Često dolazi do prevelikog broja korisničkih upita? Jesu li vaši korisnici često nezadovoljni s korisničkom službom zbog vremena provedenog čekajući?
Zadovoljstvo korisnika nikada nije bilo važnije. Zadovoljni korisnici mogu postati odani korisnici, što je krajnji cilj. Čak i čimbenik kao što je vrijeme čekanja na čavrljanje uživo može pridonijeti ukupnom zadovoljstvu. Ako ne obratite pažnju, konkurencija vam jednostavno može preoteti korisnike.
Oko 73 % korisnika je izjavilo da je vrednovanje njihovog vremena najvažnija stvar koju kompanije mogu uraditi kako bi pružile dobru korisničku uslugu.
Suočimo se s istinom. Nitko ne želi čekati u redu. Zbog toga je LiveAgent napravio značajku čavrljanja uživo koja se zove maksimalna duljina reda čekanja kako bi poboljšao korisničko zadovoljstvo. Nadalje, vaša kompanija može jednostavno upravljati smjenama agenata kao i njihovim svakodnevnim radnim tokom.
Poslovne koristi
- Štedi vrijeme
- Učinkovit radni tok
- Poboljšano zadovoljstvo korisnika
- Bolje korisničko iskustvo
- Štedi novac
Kako to radi?
Jednostavno možete odrediti maksimalnu duljinu reda čekanja u postavkama gumba za čavrljanje uživo.
Kada je limit dosegnut, gumb za čavrljanje uživo automatski mijenja svoju dostupnost na offline ili se u potpunosti miče s vaše web stranice.
Naravno, kada se red čekanja smanji, gumb za čavrljanje uživo se ponovno pojavljuje sa statusom online.
Kako je navedeno, čavrljanje uživo može imati oznaku offline na gumbu ako ima previše posjetitelja/korisnika koji čekaju u redu čekanja za čavrljanje. Ovo pomaže pri otklanjanju korisničke frustracije kada je red čekanja na čavrljanje dug.
Ako postavite gumb za čavrljanje offline, posjetiteljima se pokazuje obrazac prije čavrljanje. Na taj vas način oni mogu i nadalje kontaktirati tako da daju svoju adresu e-pošte, što vam daje mogućnost da ih kontaktirate poslije.
Ovo stvara odgovarajuća očekivanja te štedi vrijeme i kompaniji i korisnicima.
Dodatni savjeti:
Napravite nekoliko gumba za čavrljanje
LiveAgent vam omogućava da napravite gumbe za čavrljanje uživo online za određene odjele, kao što su korisnička podrška i korisničke usluge. Nadalje, možete postaviti online gumbe za čavrljanje za konkretne adrese URL. Kada ih stvarate, možete odrediti različite maksimalne duljine redova čekanja za svaki gumb. Na taj način stvarate učinkovit tok rada te omogućavate odlično korisničko iskustvo.
Ako želite saznati više, pročitajte LiveAgent – čavrljanje uživo.
Neka iskusni agenti obrađuju komplicirana čavrljanja
Kako biste uštedjeli vrijeme i resurse svojoj kompaniji i korisnicima, trebate biti učinkoviti. Nemojte dozvoliti da korisnici čekaju predugo u redu. Optimalan je način rada dati nekima od agenata mogućnost da prebate komplicirana čavrljanja iskusnijim agentima. Zahvaljujući tome možete učinkovito rasporediti vrijeme svojih agenata i poboljšati vrijeme čekanja u redu.
Koristite unaprijed pripremljene odgovore
Ako odlučite isprobati LiveAgent, definitivno koristite unaprijed pripremljene odgovore kako biste poboljšali vrijeme čekanja u redu. To može vašim agentima uštedjeti mnogo vremena, posebno kada je riječ o upitima koji se ponavljaju. No, koristite ih mudro, nemojte ih iskorištavati. Pokušajte ih personalizirati. Nitko ne voli razgovarati s robotom.
Ako želite saznati više, pročitajte LiveAgent – Unaprijed pripremljeni odgovori.
Baza znanja resursa
Želite li postaviti vrijeme čekanja u LiveAgent-u?
Ovdje možete vidjeti postupni vodič za postavljanje maksimalne duljine reda čekanja u LiveAgent-u.
Ready to give it a go?
Start improving your customer service right away with a 14-day free trial and test all the available features of LiveAgent.
Izvještaji o korisničkoj podršci
Počnite poboljšavati svoje proizvode i usluge redovitim pregledom izvještaja o korisničkoj podršci. Isprobajte naše izvještaje s našim besplatnim probnim razdobljem.
Automatska distribucija tiketa
Automatski rotirajte telefonske dužnosti i postavite vrijeme za pauzu vašim agentima, ako je potrebno. Saznajte više o LiveAgent-ovoj automatskoj distribuciji tiketa.
Softver službe za pomoć poduzećima
Softver LiveAgent pruža vrhunsku korisničku podršku 24/7 sa više od 175 značajki i 40 integracija, omogućujući uštedu i povrat ulaganja. Pruža besplatnu probnu verziju i usluge migracije vratarica iz popularnih help desk rješenja. Poslovni se poslovi više ne odvijaju na lokalnoj razini, pa je važno prilagoditi se globalnom tržištu i pozdraviti međunarodne klijente na njihovom preferiranom jeziku. Softver za chat uživo omogućuje proactive chat invitations i proaktivnu komunikaciju po pristupačnoj cijeni, što rezultira zadovoljnijim korisnicima i boljim iskustvom.
Kontrolni popis za obuku agenata korisničke službe
LiveAgent's CRM software and help desk tools are being used to train and assess the performance of new customer service agents. It is important for new agents to work independently during their first regular shift to demonstrate their knowledge and skill. After the probationary period, managers should evaluate the agent's performance to provide feedback and identify areas for improvement. Soft skills, such as active listening and empathy, are important for building long-term relationships with customers. Proper training for customer service employees is key to providing excellent support and maintaining customer loyalty.