Zahtjevi za svjedočanstva

Zahtjevi za svjedočanstva

Budući da današnji potrošači manje vjeruju tradicionalnom marketingu i oglašavanju, prikupljanje svjedočanstava i recenzija kupaca nikada nije bilo kritičnije. Svjedočanstva kupaca mogu imati doista veliki utjecaj na utjecaj na izglede za poslovanje s vama i pomoći vam da poboljšate svoju internetsku reputaciju, izgradite kredibilitet i povećate prodaju. Međutim, nagovaranje vaših zadovoljnih kupaca da podijele svoja pozitivna iskustva s vašom markom moglo bi biti izazov jer mnoge tvrtke jednostavno ne znaju zatražiti svjedočanstva.

Što je svjedočanstvo?

Svjedočanstva su preporuke zadovoljni kupcikoji potvrđuju kvalitetu, performanse ili vrijednost proizvoda ili usluge – dobrovoljno ili na zahtjev tvrtke. Svjedočanstva kupaca jedan su od najmoćnijih marketinških alata. Zapravo, studije pokazuju da svjedočanstva imaju najveću ocjenu učinkovitosti (89%) od bilo koje druge vrste marketinga sadržaja.

LiveAgent review capterra
Customer testimonial for LiveAgent on Capterra

Kako zatražiti svjedočanstvo: najbolje prakse

Evo nekoliko općih savjeta i najboljih praksi o tome kako zatražiti svjedočanstva od svojih klijenata.

  • Budite proaktivni – ako ne tražite od klijenata svjedočanstva, teško ćete ih ikada dobiti.
  • Odaberite odgovarajuće vrijeme – dovršenje projekta, prekretnicu koju je kupac postigao, kraj godine itd.
  • Razmislite o pravom tonu (formalnom ili ležernom) koji najviše odgovara vašem poslu i vašoj publici.
  • Pisanje svjedočanstva može biti gnjavaža – olakšajte kupcima postavljajući im brojna pitanja usmjeravanja.
  • Izrazite zahvalnost, recite klijentima koliko su važne njihove povratne informacije i zašto uopće prikupljate svjedočanstva.
  • Kad koristite predloške svjedočanstava, prilagodite i prilagodite svoj zahtjev kako biste bili sigurni da ima smisla u kontekstu vašeg odnosa s klijentima.
  • Podijelite vezu na svoju stranicu sa svjedočenjima kako bi korisnici mogli dobiti neke ideje iz postojećih svjedočanstava.
  • Omogućite više mogućih formata svjedočanstava (teksti ili video) i dopustite korisnicima da podnesu svjedočanstvo u formatu koji im odgovara.
  • Morate koristiti neki poticaj (popust, besplatna pretplata, darovna kartica itd.), Ali to nije uvijek potrebno.
  • Vaš zahtjev za svjedočenje može se zaboraviti ili se izgubiti u pristigloj pošti vašeg klijenta – ne bojte se nastaviti, ako je potrebno.

12 svjedočanstvenih pitanja koja morate postaviti svojim klijentima

Poticanje kupaca da podijele određene detalje svog iskustva s tvrtkom, proizvodom ili uslugom ono je što čini dobro svjedočanstvo. Kad ih se pita, većina teško da će odmah znati što bi rekla. U nastavku su navedena neka od osnovnih pitanja za klijente koja se mogu prilagoditi u skladu s vašim poslovanjem.

  1. Kako je izgledalo prije nego što ste imali naš proizvod/uslugu?
  2. Što je bio vaš najveći izazov prije kupnje našeg proizvoda/ usluge?
  3. Gdje ste započeli potragu za rješenjem/ Kako ste nas pronašli?
  4. Koje ste probleme pokušali riješiti s našim proizvodom/ uslugom?
  5. Po čemu se naš proizvod/ usluga izdvojio od ostalih opcija dostupnih na tržištu?
  6. Što ste uspjeli postići od korištenja našeg proizvoda/usluge?
  7. Koje su posebne prednosti koje imate dobijanje našeg proizvoda/ usluge?
  8. Što vam se najviše sviđa kod našeg proizvoda/ usluge?
  9. Što je nadmašilo vaša očekivanja?
  10. Koja je vaša glavna briga koja vas je mogla spriječiti da kupite naš proizvod/uslugu, a što vas je uvjerilo?
  11. Koji je glavni razlog zašto preporučujete naš proizvod/ uslugu?
  12. Što biste rekli nekom drugom tko razmišlja o kupnji našeg proizvoda/usluge?

5 Predložaka pisanih zahtjeva sa svjedočanstvom

Većina vaših vjernih kupaca – bez obzira na to koliko su zadovoljni s vašim proizvodima ili uslugama – vjerojatno neće podijeliti svjedočanstva, osim ako ih se to od njih zatraži. No, kako točno trebate pristupiti kupcu radi svjedočenja? Evo nekoliko provjerenih predložaka e-pošte koje možete koristiti kada od klijenata tražite svjedočanstva.

Službeni zahtjev


Hi [NAME],
As a valuable customer of [COMPANY], your feedback is very important to us and as you’re probably well-aware, satisfied customers are vital to the success of any business.
I would like to invite you to take a moment to provide some feedback on [PRODUCT NAME], in the form of a testimonial. To help you with this request, please consider answering any or all of the following questions:
What was your greatest problem before you purchased our product?What made our product stand out from other options?What have you been able to achieve since using our product?What made you happiest about working with our company?What’s the main reason you recommend our product?
This is of course completely voluntary, and if you do intend to provide a testimonial, please do it at your own convenience.

Here are some examples of testimonials left by other customers: [LINK]If you have any questions about submitting a testimonial, please let me know.

I am looking forward to receiving your comments. Your support is much appreciated!
Best Regards,[YOUR SIGNATURE]

Neformalni zahtjev


Hey [NAME],
I hope you are enjoying your [PRODUCT NAME].
I wanted to check in about any feedback you might have – just a few sentences describing your experience with us, how you benefit from using [PRODUCT NAME] or whatever comes to mind. As you probably know prospects usually don’t care so much about what we say about our product, but they do care what our customers have to say.
Here are some testimonial examples [LINK] from other clients to give you an idea of what to write about. If you are able to do this in the next couple of days, that would be awesome.
As always, feel free to reach out if you have any questions.Thanks a lot in advance!
Cheers,[YOUR SIGNATURE]

Zahtjev uslužne djelatnosti


Dear [NAME],
It has been a real pleasure working with you on [PROJECT NAME]. We are always excited to share customer feedback on our website. If you are happy with the work we completed for you, we would love to tell others about your experience! Would you consider leaving a testimonial for us?
It can be as short or as long as you like. Here are some specific questions that you could answer:
What made you choose [COMPANY NAME] for this project?How well did we handle your project?What has exceeded your expectations since working with us?Is there anything we could have done to make your experience working with us better?If you were to recommend [COMPANY NAME] to your friend or colleague, what would you say?
We appreciate your help! It’s valuable to our future business and, just as importantly, allows us to keep on improving.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Poticajna ponuda


Hi [NAME],
As a small gift this holiday season, we’ve selected some of our most loyal customers like you to offer a 3-month subscription to our service for free! All you have to do to claim this deal is simply submit a testimonial, that shouldn’t take you more than 10-15 minutes.
Feel free to share whatever you’d like, but if you need a prompt, please consider answering either all or some of the following questions:
What was life like before you started using our product?Where did you start your search for the solution?What exactly did you like most about our product?What are the three benefits you’ve experienced as a result of using our product?Would you recommend our product to someone looking for the same thing?
You can submit your written or video testimonial by simply following this [LINK]. Once you’re done, your 3-month free subscription will be automatically added to your account. Let me know if you have any questions, and thanks for being a loyal [COMPANY NAME] customer!
Happy Holidays,[YOUR SIGNATURE]

Ažuriranje web stranice


Hi [NAME],
I hope all is well with your business!
We are currently in the process of updating our website and would love to include some success stories from our loyal customers like yourself. I was wondering if you’d be willing to provide a testimonial and share your experience with our [COMPANY/ PRODUCT NAME]? Here are some of the questions that might give you a hint on what you could write about:
What was your greatest problem before you bought our product?What made you choose our product over our competitors?What results are you getting from using our product?What would you tell someone who’s considering to buy our product?
Your testimonial will be featured on a special dedicated page and will go a long way in helping us build our business further.
Thanks so much in advance!
All the best,[YOUR SIGNATURE]

Često postavljana pitanja

Što su zahtjevi za svjedočanstva?

Zahtjevi za svjedočanstva zahtjevi su za recenzije ili izjave koje se mogu poslati vašim klijentima, a zatim objaviti na vašoj web stranici.

Koje su vrste izjava kupaca?

Različite vrste izjava kupaca mogu uključivati izjave s navodima, video svjedočanstva, izjave utjecajnih osoba, recenzije potrošača, studije slučaja i svjedočenja društvenih medija.

Zašto biste trebali obratiti pozornost na svjedočanstva?

Svjedočanstva kupaca jedan su od najmoćnijih marketinških alata. Studije pokazuju da svjedočanstva imaju najveću ocjenu učinkovitosti (89%) od bilo koje druge vrste sadržaja marketinga.

Ready to put your testimonial templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer service software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

    Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

    ×
    Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

    Dostupni smo na više datuma

    Dogovorite demo