Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Zahtjevi za svjedočanstva

Zahtjevi za svjedočanstva

Budući da današnji potrošači manje vjeruju tradicionalnom marketingu i oglašavanju, prikupljanje svjedočanstava i recenzija kupaca nikada nije bilo kritičnije. Svjedočanstva kupaca mogu imati doista veliki utjecaj na utjecaj na izglede za poslovanje s vama i pomoći vam da poboljšate svoju internetsku reputaciju, izgradite kredibilitet i povećate prodaju. Međutim, nagovaranje vaših zadovoljnih kupaca da podijele svoja pozitivna iskustva s vašom markom moglo bi biti izazov jer mnoge tvrtke jednostavno ne znaju zatražiti svjedočanstva.

Što je svjedočanstvo?

Svjedočanstva su preporuke zadovoljni kupcikoji potvrđuju kvalitetu, performanse ili vrijednost proizvoda ili usluge – dobrovoljno ili na zahtjev tvrtke. Svjedočanstva kupaca jedan su od najmoćnijih marketinških alata. Zapravo, studije pokazuju da svjedočanstva imaju najveću ocjenu učinkovitosti (89%) od bilo koje druge vrste marketinga sadržaja.

LiveAgent review capterra
Customer testimonial for LiveAgent on Capterra

Kako zatražiti svjedočanstvo: najbolje prakse

Evo nekoliko općih savjeta i najboljih praksi o tome kako zatražiti svjedočanstva od svojih klijenata.

  • Budite proaktivni – ako ne tražite od klijenata svjedočanstva, teško ćete ih ikada dobiti.
  • Odaberite odgovarajuće vrijeme – dovršenje projekta, prekretnicu koju je kupac postigao, kraj godine itd.
  • Razmislite o pravom tonu (formalnom ili ležernom) koji najviše odgovara vašem poslu i vašoj publici.
  • Pisanje svjedočanstva može biti gnjavaža – olakšajte kupcima postavljajući im brojna pitanja usmjeravanja.
  • Izrazite zahvalnost, recite klijentima koliko su važne njihove povratne informacije i zašto uopće prikupljate svjedočanstva.
  • Kad koristite predloške svjedočanstava, prilagodite i prilagodite svoj zahtjev kako biste bili sigurni da ima smisla u kontekstu vašeg odnosa s klijentima.
  • Podijelite vezu na svoju stranicu sa svjedočenjima kako bi korisnici mogli dobiti neke ideje iz postojećih svjedočanstava.
  • Omogućite više mogućih formata svjedočanstava (teksti ili video) i dopustite korisnicima da podnesu svjedočanstvo u formatu koji im odgovara.
  • Morate koristiti neki poticaj (popust, besplatna pretplata, darovna kartica itd.), Ali to nije uvijek potrebno.
  • Vaš zahtjev za svjedočenje može se zaboraviti ili se izgubiti u pristigloj pošti vašeg klijenta – ne bojte se nastaviti, ako je potrebno.

12 svjedočanstvenih pitanja koja morate postaviti svojim klijentima

Poticanje kupaca da podijele određene detalje svog iskustva s tvrtkom, proizvodom ili uslugom ono je što čini dobro svjedočanstvo. Kad ih se pita, većina teško da će odmah znati što bi rekla. U nastavku su navedena neka od osnovnih pitanja za klijente koja se mogu prilagoditi u skladu s vašim poslovanjem.

  1. Kako je izgledalo prije nego što ste imali naš proizvod/uslugu?
  2. Što je bio vaš najveći izazov prije kupnje našeg proizvoda/ usluge?
  3. Gdje ste započeli potragu za rješenjem/ Kako ste nas pronašli?
  4. Koje ste probleme pokušali riješiti s našim proizvodom/ uslugom?
  5. Po čemu se naš proizvod/ usluga izdvojio od ostalih opcija dostupnih na tržištu?
  6. Što ste uspjeli postići od korištenja našeg proizvoda/usluge?
  7. Koje su posebne prednosti koje imate dobijanje našeg proizvoda/ usluge?
  8. Što vam se najviše sviđa kod našeg proizvoda/ usluge?
  9. Što je nadmašilo vaša očekivanja?
  10. Koja je vaša glavna briga koja vas je mogla spriječiti da kupite naš proizvod/uslugu, a što vas je uvjerilo?
  11. Koji je glavni razlog zašto preporučujete naš proizvod/ uslugu?
  12. Što biste rekli nekom drugom tko razmišlja o kupnji našeg proizvoda/usluge?

5 Predložaka pisanih zahtjeva sa svjedočanstvom

Većina vaših vjernih kupaca – bez obzira na to koliko su zadovoljni s vašim proizvodima ili uslugama – vjerojatno neće podijeliti svjedočanstva, osim ako ih se to od njih zatraži. No, kako točno trebate pristupiti kupcu radi svjedočenja? Evo nekoliko provjerenih predložaka e-pošte koje možete koristiti kada od klijenata tražite svjedočanstva.

Službeni zahtjev

Neformalni zahtjev

Zahtjev uslužne djelatnosti

Poticajna ponuda

Ažuriranje web stranice

Često postavljana pitanja

Što su zahtjevi za svjedočanstva?

Zahtjevi za svjedočanstva zahtjevi su za recenzije ili izjave koje se mogu poslati vašim klijentima, a zatim objaviti na vašoj web stranici.

Koje su vrste izjava kupaca?

Različite vrste izjava kupaca mogu uključivati izjave s navodima, video svjedočanstva, izjave utjecajnih osoba, recenzije potrošača, studije slučaja i svjedočenja društvenih medija.

Zašto biste trebali obratiti pozornost na svjedočanstva?

Svjedočanstva kupaca jedan su od najmoćnijih marketinških alata. Studije pokazuju da svjedočanstva imaju najveću ocjenu učinkovitosti (89%) od bilo koje druge vrste sadržaja marketinga.

Ready to put your testimonial templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer service software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “What are testimonials?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Testimonials are recommendations from satisfied customers that affirm the quality, performance, or value of a product or service – given either voluntarily, or upon a company’s request.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What are the types of customer testimonials?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “The various types of customer testimonials may include quote testimonials, video testimonials, influencer testimonials, consumer reviews, case studies, and social media testimonials.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Why should you pay attention to testimonials?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Customer testimonials are one of the most powerful marketing tools. Studies suggest that testimonials have the highest effectiveness rating (89%) than any other type of content marketing.” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo