg se prozor za chat prikazuje na vašoj web stranici. Nužno je pustiti kupca da neko vrijeme pregledava web stranicu. Opće je pravilo oko 3 sekunde.
Postavljanje
Kao što smo već rekli, postavljanje je presudno. Općenito se gumb za chat nalazi u donjem desnom kutu web stranice. Kupci su na to navikli i sasvim je prirodno tamo pretraživati jer većina ljudi čita slijeva udesno. Ako još uvijek niste sigurni oko pozicije, jednostavno ju isprobajte i pogledajte.
Resursi iz baze znanja:
Ako želite implementirati gumb za chat, slijedite ovaj vodič.
Integracija LiveAgent-a s društvenim mrežama omogućava tvrtkama jačanje odnosa s klijentima i poboljšanje online ugleda. Pruža važne informacije o posjetiteljima web stranice i omogućuje proaktivno pozivanje na chat. Također pruža uvid u broj posjetitelja i dostupnih agenata za chat, te omogućuje praćenje URL-ova koje posjetitelji pregledavaju.
Kako dodati gumb za live chat na Vašu web stranicu
Live chat je postao ključni kanal korisničke podrške za web stranice. Integracija softvera za live chat omogućuje brzu pomoć korisnicima i povećava angažman, zadovoljstvo korisnika i prodaju. Odabir pravog dobavljača, postavljanje gumba za chat i prilagođavanje widgeta ključni su koraci za uspješnu integraciju live chata. Proaktivne pozivnice za chat, unaprijed pripremljeni odgovori i pravilan trening agenata također su važni za optimizaciju live chata.